uitstekend werk geleverd

keuken was optijd volgens afspraak en de na service ook hardstikke goed

Fantastisch

Goedenavond, Wij willen onze blijk van waardering op schrift zetten zo tevreden zijn wij over Iems keukens. Wij zeer prettig geholpen door Jan van Dijk die onze droomkeuken heeft getekend en verkocht heeft. Zijn/jullie professionele aanpak van de tekening tot aan de uitlevering en service alles volgens afspraak. En zelfs toen onze wijnklimaatkast koelkast er nog niet was vlak voor de kerst, hebben jullie gezorgd dat er een nog mooiere kwam te staan als die wij aanvankelijk besteld hadden onze hartelijke dank daar voor. Zo ging dit ook met de vaatwasser voor jullie geen probleem direct een vervangend model die nieuw was en mochten gebruiken tot de door ons bestelde vaatwasser er wel was. Zelfs de puntjes op de I zetten is voor jullie geen probleem Chapeau voor Iems keukens. Wij hebben een Beauty van een keuken en zijn er meer dan blij mee zo mooi. En als iemand van jullie nieuwe klanten willen komen kijken geen probleem. Wij hebben de keuken vanaf een front uitgezocht die jullie als staal in de winkel hebben, maar kan me voorstellen dat daar niet iedereen doorheen kan kijken dus .... bij deze Nogmaals hartelijk dank voor alles 2 zeer tevreden klanten Frans en Vera Bravenboer

Vakkundig en meedenkend

Wij moesten in een korte tijd een keuken uitzoeken. Bij binnenkomst voelden het gelijk goed om met Jan aan de slag te komen om onze droomkeuken (binnen budget) te realiseren. Er werd goed en oplossingsgericht meegedacht in opties en zelfs buiten werktijd kon Jan het niet loslaten om met ons mee te denken. Het leveren van de keuken zorgde voor een uitdaging, maar met goede hulp van de heren van Iemms zelf is het goed gekomen. Het monteren gebeurde vakkundig en was letterlijk een feestje met de heerlijke muziek uit de box :-) Het hele proces was een prettige ervaring!

prima zeer tevreden over het resultaat!

Denken goed mee... maar voordat er beslissingen genomen worden gaat er een tijd overheen omdat vanwege de drukte in het bedrijf een reactie soms wat langer duurt dan afgesproken

Persoonlijk en vakkundig

Persoonlijke begeleiding, met vragen kan je altijd terecht. Uitstekende service. Vakkundige installatie. En we hebben een keuken die helemaal naar onze wens is

Prettige ervaring, er wordt goed kritisch meegedacht.

Iemms Keukens en Interieur is een fijne zaak waar je goed gedaviseerd wordt. Men denkt kritisch mee en men geeft ook aan als ideeen wellicht niet goed uit kunnen komen. De klant staat hier centraal, fijne sfeer en geen standaard "verkooppraatjes". Men wil echt een tevreden klant. De prijs-kwaliteit verhouding is tot op heden erg goed (voor zover we het al kunnen beoordelen, want de keuken is pas 5 maanden oud). Wij zijn erg tevreden!

Uitstekende service en een prachtig eindresultaat.

We hebben goed advies gekregen, er werd goed naar onze wensen geluisterd. De aanbieding was helder en zonder commerciële trucs of lokkertjes, precies wat we wilden. Ook na de offerte werd er nog meegedacht en konden we zonder gedoe nog aanpassingen doen. De keuken is vakkundig geplaatst en we genieten er dagelijks van. We kunnen Iemms van harte aanbevelen (en dat hebben we ook al gedaan bij vrienden die er net zo tevreden over zijn tot zover)

Top eindresultaat

Er is goed geluisterd naar onze wensen en mogelijkheden bij het ontwerpen, en ondanks leveringsproblemen is (dankzij inspanning van Imrichs!) de keuken geplaatst in de geplande week! Wij zijn heel blij met het eindresultaat en staan met veel plezier elke dag te kokkerellen in onze nieuwe keuken :-)

Fijne ervaring met een goed resultaat

Advies en communicatie was prettig. Geen gepush en een eerlijke prijs. Alles helemaal naar wens verlopen en tevreden met een hele mooie keuken. Bij de plaatsing van de keuken een minpunt, het kitwerk was helaas niet naar behoren. Dit opnieuw laten doen door een professionele kitter.

