Fantastisch

Mooi verzorgd park. Grote variatie aan dieren. Enthousiaste verzorgers. Prachtige vogeldemonstratie. Genoeg rustplekken voor wat lekkers. Als abonnement houder elke keer weer een heerlijk dagje uit.

Top dag gehad

Leuke dag gehad. Park is 'corona proof' en heeft zelfs extra tribunes geplaatst bij de vogeldemonstratie zodat zo veel mogelijk mensen van de vogeldemonstraties kunnen genieten.

• Vogeldemonstraties

Dus, als de vogelshow vol is, mag je er niet meer in

Je moet reserveren, maar als het maximaal aantal bezoekers voor de vogelshow is bereikt (een theater in de open lucht), is het levensgevaarlijk voor onze gezondheid. We zijn dan ook als bezoekers dom om te begrijpen dat de show vol is en naar de pinguins of zo te lopen, maar ik begrijp dan ook, dat het HELE park te vol is. Ik begrijp het....

• Dierenwelzijn
  • Vogelpark medewerkers N.v.t.
  • Vogeldemonstraties N.v.t.

Hele fijne en gezellige dag

In Avifauna worden de corona maatregelen voldoende gehanteerd door de medewerkers. Het was lekker rustig en de medewerkers namen de tijd voor ons om uitleg te geven over de dieren. Daarnaast beide vogeldemonstraties bijgewoond. Deze zijn zeker aan te raden!

Leuke dag

Het was lekker rustig! Dat vonden we erg fijn!Wij konden op ons gemak van alle vogels genieten. Wij hebben ook genoten van de vogeldemonstratie. Wat mooi alle vogels bij elkaar! Wat wij erg jammer vonden, is dat de souvenirwinkel niet open was. Normaal koop ik iets als aandenken en dat heb ik nu helaas niet.

• Vogeldemonstraties

Great park and friendly staff!

Very pleasant park, pond, and show. Love it!

• Would you recommend us? Yes

Leuk dagje uit!

Leuk dagje uit met onze peuter. Grote complimenten hoe er omgegaan wordt met de corona maatregelen, alles keurig geregeld en zeer duidelijk. In de speeltuin kon onze dochter heerlijk haar gang gaan. Voor herhaling vatbaar!

• Vogeldemonstraties

Heerlijk om eindelijk weer door het park te kunnen lopen!!

Het was duidelijk hoe te lopen. Dat voor het hotel éénrichtingsverkeer is werkt niet echt. Je ziet toch dat mensen ‘even snel’ de andere kant op lopen. Misschien dat stuk toch allebei de kanten op met rotondetje en middenstreep? De vogelshow (13.30 uur) was veel minder dan ik gewend ben van jullie. Maar daar kan ik me niet druk om maken. Ik was vooral blij om eindelijk weer er te kunnen zijn.

• Vogeldemonstraties

was mooi weer wat opviel dat er genoeg punten waren waar je je handen kon desinfecteren prima gerege

personeel die je op vriendelijke wijzen op voldoende afstand te blijven (1.50.meter). dit viel mij op . GOED GEREGELD.

Uitstekend geregeld!

We vonden het fijn dat we weer naar Avifauna konden. De looproute waren duidelijk aangegeven en er was meer dan genoeg personeel om instructies te geven wbt de corona-maatregelen.

Leuke middag

Alles prima geregeld op de eerste dag. Alleen de weg naar de uitgang is nog wat verwarrend.

geweldig!

prachtige natuur en veel dieren! perfect te doen in de nieuwe "1,5 meter" setting Top mensen zoals jullie alles verzorg hebben!

• Vogeldemonstraties

heerlijk even om eruit te kunnen

Waren op een test dag voor de corona. Er was een prima plattegrond en een duidelijke richting in het park. De regels romdom de speeltuin waren voor de medewerkers nog zoekende. Voor de electrische speeltoestellen moest toch het bandje daarvoor gedragen worden. Terwijl de medewerker bij de ingang en op de informatiefolder staat dat dit niet meer hoeft. Assortiment om wat te kopen (bijv een ijsje) is zeer beperkt.

