Top! Keurig afgeplakt, snel en netjes gewerkt! Vakmanschap!

Via google gezocht naar een latex spuiter om ons plafond te laten spuiten. Even de boel opfrissen en wat vlekken wegwerken. Wij kenden deze latex spuiter niet maar hij reageerde zeer snel en gaf netjes antwoord op alle vragen die ik had. Snel een afspraak gemaakt en precies zoals afgesproken alle werkzaamheden uitgevoerd! Geen onzin maar gewoon vakmanschap! Top gewerkt heren, bedankt! Groet Justin, Badhoevedorp

Strakke muren, alles netjes afgeplakt en gewerkt volgens afspraak

Ik zou Latexverfspuiten.nl zeker aanbevelen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, komen afspraken goed na, adviseren en denken met je mee. Top!

Kwaliteit EN topservice

Wat een toppers zitten er bij dit bedrijf! Doordat een ander spuit-bedrijf ons had laten zitten moesten we hals-over-kop op zoek naar een andere latex-spuiter. Op vrijdag-ochtend hing ik aan de telefoon met Latexverfspuiten.nl. Ze hebben alles op alles gezet om ons uit de brand te helpen en de volgende ochtend (zaterdag) om 08.30 stonden er 2 schilders op de stoep! Wat een service. Om 19.30 uur was ons gehele huis gespoten; het ziet er prachtig uit! Netjes gewerkt; alles keurig afgeplakt. Ook weer alles opgeruimd. Geen vlekken, geen strepen, gewoon echt KEURIG.

Keurig spuitwerk

Netjes werk geleverd en super strak

Heel mooi resultaat

De muren en plafond van de woonkamer en keuken laten spuiten; het is strak afgewerkt. Zeer tevreden

Netjes en snel

Heel net spuitwerk afgeleverd en heel erg snel Dik tevreden

Flexibel, netjes en snel

Spuitwerk ziet er erg netjes uit, en er is netjes gewerkt. Ook was Danny heel flexibel in zorgen dat het werk gedaan werd ondanks andere klussers die nog bezig waren, lage temperatuur etc.

Zeer tevreden!

Maken duidelijke en goede afspraken, denken mee mbt kleur etc, werken netjes met een top eind resultaat! Wij zijn dan ook zeer tevreden!

Flexibel, Professioneel, Talent voor detail, denkt mee.

Mijn opdracht: spuiten van de gehele nieuwbouw-woning. Bedrijf was flexibel met de opleverdata van nieuwbouw woning (dat is toch altijd een variabel gegeven). Heeft meegedacht en kordaat geadviseerd over mogelijkheden kwaliteit en kleur van woning. Heeft in overleg zelfs meer mee-gespoten dan initieel aangegeven (binnenkanten trap, buizen rondom technische ruimte, binnenkant moeilijk bereikbare muur). Heeft qua plafonds en wanden een subliem strak resultaat opgeleverd. Prijs-kwaliteit dik in orde. Ik zou Danny (en zijn compagnon) zonder meer aan een vriend/kennis/collega aanbevelen.

Goede communicatie en netjes werk

Danny belde na mijn aanvraag op waarbij hij ons nog een duidelijk advies heeft gegeven. Mike heeft ons plafond gespoten, hij was erg aardig en heeft netjes werk afgeleverd. Zeker een aanrader!

Een man een man, een woord een woord.

Mijn appartement werd behangklaar opgeleverd. Dus niet schilderklaar. Nadat we even de muren hadden bekeken die er overigens vrij goed uitzagen. En zeker nadat ik hier en daar wat lijmresten had weggehaald en met schuurpapier had bijgewerkt heeft Danny wat scheuren gekit die bij nieuwbouw normaal blijken te zijn. In één dag, afgeplakt voorgelijmd en 2x gespoten. Ziet er keurig uit. En voor de prijs, (geheel volgens afspraak) kan ik zelf geen week voor staan te tobben. Bedankt Danny, je hebt prima werk geleverd!

Hele goede mensen vakbekwaam en luisterend oor naar oplossingen

We hebben hele goede ervaring met de plafonds te laten spuiten zeer strak en eerst netjes afplakken en daarna vakkundig gespoten echt een aanrader

Een mooi afgeleverde woonkamer

Wij hebben bij latexverfspuiten een prima ervaring gehad. Alles netjes afgeplakt, en een mooi en strak afgeleverde woonkamer. Een bedrijf dat ook met je meedenkt in oplossingen. Een aanrader!

Goede afspraken mee te maken en komt ze netjes na. Alles ziet er tip top uit 👍

Prima werk.

Ik heb een hele goede ervaring met latex verfspuiten.nl, afspraken worden nagekomen,regelmatig telefonisch kontact en er wordt heel goed werk geleverd. Alles netjes achter gelaten.

Perfecte en snelle service

Van het aanvragen van een offerte tot het spuiten van mijn woning ben ik meer dan tevreden. Er werd snel contact opgenomen en ook naar mijn wensen geluisterd. Er was vanuit de bouw een lekkage waardoor het plafond op één plek lelijk geworden was. Deze hebben ze zo goed mogelijk op gevuld en geverfd. Huis ziet er top uit en ben meer dan tevreden.

Supersnelle service

Mijn spoedaanvraag werd op zeer korte termijn vakkundig geïnventariseerd, ingepland en uitgevoerd. Danny en zijn team zijn flexibel, behulpzaam en efficiënt. Ik ben meer dan tevreden met het resultaat en beveel ze van harte aan!

Snel, keurig, klantgericht

Ik had voor mijn winkelpand snel iemand nodig om mijn plavond te spuiten. Er werdt mee gedacht en een super oplossing gevonden. Vakkundig is alles zeer naar wens gedaan. Ik ben heel tevreden!

Werkt netjes, keurig resultaat.

Ik kan latexverfspuiten.nl zeker aanbevelen. De communicatie is duidelijk. Er wordt netjes gewerkt. Vakmannen die voor perfectie gaan.

Zeer tevreden. Wij zijn er blij mee

Via de site besproken en bevestig .netjes op af gesproken tijd . Netjes gespoten.kan niet anders zeggen perfect

Prima! Top communicatie en er wordt meegedacht.

Danny heeft ons prima geholpen, communicatie was helder en duidelijk. Kwam ongevraagd met advies die we goed konden gebruiken.

Prima werk geleverd.

Zeer efficiënt. Van offerte tot uitvoering.

Vakwerk en betrouwbaar

Het project in onze monumentale bovenzaal uitbesteed aan latexverspuiten. De medewerkers zijn werkelijk vakmensen en komen al hun afspraken na. Het resultaat in onze Societeitzaal in grand café brasserie de Verdraagzaamheid is fantastisch. Wij zijn zeer kritisch op zowel ons eigen werk als dat van onze toeleveranciers. Een goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle reactie en klantvriendelijk

Danny was snel beschikbaar, reageert snel op vragen en levert goed werk.

Vakmannen

Vakmensen die al hun afspraken perfect nakomen. Nette werkers kwamen in bewoond huis om wanden en plafond te spuiten totaal geen overlast of viezigheid. Echte aanrader deze mensen.