Snel en deskundig

Van het bezoeken van de website tot het rapport met advies is snel verlopen. De adviseur heeft praktische tips gegeven met ons meegedacht t.a.v. eventuele investeringen.

Duidelijk en snel

Wel jammer dat er geen advies wordt gegeven op merk niveau, al begrijp ik dat wel. Nu moet ik alsnog uitzoeken wat het meest energie efficiënte raamfolie is via andere websites.

• In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier

snelle reactie en goed meedenkend.

Ik werd snel teruggebeld door een vriendelijke medewerker, die goed meedacht. Nog dezelfde dag ontving ik per email meer informatie.

Pragmatisch onafhankelijk advies

Met de woonwensenscan waren wij op zoek naar onafhankelijk advies voor de verduurzaming van onze nieuwe woning. De adviseur was rustig, duidelijk en pragmatisch wat er mogelijk is voor onze woning. Het rapport geeft duidelijke richtlijnen voor de te nemen stappen. We kunnen nu gericht verder! Ik miste de verwijzing naar de 'Subsidie energiebesparing eigen huis (SEEH) voor eigenaar én bewoner' van de Rijksoverheid.

snelle en duidelijke informatie

De gewenste informatie werd snel en duidelijk geleverd. Voor ons een goede stap in de gewenste richting.

• In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?

Veel kennis van zaken en ook nieuwe inzichten gekregen.

Prettig gesprek, fijn dat het in de avond kon. En goed dat dit kosteloze advies inzicht geeft in de mogelijkheden.

• Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach

Zeer deskundige informatie, aangenaam gesprek

In een paar uur leer je heel veel over hoe je jouw huis kunt verduurzamen en wat dat allemaal kost. Ook veel nuttige info over het vinden van verdere informatie op diverse sites en over subsidies. Ik kan iedereen die plannen heeft om iets te gaan doen aan de isolatie van zijn woning of andere energiebesparende maatregelen zo'n gesprek aanraden.

goede service

Uw coach heeft tijd noch moeite gespaard om een grondig onderzoek te verrichten

Redelijk

Ik heb geen concrete tips gekregen. Ik had gehoopt concrete tips qua isolatie te krijgen.

Geachte heer Wijnveldt, U geeft aan dat u in het kader van de woonwensenscan die bij u is uitgevoerd graag nog concrete tips ontvangt op het vlak van isolatie. Wij hebben uw terugkoppeling intern in behandeling genomen en zullen op korte termijn bij u hierop terugkomen. Vriendelijke groet, ELMG

Zeer prettig gesprek met veel tips en praktische informatie
  • Afspraken nakomen

Deskundig advies gekregen. Ze luisterde goed en had een vriendelijke en niet opdringende houding, dacht goed mee. We kunnen verder met het advies en zijn er blij mee!
  • Afspraken nakomen

Ben ondanks de beperkte gemeentelijke voorwaarden (Zevenaar) prettig verder op weg geholpen door Mw. Zewuster. Met oprechte dank voor haar follow up!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

info is goed, maar het kostenplaatje beperkt de mogelijkheden. bij meer subsidiemogelijkheden wil ik veel meer doen. Bijv. palletkachel met radiatoren. Buitenmuurisolatie aan buitenzijde.
  • Afspraken nakomen

nee er werd goed geluisterden goede adviesen gegeven top
  • Afspraken nakomen

Het gesprek met de hr Schoonderbeek, was plezierig en nuttig. Snelle reactie op vragen na afloop. De door mij gevraagde warmtescanwandeling o.l.v.Irma Corten met 2 groepen buren overtrof mijn verwachtingen. Zeer deskundig, ruim de tijd voor ieder huis, veel foto's,zeer nuttig en plezierig in de omgang

plezierig en nuttig gesprek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na mijn aanmelding is er een bevestiging van aanmelding gekomen, maar er is nooit follow-up aan gegeven. Ik wacht al 6 weken op contact
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Wij begrijpen dat u graag snel uw warmtescan uitgevoerd wilt hebben om meer inzicht te krijgen in de situatie van uw woning. Vanwege de wachtrij was er nog geen contact met u opgenomen. Gelukkig staat uw aanvraag inmiddels bijna bovenaan. De wachttijd voor warmtescans is langer dan verwacht want de uitvoering vereist goede koude weersomstandigheden. Het is warm voor de tijd van het jaar en daardoor hebben er minder scans plaatsgevonden. Er is al contact met u opgenomen via e-mail en als het weer het toestaat zal de warmtescan van uw woning binnenkort plaats kunnen vinden.

goed initiatief, procedure uitvoering vergt de nodige tijd met zo'n oud huis en weinig standaardsituaties
  • Afspraken nakomen

Zeer deskundig en breed georienteerde coach. Heeft veel eigen ervaring.
  • Afspraken nakomen

Een bijzonder prettig en informatief gesprek met mw Joke Zewuster, dat ook op vaktechnisch gebied op een hoog peil stond en met veel praktische adviezen over eenvoudig te nemen maatregelen.
  • Afspraken nakomen

De coach ging gericht te werk, zowel in het gesprek als de bij de visitatie van de woning. Dat gaf me vertrouwen en dat leidde tot een open uitwisseling van opvattingen, adviezen en wederzijdse deskundigheid. In de toegezonden rapportage is dat allemaal prima verwoord. Aan de hand daarvan kan ik tot acties komen. Dank daarvoor!
  • Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Fijne communicatie wat betreft afspraken. Een transparante warmtescan ter plekke, met heldere toelichting. Een boven verwachting snelle levering van het rapport.
  • Afspraken nakomen

De uitstekende waardering op alle vlakken onderbouw ik doordat de dienstverlening op alle fronten mijn verwachtingen overtrof. Het was een zeer geïnformeerd, zinvol en aangenaam gesprek waar ik veel aanknopingspunten uit kan halen voor het verduurzamen van ons huis.

• Afspraken nakomen

via Google de site van Energieloket gevonden; gebeld, direct vriendelijk te woord gestaan, afspraak gemaakt, laagdrempelig; bijzonder prettig bezoek van de coach; goede informatie, aan de hand waarvan we een actieplan kunnen maken

Over Energieloket Midden Gelderland

Het Energieloket Midden Gelderland is een initiatief van de gemeenten Arnhem, Rheden, Renkum, Rozendaal en het VNG. Zowel het fysieke als het online-loket wordt uitgevoerd door Rijn en IJssel Energiecoöperatie en wil daarmee bijdragen aan een energiezuinige en klimaatvriendelijke toekomst. U kunt met uw energievragen terecht door de website te raadplegen, of onze helpdesk bellen of mailen.