gemak en foutloos

gemak en foutloos voor mijn administratie

Hj

Heel behulpzaam

Zeer behulpzaam, geduldig, duidelijk, volledig, vriendelijk, ... Alles wat het zou moeten zijn, thanx!

top service

elke factuur komt goed en snel door. Mocht er iets fout gaan dan kan ik altijd Herman bellen

Facturen komen vlekkeloos aan

2 fouten per jaar op duizenden inkomende facturen is een perfecte score. 10 met een griffel voor jullie geleverde werkzaamheden en daarnaast vriendelijke hulp bij telefonische hulp. Hulde en fijne feestdagen en gezond 2024

Goede uitleg

Persoon nam de tijd om alles uit te leggen, duidelijk en goed duidelijke communicatie

Erg handige service

De service is snel en wetkt zoals het moet

Te weinig inzicht

Ik vind het vervelend dat ik niet kan zien welke facturen ik al ingeboekt heb

Prima service naar klanten toe

De aangeleverde gegevens worden snel en zorgvuldig behandeld en teruggestuurd om te kunnen verwerken.

perfect

perfect

Handig maar iets teveel extra controle nodig.

Het is een handig systeem om facturen te verwerken. Al zijn er ook minpunten. Het 'gevaarlijke' aan het doormailen is dat er soms facturen niet doorkomen en soms krijgen wij daar via mail bericht van maar soms ook niet, waardoor er soms ook facturen niet verwerkt worden. Als er een factuur niet doorkomt en je stuurt het nogmaals door, krijg je bericht van 'reeds meerdere malen doorgestuurd' en moet ze toch nog manueel verwerkt worden. Het niet kunnen manueel aanpassen van service/Tax date is jammer. Het kan soms lang duren vooraleer de facturen doorkomen in APA. Soms een dag vertraging op, als je in afsluiting zit bv, geeft dit wel extra stress.

Prima tool op de mobiele telefoon om facturen te verwerken

Het inscannen van facturen middels de mobiele telefoon gaat prima en levert geen problemen op. Ook de verdere afhandeling is top.

Too

To the point

fijn om te gebruiken

volledig te gebruiken vanuit mijn administratie werkt het inlezen van pdf facturen die worden omgezet naar UBL prima

Makkelijk

Inkoopfacturen worden correct en snel klaar gezet in de boekhouding

Correct en snelle reaktie s

Klantvriendelijk en service(oplossings)gericht

n.v.t.

geweldig geen werk van.

een aanvulling op mijn administratie zeker een aanrader

Perfecte hoogwaardige ondersteuning bij problemen

Direct telefonisch bekwame medewerkers aan de telefoon die je ondersteunen met de inrichting van het pakket. Als het zelf niet lukt doen zij dit direct zelf voor je zodat jij aan de slag kunt.

Gaat Altijd goed

Gaat altijd goed

werkt uitstekend

werkt uitstekend

Scheelt me heel veel tijd en de nauwkeurigheid is groot

Bijna alle facturen zijn correct op naam en correct uitgesplitst voor de verschillende BTW tarieven. Het scheelt ontzettend veel tijd met inboeken en het zorgt er ook voor dat je geen achterstanden oploopt, wat snel het geval kan zijn als je tegen een stapel facturen zit aan te hikken. Wij kunnen niet meer zonder.

In het algemeen prima

De werking van Go2UBL is in het algemeen prima. Er zijn specifieke gevallen waarbij het regelmatig fout gaat, maar dat wordt dan wel weer adequaat opgepakt. De massa aanleveringen gaat in het algemeen goed. Wat wel erg prettig is, dat als je een keer iets hebt, de helpdesk erg goed bereikbaar is, en zeer snel je probleem oppakt.

Niet altijd even positief

Vaak terugkerende problemen met valuta’s. Creditnotes niet altijd correct verwerkt

Bijna alle facturen altijd goed ingelezen en aangeleverd

Makkelijk en snel, bijna altijd in een keer correcte aanlevering kan de facturen dan zo automatisch inlezen in boekhoudpakket.