uitstekende service en kwaliteit

heerlijke hapjes, mooi op tijd en goede behandeling vooraf. top.

• Kwaliteit

Buffet, bezorging etc. was weer prima voor elkaar

Jaarlijks bestellen wij een buffet incl. drinken en servies. Alles wordt keurig voor je klaar gezet en op het afgesproken tijdstip ook weer opgehaald. Vriendelijke mensen. Zeker een aanrader (en het voordeel is dat je er zelf eigenlijk geen werk aan hebt).

• Kwaliteit

Zoals altijd goed geregeld en heerlijke gerechten.

Onder de Luifel is een prima adres voor het verzorgen van de catering tijdens evenementen. Ook ons kerstdiner voor 70 personen was weer dik in orde. Geen gezeur, maar gewoon regelen en alles keurig volgens afspraak.

Denkt graag met je mee!

Een cateraar met service van hoge kwaliteit die graag met je meedenkt!

De verwachting is overtroffen

Perfect, een topscorer gehad met leuke mensen, meedenkend enables goed geregeld. Heerlijk eten. Absoluut een aanrader.

• Kwaliteit

Alles was super verzorgd en geregeld

Wij hadden Onder de Luifel ingeschakeld om samen een Krist Juntsje te organiseren. Zij hebben het eten en interieur verzorgd. Iedereen heeft een gezellige avond gehad en hebben lekker gegeten. Heb alleen maar positieve reacties gehad.

• Kwaliteit

met een juiste voorbereiding een perfect resultaat.

Met vooraf goed gemaakte afspraken en dat vervolgens ook helemaal waarmaken geeft de absolute tevredenheidsgarantie. Uitsluitend positieve reacties gehoord van onze gasten.

Een geweldige Kerstborrel mede dankzij Onder de Luifel

Dit jaar onze kerstborrel laten verzorgen via Onder de Luifel met als resultaat een zeer geslaagde avond. Goede verzorging, zelf geen omkijken en alleen maar genieten! Dank jullie wel.

Een hele dikke prima

Onder de Luifel ontzorgt mij volledig op het moment dat zij de catering voor ons verzorgen. Ik vind het heel fijn om samen met hen te werken. Ik ben ook heel erg blij met de manier waarop ze met ons meedenken om elke keer weer iets creatiefs te bedenken.

Een geweldige partner

Een kwalitatief goed en klantvriendelijk bedrijf waar wordt meegedacht met de klant om zo tot een prima product te komen

Heel erg goed!

"Onder de Luifel" heeft wederom de jaarlijkse Kerstborrel voor ons verzorgd. Een grote tent op ons terrein, heerlijk eten, gezellige inrichting, lekker warm, volledig ontzorgd... wederom top!

Fantastisch!

Bij elk evenement keer op keer weer een goede en smakelijke ervaring.

• Kwaliteit

Zag er heel smakelijk uit, en......het was ook lekker!

De jongeren hadden er wel een sausje bij willen hebben. Jammer dat er in de druiven zo veel pitten zaten.

• Service N.v.t.

Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

• Kwaliteit

Prettige samenwerking en duidelijke communicatie.

Op vrij korte termijn kon Onder de Luifel mij nog helpen om de aankleding en catering van een event te verzorgen. Wat ik als organisator zoek in een ‘partner’ is duidelijke afstemming, meedenken, flexibiliteit, afspraken nakomen en puntjes op de i. Dat was allemaal dik voor elkaar!

Fantastisch

Wij hebben ons 25 jarig huwlijksdag mogen vieren. Catering en aankleding verzorgd door onder de luifel. Goed geregeld en goed eten en drinken. Vriendelijk en profesioneel personeel. Nu 2 weken geleden krijgen wij nog complimenten van gasten die bij ons op het feest zijn geweest.

top

voor herhaling vatbaar

• Kwaliteit

voor het eerst met onder de luifel gewerkt! super!

We hadden een heerlijk buffet voor een klinische avond! Iedere gast was vol lof! Op naar de volgende keer

• Kwaliteit

nieuw idee uitgewerkt en prima geleverd. snel antwoord.

• Kwaliteit

Het beste wat je jezelf kunt gunnen is Onder de Luifel te laten ontzorgen

Altijd spannend een feest geven, maar vanaf nu weet ik wel hoe het moet! Wát een verademing als je feest wordt georganiseerd door de crew van Onder de Luifel. Je hoeft werkelijk nergens over na te denken en je kunt alle aandacht geven aan je gasten. De catering is in één woord voortreffelijk en de bediening uitermate charmant en correct. Je gasten overladen je met complimenten, tijdens en na het feest. Maar die horen dus eigenlijk bij Onder de Luifel thuis. Gun je zelf 'Onder de Luifel'! Het is zoveel waard!

uitstekend

Goede communicatie en uitstekend eten

• Kwaliteit

geweldig geregeld. alles was top

prima contact met de gehele organisatie. daarnaast was het personeel zeer bedreven en kwalitatief hoogstaand. kwaliteit van het eten was prima.

Creatief en Vernieuwend.

Heerlijke BBQ geregeld met Onder de Luifel. Alles klopte en het was verrassend lekker. Vooral de gegrilde groentes vielen goed in de smaak

Zeer goed voor elkaar!

Onder de Luifel heeft dit jaar weer onze jaarlijkse barbecue (voor ca. 120 personen) verzorgd. Het was weer geweldig! Het eten was heerlijk en zeer verrassend, erg vriendelijke bediening en de aankleding was ook erg geslaagd. Graag tot een volgende keer!

• Kwaliteit

Keurig netjes - eten top en alles goed verzorgd.

Alles prima - wij dachten alleen dat er een foodtruck zou komen waar de jeugd de snacks kon bestellen. Dat vond ik wel jammer. Maar wij doen niet moeilijk - over alles genomen wel tevreden. Gr Brandsma / Joop en Gerard

Over Onder de Luifel

Onder de Luifel, boven verwachting! Wij zijn een full service cateraar en maken van elk moment een event, of dit nu privé of zakelijk is. Wij deinzen niet terug voor een bedrijfsfeest met 2000 gasten. Maar ook een intiem thuisdiner zien wij als een uitdaging!