Geen enkele service na aankoop

Bij abc Autolease een op het oog keurige boot met vrijwel nieuwe motor gekocht. De motor bleek het bij de eerste vaart niet te doen, defecte brandstof toevoer, als gevolg van vuile benzine. Urenlang op het water gedobberd, zonder motor vermogen. Hoge kosten als gevolg. Na bleek drie dagen na aankoop voor 10.000,- Geen enkele garantie of service. Eerst vriendelijk, voorafgaand aan de koop, daarna afhoudend en belerend. In de mail werd gezegd dat ze het ‘sneu’ voor me vinden, meer niet. Ik had de motor eerst een service beurt moeten laten geven, ergens anders wel te verstaan, voordat ik ging varen. De verkoper had me echter op het hart gedrukt dat alles was gecheckt en dat er was proefgedraaid. Alles in orde, zei hij. Dom dus , dat ik dacht te kunnen gaan varen, na alle beloftes. Had ik nooit moeten doen, met deze vrijwel nieuwe boot, met oude en vervuilde benzine. Nou, ze laten je gewoon zitten met je ‘pech’. Eerst doen alsof je er wel van verstand van hebt, Johan, en daarna van niets weten, want je bent immers autohandelaar. Maar, je hebt de boot wel verkocht als zijnde expert.

• Ontvangst

Fijne garage, komt afspraken goed na!!

Al jaren een fijn autobedrijf, leuk personeel. En nog belangrijker auto’s bevallen goed!

• Ontvangst

Binnen 7 maanden ruim 5500,- kosten aan mijn (blijkbaar) schade auto!!!

Super tevreden de deur uit gegaan en super blij met mijn auto! Dat heeft helaas maar een paar maanden geduurd. Ik heb blijkbaar een auto gekocht die een kapotte mechatronic en kapotte DSG versnellingsbak had!!!! En nu na reparatie voel ik verschil en weet ik dat het al niet goed was toen ik hem kocht!!! Ik heb abc benaderd toen ik dacht dat het alleen de mechatronic was die kapot was, ja jammer voor je maar geen garantie. Op een auto van 19.000 euro heb je 3!!! Maanden garantie. Toen eruit kwam dat me hele DGS bak naar de klote was hebben ze niet eens meer gereageerd op mijn berichtje. Kosten 5500,- om de auto te laten maken. En wat bleek..... het is een schade auto! Heeft geen originele achter bumper, bodemplaat was helemaal kapot en beschadigd. Zichtbaar schade achter de voorbumper. Ik heb deze auto dus met schade gekocht en dus ook al met een kapotte DSG bak. Ik wist toen niet hoe het voelde want ik had nog nooit zo'n bak gehad. Dacht dat het normaal was dat je de overschakeling van versnellingen duidelijk voelde. Maar nee dus, nu me bak gemaakt is voel ik helemaal niks bij overschakeling!!!! Ik ben nu dus 19.000,- armer en daarboven op ook nog eens 5500,- kwijt!!! Ben zeer vriendelijk geholpen hoor Peter, die waarschijnlijk ook niet weet wat hij verkoopt, daar heeft het niet aan gelegen! Maar een auto met zichtbare schade en een kapotte versnellingsbak heeft deze garage echt wel geweten!!!!!

Awesome

It was very easy, understandable and you could get a hand by the workers to make a good choice. The sales rep was just outstanding.

• Ontvangst

dik te vreden en goed geholpen

wij hebben een opel astra gekocht bij ABC Autolease in nieuwe pekel verkopers gaven de ruimte en tijd die we wouden om deze auto goed proef te rijden tot een goed voorstel gekomen en staan altijd klaar voor juist advies

• Ontvangst

Leuk mensen en veel keuze

Perfect Verliep allemaal soepel

Wederom super service

Net mijn inmiddels 3e auto bij ABC gehaald. Wederom weer super goed geholpen en nu vol op aan het touren in de Audi A3. Ook aan remklauwen zijn gedaan zoals gevraagd! Bedankt toppers! Jeffrey

• Ontvangst

Superblij met onze splinternieuwe auto!!

We waren voor ons bedrijf op zoek naar een splinternieuwe auto. De heren van ABC autolease hebben die geheel naar onze wensen bijgekocht en we rijden nu in onze splinternieuwe Toyota Proace City. Heel blij mee. Bedankt.

