Zelf geen tijd, alles voor me geregeld

Ik heb een schildersbedrijf en had al een tijdje een nieuwe bus nodig maar kwam er steeds niet aan toe. Hellocars heeft mij hier volledig in ontzorgt door de juiste bus te zoeken incl. financiering en inbouw en ik heb hier zelf niets aan hoeven doen. Aanrader!

Topbedrijf

Dit is een bedrijf wat alles uit handen neemt. Ze zoeken een auto, onderhandelen over de prijs, regelen de ombouw van je auto en zelfs hebben ze een verzekering tegen een uitstekende premie.

Professioneel, snel handelend en goede nazorg

Mijn contactpersoon Jeremy Drost heeft voor de 2de keer in 3 maanden tijd weer gezorgd dat alles rolletjes liep bij het leasen van een auto. Sterker nog, hij keek verder dan ik en bezorgde mij een nog mooiere auto. Hij denkt in oplossingen en regelt alles tot in de puntjes. Ik weet waar ik aan toe ben en waar ik mijn volgende auto zal gaan leasen. Marcel Bos Administratiekantoor UNO Diensten

Uistekend

Mijn contact met Jeremy van hellocars verliep uitstekend. Alles werd goed uitgezocht en nagekeken welke lease vorm het beste bij mij paste. Jeremy had alles zo rond en binnen een week kon ik mijn auto ophalen. Zonder ook maar iets zelf te hoeven regelen, wat een genot. Bedankt Jeremy.

Op maat geholpen door Jeremy Drost

Dankzij de inzet van Jeremy Drost heb ik een auto kunnen leasen die aan al mijn eisen voldoet. Ik beveel Hellocars aan iedereen aan, hun persoonlijk contact, inlevingsvermogen en inzet hebben ervoor gezorgd dat ik een zeer tevreden klant ben.

Jeremy heeft ons met alle geduld door alle mogelijkheden heen gepraat, alle soorten auto's opgezocht, niets was te gek. We zijn nu heel blij met onze nieuwe Volvo, over 2 jaar komen we zeker terug!

Een goede en snelle klantenservice

Mijn contactpersoon Jeremy is vriendelijk, klantgericht en doet moeite om de juiste auto te vinden, wat ook is gelukt. Mijn dank hiervoor.

Goed geholpen door Jeremy.

Ze zijn heel vriendelijk en hebben mij goed en snel geholpen.

Snelste fijne dienstverlening

Al mijn vragen netjes beantwoord. Jeremy toonde een tomeloze inzet in de zoektocht naar een mij passende auto en was geduldig en concreet. Ik ervaarde Hellocars als een uitstekende club die ik warm zal aanbevelen

Super geweldig

Dit is mijn tweede ervaring en weer ben ik ik dolblij met de service en klantvriendelijkheid, de manier hoe er naar je wensen word geluisterd en hoe er voor je gewerkt word om alles naar wens uit te voeren in ongekend. Mijn contact persoon Jeremy daar heb ik alleen maar lovende woorden voor echt een persoon die ik iedereen zal aanraden, een persoon dat als je met hem in gesprek bent dat het lijkt als of je elkaar al jaren kent. Echt mijn waardering en respect SUPER BEDANKT

Zeer tevreden met Hello Cars

Na tobben, zoeken en mislukte contacten met leasemaatschappijen met Hello Cars in contact gekomen. In mijn geval met Jerremy die mij geholpen heeft de juiste auto te vinden, configureren en zeer korte lijnen heeft met leasemaatschappijen waardoor ik nu de trots eigenaar ben van een nieuwe auto, een zo laag mogelijke prijs per maand betaal & ik niet eerst 10x van het kastje naar de muur ben gestuurd. Ben zeer tevreden over de deskundigheid en service.

Zeer positieve ervaring

Wij hadden in het verleden al een keer contact gehad en had Jeremy meegekeken naar een andere auto. Destijds is het er niet van gekomen. Echter door zijn proactive houding en vriendelijkheid nu weer terecht gekomen bij Jeremy. Nu hebben we wel zaken kunnen doen. Jeremy dacht nu ook weer mee, is goed bereikbaar en geeft snel antwoord op de vragen. Nu hadden we de pech dat de dealer in eerste instantie niet wilde meewerken maar door de aanhoudendheid van Jeremy is het uiteindelijk alsnog gelukt.

Snel professioneel transparant goede nazorg

Ik heb zeer goede ervaring met Jerremy heeft mij uitstekend geholpen geen gehaast goed meegedacht en kwam met prima tips

Uitstekend geholpen!

