Goede service en leuke schowroom

Veel keuze en een leuk aangeklede showroom. Zeker een aanrader.

Top geregeld

Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf en willen dan ook graag onze ervaringen delen.

• Ontvangst

Veel keuze en veel mogelijkheden.

Veel keuze en veel mogelijkheden.

Ruim aanbod

Naast het feit dat men een ruim aanbod heeft, waren wij vooral verbaasd over de vele mogelijkheden op het gebied van financieringen. In overleg konden we zelf het maandbedrag en de looptijd bepalen. Dat stond ons enorm aan. We zijn daarnaast erg goed behandeld. Het personeel is erg vriendelijk en gaf ons een vertrouwd gevoel.

• Ontvangst

Goed bedrijf en veel keuze

Goed bedrijf. veel keuze. aardige mensen. niet duur.

• Ontvangst

de moeite meer dan waard!

Je moet er wat voor over hebben, maar dan krijg je ook zeker iets! helemaal vanuit Middelburg naar Nieuwe Peleka gereden. Ruim 4 uur hebben we erover gedaan om er te komen. Gelukkig stond de koffie klaar en werden we hartelijk ontvangen. We zijn ook echt blij met onze nieuwe auto. Het was de tijd, de moeite, de afstand en het geduld meer dan waard! Mvrgr JJ Kost

• Ontvangst

Ruime assortiment en heel klantvriendelijk

Wij hebben hier een prachtige auto gekocht en zijn heel erg tevreden over de afwikkeling. Zeker een aanrader!

• Ontvangst

Ontzettend tevreden over de mogelijkheden

Wij hebben bij meerder partijen geïnformeerd naar mogelijkheden om een financial lease aan te gaan. Er was helaas op weinig plekken iets mogelijk totdat wij door een kennis geattendeerd werden op ABC Lease. We hebben onze ogen uitgekeken in de showroom naar de vele merken en modellen die er op voorraad staan. Op financieringsgebied was er gelukkig ook van alles mogelijk waardoor we nu eindelijk na heel wat partijen te hebben bezocht de beste optie hebben gevonden en met elkaar in zee zijn gegaan! Bedankt voor de auto en ga vooral zo door! Roy Westerbrink

Heel goede ervaring

Wij hebben een ontzettend goede ervaring met ABC Lease! Al 3x een nieuwe auto aangeschaft voor ons bedrijf en dat is zeker niet de laatste keer. Vriendelijk personeel, veel mogelijkheden. Zowel qua auto’s als financieringen.

Helemaal top! Echte aanrader

Ik heb een nieuwe caddy opgehaald bij abc lease! Ontzettend blij mee en ze hebben me goed geholpen!

• Ontvangst

Blij met mijn nieuwe Audi!

Ik ben ontzettend blij met dit bedrijf! Heb mijn nieuwe Audi A3 gisteren opgehaald en alles is keurig afgehandeld. Niets dan lof😊

• Ontvangst

Goede ervaring met dit bedrijf

Wij hebben een erg goed gevoel overgehouden aan het contact met dit bedrijf. We hebben een heel mooi aanbod gekregen en zijn zeer tevreden over de afhandeling en klantvriendelijkheid van dit bedrijf.

1 in woord: uitmuntend

Wat zijn wij professioneel geholpen door dit bedrijf. Enorme keuze en goed advies. Dankjewel

• Ontvangst

Alle onderdelen een dikke voldoende

We hebben een erg goede ervaring met die bedrijf. We zijn uitmate netjes behandeld. Van het allereerste telefoongesprek tot aan het tekenen van de contracten en wegrijden met onze auto. Op alle onderdelen scoort dit bedrijf voor ons een ruime voldoende. Enige puntje van kritiek is misschien dat we wat lang moesten wachten, maar dat was het dan ook meer dan waard. Sander Heins

ongekend veel mogelijkheden

Veel keuze, veel mogelijkheden op het gebied van financieren, en niet onbelangrijk! vriendelijk personeel

• Ontvangst

nieuwe auto gekocht, netjes en correct behandeld

Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe "andere" auto hier opgehaald. Snelle service, netjes en correct alles afgehandeld. Goed bedrijf!

• Ontvangst

Erg tevreden over de afwikkeling

Wij mochten gisteren onze nieuwe auto ophalen! We werden op een hele mooie manier in het zonnetje gezet. We voelden ons erg speciaal en dat is toch knap als je zoveel auto’s verkoopt als abc autolease! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe auto en willen het personeel van abc lease bedanken voor hun kennis, kunde, openheid en eerlijkheid.

