Vriendelijk en vakkundig

Gewoon niks bijzonders.

Werk wordt gedaan. Sinds een tweetal jaren nu cliënt. Het was erg wennen in de omgang. Bij de vorige tandarts was er een band ontstaan en werd er over allerlei zaken gesproken. Het viel me zelfs bij mijn laatste bezoek op dat ik een opmerking maakte en dat ik uiteindelijk met de assistente aan het communiceren was.

Prima!

Mijn ervaring tot nu toe bij deze tandarts is goed! Een rustige en vriendelijke man, die vertrouwen inboezemt!

Prima verzorgd altijd correct niks op aan te merken

Goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

tevreden

mijn ervaring tot dit moment is prima ze doen wat ze moeten doen en ben er tevreden over ben nog niet zolang patiënt van hun maar totnogtoe ben ik tevreden

geen tijd

De tandarts had maar weinig tijd, had echt het gevoel dat hij me de deur uitkeek..

Jullie zijn Tops

Gewoon goed tevreden

Geweldig!

Met klachten werd ik snel geholpen. Vriendelijk en behulpzaam..

Kroonplaatsing met ongelooflijk veel pijn, leuk als je daar van houdt

Na constatering dat er een kroon nodig is voor mijn achterste kies wordt ik hiervoor behandeld en vervolgens blijft het drie weken lang 60gram !!! paracetamol slikken, nogal veel aangezien ik nooit pijnstillers gebruikt heb. Hierbij 2x gebeld maar de receptionist meldt steeds dat het normaal is. De kroon wordt uiteindelijk geplaatst en is spierwit totaal niet kleurend in het geheel wederom met bizar veel pijn. Goed teken dat betekent dat de zenuw nog leeft......tja. Superfijne tandarts waar ik al een generatie eerder op vertrouwde. Tot de volgende keer.

Ben bang voor de tandarts. Daar wordt goed rekening met gehouden.

Snel, zakelijk, vriendelijk.

Al 48 jaar ben ik tevreden over eerst vader en later zoon Beerens. Als dat geen positief oordeel is.

Goed als altijd

Vakmanschap en klantvriendelijk. Al jaren tevreden klant.

Zeer tevreden.

Vriendelijke benaderinf en zorgvuldige controle.

Goede tandarts

Ik vindt het net al meerdere mensen niet fijn om naar de tandarts te gaan. Maar ik voel me hier goed op mijn gemak wordt goed na je geluisterd, en gaan heel zorgvuldig met je om. Het polijsten van mijn tanden vindt ik erg prettig, dit was ik niet gewend bij mijn vorige tandarts. Ik zal mensen smile zeker aanraden!

heel goed

prima behandeling en erg vriendelijk bejegend

Heel goed

Men is heel vriendelijk als het gaat om doven en slechthorenden. De communicatie is duidelijk. Neemt tijd voor ons.

de afspraak is altijd op tijd en ik wordt vriendelijk geholpen

Afspraken op tijd, keurig een herinnering. Vriendelijke tandarts. Professionele uitstraling.

Vriendelijk en heel professioneel

Angst

Ben zo bang om naar een Tandarts te gaan Daardoor moet er best veel gebeuren met mijn gebit Maar ik werd goed behandeld na mijn eerste tranen daar!! En moet naar mijn tweede afspraak. Maar ga me zeker lukken Kijk er naar uit voor ook bij mij een Mooie Smile!!

Zeer goed...

Ik ben buiten gewoon tevreden.

Snel gehandeld en goed geholpen

Snel aan de beurt. Goede tips meegekregen.

Altijd een goede ervaring

Zeer ervaren en vriendelijk personeel.

goed werk en vriendelijke mensen

x