Weer een indrukwekkende ervaring!!

Daar wij Arianne van Dorth “helaas” van eerdere uitvaarten kennen, heeft zij het ook deze keer weer fantastisch begeleid! Verrassend was ook het zo goed aansluitende gedicht , Verdriet in een doosje! Wederom hebben wij haar inzet en aanwezigheid zeer op prijs gesteld! Waarvoor natuurlijk onze hartelijke dank!! Met vriendelijke groet Wouter en Nico Schrijver

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke benadering, invoelend, vakkundig, mooi

Het was een zeer prettige ervaring in een lastige fase. Arianne was attent, was invoelend, en snapte direct waar wij behoefte aan hadden, anders dan anders.

• Respect voor uw wensen

Zeer professioneel en betrokken!

Zeer ervaren, persoonlijk en deskundig! Arianne is echt een topper, ik hoop dat ik voorlopig geen uitvaart meer hoef te regelen maar als het wel zo is, wil ik haar erbij hebben!

• Respect voor uw wensen

Warme, persoonlijke en betrokken begeleiding

Arianne van Dorth van Onyx Uitvaartzorg is een uiterst warme en betrokken persoon, die ons uitstekend geholpen heeft met de uitvaart. Niet alleen door de secure afhandeling van de uitvaart van begin tot eind, maar ook door de persoonlijke touch die ons mede geholpen heeft ons verdriet te verwerken. Bij de uitvaartdienst vult ze haar introductie en slotwoord mooi en origineel in, waardoor er geen sprake is van een obligaat praatje. Arianne denkt in oplossingen en is flexibel; ze heeft, door de uitloop van de ceremonie, nog snel ter plaatse extra tijd geregeld voor de receptie. Kortom, een uiterst kundige uitvaartbegeleider, die haar vak verstaat en die wij zonder meer zouden aanbevelen. Dankjewel, Arianne.

Goed en persoonlijk

Goed verzorgde uitvaart met tijd en mogelijkheden voor alle persoonlijke wensen.

• Respect voor uw wensen

Arianne is de beste steun die je kan hebben!

Arianne is een super steun in moeilijke tijden! Ze helpt met alle aspecten van de uitvaart. Ze is snel, praktisch en empathisch. Ik ben haar heel dankbaar toen mijn ouders binnen een aantal maanden na elkaar overleden hoe zij mij en mijn familie heeft geholpen. De beste steun die je kan hebben waardoor je zelf ondanks het verdriet en regelen overeind kan blijven. Aanrader absoluut.

• Respect voor uw wensen

Arianne heeft de uitvaart van onze vader zowel warm als kordaat geregeld.

Onze vader is eind april overleden. Via via werd Arianne ons aanbevolen. We vroegen van te voren een offerte, die werd nauwkeurig en vriendelijk gegeven. Het voorgesprek was hartelijk en efficiënt, een mooie combinatie. Arianne stond ons de hele week bij, en had snel door hoe ze zich aan onze situatie aan moest passen. Onopvallend was ze duidelijk aanwezig. Van harte aanbevolen!

Professioneel en persoonlijk

De samenwerking tussen Arianne en ons was zeer professioneel maar tegelijkertijd ook heel persoonlijk. Ze nam ons veel uit de handen, dacht goed mee en was altijd bereikbaar. Wij kijken met een heel goed gevoel terug op de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Samen hebben we mijn man een prachtig afscheid gegeven.

Voordat mijn man stierf hebben we samen zijn uitvaart voorbereid. Maar ja, waar moet je allemaal aan denken, naast de muziek, de foto's, kaarten enz. Op internet was ik op zoek gegaan naar een uitvaartverzorger. Om ons heen ook rondgevraagd naar ervaringen met uitvaart verzorgers. Helaas zaten daar ook minder goede ervaringen bij. En toen kwam ik Onyx Uitvaartzorg tegen. Kleinschalig, dus persoonlijk dachten we gelijk. En dat klopte. Ik stuurde een mailtje en een paar uur later kreeg ik al antwoord. We zaten natuurlijk vol vragen en die werden snel en goed beantwoord. Toen mijn man was gestorven is Arianne bij ons thuis geweest en heeft alles met ons doorgenomen. Ze heeft alles voor ons uit handen genomen en goede tips gegeven waar wij nooit aan gedacht hadden. Op de dag van de uitvaart vertrokken we vanaf ons huis en Arianne zorgde ervoor dat ook dat goed verliep. We wonen op een woonerf aan een drukke straat, maar het vertrek ging zo mooi. Arianne heeft de uitvaart ook waardig en met mooie "persoonlijke" teksten begeleid. Ik besefte dat zij heel goed heeft geluisterd naar onze familie en ervoor zorgde dat alles klopte. Er was niets wat zij deed of zei wat niet klopte. Zo fijn! Want een uitvaart kun je niet over doen. Het is je laatste herinnering van degene op aarde.

Heel fijn!

Hele fijne service. Goed en fijn contact gehad. Heel deskundig advies en een fijne samenwerking gehad met Arianne.