• Vogeldemonstraties

proefopening ivm corona wij hebben abonnement

hulde aan alle medewerkers, alles liep op rolletjes en was perfect georganiseerd!!

Ontzettend leuke dag gehad

Het park staat mooi in bloei en alle dieren zien er goed uit. Alles is erg schoon en wandelpaden en richting goed aangegeven.

Goed georganiseerd!

Alleen als je vanuit speeltuin als laatst heb dan moet je hef hele grondje weer doen om naar buiten te mogen. Want gelijk rechtdoor gaan mocht niet. Terwijl je wel als laatst de speeltuin had. Dus misschien kijken of daar een andere oplossing voor is.

• Vogeldemonstraties

het was spannend hoe het zal zijn maar prima geregeld

ik vond het goed geregeld

Weer super leuk!

Avifauna heeft het het bezoek goed geregeld. De eenrichtingswegen zijn duidelijk aangegeven en er zijn veel medewerkers om te helpen. Je krijgt een tijdsblok voor de speeltuin wat de speeltuin heerlijk rustig maakt! Ze hadden ook wel minder medewerkers in de speeltuin kunnen inplannen. In de speeltuin miste ik wat bankjes. Er waren niet veel mogelijkheden voor ouders om ergens te zitten.

• Vogeldemonstraties

Mooi aangelegd park, waar je al wandelend vele vogels kan zien, naast enkele andere dieren

Mooi park, waar ik graag kom wandelen en fotograferen. Sommige hokken ogen wat gedateerd en enkele vogels zijn moeilijk zichtbaar, maar over het algemeen is alles goed te bekijken.

• Vogeldemonstraties

Park ligt er prachtig bij en goed te doen met de richtlijnen van nu!!!

Gister heerlijke ronde met mijn drie jongens door het park gedaan. Wat ziet het er mooi uit allemaal en de eenrichting door het park is ook goed duidelijk, het is af en toe even een stukje extra lopen, maar is het meer dan waard. Ook het personeel was duidelijk aanwezig en gaf goeie instructies. Top! Wij komen snel weer.

• Lori's voeren N.v.t.

Leuke dag gehad met het gezin.

Medewerkers waren heel vriendelijk en erg goed bezig met covid19 maatregelen.

• Lori's voeren N.v.t.

Altijd leuk en gemoedelijke sfeer

Wij komen er al jaren en het blijft leuk Er is natuurlijk ook een leuke speeltuin voor de kinderen en het is gewoon een leuk park waarbij je even heerlijk kunt genieten van de vogels vooral de vogeldemonstratie is leuk en het is een heel mooi aangelegd park

• Voederpraatjes
  • Lori's voeren

Netjes

Alles netjes geregeld. Mag iets duidelijker qua bordjes en routes. 1 ding wat volgens mij anders zou kunnen. Als je bij de vogelshow vandaan gaat dat je dan rechtsaf gaat bij de tribunes. Dan kom je uit bij de voilleires van de ara's en de hoofdroute. Daarna ga je naar huis en kun je vrij snel naar de uitgang. Nu moesten we helemaal het park weer door om de hoofdroute te volgen. De kinderen waren bekaf na 3 rondjes te lopen in het park. 1x voor de toegang van het park 1x na het bezoek van de speeltuin 1x na de vogeldemonstratie

• Lori's voeren N.v.t.

Mooie dag wel even wennen aan de regels

Mooie dag weer zat mee aardige medewerkers

Echt een heel mooi park

Heerlijk om met je camera rond te lopen en foto's te maken. Er zijn wel wat behuizingen die wat oud zijn en een beetje over groeit zodat het lastig is om de vogels te zien. Maar dat maakt het ook weer leuk om te zoeken. Soms lastig om foto's te maken door dat je niet dicht bij het gaas kan komen en dat heel dicht is.

Over Vogelpark Avifauna

Ontdek ZOOveel in Avifauna