Glas in lood ramen laten repareren nette prijs - goede kwaliteit

Glas in lood ramen laten repareren nette prijs - goede kwaliteit

Betrouwbaar en snel

Net bedrijf en gele lieve dames achter de telefoon en balie

Super service!

Gebeld , vriendelijk te woord gestaan, opgemeten maar voor de zekerheid werd er ter plekke nagemeten en de volgende dag geleverd! Deskundig en zeer netjes gewerkt! Heel blij mee en zeker aan te bevelen!!

Goede en snelle service.

Vriendelijk contact. Komt afspraken na. Top service.

Heel de stad afgezocht omdat ik gaatjes in de rand van aardewerken puddingvormen wilde laten boren. Niemand kon het en niemand wilde het proberen. Uiteindelijk via via bij dit bedrijf uitgekomen: ze wilden het vraagstuk wel bekijken. Daarna meteen goed geholpen tegen een zeer schappelijke prijs. Grote klasse!!

• Ervaring met: Overige

Heel dankbaar voor de snelle reacties op iedere vraag omtrent een vervangend stuk glas. Daardoor konden we de juiste keuze maken. De volgende dag lag het klaar en het paste precies! Ik heb de glas specialist ook gemaild om persoonlijk te bedanken. Vakmanschap en fijne persoonlijke benadering, dat doet goed in deze tijd.

• Ervaring met: Overige

Ik heb direct de glas specialist gemaild om persoonlijk te zeggen dat het vervang glas perfect paste en hen te bedanken voor hun geweldige service. Geen vraag was teveel en iedere vraag werd tevens direct beantwoord per email en mobiel om dubbel te checken of het goed was. We konden het glas de volgende dag al ophalen. In deze tijd is het bijzonder als je vakkundig en heel vriendelijk geholpen wordt! Kon makkelijk parkeren. Als ze dit ook doen voor 20 euro vervang glas, dan tekent dat de business. Dank!

• Ervaring met: Overige

lekker snel, op tijd, binnen budget en met veel vakmanschap.

• Ervaring met: Spiegels

Voor een fotografieshoot met spoed een spiegel op maat nodig. Diverse glas/spiegelhandels afgebeld en niemand kon de juiste (of op tijd, of met de gewenste afwerking) spiegel leveren. Uiteindelijk bleek het bij De Glasspecialist geen enkel probleem, men wilde het zelfs wel binnen enkele uren leveren. Kreeg ook uitstekend advies m.b.t. van de dikte van het spiegelglas. Ook parkeren op de Da Costakade bleek geen enkel probleem, vanwege de laad-/losplekken voor de deur.

• Ervaring met: Spiegels

Vanochtend gebeld voor een spiegeltje voor mijn badkamer, kon dezelfde dag gehaald worden, hangt nu op zn plek, Bedank Glasspecialist, Super snel :-)

• Ervaring met: Glasbewerking

vanochtend vroeg gemailt voor een spiegel die we gebroken hebben, moesten die voor 10.00 afleveren bij een klant, het is gelukt, wat super! dank mannen

• Ervaring met: Spiegels

perfecte glazen deur gemaakt, rare vorm, was geen enkel probleem, nu een waterdicht douche, heerlijk

• Ervaring met: Glazen deuren

meteen deskundig advies, kwam nog laat in de middag op zaterdag om ons te helpen nadat onze winkelruit was ingegooid.

• Ervaring met: Glasherstel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ZEER onprofessioneel. Totaal niet klantgericht en naar binnen gekeerd. Zeer onheus bejegend omdat ik durfde te klagen dat na 1 week lang te hebben gebeld en continue belooft te worden teruggebeld te worden dat nog niet was gebeurd.

• Ervaring met: Spiegels

u wilt iets wat wij niet standaard leveren, dat moet uitgezocht worden en daar is tijd voor nodig, die tijd heeft u blijkbaar niet

2 sterren: slechter dan verwacht

Niet netjes afgewerkt en veel te duur( zeg maar gerust , ik ben opgelicht door deze glasspecialist)

• Ervaring met: Glasherstel

ben erg nieuwsgierig naar welke order dit is, wij zijn zeker niet de goedkoopste maar u mag wel 100% werk van ons verwachten