Prima werk! Zeer tevreden!

Komen hun afspraken goed na. Gemakkelijk communiceren, prachtig resultaat. Wij zijn zeer tevreden. Een aanrader!

Heel netjes!

Op korte termijn in kunnen plannen, netjes gewerkt en het resultaat is super!

Super service en vakkundig

Bedankt Danny voor het weer wit maken van het plafond en wanden. Door vele jaren intensief gebruik te maken van de openhaard zat het plafond en de wanden onder de roetaanslag. Via internet kwamen we op de site latexverfspuiten.nl. Na het eenvoudig invullen van een rekentool was de prijs duidelijk. Na telefonisch contact met Danny een afspraak gemaakt. Alles ging perfect en wij kunnen weer genieten van een mooi frisse witte huiskamer. Danny bedankt voor jou goede service en vakmanschap.

Precies zoals ik had verwacht.

Over 5 jaar gewoon nog een keer. Super vriendelijke en relaxte eigenaar en medewerker. Als je twijfel.....!? Gewoon doen. Bel mij maar op 0653931680.

Komt afspraken na Vriendelijk. Netjes de randen afgekit. Mooie tool voor de prijs en snelle reactie.

Topkwaliteit

latexverfspuiten.nl staat voor kwaliteit en is zeer goed te betalen de lijntjes qua afspraak zijn heel kort en dat is uitstekend bevallen !! De jongens van latexverfspuiten.nl staan voor kwaliteit en strak werk !!

Goede kwaliteit!

Erg vriendelijk en flexibel personeel. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

Toppers!

Wegens het afmelden van een andere latexspuiter was ik met spoed op zoek naar een goede latexspuiter. Gelukkig kwam ik hier terecht. Binnen twee dagen geregeld. Het beste moest nog komen: het resultaat. Wat een harde werkers en het latex is top! Binnen 1 dag 450m2 aan wanden en plafonds. Super bedankt mannen!

Netjes werk afgeleverd en heel erg vriendelijk.

Dinsdag 15 juli hebben ze mannen onze muren van de woonkamer en keuken Geverfd. Dit hebben ze netjes gedaan. Naast het werken was er ook tijd voor een grapje en een dolletje. Top!

Netjes en correct

Ervaren mannen, was goed uitgelegd wat we konden verwachten.! Ziet er top uit!!

Super strak

Ons plafond zit weer strak in de lak. Erg blij met het resultaat!

Snelle, vriendelijk en professioneel

Ik had met spoed een muurverf spuiter nodig. Het bedrijf latexverfspuiten heeft de volgende dag gezorgd dat ik uit de brand werd geholpen. Super vriendelijk en kundig duo. Petje af!

Vakwerk geleverd

Een gezellig nauwkeurig werkend team. Met een prima resultaat. Jongens bedankt.

Netjes en strak gespoten

Vakman, heel strak gespoten

Een aanrader!!

Nadat ik mijn plafond niet streeploos gesausd kreeg, heb ik contact opgenomen met latexverfspuiten.nl. Zij gaven een goed advies, snelle service, goede communicatie en prima resultaat.

Ontzettend tevreden

We hadden ons plafond zelf geprobeerd te schilderen maar dit was helaas geen succes. We hebben Danny toen dinsdag gebeld en donderdag morgen had hij al plek, helemaal top. Hij heeft het netjes gespoten waardoor je niets meer van de strepen ziet, wij zijn tevreden :)

Prettig contact en goed geregeld

De heren werken snel en netjes, het resultaat is erg goed

heldere communicatie en daadkracht

komen de gemaakte afspraken na, en vertellen duidelijk wat ze doen. echte vakmensen!

Vakkundig en snel

in 1 dag het hele huis, zowel boven als beneden, helemaal voorzien van een nieuwe kleur. Goede kwaliteit en prima prijs

Uitstekend resultaat en afwerking

Snelle reactie op offerte verzoek en snelle datum van uitvoering. Uitvoering professioneel, goed afplakwerk en uitvoering werk

Nette mensen. Strak resultaat. Zeker aan te bevelen

Had eerst gesausd maar niet tevreden over resultaat. Veel strepen. Toen laten spuiten. Spijt dat ik dat niet eerder had gedaan super strak resultaat en je staat zelf niet te tobben.

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Vakkundige schilders. Zeker aan te raden.

Echte vakmensen! De heren hebben me uit de brand geholpen. Binnen een dag waren ze bereid om het werk te leveren. Het resultaat is uitstekend! Alles netjes afgewerkt en alle puin opgeruimd. Ik ben zeer tevreden en zal deze heren ook aanbevelen in mijn omgeving.

Goede prijs, goede afspraken en een uitstekend resultaat.

Ik vond de website heel fijn, vooral vanwege de duidelijke toegankelijke informatie en de mogelijkheid om zelf goed te kunnen bepalen vooraf wat het Latex spuiten gaat kosten. Heel laagdrempelig. De communicatie die daarop volgde was uitstekend en we konden op korte termijn een afspraak maken. Tijdens het werken in mijn woning werden ook de Corona adviezen zorgvuldig gehanteerd. Danny en Kevin hebben goed en mooi werk geleverd. Zelfs waar nodig het plafond gerepareerd. De woning werd weer netjes en schoon achtergelaten. Wanneer er mensen in mijn netwerk op zoek zijn naar het uitbesteden van hun klussen op dit gebied, zal ik Danny en Kevin zeker aanbevelen. Heel blij met het mooie resultaat!

Vakkundig, snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Goede, duidelijke en snelle service. Zeer tevreden over het geleverde werk!!! Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.