Altijd prima en snel

stabiele service, op vragen wordt adequaat gereageerd.

de service is over het algemeen goed, al zitten er toch wel met enige regelmaat fouten in de ingelezen facturen (verkeerd bedrag / verkeerde crediteur of crediteur onbekend terwijl hij wel bekend is)

Uitstekend!

Een goede en waardevolle applicatie, scheelt enorm veel tijd in het verwerken van digitale facturen. Koppeling met AFAS online werkte goed. Klantvriendelijk, kennis van zaken en goede communicatie.

Tijdsbesparing

Eenvoudig en efficient om stukken ingeboekt te krijgen. Vooral de melding dat iets al eens ontvangen/aangeboden is scheelt tijd.

Prima Service

Prima service, soms een kleine afwijking

Uitstekende kwaliteit van aanlevering

Zeer hoge verwerkings graad. Goede aanlevering bespaart zeer veel tijd

Heel fijn programma wat tijdwinst opleverd.

Mooi programma, erg blij mee. Scheelt mij enorm veel tijd omdat ik anders zelf alles handmatig moet inboeken. Al jaren erg blij mee.

Snelle en kwalitatief goede service

Geen bijzonderheden

super

gelijk contact en een oplossing

Goed om mee te werken

Het is erg fijn dat je niet alle inkoopfacturen met de hand in hoeft te boeken. Ik ervaar wel dat bij Pin- en kasbonnen het "Go2ubl-systeem" er meerdere malen gekke omschrijvingen bij zet (bijv "pin-onbekend", benzinefacturen afkeurt terwijl het wel degelijk facturen zijn etc.etc.) terwijl de factuur/bon correct is. Ik heb ook wel eens de indruk dat medewerkers facturen handmatig doorzetten omdat typefouten of gekke omschrijvingen worden gemaakt! Maar in de regel gaat het erg goed.

goede kwaliteit van UBL

Er wordt een uitstekende kwaliteit geleverd door Go2UBL. Ze komen met correcte voorstellen en die kan je vrijwel altijd zo 1 op 1 overnemen in Exact online.

Neemt zorg en werk uit handen

Al meerdere jaren gebruiker van Go2ubl inclusief 1 middelgroot bedrijf. Ervaring afgelopen jaren is goed. Heb wel de indruk dat Go2ubl stil blijft staan qua uitbreiding functionaliteiten. Bijvoorbeeld goedkeuren/autoriseren van facturen, e.d.

Best tevreden

Ik werk al weer een aantal jaren met Go2UBL. Daar waar ik in het verleden nog wel eens moest bellen om problemen op te lossen is dat nu veel minder. EN als ik het vergelijk met andere oplossingen, is de kwaliteit via Go2UBL erg hoog. Ik kan het iedereen aanbevelen. En als er onverhoopt toch iets is., dan lossen ze het zeer snel en deskundig op.

Klantvriendelijkheid!

Klantvriendelijkheid

Goed bereikbaar en vriendelijk, geduldig en hulpvaardig.

Zie boven

Werkt zo als het hoort!!

Graag alleen nog zorgen dat de aflevering op de googledrive specifiek ingesteld kan worden.

goed en makkelijk voor de boekhouding.

als ik er een factuur mis heb ik deze nog een keer gestuurd en dan krijg ik een mail dat deze al geweest is. dan bel ik en sturen ze nog een keer.

Systeem werkt gewoon goed

Een handleiding voor VvE Beheerder zou kunnen bijdrage aan een nog betere gebruikers ervaring.

uitstekend, snel

zie boven

Inderdaad hoogste percentage herkenning. Perfect.

Wat de leverancier suggereerd klopt helemaaal. Heb systeem nog maar kort, maar mijn ervaringen zijn reeds zeer positief. Het beste systeem tot nu toe. Bediening is erg simpel en lekker snel. Kortom erg goed.

Facturen worden snel verwerkt

Facturen worden snel verwerkt, echter mag er wel kritischer gekeken worden naar de de gegevens die ingevoerd worden. We zien dagelijks onjuistheden, dit mag naar mijn zin wel verbeterd worden, dat deze financiële gegevens er wel correct in verwerkt worden.

Af en toe nog wat fouten in verwerking

Over het algemeen gaat het wel goed. Soms nog een fout met btw maar over het algemeen gaat het goed.

Goede oplossing, schaalbaarheid ideaal

Gekozen als alternatief voor een dure module binnen ons ERP-pakket. Functionaliteit werkt prima, ondersteuning is snel en vakkundig, tarieven zijn transparant en concurrerend. Kortom: zeer aanbevolen.

Altijd bereikbaar

Een bijna perfecte herkenning en als er eens iets niet werkt wordt dit door mensen met verstand van zaken, dus geen callcenter, in no time opgelost.

Goed onderzoek gedaan om probleem op te lossen

Na contact is het probleem onderzocht en terug gekoppeld en konden we het zelf oplossen.