Filters

10

Heel correct!

Snelle opvolging van wijzigen afspraak. Keurige melding vooraf dat technicus in aantocht is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende en betrouwbare service

De monteur stond om 8.00 uur stipt voor de deur en heeft de benodigde werkzaamheden uitgevoerd. Daarnaast geconstateerd dat expansie vat moest worden vervangen en dat ook meteen gedaan. Kundige man die zaakjes netjes heeft uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Professionele afhandeling van afgesproken zaken.

Met de droge humor, kennis van zaken en duidelijke wijze van afwerken, is zijn professionele aanpak erg goed. Ondanks zijn pijnlijke knieën, gaat hij er toch op zitten om alles goed te controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

‘‘s ochtends gebeld, middags al geholpen’

We merkten een lekkage op het plafond, dat bleek een lekkende cv-ketel. We hebben een service abonnement bij de Warmtegroep, dus ik belde ochtends. Ik moest even een foto mailen van het probleem. Om 15:00 uur werd ik teruggebeld, of de monteur nu langs kon komen. Hij verving een onderdeel in de ketel, en het probleem was opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Cv ketel onderhoud

monteur heel vriendelijk en netjes op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Keurig nette monteur en uitstekend onderhoud!

Monteur stelde zich netjes voor en ging direct aan de slag met het ketelonderhoud. Hij wilde wel koffie, maar alleen tijdens het werken. Ik was onder de indruk van het uitgebreide onderhoud en de nette manier van werken. Nadat de werkzaamheden waren afgerond werd alles weer keurig netjes en schoon achtergelaten. Als dit representatief is voor de standaard kwaliteit van dienstverlening bij Warmte Groep BV, dan ben ik blij dat ik daar een service-abonnement heb afgesloten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Keurig op tijd en goede adviezen monteur.

Prettige en goed adviserende monteur. Nu ook service plus abonnement aangevraagd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Netjes gewerkt.

Netjes gewerkt. Aardige mannen. Vroegen of alles verder goed was voor ze begonnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Monteur stond keurig om 8h voor de deur, aangezien om de 2 jaar een onderdeel vervangen moet worden kreeg ik vooraf een prijsopgave van de totale kosten, wel zo prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede service

Mijn ervaring met warmtegroep is zeer positief de monteur komt binnen de afgesproken tijd en verteld vooraf wat zijn werkzaamheden zijn en de kosten die daarbij horen

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Helaas hebben ze vergeten de gevraagde nieuwe thermostaat mee te nemen.

De monteur wist hier niets van, dus een communicatie fout op kantoor. Geen excuses hiervoor voor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Prima service

Ik heb een contract bij Warmtegroep en had onlangs een storing aan de cv ketel en dit is prima verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Efficiënte en snelle installatie van nieuwe combiketel

Twee jonge installateurs deden hun werk snel en efficiënt. Ruimden alles netjes op na het werk en waren dankbaar voor de koffie (die zij verdienden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Ervaren monteur

Prima ervaren monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Snelle opvolging

Snelle opvolging met net even is verder kijken en opmerken dat er niet goed was met de druk in het systeem. Binnen twee dagen de druksensor vervangen die in de fouthistorie stond. De monteur merkte wel op dat de automatische vulinrichting toch nog water doorlaat ondanks de instellingen. Vervolg laat ik nog plaatsvinden door het vervangen van deze vulinrichting welke ik zeker weer door Warmtegroep laat uitvoeren. Het enige jammere is dat de eerste onderhoudsmonteur ( jong iemand, waarschijnlijk ervaring) ook de hoge druk had opgemerkt maar er geen gevolg op had gegeven. Maar toch zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Netjes geholpen

Keurige monteur die duidelijk aangaf wat er gedaan was en moest worden gedaan. Netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima geregeld en steeds dezelfde persoon is ook prettig

Aardige jongen dezelfde als vorig jaar dat komt vertrouwelijk over .

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Bijzondere monteur

Onbeleefde manieren (bijv remsporen achtergelaten in toilet)

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima!

Prima bedrijf. Sinds een paar jaar zijn wij klant bij warmtegroep. Onze ervaring is prima, duidelijke onderhoudsprijzen. Ervaren medewerkers die duidelijk uitleggen wat er in ons geval aan de hand was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Technisch goed maar wel duur.

