De betrokkenheid van Roy bij ons evenement is in 1 woord geweldig. Hij was persoonlijk aanwezig en liep met ons mee en hielp waar hij kon alsof hij een volwaardig lid van de organisatie was. Nogmaals bedankt.

Het trio heeft de gasten op ons feest muzikaal verwend met verzoeknummers.

Drie muzikanten die weten op welke wijze ze gasten op een feest kunnen verwennen. Ze beschikken daarbij over een uitgebreid repertoire voor elk wat wils. Sfeermakers, mensen die het publiek aanvoelen. Ons feest werd daarmee grandioos.

Van 21.00 tm 01.00 uur gewoon feest, geweldige DJ

Superleuke opvulling van the secret bar tijdens ons feest.

Chris en Arjan hebben café De Snor goed meegekregen in AFAS live. Lekker gevarieerd en vooral veel feest! Geslaagde en succesvolle avond!

Heel toegankelijk en altijd behulpzaam en bereikbaar !

Bij Artists and Agency is altijd alles tot in de puntjes verzorgd!

Wij werken al jaren samen met dit prachtig bureau. Alles wordt van A-Z verzorgd. Wanneer we op locatie aankomen worden we ontvangen en begeleid. Zelfs het glaasje water op het podium deze jongens hebben oog voor detail voor zowel de opdrachtgever als de artiest. Wij kunnen het alleen maar aanbevelen om met dit bureau samen te werken. Natasja en Edwin

gezellig!

Leuke sfeer / leuke mensen.

Geweldig optreden gehad van Jord!

Onze ervaring (bruiloft) aangaande Jord was zeer positief. Hij dacht mee, was flexibel en het belangrijkste een super goede zanger!! Mijn complimenten!! Gr Lambertus

Fijn en prettig geregeld

Ons verjaardagsfeestje was één groot succes. Alles was netjes verzorgd. Keurig op tijd en een super optreden.

Prima verzorgd

Goede begeleiding en super geregeld!!

Professioneel werk!

Wij hebben via Artist Agency een zangaress voor family feest gehuurd. Alles was top geregeld. Fantastisch avond gehad. Hartelijk dank voor goede werk!

Super geholpen met een topband

Goed meegedacht tot we de juiste band hadden voor ons festival. Goede persoonlijke aandacht maakt het verschil.

Iemand ter plaatse aanwezig

Alles tot in de puntjes top verzorgt

Via Artist agency de Band empire geboekt. Alles is vlot duidelijk en snel geregeld. Er waren geen onduidelijkheden of wat dan ook

Was weer goed voor mekaar. Word alleen tijd voor carnavals kleren voor jullie!🤣🤣

• Afspraken nakomen

We hebben een fantastische bruiloft gehad! De band die jullie aanbevolen maakte het echt meer dan waar voor ons en onze gasten. Super bedankt en tot over 12,5 jaar!

• Ervaring met (naam artiest): Bruiloft

We boeken vanaf de opening al artiesten via Artis Agency goede service persoonlijk contact bij vrijwel elk optreden is er iemand van Artist aanwezig dat kun je van veel collega bedrijven niet zeggen

• Afspraken nakomen
  • Ervaring met (naam artiest): Twenty 4 seven, Daredevils, Flamman & abraxis voor Geurenpop en Partycentrum Noabers

Het contact, de afspraken, de organisatie en het optreden waren geweldig. Ik kan niets negatiefs bedenken. Rick, Brace en de rest van het team, bedankt!

• Ervaring met (naam artiest): Brace

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Artist Agency! Erg fijn dat Rick er zelf ook bij was om de artiesten te begeleiden. En super dat Suitz nog even een kwartiertje langer heeft doorgespeeld omdat onze borrel wat uitliep. Kortom, zeker aan te bevelen.

• Ervaring met (naam artiest): Suitz

Erg prettig, duidelijk communicatie. Gehele optreden zoals besproken.

• Ervaring met (naam artiest): Jelle B

Rasartiest, mooie liedjes, bijzonder leuke podium uitstraling

• Ervaring met (naam artiest): heeft gig gespeeld

Leuke gasten om mee samen te werken. Ze denken altijd met je mee en komen gemaakte afspraken na.

• Ervaring met (naam artiest): Diverse artiesten

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Komt afspraken na en is vooraf helder qua afspraken. Achteraf geen verrassingen en tijden van boekingen komen ze na.

• Ervaring met (naam artiest): diverse artisten

Het had even wat voeten in de aarde, maar er stond een geweldig optreden van een geweldige band en Roy en Rick maakten de verantwoordelijkheid waar die ze op zich hadden genomen. Een volgende keer zullen we zeker weer een beroep doen op hen.

• Ervaring met (naam artiest): Black Tie Monkey Squad

Prima contacten gehad. Vooraf goed bereikbaar en reacties volgen vaak snel. Behalve het contact vooraf tussen de technische man van het Schaffelaartheater en jullie verliep niet snel. Dus het afstemmen qua techniek is laat concreet geworden. Daarom bij communicatie en service voor de boeking een 7. Tijdens de avond verliepen de contacten en het afstemmen prima.

• Ervaring met (naam artiest): Erik de Zwart