Goede service, kwaliteit, meedenken

Geweldig lekker!

Wij hebben nu verschillende keren vlees gehaald voor grote partijen. Voor zoveel gourmet als bbq en wij zijn ontzettend tevreden! Kwaliteit van het vlees is super goed en de prijs ook. Echt een aanrader!

Super geregeld

Hadden met Fam huis gehuurd bij zandvilla’s. Alles is daar netjes afgeleverd en weer opgehaald. Dus superrrrr

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Goede kwaliteit en keurig verzorgd.

Top geregeld!

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Was heerlijk vlees en salade

Voor herhaling vatbaar

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Wij zijn zeer tevreden over de bbq van Maros Goes. Wij halen altijd ons bbq vlees daar. Wij hebben tijdens feestje de bbq all in extra luxe gekozen. een aanrader!!

• Ervaring met: ZeelandBBQ

snel en overzichtelijk geregeld.

Goed verzorgd en verpakt. Erg prettig dat BBQ gebruikt kunnen worden bij grote bestellingen.

Gewoon altijd TOP!

Maros levert met een goede service, heerlijke producten voor een prima prijs. Zeer vriendelijke medewerk(st)ers. Op de website zou het prettig zijn wanneer je bij een reguliere bestelling de portionering zou kunnen aangeven. Bv van 1 vleessoort 2x 1 pond verpakt.

1 woord.. perfect

Vaker besteld bij Maros Goes en het vlees is geweldig goed net als de salades.. Bezorging, BBQ, ophalen.. gewoon top. Heb je een feest en ga je BBQen bestel Online bij Maros Goes.

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Geweldig assortiment en goede kwaliteit vlees..

ruim voldoende en de reacties spraken voor zich, het was een heerlijke bbq.

Super goed!

Heel lekker vlees en salades en stokbrood!! 1 tip misschien het afhaal adres in een andere kleur in de e-mail ? Wij waren naar de verkeerde winkel gereden. Voor de rest gewoon heel goed!!

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Top vooral de klantgerichtheid en de kwaliteit van de producten!

Ik kom bijna iedere week wel een keer bij maros. En iedere keer weer word ik vriendelijk geholpen en denken ze met me mee. Ik bbq heel veel en ik haal bijna al mijn vlees bij maros.

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Vriendelijk en vakkundigheid voor een goed prijsje

Ik kom al een aantal jaren bij de Maros en ik word altijd geholpen door vakkundig personeel omdat ik niet zo goed ben in grammen en kilo's inschatten dus ik vraag altijd voor één of twee personen. Of het nu met de scootmobiel of met de auto van mijn vriendin het vlees ga halen ik hoor altijd geholpen en het personeel dat mijn kent zegt altijd hallo. Ik heb nog nooit gehad dat ik ontevreden vertrok bij de Maros. Vriendelijkheid en vakkundigheid dat is in 1 zin de Maros.

• Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop N.v.t.

Geweldig, heerlijk

Ik had uit diverse combinaties voor 20 personen een bbq samen gesteld en thuis laten bezorgen incl bbq De service was geweldig, bbq en de bakken waar alles in zat werden ook weer netjes opgehaald. Vlees prima, vispannetjes een aanrader! Vis en vleesspiezen, top en de vega mensen vonden het ook lekker! Super bedankt

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Geweldige kwaliteit, en goede service

Laat je ontzorgen door Maros om zowel zakelijk als prive je BBQ te organiseren. Ze denken met je mee, en leveren daarnaast een uitgebreid assortiment en wordt je BBQ een geslaagd feestje zonder al te veel zelf te moeten regelen

super

Voor de eerste keer geprobeerd en ben super tevreden. Het vlees en salades makkelijk te bestellen, en alles wordt netjes thuis bezorgt op de door jou gestelde tijdstip en dag. Het vlees is van super kwaliteit en netjes vers verpakt. Zeer zeker een aanrader

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Genoeg vlees en voldoende afwisseling

Heerlijk dat het gebracht kon worden. Het BBQ pakket is zo compleet dat je niet meer naar de supermarkt hoeft om andere dingen te halen.

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Goed verzorgd en erg lekker

De bbq was als vanouds weer prima verzorgd. Klein minpuntje was dat het beloofde vers fruit er niet bij zat.

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Beste Monique, Hartelijk dank voor jouw feedback. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer één. Wij vinden het erg jammer dat het vers fruit ontbrak bij jouw bestelling. Wij zullen contact opnemen om een compensatie te bespreken. Vriendelijke groet, Team Maros Goes

Uitstekende kwaliteit en ruim voldoende

Uitstekende kwaliteit en ruim voldoende

In een woord geweldig.

Keurig verzorgd

Genoten van het bbqen!

Heerlijk fijn dat er zoveel keuze is aan vlees, borden en bestek meegeleverd kunnen worden, en een fijne overzichtelijke site! We hebben genoten van de bbq. Telefonisch advies gevraagd over de bestelling, uitgebreid geholpen. Ook was het een optie om te kiezen voor een gasbbq.

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Geweldig eten en hele goede service. Prachtig en zeer lekker buffet.

Buffet voor familiefeest 25 personen. Goede mix qua eten. Keurige service en keurig personeel met goede uitleg over alles. Voor herhaling vatbaar.

• Ervaring met: Buffetten en Hapjes

Heerlijk bbq compleet pakket

Lekker vlees, salades , sausjes en stokbrood kan zo op tafel. We hebben er van genoten. Meer dan voldoende

• Ervaring met: ZeelandBBQ

Alles was top geregeld en van mooie kwaliteit, vers en lekker .

Er werd ook goed meegedacht over de hoeveelheid naar het aantal personen . Wij zullen zeker dit anderen aanbevelen . Alles was top geregeld en naar verwachting .

Heerlijk bbq vlees

Heerllijk bbq vlees met een groot assortiment