Laden reviews...
Laden reviews...
24 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen laten een consistente hoge tevredenheid zien over de dienstverlening. Klanten prijzen de professionaliteit en vriendelijkheid van het team, evenals de duidelijke uitleg. Het werk wordt als tijdig en netjes omschreven met goede planning. Over het algemeen wordt de ervaring hoog beoordeeld.
Door omstandigheden moest de afspraak verzet worden. In plaats van een mail werd keurig gebeld en kon snel gecommuniceerd worden. Waarna vervolgens opnieuw een mail verstuurd werd.
Beveelt aan
22 February 2023
Joost
Naarden
We hadden ons begin jan. 2023 aangemeld voor spouwmuurisolatie. Half febr. kon de klus al geklaard worden. Alles is keurig volgens planning verlopen. en alles is keurig weer opgeruimd. Dus alles bij elkaar : helemaal top !!
Beveelt aan
22 February 2023
Folkert
Zutphen
De twee medewerkers van v.d.Bunt hebben prima werk afgeleverd! Ze waren vriendelijk en hebben alles schoon achtergelaten!
Beveelt aan
12 February 2023
W.A van de Hoef
Hooglanderveen
Goed geholpen door dit bedrijf. Altijd netjes telefooncontact als er wijzigingen waren in de planning. Ook goede hulp met het aanvragen van de subsidie door installateurs en via de mail.
Beveelt aan
11 February 2023
Peter
Elburg
Met wat voorwerk waren de mannen zo klaar, dus in het pak en aan de gang en verder zeker geen klachten dus op naar de volgende klus
Beveelt aan
8 February 2023
Wilco
Nijkerk
Goeie service, prijs kwaliteit ok, aardige mensen.
Beveelt aan
8 February 2023
Dieneke/Wim blanken
Zutphen
De voorlichting van tevoren was duidelijk. De monteurs waren goed voorbereid en werkten netjes.
Beveelt aan
7 February 2023
Thijs
Voorthuizen
Het werk is vakkundig en snel gedaan. Twee man waren in drie uur klaar met drie gevels. Alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Ze werken efficiënt. Resultaat is voelbaar en ook te meten.
Beveelt aan
5 February 2023
Sander
Nunspeet
Voorbereiding, overleg, planning en uitvoering perfect uitgevoerd door personeel van Van de Bunt! Niets op aan te merken!
Beveelt aan
2 February 2023
Peter Koops
Arnhem
Het waren nette mannen en zeiden precies wat ze deden. Aan te bevelen.
Beveelt aan
31 January 2023
John
Harderwijk
Isoleren van de houten vloer onderkant met pur is uitstekend uitgevoerd en de muren met de korrels ook goed gedaan alles netjes opgeruimd ik ben zeer tevreden prima bedrijf raad ik zeker aan Van de Bunt is een aanrader Groeten Jan v d Bor
Beveelt aan
30 January 2023
Jan van den Bor
Putten
Vanaf het aanvragen van de offerte tot het het aanbrengen van de Vloerisolatie PIF -isolatie is alles naar onze wens verlopen!
Beveelt aan
29 January 2023
Henk
Putten
Volgens mij hangen de korrels los in de muur met te weinig of geen lijm,ik heb een luikje opengemaakt en de korrels rollen er zo uit. gr h van Nieuwenhuizen
Beveelt aan
25 January 2023
Henk
Ermelo
Lokale partij die goed en betrouwbaar te werk gaat.
Beveelt aan
17 January 2023
Dennis van de Ridder
Ermelo
De muurisolatie van ons huis (en dat van de buren) werd in één dag, keurig netjes uitgevoerd, ondanks dat het de hele dag regende. De mensen waren correct en aardig en harde werkers. Ze hebben na afloop alles schoon en netjes achtergelaten. Dank hiervoor!
Beveelt aan
13 January 2023
Willem
Zutphen
De muurisolatie van ons huis (en dat van de buren) werd in één dag, keurig netjes uitgevoerd, ondanks dat het de hele dag regende. De mensen waren correct en aardig en harde werkers. Ze hebben na afloop alles schoon en netjes achtergelaten. Dank hiervoor!
Beveelt aan
13 January 2023
Willem
Zutphen
keurige (betaalbare) offerte, prima nakomen van de planning. Uiterst vriendelijke uitvoerders. Ventilatieroosters op eigen initiatief vervangen. keurig opgeruimd achtergelaten. 10 met een griffel.
Beveelt aan
11 January 2023
Cees
Soest
Vloerisolatie parels ivm vochtige kruipruimte. Fijne communicate, komen afspraken na, werken netjes. Direct effect van isolatie. Bij volgende isolatieklus kies ik zeker weer voor Van de Bunt.
Beveelt aan
7 January 2023
Linda
Leusden
Prettige monteurs waarmee goed viel samen te werken .Top.
Beveelt aan
2 January 2023
Bergo Korteweg
Huizen
Problemen met vocht uit de kruipruimte. Perfect opgelost. Geen probleem meer.
Beveelt aan
29 December 2022
Alex Pepermans
Diemen
De werknemers die de vloerinstallatie aangebracht hebben voerden het werk gedegen uit. Lieten alles ook in goede orde achter. Kan alleen maar tevreden zijn.
