geweldig

Heel erg tevreden. Professioneel, meedenkend, snel, degelijk en heel vriendelijk. Goede duidelijke tekeningen, verzorgd dossier. Alle toezeggingen werden gestand gedaan en het was zelfs eerder klaar dan afgesproken. Communicatie verliep vlot. Per telefoon en Teams werd ik bijzonder vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Voor de tweede keer ben ik weer uitstekend geholpen door Jeroen van Architectdirect. Jeroen denkt met je mee en geeft daarbij kundig advies. Ook de bouwtekeningen leverde hij snel met heldere uitleg. Binnen 3 dagen na het indienen van de bouwtekeningen hadden wij onze omgevingsvergunning al binnen!

Klantvriendelijk en professioneel

Gerichte hulp wordt geboden en zaken worden netjes afgehandeld

We zijn super blij met de resultaten van onze architect tekening!

Het contact met Dennis en andere collega's verliep heel fijn, het gehele traject liep zoals wij hadden gehoopt, duidelijk en konden met al onze vragen terecht, communicatie top! en binnen de afgesproken tijd is de mooie architect tekening afgeleverd. Bedankt Dennis en het team van Architect Direct! Groet, Ruud en Lucienne Schrier

Duidelijk, helder & adviserend

Wij hebben het ontwerp voor onze uitbouw in samenwerking met Pebbles Thijssen gedaan. Wij hebben deze samenwerking als erg prettig ervaren. Pebbles luistert naar onze ideeën en drukt niet haar eigen idee door. Ze geeft begrijpelijke uitleg en heeft onze wensen vertaald naar een mooi plan. Naast het ontwerpen heeft ze ons ook geholpen met het indienen van de vergunning in het omgevingsportaal waarna we snel onze vergunning kregen. Kortom een prettige persoonlijkheid die duidelijk en helder communiceert en ons goed heeft geadviseerd.

Zeer goed geholpen!

Architect direct denkt ook goed mee! Duidelijke afspraken en komen afspraken na!

Fijn en efficient proces met goede afloop bij de vergunningaanvraag

De tekeningen werden na een teamsmeeting precies volgens wens op basis van oude bouwtekeningen en foto's gemaakt. Het pakket met tekeningen bevatte alle informatie die nodig was om vlot de vergunning aan te kunnen vragen. Alle verdere betrokkenen (aannemer, constructeur etc) hebben alle informatie die ze nodig hebben om snel te kunnen starten.

Great professionalism, knowledgeble, help&result oriented, and all in perfect English. The advise 30min free call was realated to a roof terrace questions which we managed to solve to efficient exchange of information and quick access to needed regulations. Highly reccomended

Een efficiënte en plezierige inhuur van een architect.

Prima manier om een architect in te schakelen. Met videogesprekken heb je eigenlijk geen bezoek aan huis meer nodig. Dat is onze ervaring voor het bouwen van een erker. De communicatie met de constructeur voor de constructieberekening kon nog iets beter gestroomlijnd worden; in dat geval vijf sterren!

Klantvriendelijk, snel, transparant en het gewenste resultaat

Pebbles heeft mij erg goed geholpen met de omgevingsvergunning voor een dakopbouw. Tijdens het gehele proces werd er goed meegedacht.

Goeie club

Ik heb het contact met Architect Direct als zeer prettig ervaren. Nemen de tijd voor je als klant, denken mee in praktische oplossingen. En het eindresultaat was top. Kortom, beveel die gasten zeker aan.

Professionele begeleiding!

Super goeie ervaring met deze architecten. Juul heeft ons goed geholpen met het plan en tekeningen voor onze dakopbouw. Ze denken goed mee, werken gestructureerd en ook de prijs is goed. De samenwerking en communicatie met externen als de constructeur en de gemeente verliep vlekkeloos. Top!

Vakmensen die goed meedenken

Fijne samenwerking en korte lijntjes, hierdoor erg persoonlijk geholpen. Door het in eerste instantie afwijzen van de vergunning was het even slikken welk bedrag we nog extra moesten gaan betalen, en dat op een punt dat er geen weg meer terug was. Desalniettemin, toen ook snel en adequaat alles aangepast wat heeft geresulteerd in een vergunning waarmee we los kunnen! Bedankt.

Van A naar Z perfect begeleidt

Het proces is helemaal uit handen genomen. Perfecte begeleiding. Denkt mee, goede communicatie.

Goede communicatie. Ondanks kleine foutjes toch een geweldige ervaring.

We hebben stap voor stap vanaf begin tot eind alles besproken. In de tekeningen zaten hier en daar wat foutjes maar deze zijn snel opgelost. Zeer tevreden met de werkwijze en de afhandeling.

Prettige en duidelijke aanpak

We hadden diverse offertes opgevraagd, maar het werd ons niet duidelijk waarom een architect zo prijzig moet zijn bij een verbouwing die wij al redelijk voor ogen hadden. Bij architect direct was de prijs aanzienlijk betaalbaarder en de aanpak - strakke planning - sprak ons ook wel aan. We zijn erg blij dat we die keuze hebben gemaakt. Er was alleen even een punt met de constructie tekening, maar dat hebben ze keurig opgelost. Ook die ervaring was vervolgens erg prettig. Dus het totaalpakket samengevat, uitstekend!

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!