In één woord perfect!

Wij hebben onze bruiloft bij het Ketelhuis mogen vieren. Alles was tot in detail verzorgd en niks was te gek. Leuke medewerkers, perfect en heerlijk eten. Wij hebben nog van veel gasten nadien alleen maar lovende en positieve woorden gehad. Kortom een dag om niet te vergeten die zo onvergetelijk is mede door de medewerkers van Casserole.

vouchers van Social Deal

Ik heb 2 vouchers van Social Deal gekocht en kan deze niet eens meer gebruiken. Want ze zitten helemaal vol, zeggen ze. Maar gewoon boeken op hun site gaat wel. Terwijl deze geldig zijn tot 21 november. Belachelijk.

De eerste keer dat wij deze plek bezochten. We werden wel geheten door vriendelijke medewerkers, de sfeer was erg huiselijk en gezellig! We hebben geweldig gegeten en gelachen.. Alles was tot in de puntjes goed geregeld en georganiseerd. De moeder en dochter die in de bediening werken, zijn goud waard voor een horeca onderneming. Wat een vriendelijke service, viel echt op! Wij raden deze plek zeker aan!

Heerlijk gegeten

De prijs kwaliteit verhouding was uitstekend .We hebben heerlijk gegeten jong en oud waren content. Dit sharing diner was een schot in de roos en zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten, uitstekende samenstelling van gerechtjes

Shared diner afgehaald. Prima verzorgd en erg smaakvol. Zeker aan te bevelen.

Heerlijk uit eten thuis

Lekkere smaakcombinaties, mooi opgemaakt. Duidelijke uitleg hoe op te dienen en/of te verwarmen. Zelfs met filmpjes als je dat wil. Eenvoudig te bereiden thuis. Porties zeker voldoende. Compleet incl. broodjes en smeersels. Goede prijs-kwaliteit. Leuke muziek lijst. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige restaurant@home ervaring!!

Het shared dining concept van La Casserole Is echt geweldig. Voor iedereen toegankelijk, betaalbaar en te maken. Je waant je in een sterrenrestaurant. Inmiddels al 2x gedaan maar nog steeds voor herhaling vatbaar. Delicious!!

Mooie ontspannen wandeltocht, zeker een aanrader

Het is een een hele mooie route met leuke rustpunten. Vooraf kregen we koffie/thee met iets lekker en hebben onderweg een heerlijke lunch genuttigd. Deze wandeling met lunch is zeker en aanrader en voor herhaling vatbaar

Echt ster waardig diner

Hele goede service, duidelijke uitleg bij de gerechten en makkelijk op te dienen. Het eten is verrukkelijk. Dit verdiend echt een Michelin ster wat ons betreft. We hebben hier al vaker een sharing diner besteld en ook bij andere restaurants, maar la Casserole springt er toch er met kop en schouders boven uit.

Thuis een culinaire ervaring op tafel zetten!

Makkelijk, duidelijke beschrijving, lekker, en voldoende eten. We hebben genoten van het 4 gangen shared diner!

Mega goed verzorgd!

Super uitgebreid, alles was vers en het was ontzettend lekker!

In een woord Fantastisch,

Ook deze keer hebben wij en onze gasten genoten van het heerlijke menu. Met name de zalm was voortreffelijk. Mag van ons vaker in het menu voorkomen.

helemaal top!

Erg lekkere gerechtjes die er met de bijgeleverde garnering ook nog eens leuk uitzien. Thuis even afmaken is zo gebeurd.

Goed verzorgd!

Duidelijk met kleurcoderingen en een stappenplan. Het is niet moeilijk en erg lekker.

Heerlijk

Voor mijn ouders een driegangen menu besteld voor hun 63 jarige trouwdag. Met de duidelijke uitleg er bij lukte het hen prima de maaltijd te serveren. En ze hebben er van genoten! Ze vonden alles verrukkelijk! Mijn moeder( 86) heeft zelfs de Spotify playlist gebruikt. Het was een succes.

Gewoon heerlijk

Al een paar keer het sharing dinner exclusive besteld. Duidelijke beschrijving, zelfs met filmpjes erbij, heerlijke en gevarieerde gerechten die makkelijk te bereiden zijn. En bovendien een leuke romantische playlist via Spotify voor achtergrond muziek. Lichtjes uit, kaarsjes aan en super romantisch dineren.

De menu's waren erg lekker

De menu's waren erg lekker, snel te bereiden/samen te stellen en hele fijne duidelijke instructies....!

Wat een fijne verrassingen worden er steeds gereserveerd.

Super; hoge kwaliteit en dat voor zo een aangename prijs. Met de bijgesloten beschrijvingen is het opmaken van de borden kinderspel en zien deze er top uit.

Heerlijke gerechten en voor een eenvoudige thuiskok goed te doen!!

Al meerdere keren genoten van de menu's van La Casserole. Er worden uitgebreide beschrijvingen bijgeleverd ivm het opwarmen van het hoofdgerecht en zelfs hoe de borden op te maken. Geweldig! en wederom voor herhaling vatbaar!!

Super genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole

Tweede Paasdag met ons gezin genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole. Super goed verzorgd, duidelijke omschrijving en filmpjes, waardoor we met slechts geringe handelingen steeds weer een heerlijk gerecht op tafel konden zetten. Echt een aanrader. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar!

voortreffelijk

de formule met een stuk zelfwerkzaamheid zorgt voor een gezellige avond. De druk om evt snelheid te maken is er niet. Al met al een viergangendiner om van te genieten.

Wéér een heerlijk menu

Ook deze keer was het shared dining menu weer voortreffelijk! Heel makkelijk en met duidelijke instructies. Voor ons is la Casserole/Het Ketelhuis dè topper voor betaalbaar thuis uiteten.

Heerlijk eten, echt een leuke ervaring!

Wat goed geregeld. Goede uitleg, video erbij, heerlijk diner en zelfs een muziekje erbij! Het is echt leuk om zelf een chef-kok na te doen, een aanrader!

Heerlijk

Mooi menu en duidelijke beschrijving om de gerechten te maken. Zelfs met allergie werd goed rekening gehouden door een ander toetje te leveren. Kleine tip om dan ook aan te geven wat het voor toetje is. Alles was stuk voor stuk even lekker met goede smaak combinaties.

Heerlijk thuis kokerellen zonder stress

Thuis uit eten, duidelijke instructies en smaakvolle gerechten. Makkelijk te bereiden.