Snelle opvolging van wijzigen afspraak. Keurige melding vooraf dat technicus in aantocht is.
Bedankt voor uwpositieve feedback! We zijn blij te horen dat de snelle opvolging en de melding vooraf van de technicus u goed bevielen. We streven altijd naar een vlotte en duidelijke communicatie.
De monteur stond om 8.00 uur stipt voor de deur en heeft de benodigde werkzaamheden uitgevoerd. Daarnaast geconstateerd dat expansie vat moest worden vervangen en dat ook meteen gedaan. Kundige man die zaakjes netjes heeft uitgevoerd.
Fijn om te horen dat de monteur op tijd aanwezig was en de werkzaamheden naar wens heeft uitgevoerd. We zijn blij dat de extra bevindingen met het expansievat snel zijn opgelost. We stellen het zeer op prijs dat u de kundigheid van onze monteur waardeert.
Met de droge humor, kennis van zaken en duidelijke wijze van afwerken, is zijn professionele aanpak erg goed. Ondanks zijn pijnlijke knieën, gaat hij er toch op zitten om alles goed te controleren.
Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn blij te horen dat de monteur niet alleen met zijn kennis van zaken en duidelijke aanpak heeft kunnen helpen, maar ook zijn droge humor heeft bijgedragen aan een prettige ervaring.
We merkten een lekkage op het plafond, dat bleek een lekkende cv-ketel. We hebben een service abonnement bij de Warmtegroep, dus ik belde ochtends. Ik moest even een foto mailen van het probleem. Om 15:00 uur werd ik teruggebeld, of de monteur nu langs kon komen. Hij verving een onderdeel in de ketel, en het probleem was opgelost!
We zijn blij te horen dat we snel konden helpen toen u de lekkage opmerkte. Het is fijn dat ons serviceabonnement goed van pas kwam en dat de monteur het probleem snel heeft kunnen oplossen. We waarderen het dat u de foto hebt doorgestuurd en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
monteur heel vriendelijk en netjes op tijd
Bedankt voor uw feedback.
Monteur stelde zich netjes voor en ging direct aan de slag met het ketelonderhoud. Hij wilde wel koffie, maar alleen tijdens het werken. Ik was onder de indruk van het uitgebreide onderhoud en de nette manier van werken. Nadat de werkzaamheden waren afgerond werd alles weer keurig netjes en schoon achtergelaten. Als dit representatief is voor de standaard kwaliteit van dienstverlening bij Warmte Groep BV, dan ben ik blij dat ik daar een service-abonnement heb afgesloten!
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het onderhoud van de cv-ketel en de werkwijze van onze monteur! We waarderen het dat u de nette en professionele aanpak hebt opgemerkt. Het is ook goed om te weten dat u tevreden bent met het resultaat en dat u vertrouwen hebt in de kwaliteit van onze dienstverlening.
Prettige en goed adviserende monteur. Nu ook service plus abonnement aangevraagd
Bedankt voor uw review zijn blij te horen dat de monteur op tijd was en u tevreden bent met zijn adviezen. Het is fijn dat u de service en de advisering als prettig hebt ervaren.
Netjes gewerkt. Aardige mannen. Vroegen of alles verder goed was voor ze begonnen.
Dank u wel voor uw positieve review! Fijn om te horen dat onze monteurs netjes hebben gewerkt en vriendelijk waren. We vinden het belangrijk om te zorgen dat alles in orde is voordat we beginnen.
Monteur stond keurig om 8h voor de deur, aangezien om de 2 jaar een onderdeel vervangen moet worden kreeg ik vooraf een prijsopgave van de totale kosten, wel zo prettig
Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat de monteur op tijd was en dat u de vooraf ontvangen prijsopgave als prettig heeft ervaren. We vinden het belangrijk om transparant te zijn over de kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Mijn ervaring met warmtegroep is zeer positief de monteur komt binnen de afgesproken tijd en verteld vooraf wat zijn werkzaamheden zijn en de kosten die daarbij horen
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat de monteur duidelijk was over de werkzaamheden en kosten. Het is voor ons belangrijk om transparant te zijn en afspraken na te komen.
De monteur wist hier niets van, dus een communicatie fout op kantoor. Geen excuses hiervoor voor.
Dank u wel voor uw feedback! Het spijt ons te horen dat de gevraagde nieuwe thermostaat niet meegenomen was en dat er een communicatieprobleem is geweest. We begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Ik heb een contract bij Warmtegroep en had onlangs een storing aan de cv ketel en dit is prima verholpen.
We zijn blij te horen dat de storing aan uw cv-ketel snel en goed is verholpen. We streven er altijd naar om een snelle en efficiënte service te bieden.
