Filters

10

Fijn gesprek met deskundige op dit gebied

prettig gesprek waarbij veel praktische en haalbare adviezen werden gegeven afgestemd op onze situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Zeer goed

woensdag 5-1-2022 gevraagd een mail nogmaals aan mij toe te sturen van een scan die in februari 2021 is opgemaakt en die door mij abusievelijk uit mijn mailbox is verwijderd, is op donderdag 6-1-2022 aan mij verstuurd. Ik ben daar erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
5

Vlotte reactie!

Er zijn bij mij in de buurt circa 10 belangstellende in duurzaamheid van hun woning. Via een video-conferance gemeente Arnhem elkaar gezien maar worden contactadressen niet gedeeld vanwege privacy. Onterecht en dit werkt averechts om gezamelijk actie te kunnen ondernemen. Om mij als contactpersoon te benoemen is dan weer het paard achter de wagen spannen en zelf de kar duwen. Jullie krijgen toch de aanmeldingen binnen? Dan weet je toch ook de belangstellenden en contactgegevens! Het hanteren van de AVG is hier onterecht toegepast om een doelstelling/actie voor de doelgroep te realiseren!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? N.v.t.
10

Prettig, vriendelijk

Mijn vraag is naar tevredenheid beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

Duidelijk advies van vriendelijke en kundige adviseur

Duidelijk advies van vriendelijke en kundige adviseur

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

De vragen die ik had zijn naar tevredenheid beantwoord

Heel prettig gesprek gehad met meer info en tips dan ik vooraf verwacht had

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Zeer kundig

Fijn contact met veel praktische tips voor elk budget. Ook fijn dat ik serieus genomen werd met mijn probleem, wat bij de woningbouw helaas niet het geval is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Een deskundig advies dat aansluit bij onze situatie om klimaat en energie te sparen

Fijn dat er een deskundige mee kijkt wat wij zelf in huis kunnen verbeteren om energiezuiniger én comfortabeler te wonen, met een praktische insteek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Zeer professioneel en prettige dienstverlening

De woonwensenscan kon op korte termijn ingepland worden. Er werd ruim de tijd genomen om alle details van het huis door te nemen en mogelijke verbeteringen te bespreken. Het advies is vrijblijvend en gaf mij veel nieuwe inzichten in wat er mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Professioneel, betrouwbaar en zonder winstoogmerk.

Door een uitgebreide analyse van ons energiegebruik kon bepaald woorden wat de oorzaak is van ons hoge gasgebruik en kon geadviseerd worden hoe we dit probleem kunnen oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Professioneel advies voor energieverbruik

De woonwensenscan werd uitgevoerd door een man die van wanten weet. Hoewel deze niet direct iets voor me kon betekenen met verbeteringen voor mijn woning, want die waren grotendeels op peil, heeft hij wel enkele zaken over mijn isolatie opgehelderd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Ervaren en vriendelijk

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Een zeer prettig gesprek met een ter zake kundige coach.

Wij hebben een fijn gesprek gehad met Bert. Hij weet waar hij het over heeft. Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Eindelijk de informatie die we zochten voor specifiek onze situatie

Over het algemeen is wel te vinden wat je aan isolatiemaatregelen zou kunnen doen, maar wij zochten informatie/aanbevelingen voor specifiek ons huis en onze wensen daarbij. Hiermee kunnen we verder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Een fijne ervaring!!

Zeer deskundig, goed luisterend, goed doorvragen, knelpunten bekijken/willen zien. Niet sturend, actief meedenken, geen jaagwerk. Kortom een onverwachte fijne ervaring petje af!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Goed en erg informatie

Goed en duidelijk gesprek met erg veel nuttige informatie en tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Snel, soepel, vriendelijk maar vooral zeer praktisch..

Ook al kost het geld, het is meer dan de moeite waard en uiteindelijk heel makkelijk terug te verdienen. Inzicht in waar je kunt verbeteren (ook hele simpele kleine dingen) is van groot belang

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
6

Prima informatie

Na te gaan wat er nog meer kan worden gedaan om energie en daarmee kosten te besparen. Dat is voor nu prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan? N.v.t.
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

We werden weer even op scherp gezet.. zoveel mogelijkheden om energie te besparen!

Hoewel we al het nodige hebben gedaan (spouwmuurisolatie, dubbele ramen, isolatie van het dak, zonnepanelen) kan er altijd meer en beter... De adviseur wees ons op een paar belangrijke lekken die we zelf over het hoofd hadden gezien en waar we gelijk mee aan de slag gaan. Heel nuttig en fijn om met een onafhankelijk adviseur te kunnen sparren. Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Op maat opgesteld advies door ter zake kundige duurzaamheidsdeskundige

Nadat ik zelf al het e.e.a. aan duurzaamheidsmaatregelen heb (laten) uitgevoerd, zat ik toch vast. De besparingen op de energierekening zijn heel fijn, terwijl het woongenot nog is toegenomen. Echter bleken er ook minpuntjes. Doordat de woonkamer nu veel beter geïsoleerd is, slaat de verwarming veel minder vaak aan en dat zorgt er dan voor dat het op de eerste verdieping (werkkamer) het niet behaaglijk is. Zo waren er nog wat zaken, waar ik zelf niet uitkwam en daarvoor de hulp heb ingeroepen van de energiecoach. Zijn inzichten hebben mij geholpen om de volgende stappen te kunnen gaan zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Goed

Ik heb een zeer goede gesprek gehad met een woonwensencoach uit Het Energieloket Midden Gelderland. Na het gesprek heb ik meer informatie in mijn handen en heldere uitzicht voor warmte lekkende plekken in mijn huis. Daarnaast heb ik ook een goed advies gekregen hoe kan ik mijn huis beter isoleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Prima voorlichting

Een bevestiging dat we op de goede weg zijn en we hebben veel bruikbare tips gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

was perfect;

afspraak met de woonwensencoach was heel praktisch en deskundig. Heeft veel praktische tips en adviezen gegeven waar ik nu verder mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

prima

Na aanmelding bij elmg vrij snel bericht met een aantal vragen en daarna een live gesprek bij mij thuis. Inmiddels een uitgebreid rapport ontvangen met verwijzingen, namen en telefoonnummers waar ik wat mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Goede informatie

Een hoop nieuwe informatie gekregen wat ik nog kan doen om het huis beter te isoleren en ook klimaatbestendig te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach

Over Energieloket Midden Gelderland

Het Energieloket Midden Gelderland is een initiatief van de gemeenten Arnhem, Rheden, Renkum, Rozendaal en het VNG. Zowel het fysieke als het online-loket wordt uitgevoerd door Rijn en IJssel Energiecoöperatie en wil daarmee bijdragen aan een energiezuinige en klimaatvriendelijke toekomst. U kunt met uw energievragen terecht door de website te raadplegen, of onze helpdesk bellen of mailen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd