Flexibel, Professioneel, Talent voor detail, denkt mee.

Mijn opdracht: spuiten van de gehele nieuwbouw-woning. Bedrijf was flexibel met de opleverdata van nieuwbouw woning (dat is toch altijd een variabel gegeven). Heeft meegedacht en kordaat geadviseerd over mogelijkheden kwaliteit en kleur van woning. Heeft in overleg zelfs meer mee-gespoten dan initieel aangegeven (binnenkanten trap, buizen rondom technische ruimte, binnenkant moeilijk bereikbare muur). Heeft qua plafonds en wanden een subliem strak resultaat opgeleverd. Prijs-kwaliteit dik in orde. Ik zou Danny (en zijn compagnon) zonder meer aan een vriend/kennis/collega aanbevelen.

Goede communicatie en netjes werk

Danny belde na mijn aanvraag op waarbij hij ons nog een duidelijk advies heeft gegeven. Mike heeft ons plafond gespoten, hij was erg aardig en heeft netjes werk afgeleverd. Zeker een aanrader!

Een man een man, een woord een woord.

Mijn appartement werd behangklaar opgeleverd. Dus niet schilderklaar. Nadat we even de muren hadden bekeken die er overigens vrij goed uitzagen. En zeker nadat ik hier en daar wat lijmresten had weggehaald en met schuurpapier had bijgewerkt heeft Danny wat scheuren gekit die bij nieuwbouw normaal blijken te zijn. In één dag, afgeplakt voorgelijmd en 2x gespoten. Ziet er keurig uit. En voor de prijs, (geheel volgens afspraak) kan ik zelf geen week voor staan te tobben. Bedankt Danny, je hebt prima werk geleverd!

Hele goede mensen vakbekwaam en luisterend oor naar oplossingen

We hebben hele goede ervaring met de plafonds te laten spuiten zeer strak en eerst netjes afplakken en daarna vakkundig gespoten echt een aanrader

Een mooi afgeleverde woonkamer

Wij hebben bij latexverfspuiten een prima ervaring gehad. Alles netjes afgeplakt, en een mooi en strak afgeleverde woonkamer. Een bedrijf dat ook met je meedenkt in oplossingen. Een aanrader!

Goede afspraken mee te maken en komt ze netjes na. Alles ziet er tip top uit 👍

Prima werk.

Ik heb een hele goede ervaring met latex verfspuiten.nl, afspraken worden nagekomen,regelmatig telefonisch kontact en er wordt heel goed werk geleverd. Alles netjes achter gelaten.

Perfecte en snelle service

Van het aanvragen van een offerte tot het spuiten van mijn woning ben ik meer dan tevreden. Er werd snel contact opgenomen en ook naar mijn wensen geluisterd. Er was vanuit de bouw een lekkage waardoor het plafond op één plek lelijk geworden was. Deze hebben ze zo goed mogelijk op gevuld en geverfd. Huis ziet er top uit en ben meer dan tevreden.

Supersnelle service

Mijn spoedaanvraag werd op zeer korte termijn vakkundig geïnventariseerd, ingepland en uitgevoerd. Danny en zijn team zijn flexibel, behulpzaam en efficiënt. Ik ben meer dan tevreden met het resultaat en beveel ze van harte aan!

Snel, keurig, klantgericht

Ik had voor mijn winkelpand snel iemand nodig om mijn plavond te spuiten. Er werdt mee gedacht en een super oplossing gevonden. Vakkundig is alles zeer naar wens gedaan. Ik ben heel tevreden!

Werkt netjes, keurig resultaat.

Ik kan latexverfspuiten.nl zeker aanbevelen. De communicatie is duidelijk. Er wordt netjes gewerkt. Vakmannen die voor perfectie gaan.

Zeer tevreden. Wij zijn er blij mee

Via de site besproken en bevestig .netjes op af gesproken tijd . Netjes gespoten.kan niet anders zeggen perfect

Prima! Top communicatie en er wordt meegedacht.

Danny heeft ons prima geholpen, communicatie was helder en duidelijk. Kwam ongevraagd met advies die we goed konden gebruiken.

Prima werk geleverd.

Zeer efficiënt. Van offerte tot uitvoering.

Vakwerk en betrouwbaar

Het project in onze monumentale bovenzaal uitbesteed aan latexverspuiten. De medewerkers zijn werkelijk vakmensen en komen al hun afspraken na. Het resultaat in onze Societeitzaal in grand café brasserie de Verdraagzaamheid is fantastisch. Wij zijn zeer kritisch op zowel ons eigen werk als dat van onze toeleveranciers. Een goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle reactie en klantvriendelijk

Danny was snel beschikbaar, reageert snel op vragen en levert goed werk.

Vakmannen

Vakmensen die al hun afspraken perfect nakomen. Nette werkers kwamen in bewoond huis om wanden en plafond te spuiten totaal geen overlast of viezigheid. Echte aanrader deze mensen.

Ijzersterk in communicatie en levert een goed product.

Vanaf het begin was er een goed contact. Er werd altijd vlot gereageerd en het was direct duidelijk wat de wensen waren. Het uiteindelijke product was naar tevredenheid. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Hard en netjes gewerkt.

Binnen 1,5 dag is alles voorgestreken en gespoten. Danny liep alle muren goed na, gaf goed advies en dacht goed mee. Het ziet er super strak uit ! We zijn heel blij met het resultaat. Service is top. Ook naderhand staan ze open voor vragen en/of advies.

Zeer professionele schilder en fijn in omgang!

Danny is een zeer vakkundig man die bedreven is in het latexverfspuiten. Zelf ben ik via Google op Danny's bedrijf terecht gekomen om onze bestaande woning te spuiten. Naar aanleiding van de reviews gekozen om met Danny contact op te nemen. De heldere prijsindicatie, goede reviews en de duidelijke communicatie waren doorslaggevend om met Latexverfspuiten.nl in zee te gaan. Je weet immers beter wat je in huis haalt op basis van meer dan 90 beoordelingen dan een schilder uit je eigen plaats. Ook wist Danny een zeer vakkundige stukadoor te tippen, die gelukkig tijd had om ons huis te stuken. Het resultaat mag er zeker wezen, muren en plafonds zien er mooi strak uit en ook de snelheid waarmee het hele huis geverfd is, is ideaal. Al met al zeker een aanrader, ook voor een bestaande woning!

Goede en snelle service

Bedrijf komt afspraken na!

Erg tevreden!

Danny heeft in ons nieuwbouw huis alle muren en plafonds gespoten. We zijn over het resultaat erg tevreden. Verder is Danny flexibel, komt afspraken na en denkt hij ook met de klant mee. Kortom we kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen👍.

Eerst ons plafond zelf gewit maar was niet mooi geworden, veel strepen e.d. Via de website Latexverfspuiten.nl in contact gekomen met Danny en hij kon ons binnen een paar dagen helpen om de problemen op te lossen. Nu een super mooi strak plafond en bijna geen strepen meer te zien.

• Betrouwbaarheid

Danny was zeer vriendelijk en kwam samen met zijn vriendin de woonkamer latexen waar al meubels in stonden. Alles zag er netjes uit toen ik thuiskwam.

• Betrouwbaarheid

Netjes afgeplakt en fijn advies.