geruststellen en heel duidelijk

geen hastigheid en wel vlot afgehandeld zonder tijdsdruk

chapeau

In een korte periode heeft Annet mij zo goed mogelijk geholpen en ik kan niet anders zeggen dat zij vanaf het eerste kennismaking via de telefoon al een goede indruk heeft gegeven. Dat heeft ze ook nadien waar gemaakt tot het eind. Zo soepel en zo warm zij is heeft ze dit voor mijn eigen belang en ex-partner in goede banen geleid. Ondanks een vervelende situatie heeft zij in beide gevallen haar versie toegelicht waarbij mijn ex-partner en ik goed hebben doorstaan zonder irritatie en vooral dat we goed met elkaar omgingen. Chapeau Annet. Chapeau

Zeer prettig geholpen bij onze echtscheiding

Het was fijn dat Annet ons begeleide bij de stappen die genomen moesten worden bij onze echtscheiding. Rekeninghoudend met de kinderen, eigen bedrijf en het huis. Alle te nemen stappen werden duidelijk uitgelegd, berekeningen gemaakt en alles werd in een verslag geschreven zodat wij het thuis nog eens goed konden doornemen.

Heldere en praktische begeleiding waardoor dit niet-leuke proces een beetje makkelijker werd gemaakt

Zeer positief. Samenwerken met Annet voor dit proces is een aanrader.

Behulpzaam, correct, snel in reageren en een fijne empatische vrouw

Wij hebben een zeer prettig mediation traject doorlopen bij Annet. Annet is duidelijk, maar op een zachte manier. Ze geeft ruimte voor het proces waar je in zit als je uit elkaar gaat en heeft hier ook empathie voor vanuit een neutrale houding. Dit zorgt ervoor dat het proces altijd door kan gaan. Dit hebben wij als heel prettig ervaren. Wij waren dan ook letterlijk binnen 4 maanden helemaal officieel gescheiden en hier zaten zelfs nog vakanties tussen ;-) Wij zouden Annet aan iedereen aanbevelen!

Ontzorging in het lastige scheidingsproces met de kinderen op 1

Scheiden is een ingewikkeld proces. Zowel emotioneel, maar ook praktisch. Wij wisten niet zo goed waar we moesten beginnen en zijn op zoek gegaan naar een mediator die ons daarbij zou helpen. Annet heeft een hele fijne aanpak: kinderen hoe dan ook op plaats 1. En eerst de lastigste onderwerpen uit de weg: met name financieel. Ze geeft aan wat we wanneer moesten aanleveren en welke acties we zelf moesten doen. Heel fijn! Doordat we zelf niet alles uit hoefden te zoeken, kon onze energie en aandacht gaan naar alles wat er nog meer gedaan moet worden met een scheiding. Ik voelde me heel erg ontzorgd, kon echt vertrouwen op de expertise van Annet.

Voortvarende, prettige en open bemiddeling

Annet is een prettige mediator die eerlijk en open communiceert en goed advies uitbrengt. Ze heeft op deskundige wijze ons door een moeilijke periode heen geholpen en mede dankzij haar is het hele proces snel en soepel verlopen.

Efficiënte afhandeling in een lastige periode

Annet heeft ons geholpen met goede, eerlijke en duidelijke afspraken over kinderen, geld en goederen. Door haar hulp kon het proces vlot worden afgehandeld zonder ruzie en met begrip voor elkaar.

Blij dat de mediator geholpen heeft met onze scheiding

De gesprekken waren fijn en prettig. Ben blij dat ik de hulp van een mediator heb ik geschakeld. Ze denkt graag met je mee en geeft goede advies.

Kundig en vertrouwd

Ik heb het al zeer prettig ervaren. Ik voelde me veilig, gehoord en het advies was zeer professioneel en helder. Ik zou Annet zeker aanraden als je uit elkaar gaat, hierdoor was voor ons alles snel helder en goed afgehandeld.

Aardige vrouw, reageert snel

Aardige vrouw, reageert snel en heeft het beste met je voor. Ik heb het traject als prettig ervaren .

Prettig en deskundig

Het hele scheidingsproces is al emotioneel genoeg, maar er komt helaas zoveel bij kijken. Annet nam hier de tijd voor en legde alles goed uit. Dat gaf mij heel veel rust. Ook heb ik het gevoel dat nu dan ook alles besproken is wat besproken moest worden en weet ik waar ik aan toe ben.

Het Kern-traject was voor mij zeer verhelderend.

Na 1,5 jaar geleden gescheiden te zijn helaas toch in mediation beland met mijn ex-partner. We hebben diverse sessie doorlopen maar leken niet verder te komen dan de "ruzie van de week". Annet heeft ons toen het Kern-traject aangeboden. Hier moest ik goed over nadenken omdat het confronterend is en je je kwetsbaar opstelt. Het traject heb ik als intensief ervaren en heeft mij persoonlijk veel gebracht. Ik ben zeer tevreden met de begeleiding van Annet en wil haar bedanken voor haar professionaliteit. Het Kern-traject zou ik aan iedereen aanraden die opzoek is naar een goede afsluiting. Maar ook voor (ex)partners die twijfelen over hun breuk.

Fijne mediator

Annet heeft ons goed begeleid. Ze is flexibel, goed bereikbaar en kundig. Een extra pluspunt is dat zij ook fiancieel adviseur is en ons ook op dat vlak goed advies kon geven. Toen er haast bij het scheidingsproces kwam omdat ik een woning kreeg toegewezen, heeft Annet zich zeer flexibel opgesteld. Daardoor is het gelukt om alles op tijd rond te krijgen voor de woning.

