Happy returning customer

Will order more in the future :)

• Kwaliteit Pins
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Super!!!!

Mooie pins prachtig afgewerkt en super kwaliteit geleverd

Fantastisch resultaat!

Vanaf het eerste moment van contact met Pin's Passion voel je je gewaardeerd als klant. Het overleg over het ontwerp was zeer prettig en al snel was het ontwerp definitief. Precies zoals wij het wilden, maar met de geadviseerde aanpassingen en de jarenlange ervaring van PP. Vorige week hebben wij de speldjes thuis ontvangen en het resultaat is werkelijk fantastisch. Onze leden zullen deze met trots dragen. En dus kan ik PP aanbevelen en krijgen zijn van ons een prachtige score.

• Ervaring met: Pins

Aanrader!. Erg klantvriendelijk en snelle levering van erg fraaie pins van onze Enterse zomp

De klantenvriendelijkheid bleek uit keurige en snelle reacties op emails, uit de vriendelijke support aan de telefoon, het feit dat ook andere medewerkers op de hoogte waren en de last-minute ontwerp wijziging die toch nog mee kon, zonder de levertijd te beïnvloeden. O ja, en de prijzen zijn aantrekkelijk.

• Ervaring met: Pins

Supersnel, heel behulpzaam en superservice!!!

Supersnel, heel behulpzaam en superservice!!!

Ongelooflijke service!

Het is zeer fijn om met jullie samen te werken. De kwaliteit is meer dan top! Zeer mooie pins maar daarnaast worden ook gemaakte afspraken zeer consequent gevolgd! Dankjewel hiervoor!

SUPER!!!!!

Zeer vriendelijk Goed meedenkend, bijna alles is mogelijk Super snel Wordt als een echt mooi cadeau verstuurd, wij werden er heel blij van. Kortom TOP!!!

• Ervaring met: Pins

Goed naar de klant geluisterd. Goed mee gedacht. Flexibel mee gewerkt. Uitstekend resultaat.

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Pins zien er weer top uit!

Goede kwaliteit, mooie pin!

• Ervaring met: Pins

Vriendelijk, snel en kwaliteit. Erg blij met mijn pins!

• Ervaring met: Pins

Great company to work with!

Great work, efficient communication, and fast delivery. We are very pleased and the pins that we have ordered were a big success!

• Ervaring met: Pins

Goede service en kwaliteit!

Snelle en goede service. De geleverde kwaliteit is uitstekend en ook de presentatie bij levering is stijlvol.

• Ervaring met: Pins

Aangename samenwerking met top kwaliteit van pins, tijdig geleverd.

Na samenspraak met de ontwerpers komt men tot een mooi resultaat pins dat bovendien ook tijdig geleverd werd. Een aanrader

• Ervaring met: Pins

Prachtige pins, mooi verpakt.

Aan de aandacht die er aan geschonken is kan ik wel zien dat deze mensen passie in hun werk stoppen. Mooie pins, netjes verpakt en ook netjes en verzorgd verzonden. Een aanader voor iedereen die nét even iets meer kwaliteit wil.

• Ervaring met: Pins

Heel fijn contact en prachtige pins! inmiddelks voor de 3e keer een bestelling gedaan bij dit bedrijf!

• Ervaring met: Pins

Easy Communication with Gustaaf, Fast Produciton and Perfect Pins!

Easy Communication with Gustaaf, Fast Produciton and Perfect Pins! Thanks a lot for the excellent cooperation. Jana

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

respect voor de afspraken

vlotte contactname en snel antwoord afwerking voldoet aan de verwachtingen en eisen termijnen worden gerespecteerd competitieve prijszetting

geweldig, klantvriendelijk & topsnelheid

Snelle opvolging, zeer bereid om oplossingen te zoeken én vinden.

Super!

Prettig contact, meedenken, snelle levertijd en uiteindelijk een resultaat waar wij zeer content mee zijn. Onze dank!

• Ervaring met: Pins

Heel prettige samenwerking met oog voor details

Heel fijn dat PinsPassion wel scherp kan prijzen maar toch heel veel aandacht heeft voor kwaliteit en de tijd neemt om een passende oplossing te vinden.

Waardevol!

Voor een nieuwe Europese organisatie wilden wij unieke Pin's ontwikkelen. Pins Passion heeft ons daarbij perfect geholpen. Zowel de pin's zelf als de presentatie en verpakking maakte het tot een feestje. De organisatie bestaat uit 6 directeuren uit 5 landen die niet met "zomaar een speldje" op gaan rondlopen. De afwerking en uitstraling moesten kortom van hoog niveau zijn. Daar is Pin's Passion zeker in geslaagd!!

uitstekend

Zowel kwaliteit; snelheid van leveren als de prijs zijn erg naar tevredenheid

• Kwaliteit Pins
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ervaring met: Pins

Snelle service en levering en kwalitatief erg goede/mooie pins voor een mooie prijs!

Pins Passion biedt altijd een goede service, voor eventuele snelle leveringen, maar ook voor gewone levering. Kwaliteit van de pins is echt goed!

• Ervaring met: Pins

Goede service en levering op tijd

Altijd prettig om met Pins zaken te doen. Ze denken mee, leveren op tijd en je staat nooit voor verrassingen. De kwaliteit is erg goed.

Zeer prettig en goede ervaring met Pins Passion

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.