Klantvriendelijk

In 1e instantie duurde het even voor er contact was: maar daarna verliep het zeer soepel: zeer tevreden over Dodge Loots

Na twee jaar nog steeds een hoop gedoe, inmiddels een produktie van 0,0 kWh

Na vele fouten tijdens inspectie, installatie, misplaatsing en herplaatsing van zonnepanelen liggen onze zonnepanelen nu al een maand werkeloos op ons dak. Ondanks een (betaald) monitoring en service abonnement met garantie op de nodige 24h-service, na een maand nog steeds geen actie van hun kant, laat staan een reactie op onze contactpogingen en hulpverzoeken.

• Product(en) Zonnepanelen

Alles was goed voorbereid en geregeld.

Zeer goede en uitgebreide uitleg van Koen rietveld, dat gaf een goed gevoel hij wist waar hij overspraak . Na alles goed voorbereid te hebben werden de werkzaamheden goed en snel uitgevoerd. En ook over de uitvoering ben ik zeer tevreden.

• Product(en) Zonnepanelen

eerlijk, betrouwbaar en goede service

Vanaf het eerste contact werd helder en eerlijk uitleg gegeven over wat wel mogelijk was en/of niet haalbaar was. De service strekte zich uit over de kosten, opbrengst, de installatie en overnemen van de aanvraag teruggave BTW bij de belastingdienst. Bij en na de eerste schouw werd niet gepoogd de zonnepanelen toch te plaatsen ondanks de te geringe opbrengst. Na het verwijderen van de obstakels rond de woning kon alles wel plaatsvinden en werd verder gegaan met de schouw, plaatsing en nacontrole met tenslotte aanmelden bij de energie leverancier om de terug levering van energie aan te melden.

Binnen een maand rond!

Bij het lezen van de advertentie"nog deze zomer besparen", dacht ik, dat moet ik nog zien. Maar inderdaad binnen een maand de zonnepanelen werkend op mijn dak, dankzij de goede service van de mensen van eneco suniverse. Alles netjes afgewerkt en ingeregeld, inclusief aanmelding op de growatt app.

Absoluut shit

Niets maar dan ook niets gaat en ging goed

• Product(en) Zonnepanelen, Warmtepomp

Heel erg goed

Vanaf de offerte tot de installatie contact gehad met Koen rietveld Aardige man legt alles goed uit en neemt de tijd voor je. Koen was niet opdringerig en gaf je alle tijd om er rustig over na te denken. Mijn ervaring is zeer goed.

Klantvriendelijk, uitstekend product

De contacten met medewerkers van Eneco en de installateur verliepen goed. Duidelijk. Onderlinge afstemming kan iets beter. Het resultaat is prima. Dankzij de zon al heel wat je opgewekt

Dramatisch

Verkeerd ingebouwd, gecorrigeerd terugslagklep verkeerd om. Buitenunit zeer lawaaierig, lekt ca 100l per dag over terras, verplaatst naar overeengekomen locatie, op het dak. 2x koelmiddel gelekt zodat eea niet werkte. Parameters en dipswitches niet goed. Systeem door Geas werkend gemaakt.

• Product(en) Warmtepomp

Beste meneer Dekkers, We vinden het ontzettend jammer om te lezen dat we niet de topervaring hebben kunnen bieden waar we voor willen staan als bedrijf. Zoals mijn collega telefonisch met u heeft besproken, willen wij leren van de dingen die niet goed zijn gegaan in uw klantreis. We willen graag nog met u onderzoeken of we de zure smaak een beetje weg kunnen nemen. We zeggen niet alleen ‘sorry’ maar willen kijken of we u wat tegemoet kunnen komen in het ongemak dat u ervaren heeft. Als u hier voor open staat, zou u dan contact met ons kunnen opnemen via mail vragen@energieinhuis.nl of via ons telefoonnummer 088 244 08 00. Met vriendelijke groet, Shama Braaf

