Goed, snel en mooi

Na de oplevering van onze nieuwbouwwoning heeft Michael de troosteloze kaalheid achter het huis omgetoverd in een heerlijke buitenplek. Wij hadden meerdere wensen, maar wisten niet waar we moesten beginnen. Gelukkig kwam Michael met een goed doordacht plan, voorzien van een tekening en wat sfeerfoto's. Kort voor de werkzaamheden belt Michael enthousiast op. Hij is in een andere klus iets bijzonders tegengekomen. Of deze toevoeging ook iets voor ons was. Daarmee sloeg Michael de spijker op zijn kop. We zijn bijzonder verrast door het prachtige resultaat. Alle eer naar Mike en zijn mannen!

Prachtig ontwerp en geweldige uitvoering

Voor de oplevering van ons nieuwe huis hebben we Michael benaderd voor een tuinontwerp. Vanaf het eerste moment is er goed contact en krijgen we een beeld van de mogelijkheden. Michael heeft voor ons twee ontwerpen gemaakt welke beide prachtig waren. Uiteindelijk hebben we samen gekozen voor een ontwerp dat we zelf nooit zo mooi en origineel hadden kunnen bedenken. De aanleg van de tuin is vervolgens ook heel soepeltjes gegaan en helemaal conform afspraak en ontwerp. Michael heeft een leuk team om zich heen, ze beheersen hun vak als geen ander!

Super tuin geworden

Fijn contact gehad. Veel tijd ervoor genomen om een prachtig ontwerp te maken helemaal naar ons zin. Het is een prachtige tuin geworden.

alle verwachtingen meer dan waar gemaakt

Van de eerste kennismaking via de tekeningen en het plan naar de feitelijke aanleg en nu het onderhoud: Michael en zijn mensen doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen en dat in een tempo en op een manier die ons enorm goed bevallen is! Onze 15 jaar oude tuin is door Groeneweg Tuinaanleg getransformeerd in een droomtuin, met behoud van zijn charme.

Dit is de tweede tuin van Groenewegen Rietdijk waar we helemaal tevreden mee zijn. Het ontwerp van onze stadstuin was super mooi en kreatief doordacht. We hebben meteen een volwassen tuin gekregen die goed te onderhouden is. Planten keuze speciaal en prachtig om te zien ook in de winter. De persoonlijke zorg van John en Micheal is erg prettig en denken met je mee. Het onderhoud wordt ook door Michael gedaan.

• Ervaring met: Tuinontwerp

Na meerdere hoveniers bij ons over de vloer gehad te hebben zijn wij met volle overtuiging in zee gegaan met Groeneweg Tuinaanleg. John Groeneweg heeft alles vanaf het eerste gesprek goed geregeld. Het ontwerp viel direct bij ons in de smaak en de kostenberaming was ook overzichtelijk. Nu de tuin is aangelegd zien wij uit naar komende zonnige periode. Wij laten ook het onderhoud van de tuin doen. Bedankt heren! Stefan en Magda Kralingseweg Rotterdam

• Ervaring met: Tuinontwerp

Wij hebben onze grote villatuin in Rotterdam Kralingen volledig laten leeghalen en opnieuw aan laten leggen door de heren van Groeneweg-Tuinaanleg. Van de 5 kandidaten hebben wij tot grote tevredenheid gekozen voor Groeneweg-Tuinaanleg, met name vanwege het totaalplaatje dat zij konden leveren. Inmiddels is onze tuin reeds opgeleverd en zien wij uit naar de komende zomerperiode in onze nieuw aangelegde tuin.

• Ervaring met: Tuinontwerp

Wij hebben Groeneweg-Tuinaanleg benaderd na het bezoeken van de website. John Groeneweg is bij ons langsgekomen en na een prettige kennismaking, waarin wij onze wensen kenbaar hebben kunnen maken. John heeft een prachtig tuinontwerp gemaakt en wij waren direct enthousiast. Inmiddels is de tuin helemaal volledig aangelegd en genieten wij elke dag van onze tuin. wij zijn zeer tevreden over John, Michael en hun team.

• Ervaring met: Tuinontwerp

Door kennissen aanbevolen nam ik contact op met dhr. Groeneweg. Na een persoonlijk gesprek, waarbij ik uitgebreid mijn wensen heb kunnen aangeven, kwam dhr. Groeneweg met een volledig tuinontwerp + kostenberaming terug bij mij. Onze grote achtertuin op de 's Gravenweg in Capelle aan den IJssel van 7500m2 is vakkundig en professioneel aangelegd door de heren. Oook het onderhoud is in zeer goede handen bij de heren. Sinds de zomer laten wij elke maand onze tuin onderhouden en deze ziet er, ondanks de winter nog perfect uit! Onze dank is groot en wij genieten volop van onze prachtige tuin.

• Ervaring met: Tuinontwerp

John Groeneweg kwam kennismaken en direct was er een klik. John begreep precies onze wensen en heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en een passende kostenberaming. Hier waren wij zo van onder de indruk dat wij vol overtuiging de opdracht hebben gegeven aan Groeneweg Tuinaanleg. De tuinmannen zijn zeer professioneel en vakkundig en de kwaliteit staat bij iedereen op 1. Wij zijn zeer content met het eindresultaat en hebben van een geweldige zomer mogen genieten in onze tuin met vrienden en kennissen en zien nu al uit naar de komende zomer! Wij danken John en Michael voor de zeer goede service en nazorg en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

• Ervaring met: Tuinontwerp

John en Michael zijn een geweldig team, waarbij John na onze kennismaking een prachtig tuinontwerp heeft gemaakt die precies aansloot bij onze wensen en de tuinaanleg heel vakkundig door Michael en zijn team is gedaan. Wij zijn ook zeer te spreken over de algehele communicatie en service die Groeneweg-Tuinaanleg geeft. Nadat onze tuin is aangelegd bieden de heren nog een geweldige nazorg. Iets dat bij ons heel goed is bevallen. Onze enorme villatuin was een grote uitdaging, maar de heren hebben er een geweldige mooie tuin van gemaakt. Onze dank is groot en wij laten dan ook iedereen met trots onze tuin zien en vertellen graag wie onze tuin gemaakt heeft.

• Ervaring met: Tuinontwerp

Groeneweg Tuinaanleg o.l.v. John Groeneweg en Michael Rietdijk hebben onze prachtige voor en achtertuin ontworpen en aangelegd. John heeft voor ons het perfecte tuinontwerp gemaakt en de tuinmannen o.l.v. Michael hebben onze droomtuin gerealiseerd. De nazorg is ook heel fijn waardoor de service echt geweldig te noemen is. Wij bevelen dan ook van harte dit bedrijf aan bij onze vrienden en kennissen en genieten nog elke dag van onze mooie aangelegde tuin.

• Ervaring met: Tuinontwerp

Wat fijn dat wij op deze manier jullie geweldige hoveniersbedrijf kunnen beoordelen en bedanken. In 2014 is er werkelijk een toptuin gemaakt waar wij erg blij mee zijn. Ook de service was geweldig en is nog steeds geweldig met een prettige nazorg.

• Vakmanschap

Wat een geweldig bedrijf en bijzonder aardige vakmensen. Alles volgens planning en binnen de begroting. Nu een prachtige tuin! Dankjewel John en Michael

• Ervaring met: Tuinontwerp

Vorig jaar onze tuin laten aanleggen in park Zestienhoven door John Groeneweg. Na een fraai ontwerp en een duidelijke prijsopgave hebben wij nu een droomtuin waar wij erg blij mee zijn en alles binnen het budget!