Goede professionele zorg die erg klantgericht is.

Ik ervaar smile mondzorg als een erg fijne tandarts praktijk. De zorg is erg persoonlijk. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen.

Van de angst ben ik af, top tandarts

zeer zorgvuldig legt het stap voor stap uit. Vrijwel pijnloos. Zeer gedreven tandarts

Goede tandarts

Ik had van tevoren aangegeven dat ik wat angst had voor de tandarts. De baliemedewerkers en de tandarts zelf waren erg vriendelijk. Echter was het zo dat de tandarts niet uit Nederland kwam, en dus niet heel goed verstaanbaar was. Ik raad Smile mondzorg zeker aan!

Goed en snel geholpen en geen gaatjes is ook wel fijn.

goed verlopen ondanks alle corona gedonder.

TOP!

Vriendelijk, fijn ontvangst (zelfs in deze tijd) en weer goed geholpen.

Goede respons

Mijn afspraak met Eefje werd zonder overleg ondergebracht bij een andere mondhygiënist. Na telefonisch overleg kan ik terecht bij Floortje. Goed geregeld.

zeer goed

goede behandeling wel een dure borstel behandeling van 5 min.

Goed geholpen

Afspraak was stipt optijd

Op een vriendelijke, vakkundige wijze ons ontvangen en behandeld.

Onze jarenlange ervaring is zeer positief.

Ben netjes behandeld en dat spreekt mij aan.

Volgens mij een goeie tandarts maar voor mij niet helemaal helder wat hij vertelt. Hij heeft het over tandvleesontsteking, dat wist ik niet. Er moet een kies uit en dat is misschien het grootste probleem. Dat is me eerder overkomen, maar dat was geen prettige ervaring. Ik ben benieuwd hoe hij hiermee omgaat. Verder hoop ik dat hij m n gebit weer in orde maakt, hier heb ik overigens wel vertrouwen in. Hij straalt ook rust uit. Mijn laatste ervaring was 27 jaar geleden. Wat een vooruitgang.

Een fijne praktijk waar ik me thuis voel

Het is me al 2 keer overkomen dat de mondhygianiste een kroon losgepeuterd heeft.Ja, de tandarts zei dat hij gebroken was,maar daar heb ik mijn twijfels bij.Het kost me nu toch weer een flink bedrag.En daar ik maar een pensioentje heb vind ik dat heel erg. Maar van de behandeling daarna ben ik SUPER tevreden.Lieve assistentes en Loek is een fijne tandarts.Ik voelde me op mijn gemak.En ook dat je goed herinnerd werd via de mail ivm.corona en telefonisch.TOP!!!

Goed,tot over 8 maanden!

Prima,bijna pijnloze behandeling door mondhygiëniste en keurig op tijd.

Altijd fijn!

Al jaren fan van Smile mondzorg.

Mondhygiëniste is top!

Mondhygiëniste is top! Jammer dat ze bij de balie een halfjaarlijkse controle bij de tandarts hanteren i.p.v. een jaarlijkse controle. En vooral de manier waarop dit in je strot wordt geduwd.

Prima tandarts!

Professionele tandartspraktijk waar ze alle tijd voor je nemen.

Kan niet beter

vriendelijk en vakkundig

Wij zijn al meer dan 50 jaar bij Smile mondzorg. Van vader op zoon. En het bevalt ons prima.

Hele fijne service

Leuk contact bij de controle, goed georganiseerde praktijk. Welkomstpakketje met handige spulletjes als tandenstoker tandpasta en een tandenborstel. Als ik een behandeling nodig heb voor een gaatje dan kan ik ps echt goed beoordelen vind ik. Tot zover was het heel goed.

Prettig tandarts, stelt je gerust

Ik had 2 afgebroken vulling en was voor het eerst bij een nieuwe tandarts (aangezien mijn tandarts met pensioen gaat). Ze heeft me goed en prettig geholpen.

Goede verzorging

Ik ben tevreden, echter vind ik het jammer dat tandarts Ruigewaard weggaat.

Mijn ervaring is heel goed .

Mijn ervaring is heel goed .I

Heel positief!

Ik had door een ongelukje tandproblemen. Dezelfde dag nog werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Helemaal prima en veel dank hiervoor.

Super vriendelijk!

Zeer vriendelijk en uiterst professioneel

Fijne persoonlijke aanpak

Gisteren mijn eerste behandeling gehad bij smile. Blijft toch altijd spannend maar ik werd door iedereen gerust gesteld waardoor alle spanning weg zakte. Fijn personeel, persoonlijke benadering en namen ook de tijd. Blij dat ik deze overstap heb gemaakt.

Rustige sfeer

Vriendelijke medewerkers. Rustige sfeer