Technisch gezien zijn jullie ok. Ik vind alleen dat jullie heel duur zijn met onderdelen. Bij mijn ketel moet een bepaalde pakking elke 2 - 3 jaar vervangen worden. Bij de persoon die tot voor kort het onderhoud deed van mij ketel betaalde ik dan ca. € 40 hiervoor. Ju;;ie vragen € 120 ! Ik overweeg serieus om naar een ander bedrijf te gaan voor het onderhoud van mijn ketel. Met vriendelijke groeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

LET OP: intransparante prijsstelling, opdringerig, klanten geld uit zak trekken

Op maandag 23 december 2024 met ze gebeld: 1. Men stuurde mij op 17 dec een email waarin men stelde: “U heeft zich bij ons aangemeld voor een toestelkeuring van uw warmtepomp.” Ik heb nooit om zo’n toestelkeuring verzocht. 2. Men gaf aan dat zo’n keuring nu verplicht zou zijn. Mijn toestel was al eerder door hen onderhouden. Op mijn navraag wat de toegevoegde waarde van die keuring was kon men geen antwoord geven. Ook kon u niet beantwoorden op last van wie die keuring plots verplicht zou zijn. 3. Ik zou dus EUR 150 kwijt zijn alleen voor de ‘keuring’ van een al eerder door hen onderhouden apparaat. Men kon mij niet vertellen hoeveel ik daarna voor onderhoud kwijt zou zijn – er zou pas ná die keuring een offerte volgen. 5. Daarentegen werd in 2023 wegens vrieskoude de buitenunit van de warmtepomp niet gereinigd. Ik ging ervan uit de de monteur dat in 2024 zou inhalen. Dat was niet gebeurd. Op mijn verzoek om dat in te halen ging men niet in. 6. Ik gaf aan dat ik het gevoel kreeg dat van bestaande klanten zonder aanleiding extra geld voor diensten zonder uit te leggen meerwaarde gevraagd werd, en dat mijn deze omgang met klanten niet aanstond. 7. Ik liet weten in de toekomst geen gebruik meer van hun diensten te willen maken. 8. Daarop gaf men aan dat andere klanten aan telefoon wachtten en verbrak de verbinding. Desondanks stuurde men mij op 24 dec een herinnering en op 31 dec een mail waarin men zei: “Bedankt voor uw aanvraag voor een warmtepomp toestelkeuring.”

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Goede service!

Ik ben erg tevreden over het onderhoud aan mijn warmte-terugwininstallatie. Het hele proces, van begin tot eind, verliep soepel en professioneel. Het mailcontact voorafgaand aan de afspraak was erg prettig; er werd snel gereageerd op mijn berichten, wat het plannen van een geschikt moment eenvoudig maakte. De monteur die langskwam was niet alleen vakkundig, maar ook erg vriendelijk en gezellig. Hij legde alles duidelijk uit en was tussendoor ook in voor een praatje, wat de hele ervaring extra aangenaam maakte. Het is fijn om te merken dat service hier met een persoonlijke en betrokken benadering wordt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

heel goed

Cv ketel heeft een uitgebreide servicebeurt gehad. Het drukvat en de manometer zijn ook vervangen. Manometer was defect en het drukvat is vervangen omdat het ouder dan 8 jaar was. Monteur was vriendelijk en gaf keurig antwoord op mijn vragen. Het enige wat mij niet duidelijk was dat ik een mail ontving naderhand over de rookgasafvoer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Duidelijk met afspraak.

Ver van tevoren afspraak voor dagdeel. Controle uitvoering met uitleg en prijsoverzicht. Mijn dochter en zoon hebben zich ook ingeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Door goed planning systeem geen onnodig thuiszitten en afwachten.

Prettige monteurs (een klein) maar: Bij laatste onderhoud van hybride warmtepomp systeem werd alleen het CV deel gecontroleerd. Een beetje verwonderd aan de monteur gevraagd: En de warmtepomp hoe zit het met controle onderhouds handelingen? Antwoord: ik kom alleen voor het CV ketel deel, ik heb geen certificaat voor de WP. Mijn volgende vraag: Heeft dat iets te maken met de onderhouds interval bijv niet per 12 maanden maar per 24 maanden? Antwoord: Dat weet ik niet. Gevraagd of hij dat wil checken en dat heeft hij gedaan bij de collega die vorig jaar CV en WP heeft onderhouden. Resultaat: WP 1x per 24 mnd en CV 1x per 12 mnd. Dit was niet bij mij bekend. Mogelijk heb ik dat zelf over het hoofd gezien bij het aangaan van de onderhouds overeenkomst. Wellicht een verbeterpuntje binnen het planning systeem om dat wel aan te geven. MVG Nico

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.