Voorspoedig verlopen crematie

Ik zag erg op tegen de crematie van mijn echtgenoot. Maar door de deskundige begeleiding van Arianne van Dorth is alles gladjes verlopen. Zij denk mee en niets is te veel. Ook neemt ze tussendoor contact op of ze nog iets kan doen. Zeer aan te bevelen!

• Respect voor uw wensen

Arianne stemt goed af en heeft de juiste aandacht gehad voor onze wensen

Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Arianne. Zij heeft ons goed ondersteund en geïnformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij, de kinderen en ik, ons konden richten op het afscheid en de mensen om ons heen. Dank Arianne.

• Respect voor uw wensen

Goede samenwerking en zeer persoonlijk

Hele fijne persoonlijke samenwerking. Meedenkend over het regelen van de begrafenis en goede nazorg.

Zeer tevreden.

Onze ervaring met Onyx Uitvaart is prima, alles wat besproken werd komt keurig terug in de uitvaart van rouwkaart tot koffiekamer toe. Goed meedenkend !!!

• Respect voor uw wensen

Het was een professionele ervaring

Prettig, accuraat, meedenkend, ik zou zeker deze organisatie kiezen wanneer ik er weer een nodig heb. Je krijgt wat ze beloven

• Respect voor uw wensen

Arianne voelt als die prettige collega, die je door een lastig traject heen loodst.

Als enige dochter van mijn moeder, moest ik de uitvaart in mijn eentje regelen. Mijn puberdochters en partner waren er wel enorm bij betrokken, maar een uitvaart regelen is gewoon hard werken. (Als je dat wilt...) Een productie draaien. Arianne is warm en praktisch ingesteld, perfect voor elke productie, maar zeker voor een uitvaart. Er ging uiteindelijk iets mis met een deel van de rouwkaart 'mailing'. Omdat er ergens tussen de drukker en de ontwerper instructies over het hoofd gezien waren. Daardoor viel er een 'batch' te vroeg op de mat. Ik flipte, omdat ik geen zin had in teveel condoleance-contact voor de uitvaart. Maar uiteindelijk was dat eigenlijk niet zo erg. Die eerste week na het overlijden van mijn moeder was, al met al, veel minder zwaar dan ik had verwacht, en ik ben blij dat Arianne er was om ervoor. te zorgen dat we er een heel mooi, passend afscheid van hebben kunnen maken.

• Respect voor uw wensen

Alles was goed naar wens gereregeld met veel begrip en een vertrouwd gevoel.

Alles was binnen ons budget tot de puntjes geregeld. Het was gelijk vanaf het eerste telefoon gesprek duidelijk en helder. De hele ervaring is namens de hele familie waardig en liefdevol verlopen.

Goed geregeld en respectvol

De communicatie is prettig en laagdrempelig. De locatie komt professioneel over en is goed verzorgd. Maar is lastig te bereiken met het openbaar vervoer. Het papierwerk was snel geregeld en de medewerkers zijn vriendelijk. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Dat maakte het afscheid nemen als familie prettig en konden wij het goed afsluiten.

mooie uitvaart

warm en daadkrachtig

Wij zijn zeer te spreken over de combinatie van warmte en daadkracht vanuit Onyx, die ons er op een uitstekende manier heeft bijgestaan, om, ook in een tijd met extra corona regels, te komen tot een mooie en respectvolle uitvaart van mijn moeder.

Geweldig.

Arianne bedankt voor het meedenken en je hulp in een voor ons zeer moeilijke tijd. Een mooie uitvaart precies volgen onze wensen.

• Respect voor uw wensen

Met zorg en geheel naar de wens van de overledene uitgevoerd, waarvoor dank.

Met zorg en geheel naar de wens van de overledene uitgevoerd, waarvoor dank.

• Respect voor uw wensen

De steun die je verlangt en nodig hebt om een mooi afscheid mogelijk te maken.

Professioneel maar bovenal empatisch.

Heel persoonlijk

Wij hebben op een mooie manier afscheid kunnen nemen van onze man, vader, opa. En zijn heel goed begeleid door Arianne.

Laagdrempelig, persoonlijk, goed bereikbaar

Arianne luistert goed naar de naasten van de overledene, geeft helder overzicht van de keuzemogelijkheden, staat open voor bijzondere wensen en helpt die te realiseren. Met vragen kun je altijd terecht en ze reageert snel.

Over Onyx Uitvaartzorg

Onyx Uitvaart is een kleinschalige uitvaartonderneming. Onyx is een edelsteen. Deze wordt kracht en steun wordt toegedicht in moeilijke situaties. Dat is wat wij u graag willen geven bij het regelen van de uitvaart. We vinden het belangrijk om goed te luisteren. Samen te bedenken welk afscheid bij uw dierbare past. We bespreken de mogelijkheden. Zodat u weet wat er kan en keuzes kunt maken. U heeft de regie waar u die wilt hebben. Wij nemen die over waar dat voor u goed voelt. Met zachte hand sturen we daar waar dat nodig is. Zo creëren we een liefdevol afscheid. Traditioneel of met veel creativiteit. Voor ons is elke uitvaart uniek. Omdat elke persoon uniek is.