Kort maar krachtig

De woning was in no-time verkocht.

Veel reacties, snel doorgestuurd en goed opgevolgd, huisje dankzij deze bron verkocht.

Prima makelaardij

De onderling doorgesproken en ingezette strategie heeft mede zorg gedragen voor het behaalde succes.

Ok

De mogelijkheid om ook in Duitsland te adverteren is zeer aan te bevelen!

Veel reacties gehad

We hebben vooral van de "Duitse link" veel reacties gehad. De site vond ik wat te uitgebreid en er konden te weinig foto's op geplaatst worden.

Sehr nette Beratung in etwas zu teurem Objekt

Wir hatten mit Herrn Prins unsere zweite Immobilienbesichtigung in Zeeland. Da das Haus nicht vermietet war, hatten wir Zeit und auch Herr Prins hat sich viel Zeit genommen. Viele Fragen wurden beantwortet und wir konnten von der Erfahrung Ihres Herrn Prins profitieren. Das Objekt selber war aus unserer Sicht etwas zu teuer.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Een vlotte en snelle service

Een eerste Telefonisch gesprek met Eric gaf alle duidelijkheid. Daarna heeft hij actie ondernomen om ons chalet te verkopen. Dit is door zijn ervaring en wetenschap snel gegaan. Bedank voor de goede service! Leo en Karin

Professionneeel, en discreet

Chalet binnen 14 dagen verkocht! Goede site

Uitstekende en meedenkende makelaar

Hele goede ervaring met de aankoop van de 2 woningen verzorgd door een uitstekende en meedenkende makelaar met goede know how over het park.

uitmuntend

Eric heeft de verkoop in de snelst mogelijke tijd mogelijk gemaakt waarbij koper en verkoper blij zijn. De ideale match!

De juiste man op de juiste plaats !

Correct, duidelijk en uitgebreide kennis van de materie.

Goede ervaring

Aardig wat reacties ontvangen waar de advertentie geplaatst werd. uiteindelijk is het chalet daardoor verkocht. Professionele advertentie uitstraling. Overzichtelijke vermelding en goed zichtbaar voor de klant!

Sehr gut !

Trotz der Corona Krise hat alles wunderbar geklappt. Wir sind sehr zufrieden, war sehr freundlich und hilfsbereit !

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Eric regelt het voor je!

In mijn intensieve contacten met Eric Prins, met als doel om een familie chalet te verkopen, hadden we aan weinig woorden genoeg. Planning en acties! Daar draaide het om. Fijn, dat je ook je eigen inbreng kwijt kon, waardoor het echt een gezamenlijke klus werd. Verder de nodige nazorg met diverse dingen die ook zonder moeite plaatsvonden. Prima hoor!!

Snel verkocht

Onze vakantiewoning snel verkocht. Goede communicatie via mail en Whatsapp.

Goede website om vakantiehuis te verkopen

De website heeft een duidelijk systeem om je vakantiehuis te presenteren. Hoeveelheid foto's prima. Duidelijke instructies hoe te bedienen. Het enige wat mis ging, was dat ik naderhand het pakket wilde wijzigen. Hiervoor moest ik bellen, want dat kun je zelf niet doen. Helaas werden de afspraken niet opgevolgd en moest ik er een paar keer achteraan. uiteindelijk verkocht zonder aanpassing ;) Wel zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers.

Erg prettige persoon, met uitstekend resultaat

Zoals boven, alleen zijn cummunicatie met opdrachtgever kan iets beter.

Zijn zeer goed

lekker snel en goed op de hoogte gehouden over de voort gang met de klant. nu nog het af werken bij de notaris en het financiële gedeelte, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in.

Buitengewoon actieve zeer correcte persoon

Makelaar die erg zijn best gedaan heeft me te helpen zoeken naar een geschikte woning, zonder opdringerig of gehaast te zijn. Nadat de locatie van park vaststond, was dit heel plezierig en het heeft geleid tot een goed gevoel nu de aankoop een feit is.

Zeer ervaren, goed voorbereidt aangenaam in gesprek

Zoals al in voorgaande zin, ik was zeer tevreden van de rondleiding die er voor gezorgd heeft dat wij overgegaan zijn tot aankoop van het voorgestelde pand.

Sehr freundlich und kompetent

Wir sind auf der Suche nach einem Ferienhaus und Eric Prins hat uns super beraten. Er war sehr freundlich, professionell und hat sich sehr viel Zeit für uns genommen. Vielen Dank!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vriendelijk, aangenaam, correct en sympathiek contact.

Afspraak werd correct nageleefd en de makelaar wachtte geduldig op het kwartiertje respijt. Prima rondleiding gehad met correcte uitleg. De vragen werden deskundig beantwoord. Prima dus.

Kompetente und freundliche Beratung

Herr Prins hat uns freundlich und umfangreich beraten. Für eine Entscheidungsfindung im ersten Schritt vollkommen ausreichend.

Kompetent und nicht aufdringlich

Durch einen Zufall könnten wir Herrn Prins treffen und er war so freundlich uns ganz spontan drei Häuser zu zeigen. Wir haben sehr viele detaillierte Informationen zu den Häusern aber auch zu den Modalitäten bzgl. eventueller Vermietungen erhalten. Wir haben Herrn Prins als einen sehr freundlichen und vor allem nicht aufdringlichen Makler kennengelernt. Noch einmal vielen Dank für die spontane Beratung.

Einwandfreie Hauskaufabwicklung

von den Besichtigungen bis hin zum Kauf hat alles einwandfrei und schnell geklappt.