Duidelijk, relaxed, liefdevol

Ik ben zeer tevreden over uitvaart 24. Ze nemen de tijd om alle mogelijkheden rustig en duidelijk met je te bespreken. Mijn moeder is op een liefdevolle manier opgehaald en verzorgd waardoor je zelf ook een voldaan gevoel krijgt. Alle administratieve nazorg hebben ze uit handen genomen. Dat gaf ons daarom de tijd om te rouwen i.p.v veel te moeten regelen.

we voelden ons gelijk op ons gemak

nadat Corinne Jonkers bij ons thuis was liep het gesprek gelijk soepel wij en vertrouwt dat alles goed zou komen de uitleg was rustig en goed overzichtelijk en veel was mogelijk ook tijdens de begrafenis was de begeleiding fantastisch wij waren zeer tevreden

Een betrokken en fijne dame om mee te werken.

Corinne was betrokken, erg snel bereikbaar, geduldig, adviserend, inlevend en toch zakelijk. Ik heb haar als erg prettig ervaren en samen met ons heeft ze er voor gezorgd dat we een fijn afscheid hebben gekregen. De onderlinge blikken tijdens de dienst, het snelle schakelen, de gepaste humor enz. Ja, zou haar zeker aanraden! Bedankt……

Zeer goed geregeld

Alles werd heel duidelijk en rustig uitgelegd bij regen achteraf kom.n je altijd bellen geen probleem de uitvaart was prima geregeld zoals afgesproken niets om op te merken alles is gegaan zoals wij het voor ogen hadden

prima alles goed verzorgd

Gert -Jan heeft alles goed verzorgd. Hij reageerde snel op appjes of telefoontjes. veranderingen die er op korte termijn moesten gebeuren werden goed op gepakt. hier en daar een grapje werd als positief ervaren.

Toegewijde mensen .

Tea was een zeer warm en betrokken uitvaart verzorgster

Onze ervaring was zeer goed en vakkundig. Je had het gevoel dat alles mogelijk was. Tea was zeer betrokken en heeft ons zeer goed en met warmte door deze vervelende periode heen geloodst. Wij kunnen niet anders dan zeggen, dat we vol lof zijn over hoe de uitvaart en de periode daarvoor is verlopen.

alles goed geregeld

van het begin tot het eind werd alles snel en goed geregeld

Liefdevol warm afscheid

Uitvaart24 heeft met zorg de crematie van mijn vader verzorgd. De uitvaartbegeleider Juanita Konijn is een hele lieve, fijne en warme vrouw. Ze regelt alles goed tot in de puntjes en is altijd bereikbaar. Ze heeft mooi gesproken op de uitvaart. Dank je wel Juanita ❤️

helder, eerlijk, oprecht en bekwaam

Ons moeder had gekozen voor een 'technische crematie' Haar wens konden we vervullen toen we de website van Uitvaart24 tegenkwamen. we hebben een aantal van dergelijke dienstverleners gecontacteerd maar de mensen van Uitvaart 24 sprongen er uit dit de begripvolle houding, de wijze van communiceren en de ingetogen maar heldere aanpak. Toen het moment dat was om ons moeder over te dragen waren we verrast door de eerbiedige en respectvolle wijze waarop dit georganiseerd was. Als ons moeder er nog bij was geweest had zij zich daarin volledig herkend. Het was een mooie en respectvolle handeling. Zorg, meedenken, dienstbaarheid kenmerken deze organisatie. We kunnen een zullen ze van harte aanbevelen

Er wordt goed geluisterd naar de wensen.

De wensen van de nabestaanden worden met respect uitgevoerd!!! Dit helpt in het verwerken van het verlies.

Vriendelijk en behulpzaam.

Alles is vriendelijk en goed afgesloten.

Eenvoudig goed geregeld zonder problemen .

Alles goed op papier vermeld, en goede nazorg na de crematie.

