Wat een fijne verrassingen worden er steeds gereserveerd.

Super; hoge kwaliteit en dat voor zo een aangename prijs. Met de bijgesloten beschrijvingen is het opmaken van de borden kinderspel en zien deze er top uit.

Heerlijke gerechten en voor een eenvoudige thuiskok goed te doen!!

Al meerdere keren genoten van de menu's van La Casserole. Er worden uitgebreide beschrijvingen bijgeleverd ivm het opwarmen van het hoofdgerecht en zelfs hoe de borden op te maken. Geweldig! en wederom voor herhaling vatbaar!!

Super genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole

Tweede Paasdag met ons gezin genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole. Super goed verzorgd, duidelijke omschrijving en filmpjes, waardoor we met slechts geringe handelingen steeds weer een heerlijk gerecht op tafel konden zetten. Echt een aanrader. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar!

voortreffelijk

de formule met een stuk zelfwerkzaamheid zorgt voor een gezellige avond. De druk om evt snelheid te maken is er niet. Al met al een viergangendiner om van te genieten.

Wéér een heerlijk menu

Ook deze keer was het shared dining menu weer voortreffelijk! Heel makkelijk en met duidelijke instructies. Voor ons is la Casserole/Het Ketelhuis dè topper voor betaalbaar thuis uiteten.

Heerlijk eten, echt een leuke ervaring!

Wat goed geregeld. Goede uitleg, video erbij, heerlijk diner en zelfs een muziekje erbij! Het is echt leuk om zelf een chef-kok na te doen, een aanrader!

Heerlijk

Mooi menu en duidelijke beschrijving om de gerechten te maken. Zelfs met allergie werd goed rekening gehouden door een ander toetje te leveren. Kleine tip om dan ook aan te geven wat het voor toetje is. Alles was stuk voor stuk even lekker met goede smaak combinaties.

Heerlijk thuis kokerellen zonder stress

Thuis uit eten, duidelijke instructies en smaakvolle gerechten. Makkelijk te bereiden.

Wederom heerlijk gegeten,kan niet wachten tot het volgende menu

Heerlijk gegeten met zijn tweetjes Op naar het volgende menu

Heerlijk 3-gangen diner afgehaald en goede service

Wij hadden voor de tweede keer een 3-gangen sharing diner opgehaald waar -ditkeer- helaas iets mee was misgegaan. Na een kort e-mailtje hierover werd telefonisch contact opgenomen en werd het meer dan goedgemaakt via een nieuw gratis op te halen hoofdgerecht. Dus, naast lekker eten ook perfecte service!

Verrukkelijk!

Het vega menu was echt heerlijk. Goede smaken komen samen. Echt een smaaksensatie!

Geweldig en goed georganiseerd

We hebben wederom genoten van ons diner voor 2 personen. De gerechten zijn onderverdeeld in kleuren, zodat je met de duidelijke aanwijzingen die worden meegegeven een fantastisch diner op tafel zet. Het was in een woord geweldig en zeker weer voor herhaling vatbaar!

Geweldig!

Wij hebben het shared dining 4-gangenmenu afgehaald voor 6 personen. Het was ontzettend leuk, goed verzorgd en heerlijk. Een hele leuke ervaring!! Ik zal het iedereen aanbevelen.

Voortreffelijk!

Voor de tweede keer afgehaald! Wat een zalige gerechten en makkelijk voor te bereiden. Heel goede prijs/ kwaliteit verhouding. Dé grote verrassing voor regio Eindhoven!

Overheerlijk! Aanrader

Geweldig genoten van een overheerlijk 4 gangen diner thuis. Super makkelijk te maken en heel handig een beschrijving met qr code met filmpje hoe je het mooi kan opmaken. Ook heel leuk een spotify playlist erbij met hele leuke muziek. Was subliem en een hele nette prijs. Aanrader!

Heerlijke borrelbox. We hebben genoten van al het lekkers.

Er is geen woord teveel gezegd als ik zeg dat we met viertjes fantastisch heerlijk gegeten hebben. Verschillende verse groenten, met allerlei tapas hapjes en passende sausjes en kruidenboters. Van vis en vlees tot vegetarisch. Ze roepen wel eens, eten verbindt mensen en vooral als het lekker is. En de prijs verhouding en kwaliteit was zeer positief en overtuigend. Wij en onze vrienden gaan er zeker nogmaals gebruik van maken.

Goede kwaliteit, ruime hoeveelheden, gebruiksvriendelijk aangeleverd.

Voor de 2e keer Shared Dining besteld, en wederom was het uitstekend. Lekkere vis, vlees en Vega gerechtjes, goed klaargemaakt, ruime hoeveelheden, goed en overzichtelijk verpakt en eenvoudig te bereiden en serveren. En last but nog least prima prijs-kwaliteitsverhouding!

Top restaurant ervaring thuis !

Lekker thuis gegeten met een shared diner afhaalmenu . Alles op hoog niveau en ruim voldoende . Met behulp van de beschrijving en de filmpjes zijn de bereiding en een mooie presentatie op het bord een fluitje van een cent.

Dat was genieten ☺️! Iedere keer weer een feest!

Het eten was allemaal weer even smakelijk en gevarieerd. Lekker uit eten in je eigen huis. Een mooie afwisseling in deze Coronatijd. Én wie weet voor straks een mooie oplossing voor als je gasten thuis hebt. We kijken al weer uit naarhet volgende menu!

Zonder uren in de keuken te staan, toch een heel feestelijk en heerlijk Valentijnsdiner op tafel!

De binnenkomst bij t restaurant om het diner af te halen (in de hal)was dit keer minder gezellig dan de vorige keer. (In het restaurant zelf). Maar het vriendelijke personeel maakte t toch leuk! Evenals de leuke verpakking en de roos bij het diner. De inhoud was mooi verzorgd en leuk ingepakt met een heel duidelijke beschrijving mbt het klaarmaken van de gerechten. Het was zondermeer een echte verrassing! We hadden een echt... "uit eten gevoel". Kaarsjes aan, lekker glas Prosecco erbij... En dan het heerlijke diner..... Vooral ook de koude gerechtjes waren een verrassing op je tong. De vele smaakjes en de leuke opmaak maakten het plaatje compleet. We hebben ervan genoten!!!

Het valentijn - menu was een schot in de roos!

De gerechten waren van prima kwaliteit, de kleurmarkering van de verschillende gangen handig en de bereidingsinstructies duidelijk. Zeer geslaagd!

Top Valentijnsmenu!

Er is met veel zorg en aandacht aan het Valentjjnsmenu gewerkt. De gerechten waren makkelijk op te maken vlg de aanwijzingen en zonder uitzondering erg lekker. Zelfs de doos was extra versierd en leuk ingedeeld en boven op de doos een mooie gele roos. Voor ons een zeer geslaagde Valentijn.

Het was lekker!

Hadden het valentijnmenu besteld. Was goed geregeld en het is eenvoudig om het thuis verder af te maken/opwarmen. Is voor herhaling vatbaar!

G e w e l d i g !!

We hebben enorm genoten van de heerlijke gerechten, de (eenvoudige) bereiding, de speelse wijze van weergave van de instructies en het creatief opmaken van de borden. Het is een enorme aanrader om (in ons geval het valentijns diner) te bestellen!! Heerlijk thuis uit eten!

Lekker en leuk!

Gevarieerd, heel lekker en leuk om het zelf verder te bereiden. Duidelijke instructie en eenvoudig uit te voeren. Zelfs nog een playlist voor achtergrond muziek, leuk. Voor herhaling vatbaar, ook wanneer we weer meer gasten thuis mogen uitnodigen.