1000 kub geleverd door Ruud van Pelt

Top vakman,,, prijs kwaliteit scherp geprijsde beton kwaliteit,,, stikstof opslag cement industrie kan oplopen van 10% tot 23% per ton ,, kwaliteit is belangrijker,, dan % opslag Sjaak Toonen betontechnoloog

Topper

Strak afspraak Goed service Helderheid in communicatie

Perfect. Goed advies en begeleiding

Komt afspraken keurig na. Goede kwaliteit. Inplannen ging moeiteloos. Pompmachinst behulpzaam. Laten netjes werkplek achter. Goede prijs - kortom aanrader!!

Super bedrijf

Net bedrijf, duidelijke communicatie en komen afspraken na. Zeer netjes gevlinderd!!

Snel en op tijd

Snel en op tijd erg handig

Vriendelijke gasten, vanaf bestellen gelijk vriendelijk en duidelijk telefonisch contact. Er werd meteen mee gedacht met het type mortel. kwamen op tijd 06:30. Pomp bediener met baard (weet zijn naam niet) topgozer, vriendelijk, perfect verdeelt. Ik had te kort slang mee besteld. Geen discussie niks, gelijk handelen en vol blubberen. Over een maand weer 8/10 kuub nodig voor aanbouw achter. 100% weer via deze weg. Als je hier bestelt dan bouw je zonder zorgen en zonder stress.

Beton met betonpomp

Ik bestel beton met een pomp goede service komt afspraken na denkt vooral mee om fundering met juiste beton te storten en leveren

Goede service, verwachtingen waargemaakt.

De levering ging gewoon volgens afspraak, dat is niet altijd in deze markt is onze ervaring. Een echte aanrader dus.

Ben al ruim 20 jaar bezig met bouwen uitbouwtje enz. Maar nog nooit zo geholpen als door dit bedrijf in een woord geweldig

Voordelig betonstort zonder stress

Pomp en beton kwamen precies volgens planning. We zijn vriendelijk en deskundig geholpen, zonder gedoe en voor een prima prijs. Als je zelf een beetje kan/wil assisteren ben je al gauw zo'n 40% voordeliger uit dan bij een ander bekend adres.

uitstekend goed service tegen een super prijs. bedankt

geweldig

Prettige afstemming, vakkundig geleverd

Zowel aanvraag afhandeling, storting als de administratie handelingen verliepen naar wens. Heeft alle ingrediënten voor een herhaling. Helemaal goed.

Toppers!

Supersnelle en hele vriendelijke service! Er werd geregeld dat we heel snel beton konden krijgen en de mannen die kwamen leveren waren eg behulpzaam en heel aardig. We zijn heel erg tevreden. Nogmaals bedankt!

Better kan niet dan Onlinebetoncentrale.

Meer dan verwacht gekregen, hoeft niet zelf de slang te bedienen, ervaren jongens echt toppers , heel veel bedankt, door jullie heb en heel strak fundering.

Kan niet beter!

Voor het eerst zelf betonvloer storten en was super nerveus, we kregen barry en die heeft ons super geholpen! Contact met de betoncentrale verliep ook super. Echt een aanrader! Niks op aantemerken

Top !!!!

Keurig op tijd naar afspraak en goede service. Ik ga ze voor mijn volgende klus zeker weer bellen!!!!!

Topbedrijf

Het bestellen ging makkelijk De jongen die het kwam storten erg aardig en snel ze lieten het netjes achter En voor een mooie prijs

Goed af te werken beton

Normaal draai ik zelf de beton met een molentje maar de bouwmaat had een week levertijd voor de zakken mix. Duurder als zelf mixen maar ben er blij mee , kan weer verder bouwen. Bedankt en wie weet tot snel

Keihard

Keihard beton was de bedoeling en heb ik gehad. Ik dacht een halve dag werk te hebben maar met wat hulp van Barry de pomper lag het plaatje na een half uurtje er als een spiegel in. Mannen wees zuinig op Barry dat is een topper.

Goed contact met bestellen.

Dacht aan een paar weken levertijd maar na 3 dagen ligt de fundering gestort. Mannen bedankt , volgende week bel ik voor de vloer.

Zoals altijd netjes en goed werk geleverd

Ik werk graag met online beton centrale, de jongens denken altijd met je mee en zijn ook zeker niet te lui om een handje te helpen!

Top geregeld

Alles goed geregeld, communicatie was heel goed. Wordt vriendelijk benaderd

Ging heel snel allemaal, in een half uurtje was de 6 kuub uit de wagen en waren ze schoongemaakt.

Goed, Makkelijk besteld, goede prijs en vakman aan de slang. Vloertje mogen jullie ook storten.

Hadden beton besteld maar achteraf er niet aan gedacht waar de bus met aanhanger moest staan aangezien we in een smalle straat wonen. Geen probleem de chauffeur had een goede oplossing en al snel was het beton op zijn plek. Alles netjes op tijd Super bedankt voor deze goede service.

Reageren snel

Naar aanvraag van een offerte, is er vrij snel teruggebeld voor aanvullend info.