Uitstekend verblijf voor families en/of grote groepen

Het Hof Van Ulvend is een ruime woning voor grote groepen, heel goed onderhouden en kraakproper en voorzien van alles wat je nodig hebt. Voldoende parkeergelegenheid. Een grote living met verschillende tafels en stoelen. Een zithoek met salon en enkele aparte zeteltjes. TV en wifi aanwezig. Keuken volledig ingericht met het nodige servies , bestek potten en pannen, 2 ijskasten met elks 3 diepvries lades in de bijkeuken en nog een ijskast in de keuken, 2 vaatwasmachines, microwave. (max 800w). Wij hebben er tijdens de kerstvakantie gekookt voor 22 pers. en hadden hiervoor alles wat we nodig hadden. Nette kamers met elk hun eigen badkamer met bad of douche en WC. De ingerichte speelkelder was ideaal voor de kinderen. (wel een truitje aandoen want is er niet verwarmd tegenover de overige ruimtes waar het soms voor ons té warm was). Het huren van dit verblijf is niet goedkoop, maar dat je weet je op voorhand, maar is het zeker wel waard! Enig minpunt is de berekening van de verblijfsbelasting van 2,95€ pp. ongeacht hoeveel dagen de personen er verblijven tijdens de duur van het verblijf en dit wordt dan ook nog eens per dag aangerekend ipv per nacht. (14u aankomst- en vertrekdag voor 10u meegerekend) In ons geval betaalde ik dit voor 23 persx6 dagen terwijl er maar 2 nachten max 22 pers. verbleven en voor de rest 3 nachten met 19 pers. Ik had dit ook op tijd zo doorgegeven op hun formulier waar trouwens 'aantal nachten' op staat vermeld. Puntje om rekening mee te houden voor je vakantiebudget :-)

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Zeer goede en fijne ervaring, kortom TOP!!!

Zeer goede en fijne ervaringen met Hof van Ulvend

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Fijne sfeer, veel ruimte en lekker fris

Ruim erf waar de kinderen fijn hebben gespeeld. Mooie omgeving met de het ijs aan de overzijde als extra pluspunt natuurlijk.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Heel leuke, fijne vakantiewoning voor onze jaarlijkse familiereünie.

Van bij de boeking wordt alles zeer goed opgevolgd. Zeer vlotte communicatie. Het huis is ruim en voorzien van al het nodige voor grote groepen. Ook buiten kan je genieten van de omgeving en zijn er speeltoestellen voor de kinderen. Elke kamer is voorzien van een eigen badkamer. Misschien in de kamer iets voorzien voor wat meer kleren in op te bergen. De ruime speelkamer, met pingpong tafel en kikkertafel, in de kelder is zeker een pluspunt. Bij aankomst is alles in orde en krijg je de nodige uitleg. De waarborg was na 3 dagen al terug gestort. Men staat klaar om de vakantieganger een leuk verblijf te bezorgen.

leuke verblijfplaats

Een zeer mooi huis en supermooi gelegen. Alles was voorzien van materialen. Zeer geschikt voor een grote groep. Een opmerking: ontbreken van extra kast in de slaapkamer of een bankje of haakje in de badkamer om eens iets op te hangen.

• Locatie Oudenhof

Beste Annabelle, Dank u wel voor uw super mooie review. Fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, team Hoeve Vakanties | domein Oudenhof

Super locatie

Toplocatie met de mogelijkheid tot het maken van vele wandelingen. Ideale woning voor jaarlijkse familie bijeenkomsten. Keuken voldoende uitgerust en groot genoeg. Ruime woonkamer. Kamers met eigen douche en toilet. Klein nadeel: geen doucheschermen Misschien ook te weinig horren (voordeur? / slaapkamers?). Leuke speeltuin voor de kinderen. Buiten was er ook voldoende plaats om te zitten (incl. zonneschermen). Kortom een aanrader.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Patrick Dank u wel voor uw super mooie review. Fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, team Hoeve Vakanties | domein Landgoed Hof van Ulvend

Dit is meteen genieten

Prachtig huis in een schitterende omgeving. Het huis is erg compleet ingericht, met prima servies, glazen enz. Er is voldoende ruimte, genoeg slaap/badkamers voor het aantal personen. Ook buiten kun je prima zitten/eten met veel mensen. Leuke speelweide voor kinderen.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Een heerlijk rustig gelegen, maar volledig geoutilleerd voor ruim twintig personen.

Heel prettige ruime woonkamer en uitsrekend ingerichte keuken. Ruim voldoende uitgerust. Volop slaapkamers voor 2-4 personen met eigen douche en toilet. Heerlijke vakantie woning voor onze jaarlijkse reünie! Enige minpuntje: geen horren voor de slaapkamer ramen

Fantastische locatie!

Prachtig huis en locatie, alles was perfect in orde.

• Locatie Oudenhof

Schuur 7 in Eys. Prachtig huis, met alles er op en er aan. Restaurant om de hoop. Gewoon top

• Locatie Eyserhof

Wij gingen voor de tweede keer met heel de familie naar het Landhuis van Ulvend. Het is er mooi, modern, verzorgd, goed uitgerust. We genoten van de mooie omgeving om te wandelen en van de ruime speelkelder met pingpong tafel. Enige klein minpuntje is dat er geen verwarming is in de kelder maar met een dikke trui ging het prima.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Super huis, schoon, groot, compleet en magisch uitzicht

Het laatste weekend van januari 23 hier met familie reünie gevierd. Uniek. Allereerst de contacten: allervriendelijkst, duidelijk, met tips en advies of is er vraag: Manon regelt het. De ontvangst: huis was spic en span. Superschoon. We hadden gekozen voor opgemaakte bedden en handdoeken. Dit was prima voor elkaar met leuk ontvangstzakje met zeep. Voorzieningen: huis is zeer royaal, elke kamer met eigen badkamer inclusief toilet. Op 2e verdieping ook nog prachtige speelzolder. De begane grond met bijkeuken met 2 vaatwassers en extra koel/vries. Keuken meer dan compleet. Alles is er. En schoon! Gezellige eettafels en zitgedeelte. Alles met prachtige vergezichten over heuvels en groen. Voldoende parkeergelegenheid, geen oplaadpunt. Terras en tuin royaal en keurig. Ligging aan kleine weg. Geen last van verkeer. Dorpje op loopafstand met gezellig en lekker restaurant "Moeder de Gans" en gezellig café (Cafe Modern met heerlijk bier en oplaadpunt auto). In de buurt: op 15 km afstand alles, de prachtigste dorpjes, supermarkt in Aubel (willen op verzoek en tegen kleine vergoeding ook bezorgen) heerlijke bakker voor brood en vlaaien in Slenaken. Supergave bowling in Lontzen. Drielandenpunt ook vlakbij. Vertrek: we hebben alles netjes achtergelaten en konden sleutel bij huis ernaast afgeven. Borg terug binnen ca 2 weken. Conclusie: huis is perfect voor grote groep, wij 29 pers. Voldoende bestek, servies, glaswerk, pannen en uitermate goed voorziene keuken. Slaapkamers beneden ideaal voor mensen slechter ter been. Slaapkamer grenzend aan woonkamer is iets gehorige. Daar niemand laten slapen die vroeg naar bed wil, maar wel degene die het licht uitdoet. Kortom: 5 sterren plus.

• Locatie Oudenhof

Beste, Dank u wel voor uw zeer uitgebreide review, fijn om te lezen dat u met z'n allen zo heeft genoten van het familie weekend. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties| Oudenhof

Zalig groot huis

Inkom met veel plaats voor jassen en schoenen. Zeer grote living/eettafel . Keuken en bijkeuken top!!!!genoeg materiaal voor volwassenen én voor kinderen. Slaapkamers top. Wij wisten niet dat er zeer goede kinderbedjes waren. Ook twee kinderstoelen. Buitenruimte: genoeg parking , veel speelruimte. Klein minpuntje dat je de speeltuigen/zandbak niet kan zien vanuit de living. Trampoline in de grond zie je wel . Ook een top mega grote en goed ingerichte speelkamer; spijtig op de tweede verdieping. Tip voor de eigenaars: de pompen op de deuren even bijstellen. Maken veel lawaai voor slapende kindjes . Zeker op te lossen.