Slechte installatie van de warmtepomp

Ik was bij energie in huis uitgekomen omdat ik graag een totaal aanbod wilde voor zonnepanelen en een hybride warmtepomp + gasketel. Het initiële contact was goed en het advies kwam deugdelijk over. De installatie van de warmtepomp daarna was een volledige ramp. We hebben de hele winter geen warm water of verwarming in huis kunnen hebben, omdat de installateur niet wist waar hij mee bezig was. Uiteindelijk is de leverancier langsgekomen om het probleem, een defecte printplaat op te lossen. Daarnaast is de installatie niet volgens de bouw regelementen gebeurd waardoor de gasketel niet goed afsluit en er risico bestaat op koolstofmonoxide vergiftiging. Dit laatste is bij een recente verbouwing naar voren gekomen. En ook blijkt dat de capaciteit die is geadviseerd eigenlijk te laag is voor de woning. Bij het zoeken naar de oplossing vond energie in huis het belangrijker om de schuld bij een ander te leggen dan de oorzaak te vinden. De reden dat ik nog twee sterren geef in plaats van 1 is, omdat de aanleg van de zonnepanelen wel goed is verlopen ondanks vertraging door de gemeente.

• Product(en) N.v.t.

Beste meneer Smit, We vinden het ontzettend jammer om te lezen dat we u niet de topervaring hebben kunnen bieden waar we voor willen staan als bedrijf. Zoals telefonisch besproken, werken we graag met u naar een gepaste oplossing toe om u een goedwerkend systeem te geven. Voor nu hebben we afgesproken dat als wij de offerte van uw loodgieter hebben ontvangen, we contact met u op om de vervolgacties te bespreken. Met vriendelijke groet, Shama Braaf

Super, alles volgens afspraak en persoonlijk contact.

Direct na mijn offerte aanvraag. Bijzonder fijn contact gehad. Alles duidelijk uitgelegd en alles doorgenomen. Zeer tevreden hierover. Ook het afspreken van de schouw liep buitengewoon, kon deze ook makkelijk verzetten. Altijd makkelijk bereikbaar en direct een antwoord mondeling en vai mail. Alle hulp hierin geboden. Installatie op afspraak en tijdstip zeer goed geregeld. Vriendelijke installateurs en netjes gewerkt. geen rommel. Terugkoppeling met Eneco direct dag erna. Zeer tevreden met het resultaat. Absoluut aan te bevelen.

• Product(en) Zonnepanelen, Isolatie

Beste Ronald, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Zoals besproken, mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag! Groet, Koen Rietveld

Goede voorlichting

Het proces en de installatie zijn volgens afspraak verlopen. dit leidt tot een ruim voldoende voor klanttevredenheid.

• Product(en) Zonnepanelen

Beste Purcy Watson, Bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat alles naar wens verlopen is. Geniet van aankomende zonnige dagen en je eigen opgewekte zonne-stroom. Groet, Koen Rietveld

Levering en plaatsing ok, instellen en afstellen zeer matig.

Voorlichting, levering en plaatsing liepen volgens afspraak. De installatie werd werkend afgeleverd. Maar wel volgens de meest grove instellingen, die achteraf deels onjuist bleken te zijn. Ik begrijp dat op zich wel, want het instellen en afstellen en controleren en fine-tunen kost tijd, en als je het goed wilt doen moet je vaak ook nog een paar keer terug komen. En dat kost tijd en dus geld. Maar het is wel een belangrijk punt, juist bij een warmtepomp. Het maakt het verschil tussen best wel besparen of niet. Daar zou veel meer aandacht voor moeten zijn. Daarnaast heeft een warmtepomp sowieso pas zin als je met lage temperatuur (lager dan ca 50 graden) je huis warm kunt stoken. En, als je een warmtepomp overweegt, denk dan ook aan de geluidsproductie van de buitenunit. Kijk naar het aantal dB, maar ga vooral ook zelf luisteren. En houd rekening met de buren!

Top ervaring!

Wij hebben een top ervaring gehad met energie in huis! De installatie verliep vlot en de installateurs waren deskundig. De zonnepanelen zijn zeker de moeite waard en wij besparen een hoop gas met de warmtepomp. Dank je wel energie in huis!!

• Product(en) Zonnepanelen, Warmtepomp

Beste JM, Bedankt voor je review. We zetten ons als Energie in Huis elke dag in om huiseigenaren te helpen met energiezuinig wonen. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de zonnepanelen en veel bespaart op je gasrekening. Groet, Joost van Energie in Huis

Minder gasverbruik door hybride warmtepomp en zonnepanelen

Ik had al zonnepanelen die meer energie opleverden dan ik nodig had. Het overschot wordt sinds een paar jaar gebruikt door de warmtepomp. Voor snelle warmte (zoals bij douchen) en bij een buitentemperatuur onder 4 graden Celsius is echter een ketel nodig. Dus voor deze oplossing kunnen we niet van het gas af, zoals wordt voorgesteld.