Fijne mediator

Prettige begeleiding bij de scheiding: helder, zakelijk en met een warm hart.

Annet heeft ons op een hele prettige manier geholpen met het regelen van de scheiding. Zij heeft ons hierbij op een heldere, zakelijke manier en met een warm hart begeleid. Dank je wel, Annet!

Duidelijk

Annet beschikt over voldoende vakkennis. Ik heb het als goed ervaren. Annet ik wil je bedanken voor het verloop in het zo al moeilijke traject. Wens jou dan ook het allerbeste toe voor nu en in de toekomst. Met vriendelijke groet, Peter.

Zeer deskundige hulp met oog voor emotie en details

Ik heb het echtscheidingsproces onder leiding en met hulp van Annet als zeer prettig en zeer deskundig ervaren. Snelle verslagen van de sessies gekregen en een duidelijke uitleg over de documenten en wat er verder op ons pad komt. Omdat een scheidingsproces niet in de koude kleren gaat zitten en vaak veel emoties over en weer spelen, is het van belang dat de mediator ook daar rekening mee houdt. Ik heb dat met Annet als zeer positief ervaren.

Dank Ronald, goed om te horen hoe je de mediation ervaren hebt. Fijn dat je de moeite hebt willen nemen om dit te delen.

Een hele professionele mediator met veel vakkennis

Wij hebben een bijzonder fijne ervaring gehad met Annet, die ons in een lastige periode zeer goed heeft bijgestaan. Ze is duidelijk, helder, onpartijdig en ze werkt efficiënt en snel. Niet onbelangrijk, Annet heeft een zeer prettige en vriendelijke persoonlijkheid. Bedankt Annet!!

Dank voor de mooie review Carin! Het was me een genoegen om jullie bij te staan in deze moeilijke periode.

Uitstekende en zorgvuldige begeleiding

Uitstekende begeleiding van emotioneel traject. Zorgvuldige rapportage en afhandeling.

Vakkundige en prettige scheidingsbemiddeling

Wij zijn zeer vakkundig en naar tevredenheid begeleid door Annet Strasters. Zij is een prettige persoonlijkheid die ons met rust en duidelijkheid heeft geholpen, ook door de moeilijke momenten heen. Zij geeft heldere adviezen en als er specifieke(re) deskundigheid nodig is schakelt ze ook met andere experts indien mogelijk. Gesprekverslagen zijn helder, bondig en snel beschikbaar. Dat is erg prettig.

Dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over de bemiddeling!

Vriendelijke professionele en onpartijdige mediator

Annet is duidelijk, vakkundig, stelt je op je gemak en is onpartijdig. Al met al een aanrader wat ons betreft!

Prettig, open, eerlijk, zakelijk

Prettig, open, eerlijk, zakelijk

Goede en kundige begeleiding

Annet heeft ons op een zeer kundige manier begeleidt in deze toch lastige en verdrietige situatie. Heldere taal en goed navragen of we het begrepen. Duidelijke verslagen en checklijsten zodat we precies wisten wat we moesten doen.

Over Mediationpraktijk Houten

Wij zijn gespecialiseerd in (echt)scheidingsbemiddeling. Als u gaat scheiden komt er een hoop op u af. Er moeten veel zaken geregeld worden maar er spelen ook emoties zoals boosheid en verdriet. U vraagt zich misschien af hoe het met de kinderen moet en of u nog wel kunt rondkomen na de scheiding. Ook huisvesting speelt een belangrijke rol in dit ingewikkelde proces. Als mediator en financieel echtscheidingsadviseur kan ik u helpen om orde te scheppen in de chaos die een scheiding vaak met zich meebrengt. Ik begeleid u erbij om op een prettige en eerlijke manier tot afspraken te komen over alle aspecten van de scheiding zoals het ouderschapsplan, de financiën en het pensioen. Al deze afspraken worden door mij vastgelegd in een echtscheidingsconvenant. Vervolgens wordt de echtscheiding aangevraagd bij de rechtbank. U heeft van het begin tot het einde van het traject een en dezelfde mediator als contactpersoon. Na de scheiding kan er iets wijzigen in de situatie zoals een nieuwe partner, een andere baan of een ander huis. Er kan ook een conflict zijn ontstaan met uw ex-partner, bijvoorbeeld over de zorgverdeling voor de kinderen of de hoogte van de alimentatie. In die situaties is het goed om met een mediator erbij in gesprek te gaan om het conflict op te lossen, de afspraken uit het convenant of het ouderschapsplan te herzien of om een nieuwe alimentatieberekening te maken. Voor advies over deze zaken en voor bemiddeling kunt u terecht bij Mediationpraktijk Houten. Annet Strasters is zowel MfN (voorheen NMI) mediator als Register Financieel Echtscheidingsadviseur (RFEA) en zij heeft zich gespecialiseerd in het begeleiden van de gehele echtscheiding. Zij begeleidt stellen bij het maken van een goed ouderschapsplan, zij maakt de alimentatieberekening en stelt het echtscheidingsconvenant op. Dit natuurlijk allemaal in nauw overleg met beide partners. U kunt een afspraak maken voor een intakegesprek, dit is vrijblijvend en kosteloos.