Iemms een verademing binnen keukenland.

Wat fijn dat er naast die grote keukenboeren nog echte vakkundige keukendealers bestaan. Wij hebben ons zeer breed georiënteerd en na het volledige offerte gesprek met zo`n 5 dealers te zijn aangegaan uiteindelijk met Iemms de finale deal gesloten. Dit kwam mede door de laagdrempeligheid en de enorme kennis waar Imrichs en zijn collega`s over beschikken. het team van Iemms begrijpt dat je met zo`n aanschaf niet over 1 nacht ijs wilt gaan, en handelt daar ook naar. Daarnaast was het prijstechnisch ook nog interessant. En het eindresultaat mag er zijn. Wat een prachtige keuken hebben we geleverd en geïnstalleerd gekregen, ontzettend fijne monteur die uitgebreid de tijd nam om alles toe te lichten. Dus mocht je nog twijfelen, maak sowieso een vrijblijvende afspraak bij Iemms, en laat je overtuigen.

Super!

Heel blij ben ik met mijn nieuwe keuken geplaatst door Iemms. Er was wel een dingetje wat anders liep als van tevoren gepland,maar dat is door Iemms heel goed opgelost en geregeld. Het fijne is ook dat het contact verloopt via korte lijntjes, meteen antwoord op je vraag. Kortom super!

Mooi ontwerp, vakkundig geplaatst en prettige communicatie

Wij zijn zeer tevreden met onze keuken van IEMMS. Het is een prachtige keuken, goede kwaliteit en de communicatie verliep zeer prettig en soepel. Plaatsing vakkundig en klantvriendelijk gedaan. Super prijs-/kwaliteitverhouding Niks dan lof!

Gewoon geweldig

Onze ervaring is van advies tot levering geweldig. Door iedereen worden wij op de hoogte gehouden en op al onze vragen krijgen wij direct antwoord. De materiaal keuze is ruim, van zeer goede kwaliteit. Ben je op zoek naar iets unieks dan raden wij u Iemms keukens aan voor een eerlijk advies en zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.

Positief

Wij zijn via mondeling advies bij Iemms terecht gekomen. Werden vriendelijk geholpen en een duidelijke offerte volgde. De keuken gekocht. Levering en montage waren perfect geregeld. Service zijn wij zeer positief over. Blij met onze maatwerk keuken. Groeten, Familie Goedknegt

We zijn zeer blij met onze keuken. We zijn erg goed geholpen en goed geadviseerd. Goede communicatie over het leidingwerk en ook de montage is erg goed verlopen.

Het kan niet beter.

Tijdens de aankoop bij Susanne zijn wij perfect geholpen. Planning en levering volgens afspraak. Montageteam Stefan en Maarten maakten het plaatje helemaal compleet. Dus als U zonder zorgen een keuken zoekt…..ga dan naar Iemms in Vlaardingen.

Persoonlijk en prettige service

We zijn via-via bij Iemms terecht gekomen en erg goed geholpen door Susanne. Ze is heel enthousiast, denkt met je mee en heeft ons helemaal meegenomen in het gehele proces van het aankopen van een keuken en waar je op moet letten. Van het eerste gesprek tot de plaatsing zijn we erg goed geholpen. Alle vragen werden altijd beantwoord en als we nog twijfelden waren we altijd welkom in de showroom om nog eventjes te kijken en beslissen. En als er wat dingen minder goed liepen werd dit direct netjes opgelost door Iemms, wat ook heel belangrijk is. Ik zou ze zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een persoonlijke zaak die erg veel keuze heeft en met zorg je nieuwe keuken plaatst. Wij zijn er erg blij mee.

Prima!

Goed advies door vriendelijke mensen. Oprecht geinteresseerd! Geen gedoe met afdingen en "gladde" verkopers. Het was best wel een lastige keuken om te ontwerpen, met gekke hoeken erin maar alles is goed verlopen en keurig geïnstalleerd. Eén kleine "vergissing" met de verlichting maar ik heb er het volste vertrouwen in dat dit snel wordt opgelost! Super! Heel blij mee!

