echt een mooie reis

Echt een hele mooie reis

Heel erg leuk

Ik heb twee dagen genoten met het uitje ter land, ter zee en in de lucht. Goed georganiseerd. Goed vervoer en goede accommodaties. Prachtige bezichtigingen en vriendelijke mensen. Erg leuk om met een ontbijt bij Van der Valk te beginnen. Kortom, ik ben zeer tevreden over dit uitje alsmede over de organisator Cor Heek. Het was ook een leuke groep om mee op te trekken. Er is één aspect wat voor mij anders had gemogen. Dat was het schnitzeldiner aan het eind van de tweede dag. Het was een lange busreis van Hannover naar Emmen. En de tussenstop voor het schnitzelrestaurant had ik graag geskipt. Overigens niets ten nadele van dit restaurant. Het was daar prima vertoeven, leuke mensen en lekker gegeten. Door dit diner werd het ook erg laat vóór we bij V.d. Valk in Emmen arriveerden. Het zou mijn voorkeur hebben het diner op de eerste avond aan te bieden en het schnitzeldiner op dag twee te laten vervallen. Ik ga in de toekomst zeker nog eens een keer mee met Fabrieksuitje!

bijzondere reis, met veel interessante items om te zien

Reis is goed georganiseerd, en tijdens de reis goed verzorgd. Vervoer met de bus op die afstand mag een iets luxere bus zijn met meer stoel comfort. En een hotel uitzoeken waar een Wifi netwerk tot beschikking is.

Bedankt Leo bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je er bij was, overigens staat de Wifi code in dit hotel op tafel

Fantastisch!!!

Cor heeft ons vieren ( Andre, Loui, Peter en Marten ) een fantastische ervaring bezorgd. Op en top verzorgd, van de start bij het ontbijt in het Hotel Emmen tot het schnitzel buffet, vlak voor het einde. Ik ga het zeker nog een keer doen met mijn zoontje zodra hij 14 is. Drankjes en lunchpakketjes onderweg, alles klopte. Wij blijven Cor volgen met wat hij verder nog aan gaat bieden in de toekomst en wensen hem veel succes. Bedankt grote kleine man !! Grt. Andre

Een super ervaring bij VW fabriek in Emden

Het is alweer effe geleden, in april 2019 zijn mijn maatje en ik naar de VW fabriek in Emden geweest. Mijn eerste ervaring met fabrieksuitje.nl, in 2 woorden Super Geweldig. We begonnen met een heerlijke lunch ( na ja lunch meer een compleet diner ;-) ) daarna naar de VW Fabriek, je komt daar ogen te kort zeer indrukwekkend om te zien en mee te maken. Cor bedankt voor deze onvergetelijke dag en tot snel in November met de volgende “fabrieksuitje” ter land ter zee en in de lucht. Groet Michel uit Utrecht en Hennie uit Vleuten.

Alle deelnemers zeer enthousiast!

Bezoek Meyer Werft en Bourtange. De rondleiding door Anni op de Meyer Werft in Papenburg is door alle deelnemers, zowel vrouwen als mannen, als zeer deskundig ervaren. Iedereen vond dit zeer interessant, voor elk wat wils. Alle facetten, van "start tot de afbouw" kwamen aan bod. De Meyer Werft staat voor kwaliteit en dat stralen ze uit. Chapeau. De kennis en vakmanschap van gids Anni is TOP. Daarna een bezoek en lunch in Bourtange in 's Lands Huys waar we ons zeer welkom voelden. Het is een behoorlijke afstand, maar zeker de moeite waard.

Topdag

Wij zijn naar de meijerswerf geweest met Cor was echt top. Eerst werden we vriendelijk ontvangen in restaurant met koffie/thee en gebak . Toen de groep compleet was gingen we met de bus naar de werf Hier worden heel grote cruiseboten gebouwd is werelds grootste droogdok de rondleiding duurde ruim 21/2 uur en we hebben ons geen moment verveelt . Met de bus weer terug naar restaurant waar een heerlijk buffet klaar stond zeker een aanrader

Goede service van Cor Heek

De duidelijkheid van de website laat te wensen over. Er blijkt namelijk niet dat je niet op je 'eigen' datum kan gaan. Maar Cor Heek heeft het goed opgelost. Prima ontvangst door de mensen van Mercedes Benz. Leuke test op de baan met de GLC 250 Indrukwekkende presentatie en rondgang door deel van het bedrijf. En een lekkere warme lunch. Moet je zeker een keer proberen.

Fantastisch

Gisteren met 25 collega's naar scheepswerf Meyer on Papenburg geweest. Top geregeld door Cor van fabrieksuitje.nl. We hebben genoten can de rondleiding op de werf onder begeleiding vaneen Nederlandse gids. Bedankt Cor namens al mijn collega's.

Fraai bedrijfsuitje beleefd vandaag.

Vandaag met de gemeente Oldambt naar Volkswagen geweest en een havenrondvaart in Emden gemaakt. Dit alles georganiseerd door Fabrieksuitje in samenwerking met Paulusma Reizen. Het was een prachtige dag uitstekend georganiseerd door Cor en begeleidt door Arnold. Dank mannen!

Fantastisch

Goede gids die onze VW club zeer goed heeft begeleid. Behalve Nederlanders waren er Duitsers, Zwitsers, Zweden en zelfs Chilenen aanwezig. Iedereen kreeg in 3 talen alles uitgelegd, geen enkele moeite was teveel. Top!!

Twee geweldige dagen, zeer goed georganeseerd en verzorgd. Ben met de schoonzonen in overleg voor een volgende trip.
  • Voornaam: Wim

• Voornaam: Luc

Omdat het goed is geregeld en ongedwongen perfect 👍👍👍
  • Voornaam: Frans

prima verzorgde reis en accommodatie, fijne catering onderweg, indrukwekkende bedrijfsbezoeken.
  • Voornaam: Ans

Alles super geregeld. De bezoeken aan de fabrieken. Hele comfortabele bus. Goede verzorging in de bus. Goed hotel. Goed diner aan het eind van de reis. Het kon echt niet beter. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. (relatief goedkoop voor wat je allemaal krijgt). van mij krijgt Fabrieksuitjes een 10. Ga zeker vaker mee. Cor opent deuren die anders gesloten blijven. Top.
  • Voornaam: Gerad

Mijn zoon en ik zijn op 12 en 13 maart naar het "ter land ter zee en in de lucht" evenement geweest en dat is ons erg goed bevallen. Alle drie de rondleidingen waren zeer de moeite waard om te doen en kan ik iedereen aanbevelen. Ook de reis en het verblijf in Bremen was goed georganiseerd waardoor er de gehele tijd een ontspannen en prettige sfeer was. Mijn complimenten aan fabrieksuitje.
  • Voornaam: Frans

Heb 2 mooie gezellige en informatieve dagen gehad naar 3 prachtige bedrijven! Cor ga zo door en bedankt!
  • Voornaam: Johan
  • Evt. bedrijfsnaam: Bramer

het was een heel leuk gezellig interessant en goed verzorgd uitje
  • Voornaam: Dick

Op 12 en 13 maart twee geweldige dagen gehad met het uitje ter land, ter zee en in de lucht. Het was indrukwekkend wat men ons in de drie bezochte fabrieken heeft laten zien met Cor als prima gastheer en Matthijs als chauffeur en alles was van begin tot het einde zeer goed en tot in de puntjes georganiseerd. Al met al een echte aanrader. Cor en Matthijs hartelijk dank voor deze geweldige twee dagen.
  • Voornaam: Anton

het was allemaal top geregeld. en daar door hebben we twee mooie dagen gehad veel gezien echt een aanrader
  • Voornaam: erwin

Zeer goed verzorgde en vooral intressante reis. Reisbegeleiding en vervoer was uitstekend.
  • Voornaam: René

Geweldige ervaring tijdens ter land, ter zee en in de lucht uitje. Heel mooi om de fabrieken en hun producten van zo dicht bij te kunnen bekijken. Het Best Western hotel was wat gedateerd maar schoon en dat is belangrijker. Aanrader om aan dit uitje deel te nemen. Cor bedankt voor de prima organisatie.
  • Voornaam: Gerrit Pieter

Niets op aan te merken , allemaal top geregeld en een prima gastheer ! Wij hebben het heel leuk gehad.
  • Voornaam: GJ

12 en 13 maart waren twee geweldige dagen naar de Meyer werf in Papenborg, Mercedes Benz in Bremen en Airbus-Aerospace in Hamburg. Cor en Matthijs hebben ons naar drie prachtige bedrijven gebracht die hun weerga niet kennen. Wat is de techniek op het land, water en in de lucht geweldig interessant, zelfs als je al denkt er veel van te weten. Je valt van de ene verbazing in de andere. In elk bedrijf hadden we een rondgang onder deskundige begeleiding van ruim twee en een half uur. Voldoende om wat te weten te komen maar veel te kort om op dingen in te gaan. Kortom steeds weer die verbazing in elk bedrijf. Meyer nog steeds familiebedrijf sinds 1790. Honderden jaren oud en nog steeds up to date en wereldleider. Alle 50 mensen hebben het met eigen ogen gezien. Cor en Matthijs,jammer dat we elkaar niet beter hebben kunnen leren kennen, maar heb jullie ervaren als goede reisleiders met een rustige en geduldige inslag ervaren. Prima gastheren. Ik ga graag nog een keer met jullie mee naar een ander bedrijf.
  • Voornaam: Hans

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!