Wij Passion voor ons Festival, jullie Passion voor onze Pin's

Voor ons festival een pin besteld voor de collecte. Gaan we zeker volgend jaar weer doen. Leuke collectorsitem! Goede kwaliteit, snelle service!

• Ervaring met: Pins

Precies zoals het hoort !

Na telefonisch contact duidelijk advies gekregen. Hulp bij detaillering van het ontwerp. Productietijd was snel. Kortom, professioneel aangepakt. Onze studenten gaan veel plezier hebben van de pin!

• Ervaring met: Pins

Super verzorgd, zowel het product als de verzending

Goed advies, product zit er prachtig uit en de levering is zeer verzorgd. Aan alles is te zien dat er aandacht is gegeven voor het beste resultaat.

• Ervaring met: Pins

Fijne hulp met geweldig resultaat

Na overleg met Gustaaf een hele mooie pin kunnen ontwerpen. Ontzettend blij met het resultaat!

• Ervaring met: Pins

De mensen van Pin’s Passion luisteren, omdat ze het idee van de klant tot iets moois willen maken!

Erg positief. De lijnen zijn kort en je kunt overleggen. Samen maak je het gewenste resultaat. Inmiddels al diverse keren steeds deze positieve ervaring!

• Ervaring met: Pins

Een geweldig eindresultaat met de beste service en persoonlijke aandacht!

Het was een ambitieus voorstel wat wij hadden voor Pin's Passion, maar met de beste service en persoonlijke aandacht zijn wij enorm goed geholpen! Richelle en Gustaaf, enorm bedankt voor de goede zorgen en wij raden jullie 100% aan. We hopen op meerdere mooie pin's in de toekomst :D

Amazing service!

I contacted Pins Passion with a last-minute request - they were super helpful by email and over the phone, took my request and did their best to deliver on time. I will definitely work with them again soon. Highly recommended!

Snel en goed geholpen

Ik ben zeer tevreden met de service en het resultaat! Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

• Ervaring met: Pins

Fantastische samenwerking en prachtig resultaat

Het was weer een feestje om het aandenken van de Stofwisseltour samen met jullie te mogen ontwikkelen. Tot snel!

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

The Passion for pins comes across in the communication, advice and final product

Always parid respones, clear and helpfull advice plus when needed flexible production and delivery time.

• Ervaring met: Pins

Geweldige service en top kwaliteit pins

Voor het 20 jarig jubileum van het Dragersgilde Heilige Petrus hebben wij pins laten maken van ons gilde wapen. De geadviseerde kleuren komen perfect overeen met het origineel. De details op de pin zijn echt ongelofelijk klein maar toch goed te zien. Vanuit Pins Passion is de communicatie heel duidelijk en zeer snel wordt er op vragen gereageerd om zo tot het beste ontwerp te komen. Fantastisch, als we pins nodig hebben dan weet ik zeker waar je moet zijn!

• Ervaring met: Pins

makkelijk soepel snel en mooi!

Wat een fijn en makkelijk contact en dan krijg je ook nog eens een prachtige verpakking :-) Helemaal top!

super mooie pins

Duidelijk gesprek op locatie over de mogelijkheden. Snelle communicatie en uiteindelijke product is geheel naar wens.

Precies zoals gehoopt

Om onze studio te vertegenwoordigen op evenementen wilden we graag een mooie pin laten maken. Dat is uitstekend gelukt dankzij de hulp van Gustaaf en Pin´s Passion! We zijn erg tevreden met de kwaliteit van de pins en de hulp bij het uitzoeken van de details. Mooi op tijd geleverd ook. Bedankt!

• Ervaring met: Pins

Fantastisch ontwerp, prettig contact en pro-actief meedenken

Mijn ervaring met Pins passion is echt top! Voor ons is dit het 2e project waarbij we Pins Passion vragen. Voor het huidige project hebben wij een pin laten ontwerpen en maken. De communicatie was heel prettig. We hebben een kladje aangeleverd van wat wij in gedachten hadden en dat werd binnen een dag omgezet naar een prachtig ontwerp waarmee we direct al verrast zijn. Vervolgens heeft Pins passion meegedacht: of we interesse hadden in een mooi gelamineerd kaartje waar de pin op geleverd zou worden. We zijn daarin meegegaan en hebben gisteren het eindresultaat bij ons ontvangen: zowel de pin als het kaartje zijn echt prachtig. Alles netjes verpakt, snelle levering, fijne en betrouwbare communicatie. Communicatie is efficiënt, korte telefoontjes met gerichte vragen - en ze gaan er weer mee verder. Wij zijn echt helemaal enthousiast!

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Goede service!

Door omstandigheden was ik laat met bestellen, maar dachten actief mee en alles ruim op tijd in huis. Complimenten.

• Ervaring met: Pins

Fijn bedrijf komen keurig de afspraken na zeer aan te bevelen

Fijn bedrijf, mooi ontwerp, denken mee, netjes afgeleverd. kortom zeer aan te bevelen

Correcte aanpak.

Snelle levering, mooie afwerking.

Top service!

Top service!

Mooie speldjes!

Prettige partij om mee samen te werken. Achteraf had ik er te weinig bij stil gestaan dat de bevestiging op kleding wellicht beter met een ander bevestigingssysteem had gemoeten, ivm beschadigen kleding. Bijv. met magneetjes ofzo. Omdat ik alleen digitaal had gezien hoe het zou worden en geen sample heb gehad, heb ik met daar op verkeken. Speldje verder was erg mooi uitgevoerd.

Klasse !

Van het eerste telefonisch contact tot aan de levering was het een zeer fijne samenwerking. Met goed en professioneel advies hebben we een mooi en prachtig eindresultaat mogen ontvangen. We zullen met passie de Pins uitdelen aan onze relaties.

• Ervaring met: Pins

Super goed advies en perfecte levering!

Eerst een oriënterend gesprek gehad en na een week of wat teruggebeld. Ik wist wat het bestandstype moest zijn en dat heb ik doorgestuurd. Samen met Richelle, van Pins Passion naar de mogelijkheden gekeken en met haar ervaring tot de keuze gekomen. Na minder dan 5 weken werd ik gebeld. Dat de pins klaar waren. Een dag later keurig met een handgeschreven en bovendien persoonlijk bericht, de pins ontvangen. Super mooi, heel blij mee! Pins Passion begrijpt de wereld van de pins.

Snel en goed

Gustaaf snapt goed wat je wilt. Artikelen zijn niet duur en worden snel geleverd.

• Levering
  • Eindresultaat pins N.v.t.

fijne service!

Fijne service, zeer attent in alle details..;!

• Ervaring met: Pins

goed advies, snelle respons en levering

goed advies, snelle respons en levering. Pins zien er goed uit, zoals verwacht

Mettaweg 20

7339 ES Ugchelen

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.