Door eerdere ervaring zijn wij opnieuw bij platen terecht gekomen.

Klasse!

Vriendelijke monteurs, meedenkend en kundig.

Goed werk

De aanleg van de panelen is op zich goed gebeurt. Ik heb wel twijfels of de mannen op een veilige manier werken. Er werdt een ladder gebruikt omdat men het plaatsen van een steiger te lastig vond. Ook jammer dat de panelen smerig werden bij plaatsing. De werking van de panelen is prima ook de meterkast is prima geplaatst.

Snel en goed geregeld

Super geregeld

Erg tevreden

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van PlatenDT. Correct in de afwerking. Vriendelijke mannen die de werkzaamheden op het dak hebben uitgevoerd. Minpuntje > telefonisch niet altijd bereikbaar

Goeie service

Ze geven echt goeie service

Top bedrijf!

Bedrijf dat doet wat het beloofd. De installatie van A tot Z tiptop verzorgd.

Geweldige service

Als iets tegen zit bij de plaatsing van de panelen wordt het netjes en naar tevredenheid opgelost

zeer goed

We zijn zeer tevreden over het plaatsen van de panelen.

Top bedrijf met vak kennis!

Ten eerste we zijn goed geïnformeerd over de zonnepanelen. Verschillende offertes aangevraagd uiteindelijk voor sunpower gekozen duurder maar wel 25jaar garantie! Alles functioneerd top! Nu wachten op 21%regeling en salderen maar 👍 groeten van steijn

Snelle en nette werkers

Panelen naar wens en op goede hoogte op het dak. Binnen alles netjes af en weggewerkt. Alleen de Wifi moet nog even aangesloten worden.

Deskundig en klantgericht

Mooie installatie, ook voor een moeilijke opstelling (met panelen verspreid over verschillende plekken) toch een goed systeem geleverd. In de eerste instantie was er een foutje in het systeem aanwezig, maar dit werd door Platen gelijk serieus genomen en z.s.m. en naar volle tevredenheid opgelost.

Doen wat er beloofd wordt .

Vrijdag 1 november geplaatst , 6 zonnepanelen . Compleet set . Wel later pas op de dag i.v.m. storing bus , maar omdat ze het graag klaar wilde hebben met 4 monteurs sterk , 1,5 uur aan het buffelen geweest om het op tijd klaar te krijgen . En ondanks het slechte weer gewoon doorgaan . Netjes gewerkt en keurige uitleg over de installatie .Kleine lekkage zeer snel opgelost , bleek een loodflap niet goed te zitten . Hun antwoord was, wij willen alleen 100% tevreden klanten . En misschien niet de goedkoopste maar mooie service en kwaliteit maken dat helemaal goed. Opbrengst 6 390PWatt Sunpower'S hoger dan verbruik en dat in een donkere tijd waarbij het weinig mooi en zonnig weer was, Zover ben ik een tevreden klant . Verschillende buren van me ook geintresseerd en hangen aan mijn lippen over de resultaten . Zal hun zeker ook naar jullie toesturen voor offertes. Nogmaals bedankt en graag tot ziens .

goede service uitstekend contact en vriendelijk personeel

Wij zijn zeer tevreden. Het eerste contact met Bert was heel goed en duidelijk. We hebben goed contact steeds gehad en een hele goede service. Het personeel is zeer professioneel en vriendelijk en denkt met je mee. Heel netjes dat ze hun schoenen uitdeden en meedachten met het boren ivm middagslaapje van onze jongste dochter. We hebben ze s' middags getrakteerd op lunch! Ze waren ook snel klaar. we zijn zeer tevreden en bevelen jullie zeker aan!

prima werk, keurig afgeleverd.

Sinds enkele dagen zonnepanelen, dus de opbrengst hangt met name van het weer af, het geinstaleerde lijkt allemaal netjes te zijn aangebracht. De installateurs maakten een professionele indruk.

Prima en deskundige werklui.

Erg vervelend, dat ik vooraf 4 x een factuur heb ontvangen terwijl de panelen nog niet waren geleverd. Op de dag dat de panelen werden gelegd, vond er nog een uitvoerige discussie plaats over hoe de panelen het beste geplaatst konden worden. Uiteindelijk was het resultaat, dat de oorspronkelijke opzet behoorlijk werd gewijzigd.

Goed werk!

Goed vanaf het begin tot het einde. Het eerste gesprek was prettig, het advies was helder, het plaatsen van de panelen en de aansluiting gingen vlot en alles zoals was afgesproken. Een tevreden klant.

Prima firma, goede installatie, vakkundig personeel!.

