Heerlijke lunch en zeer klantvriendelijk!

De lunch was erg lekker. Van Rooijen denkt goed mee over de invulling van een 'niet standaard' lunch. Reageren accuraat en zeer klantvriendelijk.

Prima kwaliteit en snelle levering mogelijk.
  • Kwaliteit

Bedankt voor de super geslaagde en heerlijke lunch. Alles was heerlijk vers en mooi verpakt, want ja het oog wil ook wat. Top, wij zullen zeker vaker een bestelling bij jullie plaatsen.
  • Kwaliteit

Heldere website, informatie en communicatie. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Het eten was heerlijk en de bediening top.

• Kwaliteit

aflevering op tijd en alles was nog goed warm.
  • Kwaliteit

Perfect, was wel 25 minuten te laat en toen telefonisch niet bereikbaar...wordt de opdrachtgeven zenuwachtig van..
  • Kwaliteit

Op tijd gebracht, op tijd opgehaald en last but not least: Het eten viel bij iedereen in de smaak. (En dat is een uitdaging aangezien het allemaal vegetarisch was.) Tip: Probeer het assortiment uit te breiden met vlees waarvan de leefkwaliteit van het dier erg hoog is. Daar zal steeds meer vraag naar zijn. Zo worden sommige twijfelaars dan ook niet gedwongen om alles maar vegetarisch te doen. Maar nogmaals: Het was heerlijk!
  • Kwaliteit

Assortiment, kwaliteit en snelheid waren super en de communicatie goed en gezellig :) Zeker een aanrader !
  • Kwaliteit

Zelfs met een spoedbestelling anderhalf uur voor levertijd stond de bezorger keurig op tijd met en prima verzorgde lunch klaar. De kwaliteit van de producten en de ruimte keuze in assortiment maakt dat we als organisatie blijven terug komen als klant. De enige kanttekening die ik zou geven is dat de porties vaak erg ruim zijn, zeker voor grotere groepen (30+) kan men makkelijk voor minder mensen bestellen dan werkelijk deel nemen, omdat er anders veel weggegooid moet worden.
  • Kwaliteit

Goede betrouwbare club. Hoge kwaliteit en klantgericht.
  • Kwaliteit

Bij Van Rooijen komen ze hun afspraken na, denken ze met je mee en hebben ze een breed assortiment.
  • Kwaliteit

De puntjes op de i blijven zetten. Een enkele keer zien de broodjes er zeer onverzorgd uit. Alleen sla te zien en naar de rest mag je raden... Hopelijk kunnen jullie hier wat mee! De bovenkant er wat schuiner opgelegd scheelt al zoveel!
  • Kwaliteit

De borrel was prima verzorgd! Lekkere hapjes die er ook nog prachtig uitzagen. Goede communicatie!
  • Kwaliteit

Op tijd geleverd, aardige jongen kwam op tijd de spullen weer halen en lekkere soep.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit

Alles in goed overleg afgestemd en op tijd bezorgt.
  • Kwaliteit

Wij verzorgen openinschrijving trainingen en hadden met een op het laatste moment project. Van Rooijen catering keverde uitstekend maatwerk op het laatste moment.
  • Kwaliteit

We hebben vnl lunches afgenomen zoals we wel vaker doen. De lunches zijn erg goed, maar hebben een sterke neiging naar veel brood. Omdat we meerdere dagen achter elkaar afnemen zouden wij als afwisseling daar graag salades, couscous of andere koolhydraten zien.
  • Maatwerk N.v.t.
  • Kwaliteit

Vriendelijk personeel en staan echt altijd voor je klaar! Het eten is altijd lekker en vers. Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

altijd snel en behulpzaam correcte service verlening Karren waarin de broodjes geleverd worden zijn alleen wel echt een aandachtspunt ; waren afgelopen keer heel vies en dat oogt echt niet, kunnen de broodjes en schalen er nog wel keurig uit zien, karren en bakken waren smerig.
  • Kwaliteit

Goede kwaliteit voor een goede prijs
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit

Mijn ervaring is dat het altijd goed verzorgt is, er wordt altijd geluisterd naar de wensen van de mens, veel variatie en goede kwaliteit.
  • Kwaliteit

Al jaren kennen we Van Rooijen als betrouwbare cateraar. Zeker de laatste jaren hebben ze een enorme ontwikkeling in assortiment en kwaliteit doorgemaakt. Lekker, verrassend en tegen een faire prijs.
  • Kwaliteit

kwalitatief, fijne samenwerking, goede verse ingrediënten fijne communicatie
  • Kwaliteit

VRC doet wat zij zegt en zegt wat zij doet, heel prettig om mee samen te werken! Kwaliteit eten heeft een hoog niveau. Wij zouden zonder aarzelen opnieuw zaken doen.

Over Van Rooijen Catering

Filter op Taal