Zeer slechte service

26 mei 2019. Donderdag sprak ik met een medewerker van ABC Lease, in reactie op mijn verzoek en naar aanleiding van hun reactie daarop ten aanzien van mijn leaseaanvraag met betrekking tot een auto, zoals dat staat aangegeven op hun website. Mijn leaseaanvraag was goedgekeurd en ik werd gevraagd om langs te komen om de auto te bezichtigen. Het bleek nu dat ik voor niks was gekomen omdat de auto er niet meer was maar waarom het nog op de site stond begrepen ze zelf nog niet. Mijns inziens misschien alleen maar een loze aanbod om nieuwe klanten te lokken; vandaar dat het mij niet duidelijk was waarom ik telefonisch een akkoord kreeg en er een afspraak werd gemaakt. Voor niks dus. In totaal 536 km gereden aan heen - en terugreis en pas na een uur wachten -na aankomst na mijn lange reis- werd ik geholpen met een “hij staat er niet meer, we hebben m niet meer” en lege antwoorden op mijn vragen (en voor mij niet behulpzame) informatie, en ik nog reactie zou ontvangen van iemand die er nu niet was en later contact zou opnemen?! zo onprofessioneel en furieus makend!!! Door deze indirectheid in de communicatie heb ik veel tijd en reisgeld verloren. Het gevolg is dat mijn zondag verprutst was en ik nul informatie en reactie kreeg na een toezegging vol verwachtingen door ABC Lease. Pas na zoveel gereis en wachten werd uiteindelijk de uitsluiting met een “NEE” en met een “sorry voor het ongemak” en dat werd erg 'lomp geleverd'; alsook te laat en ongepast; In de tussentijd waren er telkens wisselende contactpersonen die mij onnodig lieten wachten. Naderhand kreeg ik uitleg dat die auto er gewoon helemaal niet stond. Het niet nakomen van de beloften was een reden tot ergernis; die versterkt werd doordat de aanspreekpersonen telkens door anderen werden vervangen. Uiteindelijk was voor mij de maat vol,

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ontvangst

Ruime keuze voor ieder wat wils, kwaliteit, goede, duidelijke en eerlijke service

Voor iedereen een auto naar wens, wat een wagenpark! Je kijkt je letterlijk en figuurlijk de ogen uit je hoofd. Wij zijn voor onze eerste auto zeer goed ontvangen en deskundig geholpen. We hebben hier de Volvo V40 aangeschaft en wat een fijne auto is dat. Vandaag wezen kijken voor een auto voor onze zaak en wederom weer goed te woord gestaan door het personeel. Of wij ABC-Autolease aanraden? JAZEKER!!!! Kapsalon Hair Wish Jeffrey en Anja

Voor alles een 10!

Wij hebben echt onze ogen uitgekeken. wat een keuze, goede service en leuke ontvangst. We vonden het personeel erg klantvriendelijk en waren erg te spreken over de deskundigheid van de adviseur.

Vriendelijk personeel

Wij zijn goed ontvangen door het vriendelijke personeel en daarnaast waren wij verbaasd over de vele mogelijkheden die dit bedrijf ons te bieden had.

Prijs-Kwaliteit verhouding is goed

Wij voelden ons erg welkom bij ABC Lease. een warme sfeer en ontzettend groot aanbod auto's.

• Ontvangst

Hele mooie showroom en een hele goede service!

Mooie auto's & mooie prijzen

Ze beschikken over veel mooie auto's en daaraan gekoppeld aantrekkelijk prijzen

Deskundig

Ik vind het personeel uitermate deskundig en ze beschikken over een ruim assortiment

Over ABC Autolease

ABC-Autolease is een autobedrijf gevestigd in Noord Nederland. Voor de in- en verkoop van personenauto's en bedrijfswagens bent u bij ABC-Autolease aan het juiste adres. Ook zijn wij gespecialiseerd in lease, financial lease, zzp-lease, MKB Lease, occasion lease dit allemaal met en zonder jaarcijfers. Lease is bij ons volledig maatwerk en wij vinden het persoonlijke contact met onze klant erg belangrijk. Het maken van een proefrit is bij ons geheel kosteloos en de aflevering kan op iedere locatie plaatsvinden tot bij de klant voor de deur. U bent 7 dagen per week van harte welkom om te profiteren van onze prachtige auto's een aanbiedingen aan de Pekelwerk 124 in Pekela.

Filter op Taal