Goed, makkelijk, maar niet compleet

Ik ga in de loop van de week mijn kenteken laten overschrijven. Even gegoogled hoe dat moet en dan kom ik hier uit. So far so good. Maar waarom kan ik nu nergens vinden hoe het zit met de wegenbelasting. Blijkt meteen geregeld te worden door de Belastingdienst bij het te naam stellen op kenteken, zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen, maar waarom zet je dat dan niet even op de site. Beetje extra service is wel handig, toch?

Goed geholpen

Aardige man Snel afgehandeld Extra info nav Aanvullende vragen

Slecht

Kom aan bij kenteken loket al voor ik binnen ben word ik aangesproken ik zeg dat ik kom voor kenteken overschrijven, geven eerst aan dat hun het niet doen, toen opeens voor het dubbelen !!! En daarna Deed opeens het systeem het niet lekker klant vriendelijk... Erg associale mensen manier hoe ze tegen je praten + ze spreken geen Nederlands, zeggen ook opeens dat ze geen kenteken loket zijn, ik geef aan en dat bordje je dan en de website en toen liep die weg.... Autobedrijf nor, slechtste ervaring ooit, fijn als je een lang stuk rijd voor je eerste x overschrijven en dan daar staat voor niks.

Zeer behulpzaam

Naar een belletje met deze mensen Met de vraag als ze mijn aangekochte bus Op naam wouden zetten Was ik zeer er welkom En ze waren zeer behulpzaam Mijn dank is zeer graat

• Bereikbaarheid

Eventjes een auto overschrijven, zo geregeld bij kentekenloket

Prima geregeld, snel een auto overschrijven. Wanneer er geen fatsoenlijk post nl in de buurt is, kan het mooi wel bij kentekenloket

Prima en snelle service!

Prima, snelle en zeer vriendelijke overschrijving bij het loket.

• Bereikbaarheid

Bij Sanders in Hoogerheide. Erg vriendelijk en vooral heel erg snel.

Snel en makkelijk

Dit was mijn eerst keer wist ook niet dat dit er was prima geholpen kreeg zelfs een kop koffie echt een aanrader. frans

Snel en prima geregeld!

Vriendelijk dame met kennis van zaken!

vriendelijk en efficient

Na mijn youngtimer XC 90 bij ECHautos opgehaald te hebben word ik naar topcars gedirigeerd voor het op naam stellen.De vriendelijke eigenaar heeft ook een duikschool en dat is een van mijn vele liefhebberijen.we delen ervaringen uit en ondertussen maakt hij mijn tennaamstelling in orde. Altijd leuk om door sympathieke mensen geholpen te worden.

Razendsnel geholpen

In een paar minuten was mijn nieuwe aanwinst ook echt van mij, geweldig!

• Bereikbaarheid

Goede service en snel geregeld

Na het googelen van een kentekenloket bleek hij om de hoek te zitten. Snel en effectief geregeld

• Bereikbaarheid

Snel, vakkundig en makkelijk.

Ik wist niet precies hoe het overschrijven van een kenteken werkte. Maar eenmaal bij het kentekenloket werd mij kort en duidelijk uitgelegd hoe het gaat. Was in 5 minuten klaar. Echt super makkelijk. Heel vriendelijk te woord gestaan.

Goede vriendelijke service

Vlot geholpen. Erg vriendelijke medewerker achter balie.

Friendly and fast

Guy behind the balie was very friendly and helpful. Everything was helder and snel gedaan.

Zeer blij

Het ging erg vlot en werd snel geholpen met mijn kenteken overschrijven. Het was er ook erg klantvriendelijk. Ik zou het zeker aanraden.

Snel en vriendelijk geholpen

Ik kon direct mijn nieuwe auto overschrijven bij kentekenloket Topauto in Hoogeveen. Deze zat vlak om de hoek van de garage waar ik mijn auto kocht. Een zeer vriendelijke meneer heeft mij geholpen en het was snel geregeld.

Uitstekend!!

Goede service en snel geregeld! (Oosterwolde is mijn woonplaats, heb in Eemnes een auto overgeschreven)

• Bereikbaarheid

perfect en snel geregeld met een duidelijke uitleg

Even snel op naam zetten was zo gepiept bij CarProf Van de Voort Eindhoven die ook nog eens om de hoek zat. Vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen en was zo gebeurd. Kan alleen zeggen , top geregeld.

Snel persoonlijk geregeld

Ik moest mijn Volvo nog even snel voor het weekend op naam zetten. Via kentenloket kon ik dit gemakkelijk bij mijn eigen garage terecht! En ik kon zelf nog gratis mee doen met een actie?! Mijn Dag kan niet meer stuk! :)

zeer plezierig

buitengewoon vriendelijk geholpen

perfecte oplossing

Bij aankoop van auto en inruil vorige auto, direct en prefect geholpen door "De Garage" in Oss. Geen gezeur en gezoek naar een mogelijkheid om overschrijving te doen alles op een plaats.

• Bereikbaarheid

Snel, efficient, zeer vriendelijk en behulpzaam!

Zeer goede ervaring, aanrader!

Efficiënt !

In de vestiging in Eemnes snel en efficiënt geholpen door Chris Dokter van Edjan Autoservice bij welk bedrijf Kentekenloket 'inwoont'; Goede aanvulling van Edjan op hun servicebedrijf wat zij daar uitoefenen.

Uitstekend en snel.

Snel en zeer correct geholpen door betreffende dame met duidelijke toelichting tenaamstelling document aan mij en vrijwaring aan de verkoper! Goede bereikbare locatie met voldoende parkeergelegheid voor de camper.

Over Kentekenloket

Mooie occasion op het oog of heb je een auto aangeschaft? Om die auto helemaal van jou te maken, hoef je alleen nog de auto op naam te zetten. Even naar het Kentekenloket dus, bij een van de 750 RDW-erkende autobedrijven. Altijd in de buurt!