Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

• Ervaring met: Speldjes

Uitstekende & snelle service

Wij hadden tamelijk snel pins nodig voor een personeelsevent en hoewel het door de aankomende carnaval periode zeer druk was heeft Pins Passion er alles aangedaan om de pins op tijd te leveren. Gustaaf was ook zeer behulpzaam en duidelijk in zijn uitleg tijdens het kiezen van de juiste pin. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en blij met de mooie pins!

uitstekend

Prima en correct advies

Fijne service!

Fijne service, snelle levering, mooi product!

Zeer tevreden! Harp Vereniging Nederland

Mooie pin op een mooi kaartje!

• Ervaring met: Pins

Fijn contact, goede begeleiding en advies, daarnaast snelle en correcte levering!

Goed en snel geholpen. Digitaal ontwerp ontvangen en advies gekregen, niks op aan te merken. Super snelle levering, ondanks de feestdagen. Goede kwaliteit pins. Enige opmerking die ik kan verzinnen is dat de pin wel een beetje aan de kleine kant is, ik had ze zelf iets groter verwacht maar dat is misschien mijn verwachtingsfout geweest. Al met al een prima ervaring en ik zou hier zeker weer bestellen!

• Ervaring met: Pins

Goede service en sjieke levering

Tijdens het kiezen van de juiste pin werd ik goed geholpen. Dat de levertijd langer is (ben verwend door zo veel dingen die 'vandaag besteld, morgen in huis' zijn) vond ik jammer maar was uiteindelijk sneller dan aanvankelijk werd vermeld op de website. De pins waren mooi verpakt. Ik heb ervoor gekozen om ze niet per stuk te laten verpakken maar ze kwamen in een vrolijke cadeauverpakking, met strik! Top

• Persoonlijk advies
  • Ontwerp & Design N.v.t.
  • Ervaring met: Maatwerk opdracht

Creatief, goed advies en snelle afhandeling

Voor Down The Rabbit Hole heb ik pins van ons beeldmerk laten maken. Het contact met Richelle en Gustaaf verliep soepel en ze dachten goed mee om tot een zo mooi mogelijke uitwerking van de pin te komen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Prachtkwaliteit

De "koper warm geëmailleerde pins met pad-print techniek" hebben bijzonder mooie pins opgeleverd, welke met trots als relatiegeschenkje gepresenteerd kunnen worden. Afgezien van de kwaliteit valt de hoge mate van detail op, zelfs op de pins van het kleinste formaat. De kleine lettertjes op de bestelde pins zijn haarscherp en perfect leesbaar. Hierbij onderscheiden de bestelde pins zich van gelijksoortige pins van collega's. Afgezien van de kwaliteit van de pins is ook het contact met en de bestelling bij Pins Passion geweldig verlopen. Een persoonlijke touch.

fantastisch

alles is super goed verlopen heb een prachtig exemplaar ontvangen

• Ervaring met: Pins

Goede hulp en fijn contact

Op aanraden van ons stamcafé hebben we bij Pin’s Passion pins laten maken voor onze zeulband, Meej Gáánk! De pin is gemaakt naar aanleiding van een eigen ontwerp. Gustaaf en Richelle hebben geholpen met het verwerken van het ontwerp tot onze unieke pin.

Zeer goed, bijna perfect

Goed advies, en helpen met het ontwerpen van wat je wilt. Snel en betaalbaar. Komen afspraken na. Alleen een misverstand over het afleveradres waarbij het met PostNL niet mogelijk is om afspraken te maken. Advies is om te kiezen voor een gespecialiseerd bezorg bedrijf en PostNL gewoon brieven laten bezorgen ipv pakketten. Maar Pin's Passion is een aanrader!

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Snel, accuraat en hoge kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

• Ervaring met: Pins

Fantastische kwaliteit afwerking en detail!

Ons logo heeft erg kleine details en die zijn allemaal terug te vinden in de pins die we hebben laten maken. Erg fijne en snelle communicatie, levering volgens verwachting: top!!

Fantastische pins/speldjes

Na deskundige advies en ontwerp hebben we fantastische pins/speldjes binnengekregen. De kwaliteit spat er meteen vanaf en we zijn er heel blij mee!

• Ervaring met: Pins

De pins zijn geweldig. Alles verliep goed. Kortom een leuk bedrijf om mee te werken.

• Ervaring met: Pins

Mijn verwachting is volledig vervuld!!!

Super tof contact, Professioneel advies Snelle service Duidelijke afspraken AF!!! TOP RESULTAAT

Helemaal top

Ik had Pins passion gecontacteerd om met enige spoed 100 pins te laten maken. Deze zin naar behoren en op tijd afgeleverd. Waarvoor dank

• Persoonlijk advies
  • Ontwerp & Design N.v.t.

Hele goed ervaring

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede kwaliteit, snelle service.

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Vlotte afspraken zonder gedoe. Aangename communicatie, alles perfect in orde zoals afgesproken. Goed meegedacht mbt het design. Wij zijn super tevreden!

Prachtige Pins geleverd

Het idee en ontwerp komt van mijzelf maar dan moet dat nog omgezet worden naar een Pin. Gustaaf heeft daar gevoel voor en heeft me meer dan goed geholpen en prachtige pins geleverd. Bedankt.

Heel fijne service

Zoals gewoonlijk, goeie service van begeleiding en product tot levering! Heel tevreden van Pin's Passion.

• Ervaring met: Pins

Altijd netjes, snel en klantvriendelijk geleverd

Tot volgend jaar!

• Ervaring met: Pins

Professioneel advies, vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar en snelle levering!

Als vereniging waren wij op zoek naar mooie pins voor ereleden. Het contact met Pins passion was zeer naar tevredenheid: goed telefonisch bereikbaar, snelle service en een zeer meedenkend in wat wij voor ogen hadden. Het eindresultaat is dan ook prachtig!!

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.