Reactie van het bedrijf
Het spijt me te lezen dat u dit zo ervaren heeft.
Ik heb mijn best gedaan om u tevreden te stellen.
U bent nooit op ons bedrijf geweest en u heeft nooit geen persoonlijk contact met ons gehad.
Heb u meerder keren gebeld, echter geen gehoor en u heeft niet terug gebeld.
Alles is per e-mail gegaan, zo ook uw bestelling.
Op 10-5-2023 heb ik vanaf onze product-pagina een hele uitgebreide mail ontvangen wat u wel en niet geoffreerd wenst te hebben.
Ik begrijp uit uw mails dat u het vooral kwalijk vind dat er geen lader bij de kipper zat.
Op de pagina waar u de bestelling geplaatst heeft, stond deze accessoire netjes
vermeld. Alle andere accessoires heeft u wel gezien en ook benoemd in uw mail.
U heeft zelf de aanhangwagen niet afgehaald, hiervoor kwamen 2 aardige mensen (dacht uw vader) de kipper ophalen. Naar eer en geweten heb ik
de kipper goed uitgelegd en ook het laadpunt laten zien. Deze mensen waren naar tevredenheid vertrokken.
Uw mail hierop volgend was erg duidelijk, u bent niet tevreden dat er geen lader bij zat,
en u was erg stellig om reviews te plaatsen.
En heb u dan ook netjes gevraagd hoe ik u tevreden kon stellen. Hierop is geen antwoord gekomen. Ik heb u gebeld (geen gehoor) en gemaild.
Uw opmerking mbt tot het gaasnet is tot op heden mij nog niet duidelijk, heb om toelichting gevraagd, maar geen antwoord van u ontvangen.
Wellicht dat u dit alsnog wilt doen zodat ik ook begrijp wat hier het probleem is.
De aanhangwagen is geleverd met de juiste papieren voor inschrijving België. U hoeft niet naar de douane of zoiets dergelijks. Alleen Vignet E 705 registreren bij MyMinFin.be en daarna alles afgeven bij Verzekering. Dit staat ook vermeld op onze site en gaat zonder enig probleem.
Heb hieruit wel lering genomen en heb in ons verkoopsysteem een extra vermelding van accessoires gemaakt, zodat we deze kunnen doorlopen met
onze klanten.