• Locatie Oudenhof

Beste Nadine, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. De deuren moeten helaas op last van de brandweer zo afgesteld worden, hier mogen wij niks aan veranderen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties| Oudenhof

Heerlijk ruim huis

Alles was aanwezig oa in de keuken, er waren voldoende fijne zitplaatsen. Slaapkamers waren wat onpersoonlijk, leken hotelkamers, jammer dat er in de badkamers geen doucheschermen en matjes waren, alles was nat na een douche. Tip om linnengoed bij de prijs mee te tellen, want de huur is aan de hoge kant. Verder een prima huis, heerlijk comfortabel.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Ingeborg, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de tips. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Top locatie, accommodatie en personeel

Super ervaring

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Zeer goede ervaringen, mooi en schone accommodatie

Zeer goede ervaringen, mooi en schone accommodatie, vriendelijke en professioneel personeel en mooie ligging

• Kindvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Dirk, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Tophuis op toplocatie

Heel mooi huis op mooie locatie met prachtig uitzicht!Huis is ook heel mooi en praktisch ingericht ,ideaal voor grote groep.Ook veel wandelmogelijkheden van daaruit!

• Kindvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie Oudenhof

Beste Kristine As, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties | Domein Oudenhof

Prima accommodatie, lokatie. Echter door werkzaamheden momenteel slecht bereikbaar.

• Locatie Begijnhof

Beste familie Wijnen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties | Domein Begijnhof

Mooie omgeving, en een geweldig verblijf!

Het landgoed is héél ruim, schoon, en hypervoorzien van alles voor grote groepen. Mooie ruime kamers, elk met badkamer, een gezellige living met grote tafel, veel stoelen, voldoende zetels om knusse momenten samen te hebben. Super! Aanrader!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Lieve, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Uitstekend huis! Mooie locatie

Wij hebben met 18 personen en 1 kind hier een prima lang weekend mogen zijn in het hof van Ulvend. Een uitstekend huis, op een hele mooie locatie. Alles was schoon en goed naar behoren. Dus ruim voldoende; Misschien wel een paar tips, waar er 3 koelkasten zijn en 2 vaatwassers, is er slechts 1 oven. ( en dat met 19 personen is dan niet echt in verhouding. tevens zijn de deuren wel heel erg gehorig met het dichtslaan dus dat is ook iets om rekening mee te houden. Verder zou er gemaild zijn dat de lakenpakketten contant betaald moesten worden, maar is die mail nooit verstuurd geweest, dus toen we aankwamen was de mevrouw van de receptie daar redelijk pissig over, en trok ze gelijk in de verdediging terwijl dat helemaal niet nodig was. Wat ik persoonlijk zeer raar vind (het staat in de voorwaarden) is dat het 3 weken duurt, kan duren voordat je je borg terug krijgt. Dat zou veel sneller moeten kunnen.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Jurjen, Dank u wel voor uw beoordeling. Zodra we een nieuwe keuken gaan plaatsen staat een tweede oven ook zeker op de planning ;-) De deuren moeten helaas op last van de brandweer zo afgesteld worden, hier mogen wij niks aan veranderen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke Groet, Team Hoevevakanties| Landgoed Hof van Ulvend

Heerlijke luxe rust

Mooi, ruim en modern huis . Prachtige omgeving en uitgebreide faciliteiten voor de kinderen.

Top locatie

Sinds jaren een vaste stek voor een weekend fietsen met de fietsclub.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Prachtige accommodatie op een mooie plek en topservice! Een aanrader voor groepen met jonge kinderen.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Heel mooi verblijf van alle gemakken voorzien, alleen de prijs is het enige aandachtspuntje

Voor ons familieweekend was dit verblijf echt top. Voor jong en ouder, voor elk wat wils. Van alle gemakken voorzien. De prijs was het enige aandachtspuntje..

Deugdoende dagen voor ons, 18 contente leden van ons gezin

Goed en praktisch ingerichte kamers met sanitair, living, keuken, speelkelder en buitenterras, speelweide ... Prachtige locatie in de mooie natuur en rust van regio Voeren. We mochten met z´n allen, groot en klein, genieten van dit verblijf.