Uitstekende service - elke keer weer

Wij komen hier al jaren en zijn ontzettend tevreden over de klantvriendelijkheid en het grote assortiment wandelschoenen. Door middel van de 360 graden scanner nu ook zooltjes waardoor ik pijnloos kan lopen. Ik raad deze winkel zeker aan. Tot de volgende keer!

Mijn ervaring van the World of walking is dat ze ook goede service verlenen

Ik had Löwa wandelschoenen gekocht, die na een half jaar problemen gaven, zolen lieten los. Heb andere schoenen onder garantie gekregen. Ook krijg je bij aanschaf goed advies en wordt er goed de tijd voor je genomen,

geweldige samenwerking met klant en verkoper.

jullie nemen de tijd en kijken goed naar wat de klant verteld. daar bij hebben jullie een passende schoen gevonden. wij komen heel graag weer bij jullie terug. groeten Marjo de Leeuw

Slecht

Heel weinig korting en noginder service

Kennis van zaken

Fijn geholpen en hele goede service

Goede service! Gastvrije ontvangst en goede advisering!!

De hakken van mijn zolen waren afgesleten. Ik kreeg het advies om nog geen nieuwe hakken te doen maar nog verder door te lopen en dan pas nieuwe hakken te nemen. Ik was blij met dit advies, kan ik nog een tijdje doorstappen.

tevreden, veel keuze

goede ervaring, ruime keuze, goed geadviseerd

Professionaliteit verloochent zich niet

Al jaren ben ik een tevreden klant door de zorgvuldigheid, het vakmanschap en het enthousiasme waarmee ik geholpen wordt De ruime keuze, de moderne apparatuur en aanpassingsmogelijkheden completeren het geheel

Alle tijd en goed advies

Ondanks corona beperkingen nam men alle tijd om tot een goed advies te komen

blij dat ik deze winkel gekozen heb, perfect passende wandelschoenen, blij mee !!

er wordt zeer nauwkeurig te werk gegaan wat betreft de gegevens die nodig zijn, om tot een goede keuze van wandelschoenen te komen.

Gemotiveerd personeel

Vakkundig geholpen en zeer goed advies gekregen

mooie winkel goede begeleiding naar een paar goeie schoenen

goede begeleiding naar een paar goeie schoenen een bakkie koffie er bij ze hebben alle tijd voor je

Deskundig en prettig

Er wordt de tijd genomen om passend advies te geven om te komen tot een juiste aankoop

Geduld en zeer duidelijke uitleg

Geen gedoe gewoon lieve medewerkers die de tijd voor je nemen. Super blij met de schoenen.

Afstandelijk!!!

De ontvangst vond ik afstandelijk!!!!

Uitstekend geholpen!

In alle rust een analyse en langzaam toewerken naar de meest ideale schoen voor jouw voet.

Prettige service

Ik ben goed geholpen door een vrouwelijke medewerker. Ze nam de tijd voor mij. Jammer, dat ik geen drinken aangeboden heb gekregen zoals de andere klanten die binnen kwamen. Ik heb toch een jas van Euro 269,00 gekocht.

Heel goed en klantvriendelijk

Ze nemen heel goed de tijd voor je en je krijgt goed advies voor de juiste schoenen. Ik heb er inmiddels al meerdere keren schoenen of kleding gekocht . Ik ben erg tevreden.

Vriendelijk geholpen, goede productkennis, prima product.

Een winkel om naar terug te keren.

Fantastische Service!

De service en deskundigheid in de winkel is geweldig. Ik heb inmiddels meerdere schoenen gekocht en ben echt zeer tevreden over de prima adviezen. Daarnaast nu ook ervaring met de webshop, ook daar blinkt de World of Walking uit in klantvriendelijkheid. Netjes verpakt, levertijd zoals opgegeven bij de bestelling én een persoonlijk briefje in de doos.

Super service

Juiste schoen bepalen met een voetcomputer = objectieve meting. Veel keuze en goed advies. Ben een zeer tevreden klant.

Netjes geholpen

De medewerkster had alle tijd voor ons. En was heel vriendelijk We zijn allebei geslaagd voor een paar wandel schoenen

Dik tevreden

Prima ervaring, inmiddels al jaren vaste klant

Heel goed

Wordt altijd fijn geholpen, goed advies. Personeel is kundig en vriendelijk.

Top kwaliteit zowel het materiaal wat je koopt als de mensen die je helpen.

IK kwam voor de uitverkoop welke door de Corona perfect was geregeld. Natuurlijk kocht ik weer niet alleen uitverkoop kleding