Top animatie!

Erg gezellig met clown Babsie, in een winkel uren vermaak voor vele kinderen!

Hele leuke show van "de machische kast"

In overleg met Anniematie wederom een show van Huub geboekt. Wij zijn al jaren tevreden over het contact met dit bureau

De shows van Anniematie zijn altijd geweldig

De hebben nu al meerdere jaren een show van Anniematie. Zij vermaken de kinderen zo fantastisch voordat Sinterklaas een bezoek brengt aan ons kantoor.

Weer een super leuke voorstelling

Elk jaar kiezen wij met ons Sinterklaasfeest voor de professionele hulp van Anniematie. Afgelopen weekend hebben we wederom een leuke Sint show gehad, deze keer van de Poppendokter en pietje Pablo. Ook de Sint is nog even langs geweest en heeft elk kind de hand geschud. Met Anniematie altijd fijn en snel contact. In 1 woord: super!

Hele goede zanger met een zeer afwisselend repertoire.

Onze 50 jarige bruiloft was geweldig. Olivier zong de sterren van de hemel. Er werd flink meegezongen en gedanst door alle leeftijden. Zeker een aanrader.

Geweldig en vertrouwd!

Wij maken al jaren gebruik van de diensten van DJ Dennis naar volle tevredenheid! Ook dit jaar slaagde hij er weer in om iedereen om bij velen de voetjes van de grond te krijgen!

Super, van begin tot eind!

Goeie ervaringen mee en al meerdere keren tot volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Leuke artiesten, aardige mensen!

geweldige goochelaar die zijn vak verstaat

Leuke enthousiaste goochelaar die zijn vak verstaat. Heel leuk entertainment tijdens een zittend diner

leuke goochelshow, leuke opwarmer voor Sintfeest.

Mooi op tijd in Apeldoorn en leuke show voor de kinderen.

Deze organisatie is erg betrokken en behulpzaam

Vooraf aan de telefoon en per mail duidelijk communicatie. Super lieve mensen die niets liever willen dan jou helpen en adviseren. Beide geboekte shows (goochelshow en sinterklaas met piet) waren uitstekend. Ze vulden elkaar goed aan en spreken graag apart nog met je om alles af te stemmen.

Alles netjes en vriendelijk geregeld en afgestemd.

Huub is een geweldige goochelaar en persoon. Hij denkt mee om het geheel gezamenlijk mooi neer te zetten en is ontzettend goed in wat hij doet. Ook de samenwerking vanuit Anniematie verloopt gemakkelijk en prettig. Al met all een All-in service. Dankjulliewel!

Hele leuke show

Een show waarbij kinderen en ook ouders betrokken worden. Hierdoor ontstaat een leuke sfeer. Voor je het weet is de tijd al weer om. Reacties van onze kinderen en ouders waren zeer positief.

Ervaren mensen, die weten wat ze doen. Goed op elkaar ingespeeld.

Wij hebben heel veel positieve en leuke reacties ontvangen op het optreden van de tafelgoochelaar en troubadour tijdens de viering van ons jubileumjaar met klanten. Mede hierdoor kijken wij terug op een geslaagd feest.

Helemaal top

Geweldige dag dmv anniematie

Vanaf de aanvraag voor de act is het fijn verlopen met een fantastische dag tot gevolg. Veel gelachen en echt professioneel.

Leuk en gevarieerd.

Ballonnenclown Babsie is een aanrader. Ze is heel vriendelijk, vrolijk en maakt hele kunstwerken van de ballonnen. Veel blije kinderen op ons festival.

Toppers!

Naast dat de communicatie met Bjorn en Margje zeer prettig, snel en hartelijk is, levert AnnieMatie altijd kwaliteitsartiesten. Ze denken mee en kunnen door hun jarenlange eigen ervaring, altijd juist adviseren. Een prettige partner om zorgeloos je acts en entertainment te boeken.

Bureau gerund door artiesten uit het vak!

Samenwerken met AnnieMatie is super fijn. Je merkt heel goed dat Bjorn en Margje meedenken en goed kunnen adviseren omdat ze vanuit hun eigen podium ervaring zich perfect kunnen inleven in een bepaalde situatie of de gewenste sfeer.

Korte lijntjes

De contacten met Anniematie Entertainment zijn direct en goed geweest, ons programma zou in 2020 uitgerold worden maar ivm de pandamie werd dit 2022.

Meedenkend, klantvriendelijk en correct

Word altijd vriendelijk te woord gestaan. Er wordt met je meegedacht en ze doen alle moeite om te vinden wat je zoekt, in welke prijsklasse ook! Zeer tevreden over Anniematie.

Onze cliënten vonden Miss Twist geweldig, zeker ook omdat ze inspeelde op ieders vraag en opmerking. Het was grappig/komisch zonder dat het kinderachtig was, wat door iedereen hier erg gewaardeerd werd.

Frodelien is zeker een aanrader

De show was super leuk en interactief. Ze maakte ons feestje leuk met haar grappen en trucs. Aanrader

Geweldige act!

Wij hadden een act op maat voor onze drive in verjaardag. Dat was echt enorm geslaagd. Kan het iedereen aanraden!

Leuke en afwisselende (zeemans)liedjes

Leuk, gezellige muziek aan de tafeltjes bij de gasten en zeer afwisselend programma!

Denken goed met je mee!

Heel fijn met ons meegedacht over de invulling van diverse straattheater