De door deskundig personeel geplaatste panelen en de daarbij voltooide installatie naar de meter en het installeren van de app op de telefoon heeft dit mijn verwachtingen over de panelen ruimschoots overtroffen. Vijf sterren heb ik al gegeven, het cijfer voor de firma Daken is gewoon een 10, dank u voor de geweldige installatie!.

Slecht

Ik bedoel met slecht het volgende. Eerst werd er al 2 keer afgebeld dat de cellen er niet waren, i.pv. 05-06-2019 werd het 12-07-2019 en toen werd het weer 25-09-2019 en toen zijn de cellen ook naar wens gelegd. Alles ging goed alleen konden de monteur geen verbinding krijgen met de Enlighten zij vertelden mij dat er een monteur langs zou komen, dat is ook gebeurd deze heeft 3 of 4 verschillende Enlighten vervangen maar kon ook het niet klaar maken en is zonder resultaat vertrokken en vertelde dat er op terug gekomen zou worden. maar wij hoorden niets meer van Platen en heb toen op 01-11-2019 zelf maar weer contact gezocht en afgesproken dat er op maandag 04-11-2019 een onteur langs zou komen maar er is niemand langs geweest op 04-11-2019 dus heb ik op 05-11-2019 maar weer gebeld en gevraagd waarom de monteur er niet was geweest, ik kreeg toen de melding dat hij was ingepland op dinsdag 12-11-2019 een foutje van Platen (kon er ook nog wel bij) er is nu afgesproken dat 20-11-2019 een monteur langs komt. ten einde ik had beter na mijn vrouw kunnen luisteren en niet betalen voordat alles gereed was maar ik ging er van uit dat dat bij Platen niet nodig was. Vrg Cees Lange

Geachte familie de Lange, Wij betreuren uw ervaringen met ons bedrijf. Inmiddels hebben we contact gehad, maar willen wij graag een volledig inzicht van de situatie geven. U heeft gekozen voor Sunpower zonnepanelen op uw dak, wat op zonnepanelen gebied op dit moment het beste en mooiste wat er verkrijgbaar is. Echter is Sunpower zo overdonderd door het succes van hun panelen dat de productie de verkoop bij lange na niet kon bijhouden. Dit heeft helaas geleid tot langere levertijden dan wat wij normaliter van hen gewend zijn. De betreffende leveringen zijn meerdere keren opgeschoven. Uiteindelijk zijn de zonnepanelen naar tevredenheid geplaatst, echter ging de uitlezing van alle panelen niet in een keer goed, Inmiddels is dit opgelost, maar dat heeft wat voeten in de aarde gehad. Wij zijn ons ook zeer bewust dat de communicatie met ons bedrijf onvoldoende was. Wij zijn al enige tijd bezig om ons team uit te breiden, zodat de communicatie goed en snel plaats vindt. Inmiddels hebben we twee nieuwe medewerkers op kantoor er bij gezet en onze procedure aangepast, zodat we in de toekomst de communicatie beter kunnen waarborgen. Al met al heeft het met name te maken met groeistuipen van zowel de solar sector, als ons bedrijf. Wij betreuren uw negatieve gevoel bij ons bedrijf en nodigen u van harte uit voor een leuk dagje toeren met onze volledig electrische Eden, waarbij u van ons natuurlijk een picknick mand mee krijgt te compensatie van alle ongemakken. Met vriendelijke groet, Platen Duurzame Technieken

Ervaren monteurs en zéér netjes en klantvriendelijk

Net opgeleverde installatie ! Zeer klantvriendelijk en monteurs zijn zéér netjes

Prima werk geleverd.

De jongens waren rustig in het werk .helemaal top

Niet tevreden

In het begin is het gesprek erg goed en lijken er afspraken gemaakt te kunnen worden, helaas daarna lijkt er een grote onrust in het bedrijf te zijn . Slechte communicatie onderling maar ook naar de klant toe doordat dingen niet op orde zijn. Helaas tot op heden nog niet het beoogde effect en afspraak behaald die wenselijk is. Ik hoop dat dit nog wel gaat lukken

Beste, Wij betreuren de gang van zaken. Inmiddels is er telefonisch contact geweest en staat er een nieuwe afspraak ingepland om de ontevredenheid te komen verhelpen. Verder zullen wij uw review intern oppakken om onszelf te verbeteren.

Jammer,niet volgensafpraak geleverd ,vooroverleg was prima verlopen.

Montage niet volgens afspraak, men wilde de voedingskabel niet buiten om installeren en geen kontakt met de zaak opgenomen. Dus werd het binnendoor via de zolder door de woning en niet volgens afspraak via garage en kruipruimte naar de meterkast. De plaatsing is verder goed verlopen.

Zeer net bedrijf uitstekende monteurs en goede uitleg