top

Onze ervaring is buitengewoon goed. De voorbereiding en welwillendheid en het meedenken waren heel goed. De service uitstekend en het eten was van top kwaliteit. ook onze gasten waren zeer te spreken over de entourage en het eten.

• Kwaliteit

Heerlijk gegeten en perfecte service

Voor herhaling vatbaar

super goed

• Kwaliteit

diverse hapjes maken 1 heerlijk buffet!

Voor ons 12,5 jarig huwelijk had ik 2 soorten soep, gehaktbroodjes, quiche, hartige borrelhapjes warm en koud en salade besteld. Met 8 mensen hier heerlijk van gegeten. Ook super dat er warmhouders meegeven werden voor het eten en dat alle schalen weer opgehaald werden! Jullie hebben een heel goed visitekaartje afgegeven!

• Kwaliteit

Lekker, mooi om te zien en altijd sfeervol

Heerlijk!

Heerlijke high tea bezorgd gekregen met moederdag. Zag er prachtig uit en t smaakte top! Ook de sapjes waren erg lekker. Super Leuk dat we 3 verschillende sapjes kregen. Zou zeker nog eens zoiets bestellen.

• Kwaliteit

Super leuk en heerlijke paasbrunch

De ouders hebben wij beiden een paasbrunch gegeven en wat hebben zij er enorm van gesmuld. Divers, lekker en verrassend en zeer goed verzorgd en vooral heerlijke smaakervaringen. Bedankt voor de super nette verzorging en levering en heerlijke smakelijke en verrassende paasbrunch.

Heerlijk

Fantastisch

• Kwaliteit

Lekkere brunch en mooie hoeveelheid

Luxe brunch en qua hoeveelheid heel goed ingeschat. Niet te weinig en niet te veel zodat je weer moet weggooien.

Verrassend en heerlijk!

Heerlijke paasbrunch gehad, met veel verrassende hapjes en meer dan voldoende voor twee personen.

Super!

Heerlijke en prachtig verzorgde Paasbrunch. We hebben genoten. Doos paste alleen niet in de koelkast dus daar moesten we even wat op verzinnen.

• Kwaliteit

Heerlijke brunch, mooi op tijd bezorgt.

Ik ken Onder de Luifel al een aantal jaren, diverse feestjes en partijen mee mogen maken die door hen verzorgt zijn. Altijd top zowel het eten en drinken en het bedienend personeel. Ik zeg vooral zo doorgaan!

• Kwaliteit

Een top bedrijf in catering

Overheerlijk de paas brunch en de paas borrelbox , voor herhaling vatbaar .

• Kwaliteit

De paasbrunch is een goed idee en alles heerlijk!

Bestelling doorgeven via website is handig, keuze uit bezorgen of afhalen ook. Ouders waren blij met de paasbrunch en zelf hebben we er ook van genoten. Bedankt. Hartelijke groet, Hannie Idsardi

• Kwaliteit

Goede service, mooi gepresenteerd!

Diversiteit aan keuzes, wordt gewaardeerd.

Heerlijke paasbrunch, aanrader!

Ouders blij gemaakt in deze roerige tijden.

• Persoonlijk contact N.v.t.

Heerlijk! Genoten :)

• Kwaliteit

Prima overleg, prijs kwaliteit is perfect.

Door de wensen van de klant te bespreken zijn er vele mogelijkheden. Fijn telefonisch contact en bij aflevering wederom een mooie samenwerking. Prima prijs kwaliteit verhouding. Of het nu voor een kleine of grote groep is. Wij zijn zeer tevreden.

• Kwaliteit

Heerlijk eten en perfecte service.

Heerlijk eten en perfecte service!

Helemaal goed!

Door al de jaren heen heel positief. Meedenkers, uitstekende service en no nonsense. Heel bijzonder vond ik dat zelfs een annulering binnen twee dagen zonder extra kosten geaccepteerd, uiteraard met de belofte terug te komen als het wel gaat plaatsvinden

boven verwachting

Mensen met ervaring en dat kun je in alles merken , het was weer boven verwachting , ik zou zeggen tot de volgende keer .

uitstekende service en kwaliteit

heerlijke hapjes, mooi op tijd en goede behandeling vooraf. top.

• Kwaliteit

Buffet, bezorging etc. was weer prima voor elkaar

Jaarlijks bestellen wij een buffet incl. drinken en servies. Alles wordt keurig voor je klaar gezet en op het afgesproken tijdstip ook weer opgehaald. Vriendelijke mensen. Zeker een aanrader (en het voordeel is dat je er zelf eigenlijk geen werk aan hebt).

• Kwaliteit

Zoals altijd goed geregeld en heerlijke gerechten.

Onder de Luifel is een prima adres voor het verzorgen van de catering tijdens evenementen. Ook ons kerstdiner voor 70 personen was weer dik in orde. Geen gezeur, maar gewoon regelen en alles keurig volgens afspraak.

Denkt graag met je mee!

Een cateraar met service van hoge kwaliteit die graag met je meedenkt!

Over Onder de Luifel

Onder de Luifel, boven verwachting! Wij zijn een full service cateraar en maken van elk moment een event, of dit nu privé of zakelijk is. Wij deinzen niet terug voor een bedrijfsfeest met 2000 gasten. Maar ook een intiem thuisdiner zien wij als een uitdaging!