Twee jonge installateurs deden hun werk snel en efficiënt. Ruimden alles netjes op na het werk en waren dankbaar voor de koffie (die zij verdienden).
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat de installatie van uw nieuwe combiketel snel en efficiënt is verlopen. Het is fijn dat onze installateurs het werk netjes hebben afgerond en genoten van de koffie.
Prima ervaren monteur
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de ervaring met onze monteur.
Snelle opvolging met net even is verder kijken en opmerken dat er niet goed was met de druk in het systeem. Binnen twee dagen de druksensor vervangen die in de fouthistorie stond. De monteur merkte wel op dat de automatische vulinrichting toch nog water doorlaat ondanks de instellingen. Vervolg laat ik nog plaatsvinden door het vervangen van deze vulinrichting welke ik zeker weer door Warmtegroep laat uitvoeren. Het enige jammere is dat de eerste onderhoudsmonteur ( jong iemand, waarschijnlijk ervaring) ook de hoge druk had opgemerkt maar er geen gevolg op had gegeven. Maar toch zeer tevreden.
Dank u wel voor uw gedetailleerde review! We zijn blij te horen dat de opvolging snel en zorgvuldig is uitgevoerd en dat de druk in het systeem uiteindelijk goed is verholpen. Het spijt ons dat de eerste monteur de hoge druk niet verder heeft opgepakt, en we waarderen uw geduld en begrip. We zullen dit meenemen in onze verdere verbeteringen.
Keurige monteur die duidelijk aangaf wat er gedaan was en moest worden gedaan. Netjes gewerkt.
We zijn blij te horen dat u netjes geholpen bent en dat de monteur duidelijk was over de werkzaamheden. We streven er altijd naar om transparant en zorgvuldig te werk te gaan.
Aardige jongen dezelfde als vorig jaar dat komt vertrouwelijk over .
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u het prettig vindt om steeds dezelfde monteur te hebben, dat zorgt inderdaad voor een vertrouwd gevoel. We streven er altijd naar om consistent goede service te leveren.
Onbeleefde manieren (bijv remsporen achtergelaten in toilet)
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de ervaring met de monteur niet naar verwachting was. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden. We stellen het op prijs dat u dit aangeeft, zodat we onze service kunnen verbeteren.
Prima bedrijf. Sinds een paar jaar zijn wij klant bij warmtegroep. Onze ervaring is prima, duidelijke onderhoudsprijzen. Ervaren medewerkers die duidelijk uitleggen wat er in ons geval aan de hand was.
We zijn blij dat u al een paar jaar klant bij Warmtegroep bent en dat uw ervaringen positief zijn. Het is voor ons belangrijk om duidelijke prijzen te communiceren, zodat u precies weet waar u aan toe bent.
Technisch gezien zijn jullie ok. Ik vind alleen dat jullie heel duur zijn met onderdelen. Bij mijn ketel moet een bepaalde pakking elke 2 - 3 jaar vervangen worden. Bij de persoon die tot voor kort het onderhoud deed van mij ketel betaalde ik dan ca. € 40 hiervoor. Ju;;ie vragen € 120 ! Ik overweeg serieus om naar een ander bedrijf te gaan voor het onderhoud van mijn ketel. Met vriendelijke groeten.
Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen uw zorgen over de kosten van de onderdelen en waarderen dat u dit met ons deelt. We streven ernaar om eerlijke prijzen te hanteren en zullen uw opmerking over de kosten van de pakking intern bespreken. Het is altijd onze bedoeling om een transparante en redelijke service te bieden, dus we nemen uw feedback serieus.
Op maandag 23 december 2024 met ze gebeld: 1. Men stuurde mij op 17 dec een email waarin men stelde: “U heeft zich bij ons aangemeld voor een toestelkeuring van uw warmtepomp.” Ik heb nooit om zo’n toestelkeuring verzocht. 2. Men gaf aan dat zo’n keuring nu verplicht zou zijn. Mijn toestel was al eerder door hen onderhouden. Op mijn navraag wat de toegevoegde waarde van die keuring was kon men geen antwoord geven. Ook kon u niet beantwoorden op last van wie die keuring plots verplicht zou zijn. 3. Ik zou dus EUR 150 kwijt zijn alleen voor de ‘keuring’ van een al eerder door hen onderhouden apparaat. Men kon mij niet vertellen hoeveel ik daarna voor onderhoud kwijt zou zijn – er zou pas ná die keuring een offerte volgen. 5. Daarentegen werd in 2023 wegens vrieskoude de buitenunit van de warmtepomp niet gereinigd. Ik ging ervan uit de de monteur dat in 2024 zou inhalen. Dat was niet gebeurd. Op mijn verzoek om dat in te halen ging men niet in. 6. Ik gaf aan dat ik het gevoel kreeg dat van bestaande klanten zonder aanleiding extra geld voor diensten zonder uit te leggen meerwaarde gevraagd werd, en dat mijn deze omgang met klanten niet aanstond. 7. Ik liet weten in de toekomst geen gebruik meer van hun diensten te willen maken. 8. Daarop gaf men aan dat andere klanten aan telefoon wachtten en verbrak de verbinding. Desondanks stuurde men mij op 24 dec een herinnering en op 31 dec een mail waarin men zei: “Bedankt voor uw aanvraag voor een warmtepomp toestelkeuring.”
