Goede printer en uitstekende service

Alweer enige jaren geleden een geweldige HP MFP bij dit bedrijf gekocht. Printer werkt nog steeds perfect. Voorheen altijd "lease-apparaten" gehad, maar daar had ik vaak gezeur mee. Met deze refurbished HP geen enkel probleem gehad. En hij moet best hard werken. Heel veel scannen en ook veel printen. Als er een vraag is of een probleempje, kun je gewoon bellen of emailen en je wordt meteen doeltreffend geholpen. Ik koop ook de toners bij hen. Ik kan dit bedrijf met de fijne mensen en de goede service van harte aanbevelen.

prettig zaken doen

Na wat minder fijne ervaringen met bedrijven in de refurbished markt toch op zoek gegaan naar een refurbished all in one A3 laserprinter. Nieuw is zo'n ding nogal prijzig. Na vergelijkend warenonderzoek in zee gegaan met Refurbished Printer. De vele goede reviews gaven de doorslag. Allereerst hulde voor de mensen die ook telefonisch goed adviseren. Als leek is het best lastig een keuze te maken zonder goed advies. Vervolgens toch beetje sceptisch afgewacht hoe alles na aankoop zou verlopen. Dit bleek allemaal goed en precies zoals toegezegd te zijn gegaan. Bij de printer direct extra toners mee besteld. Optioneel hebben we gekozen voor installatie, we hebben geen eigen IT afdeling en ook geen externe IT partner, en dat is ook prima verlopen. Fijn om alles onder een dak te hebben. We hopen nog jaren plezier te hebben van de printer.

Vriendelijke en vlotte service

Je wordt vriendelijk telefonisch geholpen. Prima tonerset voor de printer. Snel geleverd.

Prima partij met snelle & uitstekende service!

Ik bestel hier regelmatig onderdelen en toners. De spullen worden netjes binnen een paar dagen geleverd. In bijzondere gevallen krijg je ook uitstekend advies van Marco om wel of niet te repareren vanwege het kostenplaatje.

product is goed, klantenservice is heel goed

zie boven

Vlotte contacten ; geen gezeur ze snappen wat je wikt

Super goede support bij foutmelding.

We zijn erg blij met onze aankoop van onze laserprinter. Er werd goed advies gegeven. Zeker ook de na zorg is fantastisch.

Top service !!

Ik plaats niet snel een beoordeling, maar in dit geval wil ik even benadrukken dat deze firma een onbegrensde service biedt zowel voor de levering hebben ze even opgebeld als de levering zelf. Ik zat met een gebroken voet en normaal ( wat ik ook normaal vind ) leveren ze enkel op het gelijkvloers. Het bureel is bij ons op de eerste verdieping. Geen moeite was te veel. Daarvoor mijn bijzondere dank ! Dat noem ik menselijkheid en service !

Prima geregeld

Wij kochten een hp kleuren printer, tevens op afstand laten installeren door dit bedrijf. Alles volgens afspraak en nette priis gewoon prima

Vriendelijk geholpen . Prijs kwaliteit top

Vriendelijk geholpen . Prijs kwaliteit top

Top bedrijf .

Kom er als klant al een tijdje . Kan alleen maar zeggen ze staan voor kwaliteit en kwantiteit. Top ga zo door .

Eenvoudig in bestellen en netjes geleverd product.

Afhandeling order wordt goed opgepakt. Levering wordt persoonlijk gedaan, waarbij tevens aandacht is om adviesen te geven over gebruik en hulp bij het installeren.

gewoon goed

weinig aan toe te voegen. alles volgens afspraak en nette prijs. ze hebben me ook nog even remote geholpen met de installatie van het scannen. top bedrijf!

Service altijd prima en contacten prettig!

Al zeker vijf jaar hier klant en altijd meer dan tevreden over de producten, service en de prettige contacten.

Produit correct et respect des engagements

Très bon produit. Je souhaitais une imprimante spécifique. J'ai attendu un peu, mais Refurbished Printer l'a trouvée et me l'a livrée (livraison DHL fiable). Matériel en parfait état et toner dans l'imprimante. Tous les tests ont été faits et les résultats sont fournis avec. Il faut juste installer les pilotes à partir du site de la marque de l'imprimante (pas spécialement évident de s'y retrouver), mais au final, ça marche.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Mooie MFP printer en goede service

Enkele jaren geleden hebben wij ten behoeve van ons advocatenkantoor een HP Multifunctional Laserprinter aangeschaft. Printer werd netjes afgeleverd. De printer was geheel gereviseerd en zag er uitstekend uit. Voor de zekerheid nog extra garantie genomen. Hebben we niet hoeven te gebruiken. Uitstekende service! Je kunt altijd bellen met een vraag of probleem (instellingen bijvoorbeeld) en je wordt direct doeltreffend geholpen. Toners worden ook snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Een aanrader!

Prima!

Goede keuze, snelle service, reële prijs en vlot ontvangen.

Goed en snel geholpen

Op zoek naar een A3 laserprinter ben ik uitgekomen bij Refurbished printer, vriendelijk en snel geholpen en binnen 2 werkdagen werd keurig mijn all-in-one machine afgeleverd en geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf en zullen in de toekomst zeker gebruik blijven maken van hun diensten.

Perfect geholpen!

Ons bedrijf is prima geholpen, binnen no time zijn wij voorzien van een nette A3 mfp inclusief installatie. zo hoort het!

Top bedrijf. Goede uitleg bij storing

Top bedrijf. Goede uitleg bij storing

Uitstekend!

Supersnelle en fijne service! Goed geholpen en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Snelle en goede service. Klantvriendelijk personeel!

Snelle en goede service. Klantvriendelijk personeel!

Goede service!

Goede en snelle service. Klantvriendelijk personeel.