Professioneel onthaal en dienstvriendelijk.

Fantastische service

Mijn onlangs aangeschafte aanhanger bleek een klein manco te vertonen. Ik heb contact gezocht en er werd mij onverwijld medegedeeld dat de aanhanger omgeruild moest worden. Totaal geen discussie en de ontvangst was wederom zeer prettig met koffie. Grote complimenten !

Prettig persoon; goede website; value for money

Bestelling en contact via mail waren goed. Bij ophalen van de aanhanger voelde het gewoon goed. Dank en misschien tot zoent in Piemonte bij casavigna.com. Daar staat ook de aanhanger de rest van z’n leven ;-)

Een snelle en zeer efficiënte service

Ik heb rond 09:00 Tim gebeld, heel vriendelijk, en ik ben van WestBrabant richting Bergeijk getogen. Kort overleg en binnen een kwartiertje reed ik ‘homeward bound’ met de aanhangwagen. Hadden we ook nog prettig koffie gedronken. Ik ben zeer tevreden !

super service.

Topzaak met een super service. Vriendelijke zaakvoerders die de nodige uitleg geven om voor jou de beste aanhanger te kiezen die aan je wensen voldoet.

Professioneel

Zeer professioneel koppel. Van de eerste mail tot ontvangst showroom. Vriendelijk, beleefd, duidelijke uitleg. En prijsgewijs zeer sterk gezien de kwaliteit ook zeer goed is. Heel blij met onze bakwagen en bijhorigheden. Top. Aanrader!

Snel en vriendelijk geholpen bij ophalen aanhanger

Mooi product, goede prijs, perfecte service en goede communicatie

De aanhanger is voor een heel redelijke bijbetaling thuisbezorgd. De communicatie rond de bestelling en levering was erg goed. Het is een mooie aanhanger voor een concurrerende prijs. Prijsverschillen in de markt zijn niet zo groot, maar de unieke service van bezorgen maakte dit de beste optie. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Snel & efficiënt

Contact opgenomen snel kunnen ophalen meteen een dag erna efficiënt en snel afgehandeld ook vriendelijke mensen en vriendelijk ontvangen we zijn er meer dan tevreden van!

Zeer goede service, na 15 min was ik onderweg met mijn nieuwe aanhangwagen.

Zeer goede service, na 15 min was ik onderweg met mijn nieuwe aanhangwagen.

Service van begin tot einde

Zeer duidelijke communicatie van eerste telefoontje tot aflevering, wat mij als klant zeer prettig doet aanvoelen. Een aanhanger koop je helaas niet elke maand anders zou ik hier elke maand binnen walsen.

Vlotte bestelling en afhaling , goede afspraken

Vlotjes besteld via de site. Goede communicatie met Tim. Aanhangwagen stond keurig met alles er bij klaar bij afhaling. Niets op aan te merken ( en hopen dat dat zo blijft ;-))

Helemaal Top!!

Snelle response en probleemloze levering.

Zeer correct en aangenaam zaken doen.

Vlot

Super vriendelijk en behulpzaam persoon

Juist een aanhangwagen gekocht en super content van alles

2 weken geleden een autotransporter besteld bij aanhangerkopen.nl . Bestelling telefonisch geplaatst en onmiddellijk goed verder geholpen. De aanhanger was op 5min tijd besteld. Ik ben zelf van België dus had gekozen voor levering met Belgische documenten. De aanhanger werd op 2 weken tijd na de bestelling bij mij voor de deur afgeleverd. Absolute top service. De aanhanger werd gemaakt in België, naar Nederland gebracht om dan terug naar België te komen, dit voor een veel goedkopere prijs dan dat ik hem in België zou kunnen bestellen.

Een 1 en 10 bestaan niet maar een 9 (5) is the best

Goed geholpen alles perfect, als alles zo ging!!!!

Aanrader

Goede prijs-kwaliteit, vlotte bestelling en afhandeling, vriendelijk en behulpzaam onthaal, voorlopig geen minpunten en zou het aanraden aan familie en vrienden.

Goed, nette ontvangst.

Fijn dat we s'avonds terecht konden. Alles meteen geleverd.

top service ,

Ik kom vanuit Belgie een trailer afhalen en moet zeggen , ik ben verbaast hoe vriendelijk men was naar mij toe , heb dan ook alle info gekregen die ik nodig had . Kortom goeie service en klantendienst , zeker voor herhaling vatbaar . top gast deze Tim vd Sanden . MVG Rudy

Keurig en net bedrijf

Na enige tijd zoeken naar een aanhanger via internet kwam ik bij hun uit op een nieuwe ongebruikte aanhanger voor het zelfde geld dat mensen voor een tweedehandse durven te vragen . Na een kort app contact met mijn wensen hadden we de deal in een dag rond en 2 weken erna kon ik mijn gewenste aanhanger al afhalen . Dit bedrijf verdient meer nieuwe klanten en vind het dus zeker een aanrader!! Mvg Kamphuis Bouw

Een goed aanhanger gekocht

Snelle, vriendelijke en correcte afhandeling

Product is waar voor je geld.

Top kwaliteit tegen een eerlijke prijs.

Nieuwe aanhanger gekocht bij Aanhangerkopen.nl zeer vriendelijk en goede uitleg gekregen van Tim en zelfs nog een bakje koffie, dit bedrijf is zeker aan te bevelen. Hans.