Beveelt aan
23 December 2022
Peter
Heerde
Afspraak stond voor begin januari. Vorige week donderdagavond werden wij plotseling gebeld of wij de volgende dag tijd hadden, want er was ruimte gekomen om bij ons langs te komen. uiteraard kon dit. Vrijdagsochtends stonden twee mannen voor de deur met een vrachtwagen vol materiaal. Kruipluik in en kijken of er in alle ruimten gekomen kon worden. Helaas moest er gegraven worden. Een lastige klus vanwege de kleigrond, maar na ongeveer een uurtje was de doorgang gemaakt naar de ruimte onder de huiskamer en konden de parels ingespoten worden. Daarna was het zeer snel gedaan met de overige ruimten. Knap stukje werk van deze twee mannen. Materiaal opgeruimd en op weg naar de volgende klant, een zeer tevreden klant achterlatend.
Beveelt aan
20 December 2022
Ton
Almere
In september heeft Van de Bunt spouwmuurisolatie aangebracht. Dat hebben zij toen keurig gedaan. Advies was om ook de muren te impregneren. Dat heeft Van de Bunt vervolgens in oktober gedaan. Communicatie over de planning - oorspronkelijke datum kon niet vanwege de regen - verliep ook goed. Ook nu weer bij het impregneren heeft Van de Bunt en dan met name Erkan Yuksel uiteindelijk voortreffelijk werk geleverd.
Beveelt aan
16 December 2022
Hans
Huizen
Er kwam een leek kundige adviseur. Waarvan een andere adviseur aangaf van ander bedrijf, niet doen, weinig m2 is niet de moeite, gaf deze aan wel de moeite en je hebt net voldoende voor subsidie aanvraag (heb ook de vloer gedaan bij ander bedrijf die dus aangaf niet voor spouwmuur te gaan) Uiteindelijk toch gedaan. Aanvraag subsidie ingediend blee toch niet voldoende m2. Ze scoren ook onvoldoende doordat ik nu geen reactie meer krijg op de vraag hoe dit kan, ben ik toch verkeerd geinformeerd. Daarnaast merk ik weinig van de isolatie dus vraag me af hoe kundig dit gedaan is, ook doorda er geen afscheiders zijn geplaatst, waarvan zij hebben aangegeven dat het niet nodig is. Ik moet er maar op vertrouwen dat het in orde is. Dat vertrouwen is lastig als ik merk hoe er om gegaan word met mijn vraag (cq uitblijven van antwoord)Over 2 weken krijg ik inspectie van de vloerisolatie om te kijken of er tijdens het boren van gaten in voor ventilatierooster niets losgeraakt is want ook hier is niiet naar gekeken en slordig mee omgegaan. " gaten moeten erin was het antwoord op mijn vraag of dit wel goed gaat". Het meest storende vind ik geen contact of antwoord terwijl het aanprijzen van de opdracht uitvoering en factureribng zeer vlot ging. Jammer. Gaat juist ook om de nazorg, ook als de factuur voldaan is..
Beveelt niet aan
15 December 2022
dorothee
Utrecht
Beste mevrouw Dorothee,
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat de nazorg niet voldoende verleend is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben geprobeerd u telefonisch en per mail te bereiken, dit is helaas nog niet gelukt.
De richtlijnen van het RVO is minimaal 10 m2 voor de spouwmuurisolatie om te voldoen aan de subsidie eisen. Uw factuur voldoet hieraan. Wilt u contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen ondersteunen met de subsidie-aanvraag?
Alvast hartelijk dank,
Met vriendelijke groet
Team Van de Bunt Isolatietechniek
In september heeft Van de Bunt spouwmuurisolatie aangebracht. Dat hebben zij toen keurig gedaan. Advies was om ook de muren te impregneren. Dat heeft Van de Bunt vervolgens in oktober gedaan. Communicatie over de planning - oorspronkelijke datum kon niet vanwege de regen - verliep ook goed. Ook nu weer bij het impregneren heeft Van de Bunt en dan met name Erkan Yuksel voortreffelijk werk geleverd.
Beveelt aan
8 December 2022
Hans
Huizen
Open en eerlijk advies, zelfs als dat betekent dat we niet gaan isoleren. Dat klinkt misschien gek voor een isolatiebedrijf, maar dat is wel hoe we zijn. Bij ons geen snelle praatjes, maar degelijk advies.
Onze vakmensen weten wat ze doen. We zijn begonnen in 2008, en isoleren inmiddels meer dan 8.000 woningen, bedrijfspanden en utiliteitsgebouwen per jaar. En met succes! Daarom geven we 10 jaar garantie op ons werk en hebben we een hoge score op Klantenvertellen.nl.
Vanuit passie voor het vak zorgen onze mensen ervoor dat elk project netjes, zonder zichtbare sporen en met oog voor detail wordt uitgevoerd. Komen we een probleempje tegen tijdens de klus? Dan lossen we het gewoon op.
Van Leeuwenhoekstraat 27
3846 CA Harderwijk
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Isolatie, Dakbedekking
Overige bedrijven