Prettig contact, deskundige uitstraling, kennis van zaken
Een nette monteur die na inspectie een duidelijk beeld had omtrent de CV. Een paar onderdelen vervangen voor een betrouwbare werking. Prima en goede service.
Ik heb zoals eerder de ervaring met het personeel zeer goed gevonden.Ook de samenwerking bij het water bijvullen na het plaatsen van een nieuw expansie vat was zeer goed .Ik heb later bij ontvangst van de digitale factuur altijd problemen met het uitprinten. Ik vind de telefoniste ook altijd goed te verstaan en behulpzaam.
Goede service geleverd en de monteur heeft alles duidelijk en stap voor stap uitgelegd voordat hij iets ging doen. Hij liet weten wat er vervangen moest worden en welke kosten daaraan verbinden waren.
De monteur deed zijn werk en was na een half uur weer vertrokken. Ja
Wordt ieder jaar gecontroleerd, zonder dat je dat zelf moet regelen met de afspraak
Keurig op tijd, vakkundig geholpen en grondige controle & onderhoud.
De monteur vertelde dat ik het expansievat moest vervangen na 6 jaar. Dit had ik nog nooit gehoord. Hij heeft alles keurig nagekeken en het var vervangen.
Alles gecheckd. Alles netjes achtergelaten.
Ik gaf aan dat een verwarming erg kou bleef. Die moest wat ontlucht worden. Hij zei...dat wil ik wel maar dat kost 50 euro.
Volgens afspraak: op tijd, vriendelijk en goed verzorgd onderhoud.
Prima service met heldere uitleg over wat gedaan werd bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt
De Warmte Groep komt bij mij zeer professioneel over. Jaarlijkse onderhoudsbeurt en onlangs nieuw expansievat en beugels voor de buizen. De communicatie is duidelijk vooraf, de prijs wordt vooraf besproken, het personeel is zeer netjes en opgeruimd. Afrekenen gaat eenvoudig aan het eind. Ik kan de Warmte Groep aan iedereen aanbevelen
Zeer klantonvriendelijk bedrijf: - onderdelen enorm duur - voorbeeld: Remeha Tzerra onderhoudset C voor € 130 (waar € 70 tot € 80 gangbaar is en de goedkoopste op internet € 40) - voorbeeld: beugel om pijp vast te zetten € 20 (kost elders overal minder dan € 5) - onderdelen verplicht bij hen afnemen, je mag niet zelf een onderhoudset aanschaffen - als je dure onderdelen weigert moet je ruim € 100 voorrijkosten betalen (onredelijk en feitelijk afpersing) - monteur laat meetnippel open staan, moet ondanks hard bewijs echter naar de rechter om de schade van € 75 extra gasverbruik vergoed te krijgen, zelfs de rechter sprak er schande van - wordt vervolgens zonder bericht als klant uit hun systeem gegooid, ondanks dat ik nog voor een jaar service heb betaald Kortom, in plaats van uitspraak rechter te accepteren en excuses aan te bieden, wordt je nog eens bedonderd.
Uitstekende service en advies met een prijsopgave vooraf. Plus de vraag om het warm water aan te kunnen passen. Dat was geen probleem en werd gewoon uitgevoerd. Service is helemaal top!!
Ik ben zeer te spreken over het personeel, vriendelijk en vakkundig, en bovendien wordt er altijd precies uitgelegd welke werkzaamheden er zijn verricht.
Komen afspraken na en werken netjes.
De monteur was beleefd, geduldig en behulpzaam. Ik had een probleem met mijn thermostaat en app maar met alle geduld belde hij ATAG. Alle onduidelijkheid werd opgelost. Ik ben zeer tevreden en ik kan dit bedrijf zeker aanraden!
Vriendelijke monteur,netjes gewerkt, mijn zoon gaat ze bellen voor,nakijken ketel.
Monteur was op tijd en vakkundig. Alles ging naar wens en tot volgend jaar weer.
Goede uitleg, goede supervisie aan de ' leerling'.
Telefonisch niet bereikbaar, communiceren zonder naam (ivm privacy zeggen ze), kan dus ook niet vragen naar een contactpersoon bij calamiteiten. Om een afspraak te maken moet je allemaal overbodige dingen invullen, die ze daarna niet gebruiken of bestuderen. Wel sturen ze dan een monteur, die vervolgens alleen een factuur met voorrijkosten achterlaat. Omdat de gegevens die ik had ingevuld niet waren gelezen door het bedrijf en de monteur dus verkeerd was geïnformeerd. De enige communicatie die daarna nog mogelijk is, is met het incassobureau. Meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit ben tegengekomen.
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Omdat deze review anoniem is geplaatst, kunnen we helaas niet inhoudelijk op uw situatie ingaan. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we uw klacht kunnen onderzoeken en waar mogelijk tot een oplossing kunnen komen. We willen u er vriendelijk op wijzen dat we graag een open gesprek voeren, maar dat het gebruik van termen als "oplichters" niet gepast is en niet bijdraagt aan een constructieve dialoog. We streven ernaar al onze klanten professioneel en respectvol te helpen.
Bij aankomst de monteur gevraagd naar de leeftijd van mijn cv. Hij constateerde 15 jaar oud. Hij was verplicht om pakkingen te vervangen ter waarde van €85,00. Mijn opmerking dat gezien de leeftijd van de cv dit zonde van het geld was ben ik toch verplicht deze uitgave te doen omdat er anders geen servicebeurt aan de hand van een jaarcontract mocht worden uitgevoerd. Na een servicebeurt van meer dan 2 uur sloeg de cv niet meer aan na aansluiting op het lichtnet. Een tweede monteur kwam en stelde de diagnose dat de cv kapot was en de pakkingen niet meer terug konden. Ook werd het contract afgesloten en de activiteit als reparatie bestempeld. Wat resteerde was een nota van €210,00 en de mogelijkheid om een offerte te laten uitbrengen. Triest dat ik onnodig op kosten ben gejaagd.
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als er extra onderdelen nodig blijken te zijn. In dit geval willen we graag toelichten dat het vervangen of aanbrengen van de pakking verplicht is om de veiligheid van de ketel te waarborgen. Zonder deze pakking kan de ketel namelijk niet veilig functioneren, wat risico’s met zich meebrengt voor zowel de installatie als de gebruiker. Onze monteurs zijn verplicht om volgens de geldende veiligheidsvoorschriften te werken, en daarom kon deze stap niet worden overgeslagen. We hopen op uw begrip en staan uiteraard open voor verdere toelichting als u daar behoefte aan heeft.
Zoals gewoonlijk, aan de cv ketel is weer prima onderhoud gepleegd. Door de mannen van warmtegroep. Hij kan er weer een jaartje tegen.
Fijn om te horen dat u weer tevreden bent over het onderhoud aan uw cv-ketel. Onze monteurs doen altijd hun best om alles veilig en in topconditie achter te laten.
Monteur controleerde de cv ketel. Na inspectie heeft deze advies en info gegeven en onderhoud keurig uitgevoerd.
Fijn om te horen dat het onderhoud naar tevredenheid is uitgevoerd en dat onze monteur u goed heeft geïnformeerd. We vinden het belangrijk om niet alleen veilig en vakkundig te werken, maar ook duidelijk advies te geven over uw installatie. Dank voor uw vertrouwen in Warmtegroep – we staan de volgende keer graag weer voor u klaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.