Naar tevredenheid keuken van Iemms aangeschaft

Wij zijn enige maanden geleden op afspraak bij Iemms geweest om te orienteren voor een nieuwe keuken. Wij werden geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster, die ons goed adviseerde, alles grondig uitlegde, meedacht en ruim de tijd voor ons nam. We konden stalen van keukendeuren, aanrechtbladen en vloerdelen meenemen om dit thuis te bekijken. Alles verliep zeer rustig, vriendelijk, niet opdringerig. Wij zijn zeer tevreden met onze keuken nu. Alles is goed verlopen, planning verliep goed, keuken is netjes geinstalleerd, zeer vriendelijke monteurs en ook na afloop nog contact gehad met Iemms of alles naar wens was. We zijn zeer tevreden over de service en bevelen het een ieder aan om bij Iemms langs te gaan.

Goed advies en betrouwbaar

In elke afspraak kregen we de juiste aandacht en advies zodat we onze keus konden maken. Ook ondersteuning met het plaatsen van de keuken door een gerenomeerd montagebedrijf. Kan niet anders zeggen dat ik enorm tevreden ben.

Top service met een persoonlijke touch!

Zowel in de winkel als bij de montage voelde de service en persoonlijke benadering als een warm bad, echt geweldig. Goede en creatieve ideeën om de keuken mooi en efficient te maken, opgevolgd door een vakkundige montage, precies wat ik zocht, een top keuken en interieur bedrijf. Daarnaast ook qua interieuradvies heel fijn geholpen en een mooie garderobekast, eettafel en tv-meubel op maat laten maken. Krijg veel complimenten over de prachtige keuken en custommade meubels in mijn nieuwe appartement. Nogmaals veel dank voor alles!

Positief verrast

In korte tijd kochten wij twee keukens bij Iemms. Slim omgaan met ruimte, oog voor detail en absoluut vakkundige kwaliteit in zowel producten als service, kenmerken de medewerkers van Iemms. De plaatsingen verliepen in 1x goed, supersnel en de vakkundige monteurs waren goed op elkaar ingespeeld. En, heel fijn, toen er toch nog een laatje ietsjepietsje scheef hing, kwam de monteur het meteen de volgende dag oplossen. Wij koken handig en met plezier in ons gezellige keuken!

Anders dan andere zaken; meedenken en meedoen!

In een fijne, rustige omgeving uitstekend geholpen met een nieuwe keuken. Mooie prijs. Daarna meegedacht over een aangepaste keuken en ook hier kwam Jan met een prachtig concept en een mooie prijs. In één seizoen dus twee keukens gekocht en zeer tevreden.

Alles ging mis..... Maar met de keuken zeker niet!

Met de bouw van ons huis is echt heel veel mis gegaan. Nu heeft de keukenbranche helaas een naam dat er van alles mis gaat maar dat was nu zeker niet het geval. Alles is zoals voorgesteld door de keukenadviseur. Er was volgens de keukenmonteur een kastdeur niet goed dus deze liet hij nog opnieuw bestellen. Wij zagen het pas nadat hij ons er op wees. Deze is inmiddels gemonteerd. Al met al dus echt een goede ervaring.

Goede service, komt afstpraken na

Wij zijn erg tevreden met onze keuken. Er waren wat kleine probleempjes, maar dit is uiteindelijk allemaal netjes opgelost.

Vakwerk en service geweldig!

Van het ontvangst in de zaak, het helpen en adviseren welke mogelijkheden en keuze die er zijn, maar bovenal de kwaliteit die geleverd wordt maken Iemms keukens meer dan compleet.

Buitengewoon tevreden

Voor ons was de keuze van een keuken bijzonder moeilijk. Iemms bij monde van Jan van Dijk hebben wij zeer plezierig ervaren.Altijd correct en vriendelijk.Meedenkend,creatief,servicegericht. De kinderziektes van onze keuken zijn adequaat opgelost volledig naar tevredenheid.

Blij met de uitkomst van de gemaakte keuze

Bij Iemms terechtgekomen via de vriend van mijn dochter. Ik woon in een voormalige boeren karn schuur welke is verbouwd tot woon huis. De gehele ruimte was nog leeg en er moest natuurlijk een keuken inkomen. Ik heb aangegeven wat mijn wensen waren en waar alles aan moest voldoen en voor de rest heb ik Iemms het laten invullen met in mijn gedachte deze mensen hebben er verstand van en weten hoe de routing en dergelijke in een keuken er uit moet zien. En het uiteindelijke resultaat is dan ook zo geworden dat iedereen die bij mij binnen komt lopen het geweldig mooi vindt geworden en daarnaast is het koken in de keuken dan ook een geweldige ervaring. Met andere woorden in ben geweldig blij met de keuze voor Iemms.

Zeer goed en eerlijk advies , super tevreden , prachtige keuken.

Na heel veel keukenzaken te hebben bezocht voor een nieuwe keuken uiteindelijk terecht gekomen bij Iemms , prachtige winkel , goed en eerlijk advies en het voelde meteen heel vertrouwd. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt werden we uitstekend te woord gestaan en geadviseerd door Imrichs Mooij. Toen eenmaal de 3D tekening van onze keuken klaar was klopte het complete plaatje zoals wij dit ons hadden voorgesteld , een geweldige mooie keuken. Ondanks dat het coronavirus zijn intrede deed en zowel de levering als de montage grote vertraging op liep werden we netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de levering en montage datum. Tijdens de bezorging had een laden kast schade opgelopen en bleek bij montage het front van de vaatwasser niet helemaal goed te zijn , dit overigens geheel buiten de schuld van Iemms. Gelukkig kon de montage wel door gaan en heeft de Stephan , de keukenmonteur prachtig werk afgeleverd. Het probleem met de laden kast en het front van de vaatwasser zijn in zeer korte tijd perfect opgelost en zijn beide geheel nieuw vervangen waardoor onze keuken er eigenlijk nog mooier uit ziet dan op de 3D tekening , we zijn er super blij mee. Iemms is een absolute aanrader , ze verkopen kwaliteit , zijn eerlijk en de prijzen zijn gewoon zoals op de offerte staat dus zonder verder bijkomende kosten.

Persoonlijk van begin tot eind.

Vanaf eerste gesprek persoonlijke benadering met oog voor detail en onze wensen. Duidelijke prijsafspraken. Makkelijk bij maken van wijzigingen. Plaatsing van de keuken verliep rustig en plezierig. Waarbij Imrichs zelf nog een bezoekje bracht. En dan twee weken later nog een prachtig boeket om ons plezier met de keuken te wensen. Top nazorg. Echt een aanrader in alle opzichten.

Alles naar wens en volgens afspraak

De installateur had alles keurig geplaatst en was er op tijd. Aanrader

Erg tevreden met de mooie keuken

- professioneel - goede kwaliteit - behulpzaam

Super goed geholpen

Hoi Imrich is een topper super vriendelijk en neemt goed de tijd! Alles is mogelijk en niets is te gek! Goed advies wij zijn dik tevreden met onze keuken bij Iemms.. echt een aanrader om daar een kijkje te nemen!

Iedere dag blij met m’n keuken

Iemms heeft mijn droomkeuken geleverd met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. De keuken is ook nog eens super snel geleverd waardoor wij onverwacht de kerst thuis hadden kunnen vieren.