Slecht

Een tijdje terug is Frissen zonwering bij ons geweest om een kapot doek uit de zonwering te snijden. Toen verliep het contact goed en snel en hadden we geen op of aanmerkingen. Nu (een paar jaar later) hebben we wederom contact opgenomen maar dit keer voor een grotere klus. Namelijk 2 slaapkamer ramen voorzien van rolluiken, een raam hierbij vernieuwen zodat deze naar de juiste kant open gaat voor de rolluiken, 3 houten kozijnen vervangen door kunststof kozijnen en daarbij ook 1 raam vergoten. Wij merkte dat het contact stroever verliep dan eerder maar hadden hier niet direct onze bedenkingen bij. Het kan natuurlijk zijn dat een bedrijf druk is. Uiteindelijk is er iemand langs geweest voor een offerte, het face tot face contact verliep prima en hij kwam kundig over. We kregen te horen dat we de offerte diezelfde week of de week erop zouden krijgen. Helaas duurde het veel langer. Uiteindelijk zijn we er zelf achteraan gegaan en hebben we frisse zonwering gebelt. Kort daarna kregen we de offerte. We hadden nog een aantal vragen over de offerte want het leek niet helemaal te kloppen. We hebben gemaild en meermaals geappt maar tot op heden helemaal geen reactie. Erg irritant als je wilt starten met het renoveren van je huis maar iemand het dan zo laat afweten. Geen interesse in de klus? Prima maar heb dan even het fatsoen om dit te laten weten zodat we verder kunnen kijken.

Er is goed werk geleverd!

De plaatsing van de markies beneden en het rolluik op de eerste verdieping verliep heel voorspoedig. De mensen van Frisse zonwering hebben daarnaast alles keurig achtergelaten. Bouwmaterialen, bouwstof enz., alles was opgeruimd.

Prima service en plaatsing

Komen bij je thuis met stalen en advies.

Alles precies volgens afspraak geregeld.

Vandaag is mijn mooie zonnescherm geplaatst. Alles zoals afgesproken. Er is netjes gewerkt door vriendelijke, deskundige installateurs. Erg blij mee, aanrader!

Heel tevreden!!

Meerdere screens laten plaatsen. Zowel handmatige als elektrische. We hebben ze al goed kunnen testen, alles werkt perfect. Zijn heel blij met het resultaat.

Snelle, goede service

Snelle offerte en plaatsing van de screens. Erg vriendelijk

Absolute aanrader!

Wij zijn sinds afgelopen vrijdag trotse bezitters van 2 prachtige zonneschermen op ons balkon. Vooraf kregen wij prima advies over de mogelijkheden. Relatief snel na het maken van onze keuze werden ze geleverd en vakkundig gemonteerd door 2 vriendelijke monteurs. Super service en de hoogste kwaliteit! Absolute aanrader! Bedankt Frisse Zonwering!

Hoor niks meer van hun

Ik ging akkoord met offerte. Heb daar zelf achter na moeten bellen. Na bevestiging niks meer gehoord. Ze zouden contact opnemen. Niet gebeurd. Op mails reageren ze helaas niet. Erg jammer, want het leek zo fijn te boeken toen ik Kevin sprak.

Beste Judith Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. U stuurt ons 07-05 om 14:37 een e-mail, daar krijgt u 07-05 om 20:17 reactie op. Vervolgens stuurt u 07-05 om 20:35 weer een e-mail, deze wordt direct beantwoord. 08-05 om 13:36 stuurt u een e-mail dat u meerdere offertes wil afwachten. 11-05 om 13:38 stuurt u weer een e-mail, daar reageren wij 11-05 om 14:03 op Daarna heeft u mij telefonisch gebeld om te zeggen dat u na het vergelijken van meerdere offertes graag gebruik wilt maken van onze prijsopgave, u gaf ook aan dat uw scherm niet meer naar binnen kon. Ik heb toen direct voorgesteld om het scherm dicht te komen maken voor u, dat was niet nodig omdat u anders het scherm niet meer kon gebruiken met mooie dagen, u liet hem liever uithangen hij was toch al kapot. Omdat u niet bij ons om de hoek woont en wij binnenkort bij u in de buurt zijn hebben we toen telefonisch samen afgesproken dat ik dan langs mocht komen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van onze prijsopgave hoor ik graag, en anders alvast veel plezier van een anderen keuze. Met vriendelijke groet Kevin v Ginkel Frisse zonwering

Vakmanschap en snelle service! Aanrader.

Reparatie van zonwering perfect en snel gedaan. Ook in stromende regen gaat het werk gewoon door!

Fantastisch

Zo blij met onze mooie zon-aangedreven haha, rolluiken. Fantastische service. Er bleken kleine krasjes op 1 van onze rolluiken te zitten. Direct hebben ze een nieuw rolluik besteld, hoewel je het amper kon zien. Service gericht, klantvriendelijk, meedenkend en bekwame vaklui. Zomaar een paar woorden waaraan zij volledig voldoen. Achteraf na installatie betalen. Top! Bedankt Frisse Zonwering!

Netjes volgens afspraak en keurig werk verricht.

Heel fijn dat er meegedacht wordt en bij vragen overleg plaats vindt.

Trustworthy, efficient and friendly

I have had a good experience with Frisse zonwering. They are very friendly. They mounted two VELUX windows and four "buitenzonwering" in about three hours, including cleaning. They couldn't install two "binnenzonwering" because the provider didn't send them, but they came back as soon as they received them to finish the job. We are really happy with the result.

Correct, netjes en ter zake kundig.

Heel prettige samenwerking. Deskundige mensen.

Supergoed !!

Onze nieuwe veluxramen op zolder prima gemonteerd en alles keurig netjes achtergelaten

Uitstekend advies en levering

Nam meteen contact op voor het maken van een afspraak. Goed advies en direct offerte ontvangen. Snelle levering en goede montage. Zeer tevreden

snelle service nette mensen top

Supergoed

Net is mijn zonwering geplaatst. Heel netjes gedaan, erg aardige jongens die heel netjes werkten. Zelfs nog de oude gaten in de muur dichtgemaakt met kit. Super!

Uitstekende service, scherpe prijs

Volledig ontzorgd met fantastische service en topkwaliteit tegen een scherpe prijs. Vakmensen met mooi assortiment en professioneel advies aan huis. Absolute aanrader

Super!

Goed overleg, snelle service

Uitstekende service!

Op een stormachtige zondagavond, kwam Kevin mijn doorgezakte zonnenluifel veilig verwijderen. Kevin was vanaf het begin zeer behulpzaam. Om die reden heb ik hem ook de reparatie en het vervangen van mijn luifel gegund. Alles werd tot in de puntjes geregeld. Kevin werkt op basis van een man een man, een woord een woord. Doet wat hij zegt, zonder gehaast, alles op zijn tijd. Wij zijn erg tevreden!!!

Duidelijke offerte Prettige mensen bij plaatsing

Prijs/kwaliteit is top

Zeker aan te raden! Snel, meedenkend en goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Goud

Zere goed

Vlotte plaatsing van plissedeuren en horen. De ramen zijn helaas niet gesteld. Kan niet bevestigen of het gecontroleerd is of de ramen na plaatsing van horen goed konden sluiten.

Prima service, betrouwbaar en correct.

Dakraam geplaatst. Werkzaamheden professioneel uitgevoerd, werknemers beleefd in de omgang. Tevreden mee.