Snelle, vriendelijk en professioneel

Ik had met spoed een muurverf spuiter nodig. Het bedrijf latexverfspuiten heeft de volgende dag gezorgd dat ik uit de brand werd geholpen. Super vriendelijk en kundig duo. Petje af!

Vakwerk geleverd

Een gezellig nauwkeurig werkend team. Met een prima resultaat. Jongens bedankt.

Netjes en strak gespoten

Vakman, heel strak gespoten

Een aanrader!!

Nadat ik mijn plafond niet streeploos gesausd kreeg, heb ik contact opgenomen met latexverfspuiten.nl. Zij gaven een goed advies, snelle service, goede communicatie en prima resultaat.

Ontzettend tevreden

We hadden ons plafond zelf geprobeerd te schilderen maar dit was helaas geen succes. We hebben Danny toen dinsdag gebeld en donderdag morgen had hij al plek, helemaal top. Hij heeft het netjes gespoten waardoor je niets meer van de strepen ziet, wij zijn tevreden :)

Prettig contact en goed geregeld

De heren werken snel en netjes, het resultaat is erg goed

heldere communicatie en daadkracht

komen de gemaakte afspraken na, en vertellen duidelijk wat ze doen. echte vakmensen!

Vakkundig en snel

in 1 dag het hele huis, zowel boven als beneden, helemaal voorzien van een nieuwe kleur. Goede kwaliteit en prima prijs

Uitstekend resultaat en afwerking

Snelle reactie op offerte verzoek en snelle datum van uitvoering. Uitvoering professioneel, goed afplakwerk en uitvoering werk

Nette mensen. Strak resultaat. Zeker aan te bevelen

Had eerst gesausd maar niet tevreden over resultaat. Veel strepen. Toen laten spuiten. Spijt dat ik dat niet eerder had gedaan super strak resultaat en je staat zelf niet te tobben.

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Vakkundige schilders. Zeker aan te raden.

Echte vakmensen! De heren hebben me uit de brand geholpen. Binnen een dag waren ze bereid om het werk te leveren. Het resultaat is uitstekend! Alles netjes afgewerkt en alle puin opgeruimd. Ik ben zeer tevreden en zal deze heren ook aanbevelen in mijn omgeving.

Goede prijs, goede afspraken en een uitstekend resultaat.

Ik vond de website heel fijn, vooral vanwege de duidelijke toegankelijke informatie en de mogelijkheid om zelf goed te kunnen bepalen vooraf wat het Latex spuiten gaat kosten. Heel laagdrempelig. De communicatie die daarop volgde was uitstekend en we konden op korte termijn een afspraak maken. Tijdens het werken in mijn woning werden ook de Corona adviezen zorgvuldig gehanteerd. Danny en Kevin hebben goed en mooi werk geleverd. Zelfs waar nodig het plafond gerepareerd. De woning werd weer netjes en schoon achtergelaten. Wanneer er mensen in mijn netwerk op zoek zijn naar het uitbesteden van hun klussen op dit gebied, zal ik Danny en Kevin zeker aanbevelen. Heel blij met het mooie resultaat!

Vakkundig, snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Goede, duidelijke en snelle service. Zeer tevreden over het geleverde werk!!! Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Super vriendelijk

Geen gedoe en lekker transparant. Een vriendelijke professionele schilder.

Goede communicatie, netjes afgeplakt, strak gespoten

Ervaring met Danny en zijn collega was uitstekend. Ze werkten snel en nauwkeurig en het resultaat was prachtig. Erg blij mee! 100m2 plafonds gewit en 150m2 wanden voorgestreken.

Zeer net en snel schilderwerk, het zit ontzettend strak op de wanden en plafonds.

Dit is de tweede keer dat we door latexverfspuiten (Danny) onze plafonds en wanden hebben laten spuiten/verven. Ook dit keer zijn we er ontzettend blij mee!

Vakmensen, top kwaliteit & service!

Heldere website met duidelijke calculator. Zeer klantvriendelijk en snel contact. (Via WhatsApp) Ook goed en duidelijk advies wat het beste te doen, met tips om eventueel zelf e.e.a. voor te bereiden. Werken zeer netjes, gebruiken kwalitatief hoogwaardig materiaal (zoals de latex) en leveren vakwerk! In ons geval konden ze zeer snel schakelen (vrijdag bellen = maandag beginnen) wat ook erg fijn is. Echte aanrader!! Nogmaals bedankt, het ziet er top uit!!

Mijn plafond op de begane grond ziet er weer superstrak uit.

Snel en fijn

Hele fijne hard werkende mannen. Denken goed mee en schakelen snel. Doordat het zelf aangebrachte schilderwerk op het plafond en de muren er niet uit zag heb ik even contact gehad met Danny, aan de hand van de gestuurde foto's (ik was op dat moment namelijk op vakantie) en whatsapp goed geholpen en eerlijk advies kregen. En hiernaast konden ze al binnen een week langs komen om de boel op te knappen. En dat hebben ze heel goed gedaan! Erg tevreden met resultaat en vooral met de duidelijke communicatie!

Echt vakwerk

Ik heb ons plafond opnieuw laten spuiten ivm roetschade. Prima vakwerk, betaalbaar, zeer vriendelijke mensen die heel netjes werken.

Vriendelijk, snel, schoon

Vriendelijk, snel, schoon

Vakwerk!

In ons hele huis zowel de wanden als plafonds met latex laten spuiten door Danny. Ontzettend mooi en strak resultaat! Ontzettend bedankt! Wij zouden latexverfspuiten.nl iedereen aanraden!

Super!

Wij hebben onze zolder laten spuiten door deze vakmannen. Het resultaat was geweldig! Van een bruine donkere zolder naar een mooi wit en lichte open ruimte!

Zeer snel en vakkundig geholpen, vakwerk!!

Wij hadden met spoed een vakman nodig. 2 dagen later was Danny er om ons uit de brand te helpen (andere stukadoor kwam niet opdagen). De woonkamer ziet er weer strak uit. Super bedankt voor je snelle service!!!