Een deskundig en betrokken team met oog voor heel de mens.

De klachten werden serieus genomen en werden deskundig verholpen. En dat alles in een praktijkruimte met rustgevende muziek op de achtergrond. Echt een aanrader!

Goede ervaring, professionele team

Veel last van de onderrug en krampen in de benen, door de behandelingen is dit veel minder geworden.

Ontspannen en professioneel

Het was eerst even wennen, want hoe werkt t eigenlijk bij een chiropractor. Dat lukte snel doordat iedereen zo vriendelijk is en altijd bereid je vragen duidelijk te beantwoorden. Er is een prettige, rustige sfeer en de behandelingen zijn heel fijn. Ik zit al veel beter in m'n vel dan aan de start van het traject en ik ben niet van plan om al te stoppen. Dit is voor iedereen top, ook als je geen klachten hebt!

Competent and friendly team, good results

Good feeling after adjustments, very friendly team and nice atmosphere!

Erg vriendelijk en direct resultaat

Chirobalance is een fijne rustgevende omgeving met professionele werknemers. Na de eerste correctie merkte ik eigenlijk al verschil. De werknemers zijn erg vriendelijk en kundig en ik zou deze praktijk zeker aanraden. Hele fijne omgeving.

De beste gezondheidszorg die er is

Toen ik 5 jaar geleden met een stekende, brandende rugpijn zat en een fysio die niks meer voor me kon betekenen werd ik doorverwezen naar chiropractor praktijk Chirobalance. En nu, 5 jaar later, met het probleem in mijn rug en nek voor 99% verholpen voel ik me fitter en flexibeler dan ooit. Dat allemaal met dank aan het top team van chirobalance. Ik raad iedereen in mijn omgeving aan, om niet alleen bij klachten, maar gewoon voor de zekerheid, een langs te gaan bij ze. Om je te laten checken. Wie weet helpen ze u, zoals ze dat bij mij gedaan hebben!

Persoonlijke en fijne mensen

Zeer persoonlijke aandacht door het hele team van ChiroBalance. Ik ben nog nooit zo goed geholpen! Positieve omgeving waar mensen kijken naar wat beter gaat en motiveren naar een gezonde levensstijl. Zeker een aanrader. Dankjewel Team ChiroBalance!

Zeer betrokken, professionele hulpverleners!

Ik word al ruim 7 jaar zeer goed, fijn er persoonlijk geholpen. Voor mij zijn Denise en Boran wonderdokters die altijd ervoor zorgen dat je weer op “wolkjes” terug naar huis gaat. Echte toppers!!

Zeer kundig en prettig

Bij Chirobalance word ik snel en kundig geholpen. Zowel bij langdurige als acute rug en nekklachten, leidt behandeling snel tot verlichting. Daarbij kun je er -indien nodig- vaak op dezelfde dag nog terecht!

Snelle verlichting van klachten!

Binnen 2,5 maand zijn mijn klachten zodanig verminderd dat ik weer gewoon kan slapen! Zijn er nog niet helemaal, maar voel na elke behandeling dat mijn rug verbetert!

Betrokken team

Ik kom hier al een tijdje met goed resultaat. Het is een fris en gedreven team die veel betrokkenheid tonen en enthousiast zijn over hun vak. Ze luisteren goed naar je klachten, investeren in het traject, monitoren deze goed koppelen evaluaties naar je terug. Waar ik eerst wat sceptisch was over chiropractie heb ik echt veel resultaat bij hun behandelingen.

Prettig

Fijne mensen en goede kennis van zaken

Fijne persoonlijke praktijk.

Fijne persoonlijke praktijk. Je voelt je gezien en gehoord. Naast de fijne manier van behandelen wordt er verder gekeken dan alleen de behandeling, je krijgt tips mee om de behandeling nog meer te ondersteunen.

Super service

Erg goed geholpen. Heb al lange tijd rugpijn en na een aantal weken super fijne en persoonlijke behandelingen is dit zoveel minder, Waar veel andere dit niet voor elkaar kregen.

