Duidelijk en behulpzaam tijdens voor mij als koper spannend proces.

Er heerst een vriendelijke sfeer op dit notariskantoor. Medewerkers hielpen mij op een duidelijke manier met de akte en passeren daarvan met mijn nieuwe appartement. Tijdens passeren kreeg ik in begrijpelijke taal uitleg over de aktes.

Vriendelijk ontvangen.

Goede uitleg en vriendelijke ontvangst.

De notaris heeft alles goed en simpel uitgelegd

We hebben een testament en een levenstestament afgesloten. De notaris heeft alles duidelijk uitgelegd in begrijpelijke taal. We zijn netjes geholpen.

Goed professioneel advies

Het duurde even en toen had ik ook wat. Men luisterde bij Trip naar mijn wensen en zij paste zich aan aan mijn tempo.

Adequate service.

Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.

Goede voorlichting en goed werk

Zeer prettige ervaring, nemen de tijd en geven zeer goede adviezen,

Heel erg goed

Vriendelijke ontvangst goede uitleg over concept nemen echt de tijd voor hun cliënten

Deskundige en de client centraal

De medewerkers nemen de tijd waarbij de client voorop staat. Duidelijke uitleg bij het juridische en notariële jargon.

Het was geweldig , duidelijk en echt lief.

Het was geweldig , duidelijk en echt lief.

Er waren wat puntjes, maar over het algemeen tevreden.

Op zich werd ik prima geholpen , er waren puntjes die niet goed stonden in het overzicht van de verdeling, er was een optel som gemaakt i.p.v. het er af te halen, dit is snel aangepast en verder goed verlopen.

Men luistert naar je wensen en stellen zelf ook punten voor.

Wij zijn hier geweest om een testament op te laten maken. Er werd naar onze wensen geluisterd en ze brachten zelf ook punten naar voren, waardoor we nu een keurig dichtgetimmerd testament.

Je word goed en vriendelijk geholpen

De ontvangst was goed zodat je meteen op je gemak bent. Alles werd goed uitgelegd en uit eindelijk goed afgesloten.

Zeer warm en professioneel

Professionele kandidaat-notaris en gastrvrij

professioneel

Professionele kandidaat-notaris en gastrvrij

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke, geduldige mensen, nemen de tijd voor je en waar nodige enige uitleg/aanvulling.

Vriendelijk en duidelijk