Kompetent und nicht aufdringlich

Durch einen Zufall könnten wir Herrn Prins treffen und er war so freundlich uns ganz spontan drei Häuser zu zeigen. Wir haben sehr viele detaillierte Informationen zu den Häusern aber auch zu den Modalitäten bzgl. eventueller Vermietungen erhalten. Wir haben Herrn Prins als einen sehr freundlichen und vor allem nicht aufdringlichen Makler kennengelernt. Noch einmal vielen Dank für die spontane Beratung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Einwandfreie Hauskaufabwicklung

von den Besichtigungen bis hin zum Kauf hat alles einwandfrei und schnell geklappt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heel beminnelijke man, geeft prima uitleg.

De makelaar nam zijn tijd om alles tot in de details uit te leggen en te tonen. Ook via mail hebben wij alle gevraagde informatie gekregen.

Zie omschrijving

Aanvankelijk moeilijk om een afspraak te plannen. Wellicht de vakantieperiode die een rol speelde. Daarna keurig te woord gestaan, een goede bezichtiging gehad met een correcte follow-up.

Goed en correct

Goede begeleiding bij aan koop

Goede service en snel antwoord op vragen die je vraagt

SUPER.

Positief en proffessioneel

Hebben soepele begeleiding gehad bij verkoop woning. René heeft transactie goed en professioneel begeleid.

super

Zeer fijne samenwerking bij afhandeling verkoop vakantiewoning.

zeer vriendelijk en goede ondersteuning

we kregen vanaf het eerste contact een zeer goed gevoel: we werden vriendelijk onthaald en kregen een duidelijk antwoord op al onze vragen. Tot en met de akte van aankoop werden we zeer professioneel begeleid

Heel erg tevreden!

Wij hebben ons chalet verkocht via vakantiehuistekoop.nl en we zijn erg tevreden. De makelaar had kennis van zaken, was op de hoogte van de parkregels en heeft ons prima geadviseerd en begeleid met de verkoop. Duidelijke communicatie en alle vragen werden direct en duidelijk beantwoord.

Wir fanden Herrn Prins sehr professionell und extrem freundlich!

• Betrouwbaarheid

sehr professionell, sehr freundlich und kompetent

• Betrouwbaarheid

Ik heb te maken gehad met Eric Prins. Zijn dienstverlening wat uitstekend. Vakantiehuistekoop.nl is mij verder niet bekend.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Prettig zaken gedaan. Mensen weten waar ze mee bezig zijn. Verschillende pakketten waar ik uit kon kiezen dus helemaal geweldig!
  • Betrouwbaarheid

Klantenservice heeft mij goed geholpen waardoor ik exact wist wat ik moest doen. Bedankt Eliza van de klantenservice :-))