• Product(en) Zonnepanelen, Warmtepomp, HR++ cv-ketel

Beste Wim, Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Een warmtepomp met zonnepanelen is een heel goede combi, helemaal als je zonnepanelen meer energie opleveren dan je verbruikt. Zo draait jouw warmtepomp op je eigen zonne-energie! Helemaal van het gas af kun je er niet mee, maar je hebt zeker een héél lage energierekening nu. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Groet, Joost van Energie in Huis

Prima firma om zaken mee te doen

Goed advies en prima prijs. Ik heb ook de subsidie door Energie in Huis laten verzorgen (wel voor meerkosten) en deze is prima verlopen De uitvoering werd zorgvuldig en netjes gedaan door de installateur.

• Product(en) Warmtepomp

Afspraken nagekomen en erg snel geregeld

Zonnepanelen in een halve dag geplaatst, en netjes afgewerkt op het dak de meterkast wat minder maar is uit het zicht. En ondertussen maar een nieuwe meterkast laten plaatsen.

• Product(en) Zonnepanelen

Geen duidelijke informatie, absoluut niet professioneel

Klantenservice heeft gebeld, toonde begrip een heeft en excuses aangeboden, voor mij als klant is de zaak afgelopen. professioneel installatie, geen duidelijkheid over BTW terug Meerder keren gebeld met klanten service over btw- teruggave service. Elke keer hebben ze ticket/ notitie gemaakt om terug te bellen en het probleem te verhelpen. Na 5 keer bellen ( 4-5 weken later) hebben ze me terug gebeld! Om aan te geven dat ze mijn briefen van belasting dienst niet meer kunnen vinden omdat ze verhuist zijn.!!!

• Product(en) Zonnepanelen

Zeer goede en snelle service

Vragen worden snel en goed beantwoord.

Tevreden

Nu het allemaal achter de rug is ben ik tevreden. Wel vind ik het jammer dat ik er niet, na doorvragen , achter ben gekomen waarom men juist deze bepaalde ketel wilde installeren. Ook vind ik het jammer dat men niet eerst thuis kon komen kijken, welke cv ketel voor mijn huis geschikt is (ik had daar best voor willen betalen). Er zat een wat langere tijd tussen twee contacten met "Energie in Huis" en ik begreep niet waardoor dat kwam. Ik ben toen zelf gaan bellen. Toen ik zei dat augustus beter uitkwam zei men dat dat prima was, maar ineens werd ik opgebeld dat ze na een week konden komen (in mei). Het meest onprettig vind ik het dat het thermostaatkastje niet is uitgelegd en ik heb er ook geen boekje erbij. Ik sta nog steeds voor raadsels en een persoonlijke uitleg zal ik zeker vragen bij de eerste controlebeurt. De cv ketel voldoet volgens mij wel, maar helemaal ervaren kan ik het nu niet omdat hij nauwelijks aanstaat met dit warme weer.

• Product(en) HR++ cv-ketel

Perfecte service

Installatie en vervanging van één converter onder garantie waren perfect en snel. Vriendelijke installateurs die veel aandacht hadden voor kwaliteit en veiligheid.

Uitstekend verzorgd

Bij schouw vooraf wordt er naar je geluisterd en rekening gehouden met je wensen. Met deze samenwerking verloopt het installatie project voor beide partijen volgens plan.

Teleurstellende ervaring

- Medewerkers hebben te weinig kennis van de materie bij niet standaard oplossingen. - Gedoe met een medewerker (we worden allebei boos) werd later door mogelijk de teamleider overruled, die voor een oplossing zorgde. - Het mailverkeer moet sneller. - Waarom toch gekozen voor Energie in Huis? Op basis van eerdere ervaringen (3 jaar geleden). - Indien de mindere punten worden opgepakt, kan mijn <Aanbevelen?> "Nee" worden gelezen als een "waarschijnlijk ja".(helaas geen keuze mogelijkheid).

Werkt volgens plan

Installatie goed uitgevoerd in april 2019. After service werkt ook met resetten van apparatuur om app goed te laten functioneren. Btw terugvraag 4 maanden na betaling ontvangen. Opbrengst met 24 panelen 310 wpu is 7000 KWatt per jaar. Tip: in maart panelen met water en spons schoonmaken om opbrengst op peil te houden.

Prima begeleiding en montage

Prima begeleiding van Eneco mbt zonnepanelen. Montage is prima verlopen.

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.