Vriendelijk

Altied beschikbaar en altied vriendelijk en tied om je te woord te staan. En zeer zeker schappelijk

een vette droom pretpark

Vriendelijke, goeie en snelle service. duidelijkheid en super gave auto's. Raad ook nu al familieleden en vrienden aan! Mooie showroom en lekkere koffie. Je mag alles uitproberen en je droomauto kiezen.

• Ontvangst

Leuk dagje uit en geslaagd

Vorige week bij dit bedrijf geweest, ze hebben erg veel keuze en zijn vriendelijk in de omgang. Zeker een aanrader

Netjes en snel geregeld

Fijne gesprekken gehad. Netjes en snel geleverd Ik ben tevreden

Zeer professioneel bedrijf! Aanrader

Mijn inmiddels 2e auto bij hun gekocht en weer erg tevreden! Ook het onderhoud doen ze voor mijn auto en hanteren scherpe tarieven. Ze komen netjes hun afspraken na en de leenauto is ook gratis! Mooi bedrijf! Ga zo door!

Binnen 2 dagen pech en 40 storingen

Bij de verkoop was de service top! Mooie BMW van 42.000,- gekocht. Binnen twee dagen hadden we al de eerste problemen 40 storingen in de computer, de grill die losliet en we kwamen er achter dat de auto is geïmporteerd. Dit alles gaf geen goed gevoel. Terug naar ABC, oplossing foutmeldingen resetten en niet oplossen. Gevolg in 3 maanden tijd zijn we 7x bij de garage geweest. Onze eigen garage wel te verstaan want ABC doet niets. Reageert niet schriftelijk op mail en komt telefonische afspraken niet na. Ze rekken net zo lang tot de garantie is verlopen. Uiteindelijk hebben we zelf 2000,- onkosten gehad aan de auto. Ik koop hier nooit meer een auto en ik hoop met deze review anderen ook te behoeden voor ABC.

super service

ben heel goed geholpen en de service was uit stekend heel erg tevreden.

• Ontvangst

Na dat alles geregeld is verdwijnt ook de service meteen.

In het begin was er een goeie service werden elke keer netjes gebeld om alles in orde tekrijgen voor de financiële lease. Nadat we de auto hadden kwamen we al snel achter dingen die niet klopte aan de auto en dingen die miste. We hebben de gene met wie we al die tijd contact hadden geprobeerd te bellen maar reageerde niet meer toen geapt en hij zou ervoor ons er achter aan gaan maar is echter nooit gebeurd toen maar na hoofdkantoor gebeld en daar werd ik ervan beschuldigd dat wij al die dingen kwijt waren geraakt en hij was super onbeschoft ook maakte hij een belofte die hij weer niet na kwam we hebben nooit meer wat van ze gehoord. De auto mankeert van alles en het lease contract loopt maar gewoon door. Conclusie: in het begin zijn ze super vriendelijk goed bereikbaar maar zodra je contract getekend is vervalt dit allemaal.

top!

Heeel veel keuze en juiste advies gekregen op basis van onze persoonlijke gegevens.

bedankt

bedeankt voor de goeie service!

• Ontvangst

Hele mooie golf GTE genomen via abc autolease. hebben hem gekregen met nieuwe apk en grote beurt met garantie. Heel te vreden!!!

top

Heel veel informatie gekregen, en heel goed en leuk geholpen. Dik maar dan ook dik te vreden!

top!

top bedrijf met heel veel keuze nieuwe en oude auto's

top

Mooi wagenpark, en een moderne showroom!

top

Goed gesprek gehad en mooi voorstel gekregen en geaccepteerd. de auto word thuis geleverd, echt super service!

• Ontvangst

Heel fijn geholpen de nodige informatie gekregen en nu zeer te vreden met onze nieuwe bestelwagen!

top

Een super bus gekocht en heel erg tevreden met de service van ABC Autolease en de verkopers.

Over ABC Autolease

ABC-Autolease is een autobedrijf gevestigd in Noord Nederland. Voor de in- en verkoop van personenauto's en bedrijfswagens bent u bij ABC-Autolease aan het juiste adres. Ook zijn wij gespecialiseerd in lease, financial lease, zzp-lease, MKB Lease, occasion lease dit allemaal met en zonder jaarcijfers. Lease is bij ons volledig maatwerk en wij vinden het persoonlijke contact met onze klant erg belangrijk. Het maken van een proefrit is bij ons geheel kosteloos en de aflevering kan op iedere locatie plaatsvinden tot bij de klant voor de deur. U bent 7 dagen per week van harte welkom om te profiteren van onze prachtige auto's een aanbiedingen aan de Pekelwerk 124 in Pekela.