Anders dan andere zaken; meedenken en meedoen!

In een fijne, rustige omgeving uitstekend geholpen met een nieuwe keuken. Mooie prijs. Daarna meegedacht over een aangepaste keuken en ook hier kwam Jan met een prachtig concept en een mooie prijs. In één seizoen dus twee keukens gekocht en zeer tevreden.

Alles ging mis..... Maar met de keuken zeker niet!

Met de bouw van ons huis is echt heel veel mis gegaan. Nu heeft de keukenbranche helaas een naam dat er van alles mis gaat maar dat was nu zeker niet het geval. Alles is zoals voorgesteld door de keukenadviseur. Er was volgens de keukenmonteur een kastdeur niet goed dus deze liet hij nog opnieuw bestellen. Wij zagen het pas nadat hij ons er op wees. Deze is inmiddels gemonteerd. Al met al dus echt een goede ervaring.

Goede service, komt afstpraken na

Wij zijn erg tevreden met onze keuken. Er waren wat kleine probleempjes, maar dit is uiteindelijk allemaal netjes opgelost.

Vakwerk en service geweldig!

Van het ontvangst in de zaak, het helpen en adviseren welke mogelijkheden en keuze die er zijn, maar bovenal de kwaliteit die geleverd wordt maken Iemms keukens meer dan compleet.

Buitengewoon tevreden

Voor ons was de keuze van een keuken bijzonder moeilijk. Iemms bij monde van Jan van Dijk hebben wij zeer plezierig ervaren.Altijd correct en vriendelijk.Meedenkend,creatief,servicegericht. De kinderziektes van onze keuken zijn adequaat opgelost volledig naar tevredenheid.

Blij met de uitkomst van de gemaakte keuze

Bij Iemms terechtgekomen via de vriend van mijn dochter. Ik woon in een voormalige boeren karn schuur welke is verbouwd tot woon huis. De gehele ruimte was nog leeg en er moest natuurlijk een keuken inkomen. Ik heb aangegeven wat mijn wensen waren en waar alles aan moest voldoen en voor de rest heb ik Iemms het laten invullen met in mijn gedachte deze mensen hebben er verstand van en weten hoe de routing en dergelijke in een keuken er uit moet zien. En het uiteindelijke resultaat is dan ook zo geworden dat iedereen die bij mij binnen komt lopen het geweldig mooi vindt geworden en daarnaast is het koken in de keuken dan ook een geweldige ervaring. Met andere woorden in ben geweldig blij met de keuze voor Iemms.

Zeer goed en eerlijk advies , super tevreden , prachtige keuken.

Na heel veel keukenzaken te hebben bezocht voor een nieuwe keuken uiteindelijk terecht gekomen bij Iemms , prachtige winkel , goed en eerlijk advies en het voelde meteen heel vertrouwd. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt werden we uitstekend te woord gestaan en geadviseerd door Imrichs Mooij. Toen eenmaal de 3D tekening van onze keuken klaar was klopte het complete plaatje zoals wij dit ons hadden voorgesteld , een geweldige mooie keuken. Ondanks dat het coronavirus zijn intrede deed en zowel de levering als de montage grote vertraging op liep werden we netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de levering en montage datum. Tijdens de bezorging had een laden kast schade opgelopen en bleek bij montage het front van de vaatwasser niet helemaal goed te zijn , dit overigens geheel buiten de schuld van Iemms. Gelukkig kon de montage wel door gaan en heeft de Stephan , de keukenmonteur prachtig werk afgeleverd. Het probleem met de laden kast en het front van de vaatwasser zijn in zeer korte tijd perfect opgelost en zijn beide geheel nieuw vervangen waardoor onze keuken er eigenlijk nog mooier uit ziet dan op de 3D tekening , we zijn er super blij mee. Iemms is een absolute aanrader , ze verkopen kwaliteit , zijn eerlijk en de prijzen zijn gewoon zoals op de offerte staat dus zonder verder bijkomende kosten.

Persoonlijk van begin tot eind.

Vanaf eerste gesprek persoonlijke benadering met oog voor detail en onze wensen. Duidelijke prijsafspraken. Makkelijk bij maken van wijzigingen. Plaatsing van de keuken verliep rustig en plezierig. Waarbij Imrichs zelf nog een bezoekje bracht. En dan twee weken later nog een prachtig boeket om ons plezier met de keuken te wensen. Top nazorg. Echt een aanrader in alle opzichten.