Fijne, vriendelijke en deskundigen praktijk

Behandeling is heel fijn. Ze luisteren goed naar je. Heel vriendelijke personeel. Mijn erge nekklachten en hoofdpijn zijn voorbij

Positief

Goede deskundige behandeling !

zeer tevreden

Het heeft me veel geholpen met mijn houding, ik slaap veel beter (wat voor mij altijd een probleem is geweest) en ook mijn spijsvertering.

Grandioos

Bij binnenkomst altijd een vriendelijk ontvangst door Michael of Julian. Je krijgt daarna de gelegenheid om eerst tot rust te komen alvorens de behandeling begint. Al jaren word ik door Denise ontzettend vriendelijk, fijn en kundig geholpen met mijn (chronische) rug- en nekproblemen. Na een behandeling voel ik enorme verlichting! Wanneer ik door mijn agenda bij Boran ingepland word, ervaar ik die zelfde goede behandeling en verlichting aan mijn rug en nek. De sfeer bij chirobalance is altijd ontspannen, vriendelijk en betrokken. Ook heeft chircobalance in de afgelopen jaren mijn drie dochters behandeld. Slaapproblemen zijn opgelost en hypermobiliteit vroeg gesignaleerd waardoor hier passend op konden worden ingespeeld. Bij chirobalance nemen ze voor de kids uitgebreid de tijd en spelen ze in op de behoeften van het kind. Vinden ze het spannend, wordt er geprobeerd de spanning met een grapje eruit te krijgen maar er wordt nooit geforceerd. Ik ben zeer tevreden over chirobalance en heb al eerder mensen in mijn omgeving naar hen verwezen.

Holistische, kwalitatieve en deskundige behandeling.

Door een heupsparende operatie liep ik jaren slecht en verkeerd. De heup zou uiteindelijk vervangen moeten worden. Door de behandelingen is mijn lichaam weer in balans, loop ik rechterop en heb veel minder pijnklachten in de heup gekregen. Daardoor kan ik nu veel meer en beter lopen. Voorlopig hoef ik daarom nog geen nieuwe heup. Bij de fyscio doe ik de nodige oefeningen. Er is samenspraak hiermee en dat is ook erg fijn. Ook stress wordt besproken, waardoor je hier ook beter op gaat letten.

Hele fijne praktijk

Hele fijne praktijk. Fijne informatie en goed contact over en weer. Echt een aanrader!

had ik jaren eerder moeten doen.

Ik ben eindelijk van mijn steunzolen af na 35 jaar. En niet altijd luisteren naar artsen, die denken dat je bij een chiropractor heel slecht af bent. Ik zou zeggen doen.

Ik wil niet meer zonder

Ik kom al zeker vier jaar eens in de paar weken bij ChiroBalance. Ik loop veel hard en zit in de zomer vaak op de racefiets. Ik sport gemiddeld 10 uur per week en heb daarnaast een zittend beroep. Boran en Denise zorgen ervoor dat ik blessurevrij blijf. Op het moment dat ik toch een pijntje, irritatie of vermoeidheid voel in mijn lijf, weten ze precies het juiste te doen om me weer tiptop in orde te voelen. Niet alleen door hun behandeling, maar ook door hun andere adviezen (wel/niet sporten, zithouding, alert blijven op stress, bezoek aan fysio enz). En dan staan ze tijdens de marathon ook nog eens hun patiënten aan te moedigen langs het parcours! Dat is nog eens betrokkenheid!

Chirobalance helpt mij mijn lijf en leven weer in balans te brengen

Je voelt je welkom en gehoord. Het hele team heeft één doel en dat is jou helpen zodat je weer kunt doen wat je wilt op het niveau dat je dat wilt. Heb je het zwaar of werkt je lijf simpelweg niet mee, dan is er altijd ruimte voor een extra behandeling of advies zodat je je snel weer mobiel voelt. Vertrouw op Boran, Denise, Michael en Julian en laat hen je helpen.

Deskundige, zeer vriendelijke medewerkers.

Werd uitstekend geholpen.

Passie en kunde

De passie en kunde die ze hebben kom je elders maar weinig tegen. Je voelt je er gelijk welkom en op je gemak! Ze denken met je mee en geven niet op voor ze het opgelost hebben. Zit je ergens vast (letterlijk of figuurlijk) maak dan zeker eens een afspraak bij ChiroBalance