Na lang zoeken op het internet kwamen wij uit bij Helllocars, daar op de site werd het al heel makkelijk gemaakt om een gerichte keuze op te geven maar toch was er twijfel. Jeremy nam contact met ons op na een offerteaanvraag en heeft letterlijk alles uit onze handen genomen en samen hebben we zo de perfecte auto voor ons gevonden. In het kort: Snel, duidelijk en eerlijk!

Ultimatum goed geholpen

Contact gekregen met Jeremy Drost voor een auto die wij zouden willen voor het bedrijf, Jeremy zoekt tot in alle puntjes voor je uit hoe jij het hebben wil. Kortom als je een auto zoekt moet je bij Jeremy Drost zijn. Jeremy bedankt voor alles je ben een topper en komen binnenkort nog een auto bestellen. Groetjes Wesley en Mellenie One Vision Recruitment BV

Super goed

Ik zou een ieder om deze site te benaderen je gaat zeker met je handen vol en je nieuwe auto weg.πŸš™πŸš™ Dank zij aan Jeremy Dorst hellocars Kreeg ben ik mobile en krijg een nieuwe auto zodat ik mijn werk kan verrichten. πŸ’ƒπŸ»πŸ’ƒπŸ»πŸ”‘πŸ”‘

Super Service, zeer snel

Onlangs hebben wij onze 1e leaseauto in gebruik genomen dankzij de perfecte en deskundige begeleiding van Jeremy. Vanaf het eerste contact ging het heel snel en dacht mee wat voor ons de beste oplossing zou zijn. Het belangrijkste is het persoonlijke contact met Jeremy, waardoor je als klant word gewaardeerd. Jeremy ga zo door want je bent een super relatie beheerder.

Zeer tevreden. Snelheid en kwaliteit

Op 10 juni 2019 heb ik contact genomen Jeremy Drost. Zal ik zeker zeggen dat Jeremy was een topper heb ik hem op zaterdag en zondag gebeld altijd breekbaar. Jeremy heft ons gesteun om de ideale auto te vinden. Bedankt voor de goede service.

Goede service ik werd uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een auto en Jeremy heeft mij daar goed bij geholpen en was altijd bereikbaar en dat vond ik heel fijn en als ik vragen had ging hij er altijd erachter aan. Ik ben zeer tevreden!!!

Professioneel en persoonlijke aandacht

Ik heb altijd een fijn contact gehad met jeremy. Hij is altijd bereikbaar en geeft uitstekende service.

Goed contact en zeer betrouwbaar en top kwaliteit

Het contact met Jeremy was top altijd open en eerlijk over de stand van zaken en hij heeft ervoor gezorgd dat er een schitterend eind resultaat is gekomen met een Opel Vivaro bus in de kleur die ik wilde en bestickering erop. Ga zo door Jeremy πŸ‘πŸ‘Gr Harmen van Pagee Stratenmakersbedrijf Klavertje 4 Projecten

Goeie service en snel te werk

Ik werd geholpen door Adriaan Veldhuijzen van Zanten, zeer vriendelijk persoon en heeft mij erg goed geholpen met het zoeken van mijn droom auto. Hij ging snel ter werk en ik ga voor mijn volgende auto zeker weer bij hem aankloppen.

Zeer proffesioneel

Met dank aan Jeremy van Hello cars heb ik binnen no time een nieuwe auto geregeld. Jeremy heeft mij binnen 24hr een match aangeboden. Deze mini one voldoet aan al mijn eisen en is ook nog eens op steenworp afstand gevonden. Al met al een snelle service waarbij er met mij mee werd gedacht en aan mijn eisen werd voldaan de samenwerking met de dealer Auto Breedeijk was top, de auto is vandaag met apk gepoetst en wel bij mij afgeleverd. Ik bedank hello cars voor de snelle en goede service en raad hun met 200% aan voor het vinden van je droom auto ✌🏽

Een goede auto kopen zonder zorgen

Natuurlijk weet ik ook wel dat jullie advies bedrijf ook moet verdienen en dat rechtstreeks kopen misschien iets goedkoper is. Maar jullie hebben veel werk bij me weggehaald, bemiddeld tussen dealer, lease maatschappij en mij. Kon ook alle vragen die me binnenschoten stellen en had razendsnel antwoord. Gewoon een top ervaring.

Snelle reacties op alles. Duidelijk in wat hij doet en zeer correct.