Snel ingemeten, vakkundig geplaatst

Na contact horren en dakramen snel ingemeten. Informatie was top en een vertrouwd gesprek. Na levering van alle producten, kwamen er 2 zeer vakkundige mannen de dakramen en horren plaatsen. Ook een defect geleverde hor was in korte tijd vervangen door een nieuwe. Al met al, zeer tevreden over dit bedrijf!

Deskundig advies, prima bedrijf

2 screens en een groot zonnescherm geplaatst. Alles ziet er prima uit. De 2 monteurs hebben net werk afgeleverd, zelfs het terras afgespoten om het boorgruis op te ruimen. In de voorbereiding zijn we in de werkplaats van Kevin geweest waar we uitleg hebben gehad over wat wel en niet mogelijk was. Prima advies gehad.

Werken netjes en snel

Komen afspraken na en werken alles netjes af. Prima bedrijf

Professioneel

De bestelde screen was binnen afgesproken tijd al binnen, vlotte afhandeling met vriendelijk personeel die de boel netjes hebben achtergelaten. Ook het contact verliep zeer soepel. In het kort gezegd een aanrader!

Top bedrijf

Goede communicatie, marktconforme prijs en uitstekende kwaliteit. De installatie werd met vakmanschap uitgevoerd, waarbij het oude zonnescherm netjes werd afgevoerd. Ik beveel Frisse Zonwering van harte aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige zonwering en een professionele service!

Een echte aanrader!

Dit bedrijf heeft mijn nieuwe dakraam geplaatst en ik ben buitengewoon tevreden. Ze waren deskundig en vriendelijk, hielden zich aan afspraken en werkten netjes. De prijs-kwaliteitverhouding was indrukwekkend. Een echte aanrader!

Zeer frisse zonwering

Na een zeer snelle levering van mijn 8 raam doeken . Ben ik zeer tevreden over de montage en het eindresultaat . Waar ik het meest van onder de indruk ben is het verschil in temperatuur binnen . Met 34 graden buiten heb ik het binnen 26 graden kunnen houden dankzij de nieuwe doeken . Dit Scheeld 8 graden binnen met de tijd zonder doeken . Bedankt frisse zonwering

Goede ervaring!

Snelle levering en prima service!

Zeer kundig advies en leveren netjes werk!

Goed geadviseerd en netjes gewerkt

prima service

afspraak maken was makkelijk. Goed advies en snelle levering. Alles is prima voor elkaar. Wij raden iedereen zeker aan om zaken met hen te doen

Prachtig ingebouwd rolluik

Wij kond ivm naar buiten opengaande ramen het rolluik niet op het raam hebben. Er werd meteen meegedacht aan een betere oplossing. De rolluik is nu ingebouwd in het hout erboven, prachtig weggewerkt. Als het rolluik omhoog is zie je niet eens dat we hem hebben. Dat alles van een eerlijke partij voor een nette prijs, heel fijn en een echte aanrader!

Uiterst tevreden!

We genieten van onze nieuwe dakramen! Alles volgens afspraak, professioneel personeel en goed advies. Kortom; een aanrader!

heel goed

Nieuwbouw woning goed geholpen. Professioneel advies.

Perfect!!

Zoekt u nu een fijn bedrijf voor het plaatsen van uw dakramen, twijfel dan geen moment en neem contact op met Frisse Zonwering uit Veenendaal, prettig communicatie, komen afspraken na, vriendelijk personeel en ruimen alles keurig netjes op!! kortom ik ben zeer tevreden, dank je wel...

100% tevreden

Veluxramen snel en vakkundig gedemonteerd en gemonteerd. Daarna alles keurig opgeruimd.

Denken mee

Zijn eerlijk en denken mee. Werken netjes.

TOP, wij zullen reclame voor jullie maken *****

Het bovenstaande zegt alles *****

Vakwerk, perfecte uitvoering

Offerte traject helder Levering en installatie op tijd Uitstekend uitgevoerd, alles keurig netjes schoongemaakt, afval meegenomen. Duidelijke uitleg en tips voor onderhoud

super snel, netjes en goed

Ons raam kwam sneller als verwacht. Super. Er werd netjes gewerkt en binnen 2 uurtjes van het klaar en opgeruimd. De kamer heeft nu een veel betere uitstraling en ziet er mooier uit.

Goed advies!

Snelle communicatie. Komt afspraken na. Goed advies. Resultaat van 7 elektrische screens en twee insectenhorren is fantastisch. Fijne en nette medewerkers. Onze complimenten!

Ziet er strak uit en werkt prima

We hebben 2 screens besteld en laten monteren door Frisse zonwering. Allebei zitten strak gemonteerd en zaten er vlot op. We zijn erg tevreden.

Geweldige service! Prachtige zonneschermen. We zijn er super blij mee! Zeker een aanrader!

Prettige ervaring met frisse zonwering. Goede service en installatie.

Prima ervaring, snelle levering

Via Velux site op Frisse zonwering terecht gekomen. Snelle respons en levering. Prima zaken doen.

prima geregeld allemaal

Goede bereikbaarheid. Snelle en prettige communicatie en snelle levering. De dakramen zijn er netjes en vakkundig in gezet. Alles keurig achtergelaten.