Filters

9

Ondanks regels zeer goede service

Omdat ik in 2017 een scan heb gehad kwam ik daarvoor niet meer in aanmerking. Heb toch per mail en telefonisch uitstekend advies voor verdere verduurzaming van mijn woning gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

Goede richtingaanwijzer in het (oer)woud van iso- en venti-latie

De adviseur heeft ruim de tijd genomen om enerzijds het huis te doorlopen en anderzijds met mij de verschillende mogelijkheden door te nemen. En hoe je dit ook op een logische manier stapsgewijs kunt doen. Voor mij was de vervolgstap dat ik een gespecialiseerde adviseur in de arm heb genomen die met een samenhangend pakket aan maatregelen gaat komen en daarmee de noodzakelijke ventilatie ook meeneemt plus hoe tot uitvoering te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

Goede praktische aanpak en benadering, begrijpelijk uitleg etc..

Na eerst een kort contact in het kantoor Diderna en aanmelding naar het energie loket kwam uw vertegenwoordiger binnen redelijke tijd naar mij toe om de situatie bij mij thuis te bespreken 24/2. D.d. 26/2 had ik een keurig verslag met bevindingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
10

Goede deskundige informatie

Door de warmtescan werden de zwakke plekken in de isolatie van ons huis heel inzichtelijk gemaakt. Wij kregen goede adviezen hoe wij de isolatie kunnen verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

Verrassend goed

Gelukkig geen evangelieprediker. Deskundig, betrokken, praktisch en overtuigend. Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

prima

Klantvriendelijk en gekregen waar ik om vroeg via de mail.Hier kan ik mee vooruit. Met vriendelijke groet Eric Broens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Waardering voor de beantwoording!

Deskundig antwoord en eventuele verwijzing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via de website
8

Leerzame ervaring

Het woonwensen gesprek was zinvol. Weer even bewust nagaan of er nog verbeterpunten zijn en in welke mate er winst te boeken is, was heel nuttig. Op basis hiervan een paar besluiten tot verbetering genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

heel goed , informatief, op maat en sympathiek

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Ik heb een zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad .

Ik hoop de volgende keer meer antwoorden te krijgen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

Zeer complete beoordeling van alle duurzaamheidsopties

In 2 uur heeft de Woonwensencoach nagenoeg alle aspecten die er zijn om ons huis te verduurzamen, doorgenomen. Van ramen tot dak, van spouw tot vloer. Ook verbruik van gas, elektriciteit en besparingsmogelijkheden zijn besproken. De coach had veel kennis en nam de tijd ook om onze wensen te beluisteren. Ik zou de Woonwensenscan aan ieder aanraden die wil beginnen met verduurzamen en niet weet waar te starten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Veel kennis en betrokkenheid, warmtewandeling was top.

De warmtewandeling was goed geslaagd met veel inzichten en nuttige tips. Communicatie was ook zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
7

ik ben op goede manier in contact gekomen met een gebruiker van wandverwarming

Mogelijk had ik een lastige vraag om in contact te komen met een gebruiker van wandverwarming. Het was immers ook van belang dat de andere partij contact wil hebben. Toch heeft het lang geduurd voordat er een contact kon komen. Mijn advies is om een data bank aan te leggen met gegevens van gebruikers van nieuwe technieken. Ik ben docent geweest en vul de beoordeling ook als zodanig in

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

ruim voldoende

duidelijk en ter zake

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
10

geweldig

gedegen analyse van mogelijkheden tot verduurzaming woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

Geeft een volledig beeld voor onze situatie.

Het bezoek gaf ons een goed beeld wat gas loos betekend. Tevens werd verteld wat de consequentie is en wat het gaat kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

uitstekende, snelle en adequate service

Het energieloket is er echt om mensen te helpen met een eerlijk en vakkundig advies op het gebied van woningverduurzaming. Onafhankelijk van energieaanbieders of bedrijven die hun waar aan u willen verkopen. Wordt wijzer en laat u voorlichten, of misschien andersom, laat u voorlichten en wordt wijzer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
8

de organisatie wordt ieder jaar beter

Heb echt het idee, dat zaken die beter kunnen ook echt worden aangepakt. Klein puntje.....ook dit bericht kwam uit de spambox! Is daar iets aan te doen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

Ik ben blij dat Energieloket Midden Gelderland Rheden bestaat!

Een enthousiaste club mensen die kennis hebben van energie besparing en een warme blik op de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
7

snelle reactie

Mijn vragen werden zeer snel en uitvoerig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Deskundig en gezellig

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Onze coach was betrokken, geduldig, deskundig en opmerkzaam!

Heel goed om eens 'met andere ogen' naar je eigen huis te kijken. Onze woonwensencoach nam alle tijd, was opmerkzaam op details, toonde zich goed thuis in de materie en wist allerlei suggesties aan te dragen. En we krijgen een mooi volledig rapport met tips en adressen. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Snel en deskundig

Van het bezoeken van de website tot het rapport met advies is snel verlopen. De adviseur heeft praktische tips gegeven met ons meegedacht t.a.v. eventuele investeringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Duidelijk en snel

Wel jammer dat er geen advies wordt gegeven op merk niveau, al begrijp ik dat wel. Nu moet ik alsnog uitzoeken wat het meest energie efficiënte raamfolie is via andere websites.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

snelle reactie en goed meedenkend.

Ik werd snel teruggebeld door een vriendelijke medewerker, die goed meedacht. Nog dezelfde dag ontving ik per email meer informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier

Over Energieloket Midden Gelderland

Het Energieloket Midden Gelderland is een initiatief van de gemeenten Arnhem, Rheden, Renkum, Rozendaal en het VNG. Zowel het fysieke als het online-loket wordt uitgevoerd door Rijn en IJssel Energiecoöperatie en wil daarmee bijdragen aan een energiezuinige en klimaatvriendelijke toekomst. U kunt met uw energievragen terecht door de website te raadplegen, of onze helpdesk bellen of mailen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd