Al 15 jaar klant!

Al 15 jaar ben ik klant van Dierenkliniek Den Dolder. Zij hebben altijd al mijn honden vol liefde en op zeer professionele wijze medisch begeleid van pup tot senior (en nu nog steeds). Wat daarnaast zo fijn is, is dat er ruimte is voor overleg tussen arts en klant en dat is voor mij heel belangrijk.

Top mensen

Jj mijn kater behoorlijk ziek en geen verbetering in zijn gebit nadat er al kiezen en tanden getrokken waren en 2 prednison kuren , gelukkig al daarvoor samen met de arts erover gehad , over hoe verder bij nog een infectie Helaas was het vandaag zo ver en moest ik afscheid nemen van mijn lieve kater Dank allen , vooral aan Martijntje , Jullie zijn toppers /liefdevol Vrgr K

uitermate deskundig en plezierig voor dier en mens

Joost en Martijntje en team hebben niet alleen oog voor dier maar zeker ook voor het baasje. Bij binnenkomst merk je al direct dat daar een ontzettende prettige werksfeer hangt. Ze geven kundig en eerlijk advies over ingrepen maar zeker ook algemene zaken zoals voeding. Ik rij graag een stukje voor de kwaliteit van deze kliniek aangezien Den Dolder en Hilversum toch echt een stukje rijden is.

veel medeleven

Alle medewerkers zijn vriendelijk, naar huisdier en persoon. En vakkundig. Bij twijfel wordt niet geschroomd je door te sturen naar specialist; niemand kan tenslotte alles weten. Ook wordt gebeld om te informeren naar de toestand van het huisdier. Bij overlijden volgt een ongelooflijk lief kaartje. (mijn huisarts kent mij niet eens...)

Een menselijke dierenarts.

Omdat de toestand van onze Mechelse herder (13 jaar) hard achteruitging moesten we haar met heel veel verdriet inlaten inslapen. Onze eigen dierenarts uit Soesterberg wilde dat alleen bij hem in de kliniek doen. Maar onze hond raakt in de stress bij hen en dat wilde we voorkomen. Diverse dierenartsen gebeld totdat ik Dierenkliniek Den Dolder belde. Hadden alle begrip en zochten naar een oplossing. We konden diezelfde dag met onze hond naar hun toekomen. De hond kon in de auto blijven (transporter dus ruimte genoeg) en ze hebben alle tijd genomen en onze hond is rustig ingeslapen. En 4 dagen erna: een mooie kaart ontvangen met heel veel sterkte! Kijk dat is een menselijke dierenarts.

uitstekend.

Altijd behulpzaam en vriendelijk kortom top dierenartsen en assistentes.

Uiterst kundige dierenartsen met een groots hart

Al was onze Friese Stabij 9 jaar kern gezond en hadden we dus weinig interactie met het team van de Dierenkliniek in Den Dolder, toen het er op aan kwam stonden ze geweldig voor ons klaar; allemaal ! Echter, het grootste compliment verdient Martijntje. Hoe kundig, lief, zorgzaam en meelevend zij de laatste 2 weken is geweest voor Cooper en ons was gewoon heel bijzonder. Het afscheid was hierdoor verdrietig maar toch ook mooi.

super dierenartsen. altijd luisterend oor en vol begrip en kundig.

al met veel dieren hier geweest en nu ook met mijn poes Novia, een beetje een zorgen kindje.

ze zijn geweldig

Ze zijn erg lief met de huisdieren, je kan er snel terecht, ze denken mee, voel mij gehoord en goede service

Mensen die echt een hart voor dieren hebben.

• Behandeling

Professioneel, deskundig, passie voor dieren, klantgericht en persoonlijk.

• Behandeling

Zoals altijd reuze snel en liefdevol zijn wij en vooral onze hond behandeld. Alle tijd is er genomen om te proberen uit te zoeken wat er mis was met Dyma. Ook de stage lopende assistentie dacht er goed mee. Alle andere medewerkers waren ook er lief tijdens de tijd waarop wij moesten wachten op de bloed uitslagen. Fijn koffie gekregen echt erg attent allemaal in een spannende tijd. Ook het vervolg bezoek verliep goed en rustig. Alles gaat gelukkig weer goed met Dyma.

• Behandeling

Ik heb alleen maar positieve ervaringen en de aandacht van de dierenartsen gaat verder dan alleen de behandeling/controle. Uit eigen initiatief zoeken ze dingen uit als dat nodig/wenselijk is.

Niets aan toe te voegen. Zeer tevreden. Mans en James ook

• Behandeling

Super dierenpraktijk Martijntje en Joost staan altijd voor ons klaar als Simba weer eens wat mankeert wij voelen ons altijd thuis bij jullie ga zo door een dikke 10 van ons

• Behandeling

Een gezellig team van dierenartsen en assistenten. Zeer uitvoerige uitleg over aandoening, behandeling, medicijnen en welk doel daarmee bereikt kan worden. Heel klantvriendelijk en servicegericht. Een dierenartspraktijk waar de gezondheid en het welzijn van je dier centraal staat!

• Behandeling

Prima ervaring, kundige mensen en de juiste aandacht voor de klant.

• Behandeling

Geweldige kliniek . Zeer vriendelijk en nemen de tijd voor je huisdier . Voor mij geen andere dierenarts .