Alles naar wens en volgens afspraak

De installateur had alles keurig geplaatst en was er op tijd. Aanrader

Erg tevreden met de mooie keuken

- professioneel - goede kwaliteit - behulpzaam

Super goed geholpen

Hoi Imrich is een topper super vriendelijk en neemt goed de tijd! Alles is mogelijk en niets is te gek! Goed advies wij zijn dik tevreden met onze keuken bij Iemms.. echt een aanrader om daar een kijkje te nemen!

Iedere dag blij met m’n keuken

Iemms heeft mijn droomkeuken geleverd met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. De keuken is ook nog eens super snel geleverd waardoor wij onverwacht de kerst thuis hadden kunnen vieren.

Iemms denkt met je mee en heeft overal een oplossing voor.

Voor de 2de keer een keuken bij Iemms gekocht (binnen 2 jaar). In ons oude huis een keuken laten plaatsen door Iemms in 2018. Na de verkoop van ons huis ook in het nieuwe huis een keuken door Iemms laten plaatsen (2020). Niet eens meer bij andere keukenwinkels gaan kijken. Dat doe je dus alleen maar als je zeer tevreden bent.

Fantastisch vriendelijk en professioneel

Samen met het team van Iemms onze droomkeuken ontworpen. Alles tot in detail helemaal naar onze wens. Eerlijk en open personeel wat je geen oor aan probeert te naaien. We hadden per ongeluk wat onderdelen weggegooid en zonder enkele moeite hebben ze deze voor ons nabesteld.

Goed geholpen in de showroom. Ondanks de corona perikelen is er constant contact geweest over de levering. Ook de monteur verdient een pluim over het meedenken. Al met al een dikke 10

Helemaal blij met onze keuken!

Wij kwam er achter tijdens het oriënteren in de showroom, dat er ontzettend veel mogelijkheden zijn m.b.t. keukens. Iemms heeft ons geholpen aan een prachtige keuken met een creatieve afwerking. Deze gave combinatie van materialen en kleuren hadden wij zelf nooit kunnen bedenken! De plaatsing en nazorg is ook erg fijn gelopen. Iemms is zeker aan te bevelen. Nu genieten van onze mooie keuken!

Sfeervolle keukens en goede afterservice

Tevreden over het ruime aanbod en de assistentie in de sfeervolle showroom. Prima montage en nazorg! Een aanbeveling...

Fijne monteurs

We hebben alleen koelkast besteld dus over de keukens kunnen we geen oordeel vellen.

Je merkt pas wat betrokkenheid, kwaliteit en service is, als er wat mis gaat bij de aankoop en plaatsing. Iemms heeft dat in positieve zin laten zien! Wij hebben het enorm gewaardeerd dat jullie kwamen kijken tijdens en na de plaatsing, soepel inspeelden op de kleine restpuntjes; ook als het door ons kwam! Kortom: niet twijfelen, gewoon DOEN!

• Nazorg en garantie

''Altijd bijzonder en passend binnen elk budget'' dat is waar Iemms voor staat. En terecht! Van de eerste kennismaking tot het moment van oplevering, onze complimenten! We genieten nu twee weken van onze schitterende keuken, dus nazorg en garantie kunnen we niet beoordelen, vandaar n.v.t.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Jullie hebben een persoonlijke benadering en hebben oog voor detail. Jullie staan voor 'zeggen wat je doet en doen wat je zegt'. Zo wordt een keuken ontwerpen, kopen en installeren echt leuk!

• Nazorg en garantie

Gastvrij en denken met je mee naar de wensen die je heb... in 1 woord goed geholpen.. super blij met me keuken...

• Nazorg en garantie

Prettig geholpen......wel erg goed op moeten letten dat de bestelling goed was....maar het was dan ook een beetje anders dan anders......aflevering goed.....een kast foute kleur, na enkele weken omgeruild......laatste service,de kast ruilen en de plinten plaatsen was niet zo leuk, maar is goed uitgepraat en tenslotte toch goed afgeleverd. Resultaat is heel leuk geworden.

• Nazorg en garantie

Iemms gaat op een prettige en vakkundige wijze met hun klanten om en leveren daarbij een hoge kwaliteit.

• Nazorg en garantie

Het was een heel gezellige en leuke workshop in een schitterende omgeving.