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet naar wens was en dat er onduidelijkheid was over de toestelkeuring. We begrijpen uw frustratie over de kosten en het gebrek aan uitleg over de meerwaarde van de keuring, en we nemen uw opmerkingen serieus. We streven er altijd naar om transparant en duidelijk te zijn over onze diensten en prijzen, en het spijt ons dat dit niet is gebeurd in uw geval. We zullen uw feedback gebruiken om onze communicatie en service te verbeteren. Wat betreft het onderhoud aan de buitenunit en het niet inhalen van de reiniging, dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden, en we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst beter wordt opgepakt. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Ik ben erg tevreden over het onderhoud aan mijn warmte-terugwininstallatie. Het hele proces, van begin tot eind, verliep soepel en professioneel. Het mailcontact voorafgaand aan de afspraak was erg prettig; er werd snel gereageerd op mijn berichten, wat het plannen van een geschikt moment eenvoudig maakte. De monteur die langskwam was niet alleen vakkundig, maar ook erg vriendelijk en gezellig. Hij legde alles duidelijk uit en was tussendoor ook in voor een praatje, wat de hele ervaring extra aangenaam maakte. Het is fijn om te merken dat service hier met een persoonlijke en betrokken benadering wordt geleverd.
Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn blij te horen dat het onderhoud aan uw warmte-terugwininstallatie soepel en professioneel is verlopen. Het is fijn om te weten dat zowel het mailcontact als de interactie met onze monteur zo positief waren. We streven er altijd naar om niet alleen vakkundig werk te leveren, maar ook een persoonlijke en vriendelijke benadering te bieden.
Cv ketel heeft een uitgebreide servicebeurt gehad. Het drukvat en de manometer zijn ook vervangen. Manometer was defect en het drukvat is vervangen omdat het ouder dan 8 jaar was. Monteur was vriendelijk en gaf keurig antwoord op mijn vragen. Het enige wat mij niet duidelijk was dat ik een mail ontving naderhand over de rookgasafvoer.
We zijn blij te horen dat de uitgebreide servicebeurt aan uw cv-ketel goed is verlopen en dat onze monteur vriendelijk was en uw vragen duidelijk heeft beantwoord.
Ver van tevoren afspraak voor dagdeel. Controle uitvoering met uitleg en prijsoverzicht. Mijn dochter en zoon hebben zich ook ingeschreven.
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat de afspraak duidelijk was en dat u tevreden bent met de uitvoering van de controle, inclusief de uitleg en het prijsoverzicht. Fijn dat ook uw dochter en zoon zich hebben ingeschreven bij ons. We staan altijd klaar om hen net zo goed van dienst te zijn!
Prettige monteurs (een klein) maar: Bij laatste onderhoud van hybride warmtepomp systeem werd alleen het CV deel gecontroleerd. Een beetje verwonderd aan de monteur gevraagd: En de warmtepomp hoe zit het met controle onderhouds handelingen? Antwoord: ik kom alleen voor het CV ketel deel, ik heb geen certificaat voor de WP. Mijn volgende vraag: Heeft dat iets te maken met de onderhouds interval bijv niet per 12 maanden maar per 24 maanden? Antwoord: Dat weet ik niet. Gevraagd of hij dat wil checken en dat heeft hij gedaan bij de collega die vorig jaar CV en WP heeft onderhouden. Resultaat: WP 1x per 24 mnd en CV 1x per 12 mnd. Dit was niet bij mij bekend. Mogelijk heb ik dat zelf over het hoofd gezien bij het aangaan van de onderhouds overeenkomst. Wellicht een verbeterpuntje binnen het planning systeem om dat wel aan te geven. MVG Nico
Dank u wel voor uw gedetailleerde feedback! We zijn blij te horen dat de planning van de afspraak goed is verlopen en dat de monteurs prettig waren. Het spijt ons dat er enige verwarring was over het onderhoud aan de warmtepomp. We waarderen uw vraag over het onderhoudsinterval, en we zullen zeker kijken hoe we dit soort informatie beter kunnen communiceren in onze planning en overeenkomsten, zodat er geen misverstanden ontstaan. We zijn blij dat dit alsnog is opgehelderd en we nemen uw opmerking mee om onze service te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.