Filters

10

Deskundig en vriendelijk

Per periode wordt mij een afspraakvoorstel gedaan, die snel en makkelijk aan te passen is. De onderhoudsmonteur is altijd keurig op de afgesproken tijd. Werkt netjes en deskundig. Is vriendelijk en afhandeling gaat vlot. We zijn al jaren heel tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

prima !

Keurig op tijd. Werkzaanheden deskundig uigevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Heel erg tevreden

Installeren van een nieuw drukvat. Duidelijke afspraken en goede service. Ik kreeg keurig bericht 30 minuten van tevoren. Monteur werkt heel netjes en snel. Ongeveer een half uur en klaar. Alles is netjes en met zo schoon als voor het vervangen. Er blijft geen rommel achter. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Positief

De monteur van het bedrijf is klantgericht Zeer vakkundig en correct informerend, Vragen beantwoord! Kortom het onderhoud is niet goedkoop maar toch wel een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijk met uitleg en goed geregeld

Monteur was netjes op tijd, legde uit wat hij deed en beantwoorde mijn vragen van nieuwsgierigheid naar het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slecht

Onvriendelijk bedrijf slechte monteurs

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service!

Reeds vierjaar met prima ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

betrouwbaar en vakkundig

zijn al jarenlang klant en zijn erg tevreden over dit bedrijf. Geven indien nodig goed advies en zijn betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

*****

We hadden onderhoud geboekt aan onze CV-ketel én aan onze Ducobox WTW. Op 2 september komt de monteur die onderhoud doet aan de CV en aan de WTW. De monteur heeft een leerling bij zich die hij op zo'n manier afblaft dat mijn vrouw en ik diep medelijden met de jongen hebben. Na een uurtje is het onderhoud aan de CV-ketel klaar. Daarna keert de blaffende toon zich van de leerling naar mijn vrouw die toen alleen thuis was. De monteur wilde geen onderhoud doen aan de WTW, omdat de Ducobox WTW volgens hem een warmtepomp is. Hij ging dus zonder onderhoud te plegen weg, maar, verrassing, er gold wel een ander tarief. We hadden het namelijk 'verkeerd doorgegeven'. Dit, terwijl we van te voren (op 04-08 om 13.35) netjes foto's van de typenummers van beide apparaten hebben gemaild naar Warmte Groep. Maar goed, dat maakte allemaal niet uit. Onze Ducobox WTW was volgens de monteur een warmtepomp, waardoor er voor het CV-onderhoud meer moesten betalen omdat de CV-ketel aan een warmtepomp is gekoppeld. Dit gesprek ging op een zeer dwingende en boze manier. Mijn vrouw is moeilijk van haar stuk te brengen maar hing na afloop huilend aan de telefoon. Wat een verschrikking... Afijn, ze heeft de rekening betaald om de beste man zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. We moeten €236 betalen voor onderhoud, een ringetje en een afdichtingsplaatje. Terwijl we online voor €130 hadden 'geboekt'. De leerling staat er schuchter bij te kijken. Bij het naar buiten lopen vroeg mijn vrouw aan de leerling of hij de hele dag zo wordt afgeblaft. Hij zegt met een benepen stem: "ja, ik ben nog een leerling, ik moet het nog leren." Je ziet aan alles dat deze jongen hier schade aan het oplopen is, maar wat kun je ermee? Goed, WTW-units zijn regelmatig aan CV-ketels gekoppeld. Let op dat als dit het geval is, dat Warmte Groep je WTW-unit ziet als een warmtepomp. Met andere tarieven en een schandalige behandeling. Daarna willen ze niet meer reageren op mijn mails.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Wij hadden jarenlang een cv ketel die telkens onverklaarbare storingen gaf

De eerste keer was de reparatie niet afdoende. Maar kort daarop is de storing verholpen zonder hoge kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundig en bekwaam

Zeer nette aardige mensen die je ketel uitstekend in orde houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snelle en adquaat de storing van CV verholpen

