Winkel met kwaliteit en hele goede service

Altijd goede service, topkwaliteit en hele uitgebreide collectie.

Goed geholpen in de winkel

Wandelschoenen gekocht maar bleven knellen en mocht deze terugbrengen en wachten op het goede model.

Tevreden met het advies

Deskundig en vriendelijkgeholpen

Super service!

Ik had loopschoenen aangeschaft, echter bleken niet helemaal goed te zitten. Hiermee kon ik terug naar de winkel en is er een passende oplossing geboden. Erg fijn!

Personeel met 100% geduld! :-)

Ondanks mijn aversie tegen wandelschoenen, ben ik tóch geslaagd en loop inmiddels de gaten in de weg op die door mij verfoeide, maar heerlijk zittende en goed lopende wandelschoenen. Dit mede dankzij het geduld en begrip van de verkoopmedewerkster!

Super service!

Goed geholpen bij aankoop nieuwe schoenen. En gratis binnenzool aangepast!

Uitstekende service

Er wordt tijd genomen om je van een goed advies te voorzien.

Hartelijk ontvangst met koffie en appeltaart, vakkundig advies en professionele apparatuur.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Goede service en deskundig personeel

Goed advies bij aankoop wandelschoenen!

Geweldige service

Men neemt echt de tijd voor je om de juiste schoen te vinden. Ik heb veel geleerd tijdens mijn bezoek aan The world of walking

Uitstekend geholpen door Sanne

Uitstekend geholpen door Sanne

Zeer goede service en personeel dat weet waarover ze praten.

Bij het kopen van wandelschoenen werd er goed naar mij geluisterd en gekeken naar mijn voeten. Men nam rustig de tijd om mij te adviseren en te begeleiden bij mijn aankopen. Ik ben erg tevreden met de spullen die ik kocht. Het personeel is meer dan vriendelijk en de lekkernijen van de eigenaar het wachten waard.

Super service

Mijn ervaringen met World of Walking zijn zeer goed. Prettige service en top producten.

Zeer goede deskundige hulp

Heb probleem voeten, ga daarom graag naar jullie

Fijn advies

Goede kennis van zaken. Er wordt echt tijd voor je genomen. Gewoon een prima zaak!!

Goed geholpen, goede voetopmeting, ruime keuze wandelschoenen, prima advies.

Heb hier inmiddels twee paar schoenen gekocht. Werken & wandel schoenen. Uitstekend personeel die weten waar ze over praten zonder dat ze je een verkoop in de maag splitsen. Daarnaast heb ik hier een heerlijke, warme winterjas gekocht waar je in kan wonen. Kom zeker terug!

Ik ben erg goed en professioneel geholpen!

Ik had nieuwe wandelschoenen nodig. Na de meting kreeg ik alle tijd en ruimte om de schoenen uit te proberen. De verkoper wist alles goed uit te leggen, echt heel top!

Deskundig advies

Met comfortabele schoenen van lowa en wandelkleding, vertrokken Deskundige begeleiding aardige werknemer Veel keus Alle tijd Erg tevreden

Een goeie ontvangst en een kort pad naar de juiste schoen.

Al een tijdje op zoek naar geschikte wandelschoenen. Wij waren op weg naar Heusden voor een kerstuitstap met onze camperbus. Online bekeken of er geen speciaalzaak te vinden was op onze route. En ja hoor, uitgekomen bij The World of Walking! Goeie ontvangst, even mee naar boven. Kort besproken waar ik naar op zoek was. Voeten laten uitlezen door de 3D-scanner en de resultaten samen bekeken. Eerste schoen zat direct gegoten, toch gekozen voor een 'upgrade' uit leder. Deze voelde ook direct top aan... het langste duurde nog het kleur kiezen. De tip hoe je je schoen nog beter knoopt wordt nog dagelijks toegepast! Heel erg blij met de gemaakte keuze om even het ommetje te maken. Kan het iedereen aanraden! Top service!

Erg fijn en laagdrempelig

Erg fijne ontvangst, aardig personeel. Je wordt professioneel geholpen, maar in eenvoudige taal.

Ruime keuze, professionele medewerkers

The World of Walking is een aanrader! Bij mijn zoektocht naar nieuwe wandelschoenen werd er met behulp van een voetscan gekeken naar wat het beste paste bij mijn voeten en werd er rekening gehouden met mijn wensen. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt. Ik ben erg goed geholpen en mijn nieuwe wandelschoenen zitten alsof ze voor mij zijn gemaakt. Heel erg blij mee!

Prima advies

Er wordt ruim de tijd genomen om je voeten te meten en een passend advies te geven welke schoenen het beste passen bij jouw behoefte en fysiek. Aanrader.

Super vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel en fijne keuze ! Top