Uitstekende goed

Netjes en snel

Top!!

Ben bij Frisse zonnewering terecht gekomen, nadat ik een hele slechte ervaring heb gehad bij een andere winkel. Kevin doet precies wat je ervan mag verwachten. Goed werk leveren, kwaliteit en voor een mooie prijs. Ik zou hem zeker aanraden.

Nette service

Wij zijn goed geholpen door Kevin. Fijn dat hij thuis langs kon komen en geluk alles komt inmeten. Ook het plaatsen ging netjes. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Fijn bedrijf.

Heldere uitleg en afspraken, keurig geplaatst en geholpen!

Na eerste contact, heldere uitleg over de mogelijkheden voor elektrisch te bedienen zonnescherm. Ruime keuze, keurige plaatsing. Ook de nazorg verdiend een dikke pluim!

Prima.

Vriendelijke en deskundige aannemer.

Alles, zoals afgesproken

Alles is conform afspraken uitgevoerd Kleine fout bij levering is naar tevredenheid opgelost

Heel vriendelijk en goede service

Vriendeljjk en goede service en komt zijn afspraken na

niets op aan te merken

Prima service, doen wat ze zeggen

Klantgericht, praktisch en denkt mee.

Ik zou de buren aanraden om bij Frisse Zonwering screens aan te schaffen.

Goede communicatie, meedenken en vakmanschap

Frisse Zonwering heeft bij ons zowel een rolluik als een screen opgehangen en een doek vervangen in ons huidige zonnescherm. Communicatie verliep soepel, tijdens meten ook meedenken over welke oplossing beste zou zijn bij ons. Bij het bevestigen van de materialen echt vakmanschap laten zien. Alles werkt naar behoren en ook keurig netjes opgeleverd! Kan iedereen Frisse Zonwering aanbevelen!

Netjes uitgevoerd

We hebben dit bedrijf aangeschreven vanwege de vele positieve ervaringen. Ook onze ervaring is erg positief te noemen. Duidelijke afspraken gemaakt, goed advies gegeven en netjes geplaatst.

Verstand van zaken, keurige montage en betrouwbaar.

Prettige ervaring met frisse zonwering. Betrouwbaar, kundig en werken lekker snel.

Zijn zeer tevreden.

Vanaf het eerste contact het inmeten en het plaatsen keurig netjes werk geleverd.

Mooi werk afgeleverd

De communicatie kan beter. Een week wachten op antwoordt van een mail vind ik te lang!!!!

Nette montage en scherpe prijzen

Scherpe prijzen en een keurige en nette installatie van het screen en de hor. Jammer dat er een hor te weinig besteld was, maar deze wordt hopelijk snel alsnog geplaatst.

Zeer goede prijs/kwaliteit

Via telefoon en mail advies gekregen over zonneschermen en bijbehorende opties die er beschikbaar zijn. Kleur uitgekozen o.b.v. stalen, en daarmee bestelling geplaatst. Levertijd was volgens verwachting, prijs scherp, en de montage was helemaal keurig!

Goede service en installatie

Prettige voorlichting aan huis en nette installatie

Professioneel bedrijf en alles volgens afspraak

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering van de screen en de horren hele goede evaring overgehouden aan dit bedrijf! Alles keurig volgens afspraak en meedenkend om de juiste keuze te maken qua materialen en kleuren! Kevin bedankt voor de goede service en de mooie producten die je geleverd hebt! Een dikke 10! Groet Freddy Jakobsen.

Goede en nette service!!

Het zonnescherm was snel geleverd en is ook zeer netjes geplaatst en dat voor een mooie prijs!

Markies weer zowat nieuw!

Onze markies is 18 jaar oud en was heel vies geworden door het weer. Het randje onderaan de markies zat het weer in en zwart. We zagen de eigenlijke kleur van de markies haast niet meer. Na reiniging is de markies zeker voor 90% weer schoon geworden en haast nieuw. De kleuren weer mooi en mensen die langs lopen geven complimenten. Top gedaan en de jongeman die kwam was vriendelijk.

Goed en snel

Zonnewering besteld en netjes geïnstalleerd. Precies wat we wilden

Uitstekende service

Ons rolluik ging niet meer open en was volgens anderen niet te reparen. Kevin en zn collega hebben het toch weten te fixen in een half uurtje!! Top service!!

Het was keurig op tijd!

Goede afstemming, -voorbereiding en -plaatsing

We hadden tijdens onze verbouwing goed contact over het type zonnescherm en de stroomaansluiting. Nadien hebben we tijdens een afspraak aan huis het doek en de cassettekleur van het Veranoscherm bepaald. Het scherm is vervolgens keurig gemonteerd, functioneert uitstekend en sluit erg goed aan op onze wensen. We kunnen Kevin van harte aanbevelen van advies tot en met montage.

Zou ze iedereen aanbevelen, zeer tevreden over de aanschaf en montage.

Fijne mensen, denken met je mee. Wij zijn erg tevreden over het het advies vooraf en het plaatsen van het zonnescherm. Hij ziet er ook prachtig uit en het doek is precies zoals wij hadden uitgezocht.