Meer dan blij!

Toen wij voor het eerst bij Iemms kwamen wisten we niet wat we konden verwachten. Keukens zijn nou eenmaal duur en je kan het zo gek maken als je zelf wil. Suzanne heeft ons vanaf het begin geholpen en is altijd eerlijk geweest over alle opties en prijzen. Ook heeft ze ons heel goed geadviseerd over de mogelijkheden in ons huis qua ruimte en opstelling van de keuken. Heel fijn, want wij zagen soms door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk is de keuken helemaal geworden zoals wij wilde. Ook het meedenken in de lever/plaatsingsdatum was erg fijn. Ze hebben altijd geprobeerd rekening gehouden met onze situatie. De plaatsing door de monteur was meer dan netjes. Ook het contact met de rest van de medewerkers bij Iemms is altijd prettig verlopen. We gaan met heel veel plezier de nieuwe keuken gebruiken en raden iedereen aan bij Iemms voor de keuken te gaan kijken.

Niet alleen scherp geprijsd maar ook fantastisch geholpen en alles volgens afspraak geleverd!

Zeer gevarieerd aanbod met onderscheidende keukens die ik elders niet snel tegen kwam en met name de prijs/kwaliteitverhouding die prima op orde is. Ben er enorm vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je wensen en in alle communicatie zeer duidelijk en ze doen precies wat er afgesproken is. Zowel voor mijn ouders als voor mijzelf nu al 2 keukens daar gekocht en enorm tevreden. Op basis van mijn ervaringen zeker een aanrader deze winkel!!!

Verwachtingen worden waargemaakt.

Op basis van goede reviews bij Iemms terechtgekomen, en dat is niet onterecht. Het gehele proces, van advies tot het plaatsen van onze nieuwe keuken, is prima verlopen. Goede communicatie over de voortgang waarbij ook de aannemer in het gehele proces betrokken is geweest. lk dank Iemms voor de doorverwijzing naar Mentbouw. Zij hebben als hoofdaannemer de gehele verbouwing voor hun rekening genomen met een top eindresultaat!

Was op zoek geweest bij verschillende zaken voor een speciale afvoer, maar ze gaven me weinig kans. Kwam bij Iemms terecht en werd daar super geholpen. Ze gaven me ook weinig kans, maar gingen in de zaak toch op zoek. Meneer kwam met een exemplaar terug die ik kon proberen en als het paste mocht ik deze houden, maar bij niet passen moest ik hem terugbrengen. Super blij mee, ik was heel erg geholpen en alles paste. Dit vind ik nu een geweldige service.

Mooie keuken, leuk design en goede service

Leuke (kleinere zaak) met goede service. Ze hebben een mooi design keuken op basis van onze wensen gemaakt. Een aantal malen hebben we onze wensen bijgesteld en dit was geen probleem. Zeer flexibel. Goede kwaliteit keuken en de prijs was aantrekkelijk (En transparant; geen spelletjes met nepkortingen van 50%, geen druk om te tekenen, etc. maar een nette open offerte). Plaatsing is ook goed gegaan en wat kleine restpuntjes worden prima opgelost. Ik kan IEMMS zeker aanbevelen. Wij zijn zeer tevreden.

in het echt is de keuken nog mooier

Vanaf het moment, dat we de winkel binnenstapten zijn wij super leuk geholpen. Heel klantvriendelijk, maar vooral professioneel! Na een aantal gesprekken, zijn we overgaan tot het bestellen van een, hele mooie blauwe, Keuken. Deze beslissing vloeide voort uit de wijze, waarop naar ons geluisterd is en invulling aan gegeven is. Zelfs op het laatste moment iets aanpassen was geen probleem. De keuken is rond de afgesproken datum geleverd en het plaatsen is door een vakkundige monteur tot in puntjes uitgevoerd. Door corona hadden sommige onderdelen een wat langere levertijd maar daar konden ze natuurlijk niets aan doen. inmiddels is de keuken helemaal klaar, naar onze volle tevredenheid. Wij weten al waar we naar toe gaan, indien we weer toe zijn aan een andere keuken.

