Alles top geregeld

We hebben nu enkele 33PlusParty's georganiseerd in Ketelhuis en Kasteel St Oedenrode. Prachtige lokaties en altijd top verzorgd.

Ik raad la casserole aan met een dikke JA! Wij wilde ons huwelijk op een locatie houden omdat er gasten van ver kwamen en ze niet allemaal door de stad heen moeten gaan rijden. Zodoende kwamen we uit bij het ketelhuis op de grote beek. We waren meteen verliefd. Wat een prachtige locatie (Ook van de B&B is door onze gasten en ons zelf gebruik van gemaakt. Heel handig.) Tijdens de voorbereiding liep ik tegen wat dingentjes aan. Maar dat is besproken en werd meteen opgelost. Ik ben van mening waar mensen werken worden “fouten” gemaakt. Gaat om hoe het opgelost wordt en de service. Dat is hier dik in orde. De service van de catering is zoals hierboven genoemd uitstekend. Werd meegedacht en de mensen zijn meegaand. Als er in hun assortiment veranderingen waren in bv nieuwe menu’s werd dat kenbaar gemaakt. Dat vond ik erg fijn. Op onze dag 20-02-2020 zelf is alles perfect verlopen. Het eten was verrukkelijk. De bediening was vriendelijk, meedenkend, meegaand en kwamen tussendoor geregeld even vragen of alles naar wens was. Na enkele dagen werd er vanuit de catering gebeld om te informeren of alles naar wens is geweest en of er aandacht puntjes waren. Niks te klagen dus. Lieve mensen van la casserole, de mensen die mijn mails en telefoontjes beantwoord hebben, de bediening, de koks en iedereen die ik vergeten ben. Hartstikke bedankt voor de goede zorgen. Wij hebben een perfecte trouwdag gehad. Mochten wij in de toekomst weer eens een groot feest willen geven weten we jullie te vinden. Groetjes Kim en Dennis

Alles was lekker, zelf gemaakt, mooi opgediend en zeker genoeg. We zijn zeer tevreden.

Het was weer uitstekend geregeld!

We geven de aankleding en verzorging van onze personeelsbijeenkomsten al een aantal jaren uit handen aan La Casserole. Ze denken creatief mee en verrassen ons iedere keer weer met een mooie aankleding en heerlijk eten. Top service!

Super!

Heerlijke, mooie en gezonde gerechten, ook veel keus voor vegetariërs!

Perfect !

uitstekend eten, alle service conform wensen en afspraken uitgevoerd, professionele medewerkers, ook in back office

Veel stress gehad tijdens de voorbereidingen

We hadden een perfecte en prachtige bruiloft in Kasteel Henkenshage. Dat is de enige reden waarom ze twee sterren krijgen in plaats van één. Het personeel was geweldig en Sjors (de manager) deed het perfect. MAAR... Wat een gedoe: heel veel stress, miscommunicatie en vooral onredelijke communicatie van de eigenaar van La Casserole, tot op het moment dat hij gewoonweg gemeen was. Over elke kleine personalisatie wordt moeilijk gedaan en je krijgt vooral veel 'nee's te horen. Bij dit bedrijf is klant absoluut geen koning en mijn ouders hebben de organisatie van mij (als bruid) over genomen omdat de eigenaar gewoonweg niet respectvol was. Als wij dit eerder hadden geweten, hadden wij nooit een contract getekend en een andere locatie gezocht waar La Casserole niet deel van uit maakt. Een bruiloft organiseren vanuit het buitenland is al moeilijk genoeg, en de grootste fout is natuurlijk de manier waarop gecommuniceerd werd: via email. Er werd mij nooit gevraagd of ik 'minder emails' wilde sturen en ik kreeg sowieso maar antwoord op de helft van mijn vragen. Als ik dan belde voor duidelijkheid, werd me verteld om het in een email te zetten. De telefoon is zelfs op gegooid omdat ik vroeg of het mogelijk was dat mijn gasten - na een driegangenmenu gegeten te hebben - in de avond maar 6 hartige hapjes te kunnen serveren in plaats van de standaard 10. Schijnbaar ben ik hier dan de onredelijke om dit te vragen en verdient dat een boze snauw om daarna de telefoon op gehangen te krijgen. Dit zijn maar enkele voorbeelden van de acht maanden lange moeilijkheden die wij gehad hebben. Als je dus net als ik een perfectionist bent, kies dan voor een andere cateraar.

Beste Anne, Ten eerste beste wensen voor 2020! Vanaf het eerste contact met onze gasten proberen wij de zorgen van hen over te nemen, zoals we ook bij jullie probeerden. Echter kregen we dit bij jullie niet onder controle omdat we jouw zorgen niet weg konden nemen. Dit komt misschien wel omdat jullie in het buitenland wonen en jij niet snel iets uit handen durft te geven omdat je zo perfectionistisch bent. Je hebt ons ongeveer 150 e-mails gestuurd. Hier is ons verkoop kantoor niet op ingericht voor het organiseren van 1 bruiloft. Wellicht had je beter een wedding planner in kunnen schakelen. Aangezien het op een gegeven moment te spannend voor jou werd, is de organisatie overgenomen door jouw ouders en de heer Vroomen. Dit in combinatie met jouw voorwerk resulteerde in een perfect verzorgde dag zoals jij voor ogen hebt gehad. Wij vinden deze review dan ook niet op zijn plaats, zeker niet 5 maanden na je bruiloft. We zouden het dan ook op prijs stellen dat je deze beoordeling aanpast. Met vriendelijke groet, Team La Casserole Catering & Events

Fantastisch!

