Snelle service en ruimdenkend.

Het is schaars om een goede ervaring ergens te krijgen. Integendeel heb ik fantastische diensten en oplossingen gekregen waar ik mij elke keer goed bij voelde. Het proces van kennismaking tot aan het contract verliep zoals verwacht werd.

Ik ben zeer tevreden. Ze zijn heel erg klantvriendelijk, en reageren heel snel. Alles liep heel vlot. Ik zal zeker volgende keer weer bij hun mijn lease aanvraag doen.

Cijfer 100

Top alles goed geregeld en aldert top gast bedankt

Cijfer 100

Top alles goed geregeld en aldert top gast bedankt

Netjes, accuraat erg behulpzaam.

Snelle respons en professionele hulp.

Na een telefoontje gingen ze snel aan de slag, ik wist wat voor iets ik wou en dit was in korte tijd geregeld, alle opties duidelijk uitgelegd en meegedacht in de beste keuze.

Netjes, accuraat erg behulpzaam.

Zeer snel en accuraat geholpen

Het contact met Neerlandlease was zeer aangenaam, er werd snel geschakeld en een offerte lag spoedig klaar. Vervolgens is binnen een aantal dagen tijd de financieringsaanvraag rond gemaakt, waardoor ik nog diezelfde week over kon op de aanschaf van de auto. Perfect geregeld!

Volledig ontzorgd

Van het begin tot het eind was het top geregeld, snelle reactie goede prijs afspraken en top meegedacht. Hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen

Snel geregeld

Snel geregeld Beantwoord snel

Super snel geregeld

Super snelle schakeling tussen alle betrokken partijen, zelfs in het weekend. Ook via groep whatsapp erg handig! Wij zijn super blij!

Geweldig!!!

Heeft een top mentaliteit. Opgeven is voor deze medewerker geen optie. Heeft mij bijgestaan tot het einde en zelf in zijn vrije tijd mij op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen. Geeft respect en houdt het zakelijk. Dank je wel

Erg goed geholpen, zeer klantvriendelijk, goede begeleiding en snelle werkwijze

Super tevreden, ben erg goed geholpen en begeleid. De communicatie vanuit Neerlandlease is snel en prettig, er wordt tijd en aandacht aan de klant besteed. Ik kan iedereen aanraden om met financiering-vragen je te laten adviseren door Neerlandlease.

Erg goed geregeld en voor al snel handelen!

De afwikkeling was allemaal keurig voor elkaar ook was ik zelf gewijzigd van bedrijfsbus waar door de bank even moest wachten was geen probleem en vervolgens binnen een week geregeld.. zeer tevreden..

Top top

Alles is naar wens afgelopen. Goede service. Klantvriendelijkheid. Ben vanaf begin tot bij het afleveren van mijn aankoop tevreden geweest.

Zeer goede en snelle communicatie

Erg fijne mensen om mee te communiceren ze reageren snel en duidelijk. Ik kan Neerlandlease aan iedereen aanbevelen.

Perfect duidelijk en betrouwbaar

Jeee wat een snelle service en goed bereikbaarheid… we hadden binnen een dag een goed aanbod en

Uitstekend.

Mijn ervaring met Neerlandlease is uitstekend geweest. De klantvriendelijkheid en de beschikbaarheid die de medewerker openstelde heb ik erg gewaardeerd. De zaken zijn op tijd afgerond en er is op tempo gewerkt. Top service!

Enorm snel en gemakkelijk geregeld!

Echt een heel fijn bedrijf! Binnen 3 á 4 dagen was alles geregeld voor mijn nieuwe auto, eerlijke prijzen en geen onzin. Je weet direct waar je aan toe bent en ze denken graag met je mee om de lease helemaal naar jouw wens te maken!

Goed en snel geholpen, en een prima en scherp contract.

Top! Goed en snel geholpen, en een prima en scherp contract.

Super goed en netjes geregeld.

Contact vanaf begin tot eind professioneel en correct

Super begeleid en geholpen

Alle tijd voor hun klanten, helpen je waar ze kunnen en regelen alles erg snel! Aanrader!!

Zeer Positief

Ik ben een zeer tevreden klant. Er worden goede diensten geleverd en de medewerkers reageren snel en proberen je goed te helpen. Ik zou iedereen aanraden om gebruik te maken van Neerlandlease