Kwaliteit en betrokkenheid van begin tot eind

Wat een verademing. Eindelijk een bedrijf die de klant ECHT centraal stelt en met een fris en enthousiast team een oprecht advies geeft. Je hebt tenslotte maar 1 doel: jouw droomkeuken uitzoeken maar vooral geïnstalleerd hebben zoals je het voor ogen hebt. Dat er bij een complex product als een keuken schoonheidsfoutjes ontstaan spreekt bijna voor zich. Heel blij waarop men meedacht en de manier waarop deze oneffenheden werden glad gestreken. Wij hebben een bijzonder goed gevoel en zijn met veel plezier aan het koken geslagen! Het pronkstuk van ons nieuwe huis.

Zoveel mogelijk!

Na eerst bij andere keukenwinkels geweest te zijn maar toch nog niet helemaal tevreden met het voorstel, kwamen we bij Iemms. We werden op een hele prettige manier geholpen door Suzanne, ze dacht goed met ons mee en had leuke ideeën en goed advies. En wat echt heel fijn is, er is zoveel mogelijk bij Iemms. Van kleuren tot maten, alles kan. Voor een normale prijs. De keuken staat inmiddels en we zijn echt ongelooflijk blij met het resultaat! Het is iedere dag een feestje om aan ons kookeiland te zitten.

Super design, goede plaatsing, goede service

Denken goed met je mee, luisteren naar je ideeën. Het resultaat is een super mooie keuken waar we dagelijks blij mee zijn.

Gewoon Goed! fijne samenwerking, alles wordt keurig afgehandeld!

netjes geholpen, hoe wij de keuken wilden hebben, mooie uitgetekend, goed advies, er wordt mee gedacht over de kleine dingen. Zelfs een mooi behangetje of vloer kan je daar uitkiezen! gewoon TOP! Thx allemaal!

Goed geholpen door fijne adviezen en mogelijkheden

Eindelijk onze droomkeuken kunnen realiseren in ons nieuwe huis dankzij iemms keuken & interieur. Bedankt voor alle goede zorgen!

Wat een wereldzaak, service en aandacht voor de klant gaan hier hand in hand! Vanaf de aankoop t/m de oplevering alles was van a t/m z perfect geregeld! Je heb je eigen aanspreekpunt en daarnaast hebben ze een fantastsich team qua monteurs (Bob en Peter, bedankt) die weten waar ze het over hebben met een zeer ruime ervaring. Jongens bedankt voor de mooie keuken en de service! We vertellen het door!

Inspirerend, out of the box, stijlvol en vriendelijk!

Wij hebben onlangs onze droomkeuken gekocht bij Iemms en zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Samen met Iemms ga je net dat stapje verder, word je op leuke ideeën gebracht en met wat maatwerk hier en daar hebben we uiteindelijk een unieke keuken samengesteld waar de komende jaren veel plezier van zullen gaan hebben! Medewerkers zijn allemaal zeer klantvriendelijk en behulpzaam; je voelt je absoluut geen nummertje! Kortom: wij raden Iemms zeker aan!

Goede service en perfecte levering

Onze ervaring met IEMMS is heel positief. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. De keuken is binnen 2.5 dag perfect geplaatst en het is een hele grote keuken, dus supersnel! Ook na de oplevering komen ze langs om te kijken en beoordelen of alles goed is geplaatst en afgewerkt. Kortom topservice en zeker een aanrader!

Gewoon super

Ben super geholpen prima professioneel advies geen opdringerige verkopers. Ze laten je rustig nadenken wat je wilt en als er vragen zijn kan je altijd bellen of mailen antwoord komt direct. Ze houden je goed op de hoogte kwa levering. Montage wordt zeer zekur gedaan mensen weten waar ze over praten. Gewoon een dikke 10

Vriendelijke en persoonlijke sfeer

De medewerkers nemen alle tijd voor je om je persoonlijke wensen uit te werken in een totaalconcept. De kwaliteit en afwerking is uitstekend en resulteerde in een prachtige keuken.