Net zo goed als een duurdere uitvaart, zo niet beter, maar dan voor een eerlijke prijs

Een uitvaart moeten regelen hoort bij de mindere momenten in het leven. Ik vond herberg fijn dat dit hier kon zonder dat mij geprobeerd werd iets aan te smeren. Gewoon praktisch, maar daarom niet minder professioneel en liefdevol. Ik vond het kontakt erg fijn, to the point, met medeleven en alle afspraken werden meer dan netjes nagekomen.

leuke professionele/gemeende begeleiding van Thea

Vanaf het eerste gesprek met Thea, bij ons thuis dat in een leuke open ontspannen manier heeft plaatsgevonden zijn er duidelijke afspraken gemaakt zonder ook maar één keer de gedachte te hebben gehad dat het puur zakelijk was vanaf de kant van Thea, zoals eerder geschreven leuke professionele/ gemeende begeleiding. We hebben veel aan de tips van Thea gehad. In de dagen na het gesprek tot aan de crematie, hebben we nog diverse keren contact gehad, altijd leuk en gemeend en behulpzaam. Het bestellen van de rouwkaarten heeft ook plaatsgevonden onder professionele hulp. De begrafenis is mooi verlopen en was voor ons een prachtig afscheid van onze moeder en oma. Na de begrafenis is er ook nog contact geweest, bedankt voor het meehelpen om de begrafenis van onze moeder en oma onvergetelijk te maken,. Nogmaals bedankt en vooral Thea. namens ons allen Joop Jochems

Prijs kwaliteit zeer goed hadden de goedkoopste uitvaart op verzoek van de overledene. Alles snel en perfect afgehandeld goede na zorg werd na gebeld of alles was verlopen zoals ik had verwacht, heb ik bij duurdere organisatie niet gehad. Zou er zeker nog een keer een uitvaart door laten regelen.

Een kleine ingetogen uitvaart werd een volwaardig warm afscheid

Maikel Naarden was onze uitvaartleider en heeft voo ons een onvergetelijk warm afscheid verzorgd. Zijn woorden waren pakkend en passend. We hebben voor het afscheid contact gehad en hij begreep meteen onze intenties en ons verlies. Hulde! Ik durf te zeggen dat geen ander de uitvaart voor ons mooier had kunnen begeleiden.. Dank je wel Maikel.

Een uitvaart zonder poespas zoals de overledene graag wenste.

De heren waren zeer meelevend en correct.

Punctueel en juiste balans tussen zakelijk en medeleven

Hele goede ervaring! Een uitvaart service à la carte. Je kunt het net zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Ze doen precies waar je om vraagt, zijn niet opdringerig en blijven in contact. Gewoon heerlijk ongecompliceerd en voor ons de keus voor een volgende keer.

Het is zo belangrijk dat je in een periode van verdriet, liefdevol en goed wordt bijgestaan. Dat hebben wij bij Uitvaart24 mogen ervaren na het overlijden van onze moeder. Corinne, Tamar en andere medewekers: heel veel dank voor jullie hulp en steun.

Zorgzaam en persoonlijk

Mijn moeder is op 7 juni overleden, onverwacht maar ook weer niet. Geen tijd meer om te zeggen wat ik wilde zeggen, Geen tijd meer om elkaar te knuffelen. Die dag stond mijn wereld stil. Wat nu? Er moest zoveel geregeld worden terwijl je zelf geen idee hebt waar je moet beginnen. En daar was op zaterdagmiddag Anneke Kroon. Zij heeft me zo geholpen met alles waar je niet aandenkt op een zorgzame lieve manier waardoor zij echt een plekje in mijn hart heeft en houdt. Anneke ik kan je niet zeggen hoe dankbaar ik de jongens en nel jou zijn voor alles wat je hebt gedaan. Jij gaf mama een buiging tijdens de plechtigheid Ik maak een buiging voor jou. Dikke knuffel Marieke Lievegoed

Heel mooi afscheid en goed verzorgd top

Goed verzorgd mijn zusje heeft een mooi afscheid gekregen zoals zij ook verdient heeft heel respectvol en waardig

Alles top geregeld

Vanaf het begin tot het einde was alles perfect geregeld door Thea van Veenschoten. Ze had alle tijd en begrip voor ons. En mooi dat we een 24 uurs rouwkamer tot onze beschikking hadden. Ze is een heel sympathieke vrouw die hart heeft voor de rouwende

Totaalverzorgd uitstekend gedaan

Alles is ons uit hsnden genomen. We hebben niets meer zelf hoeven doen. Maikel de uitvaartleider was in een woord gewoon geweldig. Jullie hebben er een toch nog mooie dag van gemaakt. BEDANKT ALLEMAAL.

Fantastisch georganiseerd

De uitvaart was perfect georganiseerd er werd goe rekening gehouden met de wensen van de nabestaande in een woord geweldig.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.