Leerzame dag met gezelligheid

Kennis weer kunnen opfrissen en goed om veel te kunnen oefenen zodat je het eigen kunt maken. Gezelligheid en humor.

• Ruimte voor interactie

Een leerzame en leuke dag!

Het was een leerzame dag, ruimte voor vragen. Veel praktijk om er direct een goed beeld van te krijgen.

Leerzaam

Bhv cursus op locatie. Leerzaam en Evert Jan houdt ook van een grapje. Leuke dag gehad en veel informatie. Door alle materialen waar vakles over beschikt ook echt goed kunnen oefenen. We kunnen er weer tegenaan!

Super leerzaam

Heldere uitleg, met veel praktische tips. Uitgebreid de tijd om handelingen te oefenen.

• Ruimte voor interactie

Super leerzame dag gehad!

Evert-Jan heeft veel kennis en is een goede docent. Het was een enorm leerzame dag waar ik goed op terugkijk. Ben erg blij met de kennis die ik rijker ben. Evert-Jan vertelt de stof op een leuke manier, ik heb de gehele dag met veel aandacht geluisterd. Ik raad Vakles van Evert-Jan zeker aan!

Leerzame en leuke dag!

Evert-Jan legt alles duidelijk uit, deskundige instructeur met humor. Het was een leerzame dag.

• Ruimte voor interactie

Goed verzorgd, enthousiaste instructeur en een fijne kleine groep.

Veel geleerd over mogelijke situaties die kunnen voorkomen en hoe je dan hoort te handelen. De instructeur heeft een fijne uitleg, een dosis goede humor en veel kennis.

Prima!

Het was voor mij een herhaling van eerdere opgedane kennis, maar er zijn toch wel weer dingen veranderd en aangepast. Altijd goed zo’n opfrissing. Cursus gehad van Evert-Jan en ik heb geen op- of aanmerkingen behalve dat ik het prima vond.

• Ruimte voor interactie

Een leuke en informatieve cursus

Goede uitleg Theorie-praktijk. Fijne instructeur met humor fijne manier van lesgeven. Deskundig.

Leerzaam, Praktisch en Activerend

Er wordt een breed scala aan onderwerpen besproken, maar door de praktische tips, oefeningen en voorbeelden komt de theorie tot leven. De docent is vakbekwaam en begaan met de cursisten.

• Ruimte voor interactie

Leuke, interactieve manier om BHV te ervaren!

Naast de theorie die dik in orde was, was het met veel uitleg, voorbeelden, relativeren en humor ook echt een efficiënte dag! BHV zit er goed in!

Leerzaam en speels

Ik vond het een leerzame middag met veel grapjes tussendoor. Dit hield het interessant en goed te volgen.

Leuke en leerzame BHV cursus door Evert-Jan

Evert-Jan legt alles duidelijk en met de nodige humor en anekdotes uit en dat ook nog voor een scherpe prijs!

Hele aansprekende les van Evert-Jan

De BHV training was erg aansprekend. Event-Jan weet de theorie met praktijk goed te verbinden en op een enthousiasmerende manier te vertellen.

Topervaring en veel geleerd

Absoluut een aanrader en het was een geweldige en leerzame dag. Je bent een topper!

• Ruimte voor interactie

Waardevolle en boeiende manier om te leren

Letterlijk levensrettend en EJ is een prima docent die de dingen simpel en goed uitlegt. Aanraader voor elk bedrijf!

• Ruimte voor interactie

Top ervaring. Goede uitleg van Evert-Jan omtrent AED, EHBO, Brandoefeningen & meer.

Evert-Jan was zeer duidelijk in zijn uitleg voor de BHV-Cursus. Veel informatie opgestoken binnen één dag. Legt op een duidelijke manier uit met een goede humor. Hierdoor blijft de kennis beter hangen. Tevens hebben wij interessante praktijkoefeningen gedaan waaronder een vuurtje blussen d.m.v een brandblusser. Zeer interessant en zeker een aanbeveling.

Perfecte allesomvattende cursus in 1 dag

Vakles heeft een volledige dag verzorgd waardoor ik mijn BHV kennis weer helemaal up to date heb gebracht. Vakles is professioneel en legt alles zeer helder uit. Goede afwisseling theorie en praktijk.

Zeer deskundig met humor

Alle relevante onderwerpen op een zeer deskundige manier uitgelegd met praktijkvoorbeelden en humor.

• Ruimte voor interactie

Belangrijk dingen geleerd én gelachen

Duidelijk uitgelegd, allerlei verschillende materialen ter ondersteuning, praktische blik en dan ook nog “ending with a bang”. Goede BHV cursus

• Ruimte voor interactie

Een uitstekende les, met humor gebracht

Weer een bhv, saai. Was mn eerste gedachte. Deze les was gezellig. Met humor. Interactie. Leerzaam. Kortom. Eindelijk een bhv training. Waar we wat leerde en waar we gefocust bleven. Deze les was een verademing.

• Ruimte voor interactie

Leerzame cursus BHV met humor gebracht!

Een zeer leerzame dag gehad met een cursusleider die de stof met humor bracht waardoor het een zeer aangename ervaring was. Veel praktijk oefeningen waardoor er afwisseling was in luisteren en doen. Kortom een fijne cursus dag.

• Ruimte voor interactie

Zeer enthousiaste man die vol passie de kennis wil overbrengen. Een zeer geslaagde dag

Prima, duidelijk.

Duidelijke BHV dag gehad. Toepasselijke filmpjes waardoor het duidelijk overkwam.

• Ruimte voor interactie

Veel geleerd op ontspannen manier

De vakles van EvertJan heb ik als plezierig en leerzaam ervaren. Veel praktijkvoorbeelden die ook blijven hangen. Soms wat chaotisch, maar dat kwam ook doordat we alle gelegenheid hadden om onze vragen te stellen tussendoor. En dat was ook wel prettig.

• Ruimte voor interactie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.