CV ketel gaf storing aan wat bleek dat de warmte sensor het niet. De monteurs hebben gelijk het onderdeel opgehaald en snel geplaatst. We konden dezelfde dag weer douchen. Nog bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Adequaat, snel en betrouwbaar

Monteur komt keurig op afgesproken tijd. Gaat snel, adequaats aan de werkzaamheden. Na 15 minuten al weer klaar,

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
10

perfecte vakmensen

zeer correct en in korte tijd een thermostaat geinstaleerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Helemaal tevreden

Nieuwe radiatorkraan geplaatst en expansievat. De oude kraan was nog uit de jaren 70 en had een oude diameter. Goed opgelost! Fijne uitleg over de ketel en het bijvullen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Aan te bevelen!

In afspraak en uitvoering zeer accuraat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Prettige ervaring

De onderhoudsmonteur was netjes en vriendelijk. Alhoewel de totale kosten in de afgelopen jaren wel dramatisch zijn gestegen, ben ik toch niet ontevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
1

Slechte service: te laat, schade, €380 kwijt en nog steeds niet opgelost.

Ik ben zeer teleurgesteld in de service. We hadden een eerste controle aangevraagd na de aankoop van ons appartement. De technieker kwam veel te laat aan en keek slechts vijf minuten naar onze centrale verwarming voordat hij zei dat alles in orde was en €130 vroeg. Wij wezen hem erop dat de sensor niet werkte en dat het expansievat verroest was, en vroegen om vervanging van deze onderdelen. Na demontage gaf hij toe dat we gelijk hadden en verving hij de onderdelen. Tijdens de werkzaamheden maakte hij echter een enorme puinhoop in zowel het toilet als de badkamer, beschadigde hij het tapijt en sloeg hij op twee plekken tegen onze pas gerenoveerde muur. Deze onprofessionele service kostte ons €380. Alsof dat nog niet genoeg was, kregen we de volgende dag een e-mail waarin stond dat iemand de foto's had bekeken en dat er nog extra herstellingen nodig waren. Deze hele ervaring was een verspilling van onze tijd en geld. We zijn uiterst ontevreden over zowel de service als de kwaliteit van het werk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima!

Prima mensen en prima werk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top!

Meneer kwam netjes op tijd. Deed zijn werk goed. Liet alles netjes achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed.

Onze Remeha CV ketel had een onderhouds + servicebeurt nodig. De afspraak met warmte groep was snel gemaakt. En over het contact met de 2 onderhoudsmonteurs van warmte groep zijn we ook erg tevreden. Tot nu toe dus een positieve ervaring. In de toekomst zouden we zeker opnieuw terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfecte service door vakbekwaam personeel.

Zoals ieder jaar goed onderhoud. Duidelijke uitleg over werkzaamheden. Laat werkplek schoon achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Kundige mensen maar onwetend over vragen die ik heb

Twee jaar geleden werd ik gemaild over een onvolkomenheid in de rookgasafvoer. Een jaar later weer. Vragen aan de controleur die bij mij de ketel nakijkt heeft geen zin want die weet niets. Uiteindelijk een offerte om twee beugels te installeren. Per beugel 21 euro en een half uur werk 150 euro. Dus 190 euro. Ik heb dit zelf gedaan. Een uurtje werk en nog geen 10 euro voor materiaal. Ook de prijzen zijn gigantisch gestegen. En dan weet ik niet eens of de 10 euro opslag vanwege corona er al weer is afgegaan. De controleur weet dat niet! Dus ik ben gematigd enthousiast Helaas is het een kleine wereld en is een goedkopere toch niet te vinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top service

Dit bedrijf is TOP. Heeft service en vakmanschap hoog in het vaandel staan. Zowel monteurs en kantoor personeel zeer vriendelijk. Voor mij geen ander

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Deskundige monteur

Monteur kwam op tijd en werkte snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.