Ik Ben top geholpen.

Invisalign traject

Ik ben nu al 8 weken bezig met de onzichtbare beugel van Invisalign. Het resultaat is echt geweldig. Ik ben halverwege en mijn ondergebit staat al behoorlijk recht en mijn boventanden ook. Dankzij Manuela en het mondhygieniste team wordt ik zo hartelijk opgevangen. De behandeling gaat heel soepel en pijnloos. Mocht je er over nadenken om deze stap te zetten. Raad ik het zeker aan en vooral bij Mondhygiensteplus. Zo professioneel en aardige praktijk.

Very comfortable experience

I went for teeth extraction and was nervous about the procedure however the dentist Manuela explained the procedure and was caring. I recommend her to other kids for dental treatments. She is a good doctor.

Prettig

Prettig in de omgang, vriendelijk en persoonlijk; voor zover ik als leek dat kan beoordele, deskundige behandeling en goede adviezen.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Manuela

perfect

geen klachten

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Beide
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Bronwyn, Manuela

Positieve ervaring

Schone witte tanden. Kan weer lachen.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Melissa

Perfect team

Zeer persoonsgerichte benadering en combinatiebehandeling van mondhygiënist en tandarts.

Prima tandarts en mondhygiënist

Neemt de tijd voor de behandeling en werkt zeer precies

Deskundig

Mooie schone tanden door de mondhygiëniste en kiezen mooi herstelt met nieuwe vullingen.

Goed tot zeer goed

Prettig ontvangen. Goede uitleg over wat er zal gebeuren. Behandeling meestal pijnloos.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Tandarts, Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Bronwyn, Sherin

vriendelijk en professioneel

professioneel maar toch vriendelijk

Goede geruststelling.

Ondanks mijn ongekende vrees is de behandeling goed verlopen en mijn drempelvrees enorm gedaald.

Super!

Bronwyn is proffesioneel en kundig. Naast een altijd verfrissende gebitsreiniging is ze leuk in de omgang met haar klanten. Het personeel is eveneens zorgvuldig en kundig. Kortom je bent in goede handen voor een verzorgd gebit bij Mondhygiënistplus!

zeer goed.

Vriendelijk, goede verzorging en veilig gevoel met alle coronavoorzieningen

altijd uitmuntende behandeling

Kom er al heel lang en altijd een top behandeling. Vriendelijke ontvangst en ook aandacht voor de persoon. Hier wordt niks afgeraffeld men neemt zich ruim de tijd en alle afspraken worden flexibel gepland

Altijd prettig & professioneel

Ik kom al jaren bij Bronwyn voor n professionele en prettige mondbehandeling!

Altijd een goede behandeling

Altijd op tijd en een goed behandeling

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Fantastische uiteg en geduld in aanleren betere verzorging van mijn gebit.

Mijn tong is dwars en lijd een eigen leven. Ik heb vele slik acties terwijl de keel goed word afgezogen. Vele malen moet ik er aan herinnert worden te ontspannen. Kortom een lastpost van de hoogste plank. Desondanks ben ik fantastisch en met heel veel geduld behandeld. Chapeau!!

Conscientieus en vertrouwd

Conscientieus en vertrouwd

Erg vriendelijk en professioneel

Je wordt er goed ontvangen en gaat met een schoon gebit naar huis

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Had al ervaring met de mondhygiëniste hier bij MHplus, maar nu voor het eerst bij de tandarts. Jonge vrouw uit Portugal, maar spreekt na anderhalf jaar hier in NL al heel goed de taal. Rustig en legt alles goed uit. Ben heel tevreden!

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Tandarts

Altijd vriendelijk en vooral gezellig om in de Stoel te liggen

Je wordt altijd op tijd geholpen. Ze weten wie je bent. En er is altijd wel een leuk verhaal te vertellen tijdens de behandeling. Ik kom er al jaren en precies om deze reden en natuurlijk voor een schoon gebit

Schoon gebit

Besteed veel aandacht aan preventie door diepgaande voorlichting tandenpoetsen. Ook test met die kleurtjes liet zien, dat mijn huidige manier van tandenpoetsen by far niet toereikend is. De rekening was wel aan de hoge kant, maar voor mij geen belemmering om nog een keer te gaan.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Super fijne tandarts en mondhygiënist.

Erg vriendelijk, meedenkend en snel geholpen. Een tandarts die echt rekening met je houd en kijkt naar oplossingen. De assistente aan de balie is ook super vriendelijk.

Heel fijn

Als een warm bad. Ik ben als nieuwe klant gekomen en ben heel hartelijk en vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk heel goed plan gemaakt voor mijn mondhygiene, wat mijn vorige mondhygienist heeft nagelaten. Na 1 behandeling al heel mooi resultaat. Op korte termijn weer een behandeling. Super vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. Ik wil nooit meer weg.

About Mondhygiënistplus

Mondhygiënistplus-tandarts is een kleinschalige familie tandarts praktijk. Wij bieden persoonlijke zorg en daar waar nodig verwijzen wij u naar de beste specialisten. Wij hechten waarde aan een gezonde mond. Een gezonde mond is ontstekingsvrij en draagt bij aan een gezond lichaam. De werkzaamheden van een tandarts hebben een hogere houdbaarheid in een gezonde mond. Wij adviseren iedereen een bezoek te brengen aan de mondhygiënist. De bij ons werkzaam zijnde mondzorgkundigen besteden uitgebreid tijd aan het verstrekken van tips hoe u uw mond optimaal kan verzorgen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement