Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

• Kwaliteit

Prettige samenwerking en duidelijke communicatie.

Op vrij korte termijn kon Onder de Luifel mij nog helpen om de aankleding en catering van een event te verzorgen. Wat ik als organisator zoek in een ‘partner’ is duidelijke afstemming, meedenken, flexibiliteit, afspraken nakomen en puntjes op de i. Dat was allemaal dik voor elkaar!

Fantastisch

Wij hebben ons 25 jarig huwlijksdag mogen vieren. Catering en aankleding verzorgd door onder de luifel. Goed geregeld en goed eten en drinken. Vriendelijk en profesioneel personeel. Nu 2 weken geleden krijgen wij nog complimenten van gasten die bij ons op het feest zijn geweest.

top

voor herhaling vatbaar

• Kwaliteit

voor het eerst met onder de luifel gewerkt! super!

We hadden een heerlijk buffet voor een klinische avond! Iedere gast was vol lof! Op naar de volgende keer

• Kwaliteit

nieuw idee uitgewerkt en prima geleverd. snel antwoord.

• Kwaliteit

Het beste wat je jezelf kunt gunnen is Onder de Luifel te laten ontzorgen

Altijd spannend een feest geven, maar vanaf nu weet ik wel hoe het moet! Wát een verademing als je feest wordt georganiseerd door de crew van Onder de Luifel. Je hoeft werkelijk nergens over na te denken en je kunt alle aandacht geven aan je gasten. De catering is in één woord voortreffelijk en de bediening uitermate charmant en correct. Je gasten overladen je met complimenten, tijdens en na het feest. Maar die horen dus eigenlijk bij Onder de Luifel thuis. Gun je zelf 'Onder de Luifel'! Het is zoveel waard!

uitstekend

Goede communicatie en uitstekend eten

• Kwaliteit

geweldig geregeld. alles was top

prima contact met de gehele organisatie. daarnaast was het personeel zeer bedreven en kwalitatief hoogstaand. kwaliteit van het eten was prima.

Creatief en Vernieuwend.

Heerlijke BBQ geregeld met Onder de Luifel. Alles klopte en het was verrassend lekker. Vooral de gegrilde groentes vielen goed in de smaak

Zeer goed voor elkaar!

Onder de Luifel heeft dit jaar weer onze jaarlijkse barbecue (voor ca. 120 personen) verzorgd. Het was weer geweldig! Het eten was heerlijk en zeer verrassend, erg vriendelijke bediening en de aankleding was ook erg geslaagd. Graag tot een volgende keer!

• Kwaliteit

Keurig netjes - eten top en alles goed verzorgd.

Alles prima - wij dachten alleen dat er een foodtruck zou komen waar de jeugd de snacks kon bestellen. Dat vond ik wel jammer. Maar wij doen niet moeilijk - over alles genomen wel tevreden. Gr Brandsma / Joop en Gerard

• Kwaliteit

Alles was prima. Op tijd geleverd en erg lekker

Snel antwoord op vragen en keurig afgehandeld

• Kwaliteit

Top service met goed qualiteit

Heel goed service. Professionale en vriendelijke medewerker. behulpzaam. Heerlijk eten. Trendy set up. Mooi tuinfeest gehad. We hebben heel veel plezier en genoten.

Het eten was heerlijk en meer dan genoeg! Verder was de service ook heel goed. Kortom m top!

Zie hier boven

Goede communicatie, snel antwoord en goede levering!

Alles liep gesmeerd, van bestelling tot levering.

Zeer professionele, flexibele cateraar!

Zelfs met stromende regen is Onder de Luifel in staat om voor 200 mensen een geweldige, professionele en prachtig aangeklede BBQ te verzorgen. Ze regelen alles, van opbouw tot afbouw. Perfect voor elkaar.

Prima service, alles op tijd en mooi opgemaakt!

zie hierboven

• Hygiëne

Altijd fantastisch voor elkaar bij onder de luifel dankzij Haye.

• Hygiëne

Altijd prima samenwerking en kwaliteit en persoonlijk

In één woord geweldig!

• Hygiëne

alles prima op tijd en lekker eten. al met al een prima ervaring zeker voor herhaling vatbaar. ook de heren van de bezorging zeer aangename mannen.