Snelle reactie en klantvriendelijk

Danny was snel beschikbaar, reageert snel op vragen en levert goed werk.

Vakmannen

Vakmensen die al hun afspraken perfect nakomen. Nette werkers kwamen in bewoond huis om wanden en plafond te spuiten totaal geen overlast of viezigheid. Echte aanrader deze mensen.

Ijzersterk in communicatie en levert een goed product.

Vanaf het begin was er een goed contact. Er werd altijd vlot gereageerd en het was direct duidelijk wat de wensen waren. Het uiteindelijke product was naar tevredenheid. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Hard en netjes gewerkt.

Binnen 1,5 dag is alles voorgestreken en gespoten. Danny liep alle muren goed na, gaf goed advies en dacht goed mee. Het ziet er super strak uit ! We zijn heel blij met het resultaat. Service is top. Ook naderhand staan ze open voor vragen en/of advies.

Zeer professionele schilder en fijn in omgang!

Danny is een zeer vakkundig man die bedreven is in het latexverfspuiten. Zelf ben ik via Google op Danny's bedrijf terecht gekomen om onze bestaande woning te spuiten. Naar aanleiding van de reviews gekozen om met Danny contact op te nemen. De heldere prijsindicatie, goede reviews en de duidelijke communicatie waren doorslaggevend om met Latexverfspuiten.nl in zee te gaan. Je weet immers beter wat je in huis haalt op basis van meer dan 90 beoordelingen dan een schilder uit je eigen plaats. Ook wist Danny een zeer vakkundige stukadoor te tippen, die gelukkig tijd had om ons huis te stuken. Het resultaat mag er zeker wezen, muren en plafonds zien er mooi strak uit en ook de snelheid waarmee het hele huis geverfd is, is ideaal. Al met al zeker een aanrader, ook voor een bestaande woning!

Goede en snelle service

Bedrijf komt afspraken na!

Erg tevreden!

Danny heeft in ons nieuwbouw huis alle muren en plafonds gespoten. We zijn over het resultaat erg tevreden. Verder is Danny flexibel, komt afspraken na en denkt hij ook met de klant mee. Kortom we kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen👍.

Eerst ons plafond zelf gewit maar was niet mooi geworden, veel strepen e.d. Via de website Latexverfspuiten.nl in contact gekomen met Danny en hij kon ons binnen een paar dagen helpen om de problemen op te lossen. Nu een super mooi strak plafond en bijna geen strepen meer te zien.
  • Betrouwbaarheid

Danny was zeer vriendelijk en kwam samen met zijn vriendin de woonkamer latexen waar al meubels in stonden. Alles zag er netjes uit toen ik thuiskwam.
  • Betrouwbaarheid

Netjes afgeplakt en fijn advies.
  • Betrouwbaarheid

Wat een goede service. Ons huis is er enorm van opgeknapt, het is erg mooi geworden. Het contact is heel laagdrempelig en ze zijn altijd bereikbaar. Er wordt goed meegedacht. Dit bedrijf is een absolute aanrader!
  • Betrouwbaarheid

Nadat Danny supersnel een uitstekende stucadoor voor ons had geregeld om de plafonds in onze woning te stucen kwam hij zelf met collega de week daarop. Alles netjes afgeplakt en daarna vakkundig en strak gespoten. Ook is alle afval netjes opgeruimd en meegenomen. De mannen hebben prima werk bij ons geleverd! De volgende dag ontdekten we een beschadiging op onze nieuwe CV ketel. Na een belletje met Danny heeft hij ook dit snel en goed opgelost. Kortom, wij zijn zeer tevreden. Danny bedankt!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne ervaring met Danny van Latexverspuiten gehad bij het aannemen en uitvoeren van de opdracht van het spuiten van de muren en plafond in ons huis. Op zeer heldere en correcte wijze de opdracht overeen gekomen. Ook de uitvoering was uitstekend en het resultaat is superstrak.
  • Betrouwbaarheid

Super tevreden, komt afspraken goed na en uitstekend resultaat. Werkt netjes.

• Betrouwbaarheid

Zijn zeer vakkundig, werken netjes en komen de gemaakte afspraken na.
  • Betrouwbaarheid

Prima klus gedaan in 2 kleuren !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nav een tip van een collega Danny ingezet. In eerste instantie waren we niet helemaal tevreden vanwege wat nevel. Dit is zonder problemen verholpen. Tip voor andere (en voor beiden): stem duidelijk af wat gespoten wordt en gerold. Wij hebben Danny ingezet vanwege z'n kundige spuiten. Uiteindelijk is meer dan ons lief is, gerold. En dat is lastig herstellen.
  • Betrouwbaarheid

Betrouwbaar!!! Ook als er iets anders verloopt dan gedacht. Geen discussie over de oorzaak, maar gewoon direct oplossen. Levert zeer net werk voor een keurige prijs. Komt zijn afspraken 100% na, en ik wil dit bedrijf van harte aanbevelen. Het grote pluspunt: je maakt de afspraken direct met de juiste persoon.
  • Betrouwbaarheid

Danny heeft bij ons 330m2 latex gespoten (2 lagen). Kon op zeer korte termijn, vakkundig en ervaren. Is een tweede keer langs gekomen om een aantal muren te voorzien van een kleur. Wij kunnen hem zeker aanbevelen! Danny heel erg bedankt, wij zijn er onwijs blij mee!!
  • Betrouwbaarheid

Snel maar ook goed en net werk. Vriendelijke kerels.
  • Betrouwbaarheid

Ervaring: Danny en John zijn bij ons geweest om alle wanden en plafonds te spuiten. vakkundig alles afgeplakt en super netjes afgewerkt ! Eindresultaat is echt verbluffend mooi 👍 latex verf spuiten door Danny is echt een aanrader ! Groeten Theo Romijnders
  • Betrouwbaarheid

Vakkundig en fijne ervaring met verfspuiten.nl, binnen enkele uren zien onze plafonds er weer super uit!
  • Betrouwbaarheid

Dit is gewoon een heel goed bedrijf, Danny komt zijn afspraken na, jongens zijn snel en het werk wat ze afleveren is hartstikke netjes, hebben voor mij muren van een gehele woonkamer en het plafond gedaan, nergens strepen, gewoon een topbedrijf en dus zeker aan te raden

Over Latexverfspuiten.nl

Filter op Taal