Vriendelijk, goed bereikbaar en behulpzaam

Na de eerste contacten is het fijn geweest te communiceren met Niek. Hij staat open voor aanpassingen, maar probeert zelf ook e.e.a. al in te voeren en reflecteert zijn toegepaste onderwerpen naar de klant. Prima dus

• Van welke dienst(en) heeft u gebruik gemaakt? SEO, SEA
  • Zoals: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten en/of tips? Dezelfde dag waarop iets afgesproken dat er iets gestuurd gaat worden, dit dezelfde dag nog doen

Vakmensen met veel online kennis, een echte aanrader!

We zijn nu 1 jaar actief met Pineapple Marketing. Ze helpen ons met Social Media, Google Ads en SEO. Deze inspanningen hebben er in 1e jaar voor gezorgd dat de naamsbekendheid, websiteverkeer en aantal bestellingen sterk toegenomen zijn. Top bedrijf!

Hele mooie site. Erg tevreden

• Bereikbaarheid

Tevreden en betrouwbare lui. Korte lijntjes en schakelt makkelijk

• Bereikbaarheid

Goede mooie strakke site geworden. Snel antwoord op vragen. Erg tevreden

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met Pineapple markering is zeer positief. Ik werk nu een jaar samen met ze. Mijn website was behoorlijk stond behoorlijk laag op Google. Door hen vakmanschap en goeie tips is mijn website aangepast en sta ik met trots op pagina 1. Binnen 3 maanden merkte ik dat ik meer klandizie kreeg omdat ik nu wel gevonden was. Het is het allemaal meer als waard de samenwerking en hopelijk blijft dat nog lang zo! Want de juiste marketing is en blijft een belangrijk tool voor succes en dat weten ze bij Pineapple Marketing maar al te goed!

• Bereikbaarheid

Prima bedrijf waarbij je persoonlijke begeleiding krijgt en goede resultaten.

• Bereikbaarheid

Super service, maand geleden gestart en nu al veer meer traffic naar onze showroom. Hakan en Niek weten waar ze het over hebben. De diensten van pineapple marketing raad ik dan ook bij iedereen aan.

• Bereikbaarheid

Vanaf de start van ons bedrijf heeft Pineapple Marketing zorg gedragen voor onze eerste omzet. Van het bouwen van de website tot het inrichten van de meest geavanceerde campagnes, zij kunnen het! In enkele maanden hebben wij de kosten per conversie flink omlaag kunnen brengen, mede dankzij hen. Top werk!

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed. Ook het contact met Niek is erg positief. Ze houden goed contact en niets is te veel. Ga zo door !

• Bereikbaarheid

Ze hebben mij uitstekend geholpen met de SEA werkzaamheden. Mede door de samenwerking met Pineapple marketing hebben we dit jaar met Horrentotaal prachtige resultaten behaald.