Lekker eten en super personeel! We hebben echt genoten en we kunnen het eenieder aanraden. Een lekker kerstdiner en onze keuken was keurig netjes opgeruimd!

Mijn 65ste verjaardag was super.

Prachtige locatie. Heerlijk eten en een vriendelijke behulpzame bediening. Al met al een aanrader.

De avond was heel smaakvol, zowel qua inrichting en catering. De medewerking en overleg met jullie verloopt altijd gesmeerd. Komen ook altijd met ideeën om zaken anders aan te pakken of te presenteren. Nogmaals mijn hartelijke dank.

Super locatie en een super leuk team

Ik heb daar mijn 50e verjaardag gevierd en de locatie spreekt voor zich zelf in een woord geweldig. Team La Casserole top gasten zeer klant vriendelijk.

Grandioos

Het buffet was meer dan voortreffelijk en het personeel heeft uitstekend bijgedragen tot het welslagen van de dag.

Geweldige middag/avond gehad

Op zaterdag 19-10-2019 op Kasteel Henkenshage ons 40 jarig bedrijfsfeest gevierd. Perfect verzorgd, goede/vlotte bediening. Goed eten. Dit alles op een schitterende locatie.

Goede catering en een goede service

De taart en toosten was goed. Drank service was minder vandaar een ster minder . Feest service was prima en orde en de hapjes was netjes. Ze zeiden de heletijd tegen de bruid dat er wel of geen pinda in zaten omdat ze pinda allergie heeft. Herhalings vatbaar

Geweldig!

Afgelopen zaterdag hier het bedrijfsfeest gevierd op deze schitterende locatie. Alles netjes verzorgd, goed eten, goede/vlotte bediening, lekkere en diverse hapjes (zeker niet karig). Zeker aan te bevelen.

Supermooie locatie. Uitstekend gegeten. Top verzorgd en hartstikke lekker ook de hapjes.

Zeker een aanrader !

Her slechte diner ooit genuttigd.

Karige hapjes stukjes gefrituurde kip en vietnamese loempiaatjes Bakje pinda's. Het diner was keuze uit vlees of vis. Gekozen vlees: en dan krijg je een droog stuk parelhoen. Volgens mij is dit gevogelte en niet gekozen. Nog nooit zo erbarmelijk slecht gegeten.

La Casserole heeft van onze droom een werkelijkheid gemaakt!

Wij wonen in de Verenigde Staten en ik was bang dat het ontzettend moeilijk zou zijn om een huwelijk te regelen in Nederland. Ik maakte me echt om niets zorgen, want mijn totale ervaring met iedereen van La Casserole was uitstekend. De klasse van het bedrijf evenaart de klasse van Kasteel Henkenshage. De communicatie was uitstekend. Ik had altijd of dezelfde dag of de volgende dag antwoord (en ik stelde veel vragen), zelfs met het tijdsverschil was er geen enkele probleem om te communiceren. Daphne en Deveney zouden hier in the US workshops kunnen geven hoe white glove customer service uitgevoerd moet worden! Onze gasten hebben ons verteld dat ze naar veel bruiloften zijn geweest, maar dat DIT hun beste ervaring ooit was en dat ze nog nooit ZO heerlijk hebben gegeten op een bruiloft. De bediening was zo fantastisch, onze gasten kwamen niets te kort, en onze host voor de dag Mariella had alles tot in de puntjes onder controle en bleef kalm zelfs toen het begon te regenen. Zij had plan B al helemaal uitgewerkt. Onze ontmoeting met Laurens stelde ons compleet gerust. Alles was zo uitstekend georganiseerd, zelfs met onze speciale vraag om een American style wedding te hebben met bridesmaids en groomsmen. Niets was een probleem en mijn man en ik werden als koning en koningin behandeld. Mijn meisjesdroom is helemaal uitgekomen. Het kasteel is prachtig en we hebben een mooie huwelijksnacht doorgebracht in de bruidssuite. Dank jullie wel. Dit kon ECHT niet beter! Wij zullen jullie nooit genoeg kunnen bedanken! Marjorie en I.B. Alexander

Voortreffelijk

Hebben fantastisch feest gehad en zullen jullie zeker aanbevelen aan andere.

De verzorgde dag was op alle fronten prima georganiseerd.

Onze trouwdag was super, zowel bediening, catering en organisatie waren super. 1 opmerking. De communicatie voorafgaand aan de dag verliep niet echt soepel. Dit is echter goed gecompenseerd op de dag zelf.

Ik heb van de deelnemers alleen maar positieve reacties ontvangen

Ik heb van de deelnemers alleen maar positieve reacties ontvangen

zie mail 25 april

• Welke locatie heeft u bezocht? Kasteel Henkenshage
  • Wat was de reden van uw bezoek? feest-arrangement

Onze trouwdag was echt mede door jullie fantastisch!

• Plaats: Eindhoven
  • Welke locatie heeft u bezocht? Het Ketelhuis
  • Wat was de reden van uw bezoek? trouwfeest

• Welke locatie heeft u bezocht? Het Ketelhuis
  • Wat was de reden van uw bezoek? feest-arrangement