Prima locatie voor laatste afscheid dierbaren

Vader en zoon runnen dit bedrijf zeer netjes correct en integer. Luisteren zeer goed naar de wensen van de klant en geven hier zeer correct invulling aan.

Hoi Eric en familie, Dank je wel voor de aanbeveling. Fijn om te lezen! Jullie hebben het samen mooi gedaan. :-) Groeten, Edwin en Luuk

Warm, behulpzaam, ontzorgend, meedenkend

Annelies en Luuk hebben ons fantastisch bijgestaan tijdens een van de moeilijkste gebeurtenissen in ons leven. Ze nemen je aan de hand en stellen alles in het werk om aan onze wensen te voldoen, niks lijkt te gek. Het leek alsof we elkaar al jaren kenden. Het voelde als een warm bad. Complimenten!

Dank je wel Jolande voor de mooie review en de complimenten. We hebben het graag gedaan en vonden het mooi om de betrokkenheid in jullie gezin te zien. Jullie hebben heel knap samen naar een mooi afscheid toegewerkt. Dank voor het vertrouwen :-) Groeten, ook aan de kinderen, Annelies en Luuk

Plechtig en indrukwekkend, alles tot in de puntjes verzorgd.

We kijken terug op een zeer fijne samenwerking met een betrokkenheid en oog voor details die we als zeer prettig ervaren hebben. Via de familie inleven in de wensen van de overledene en daaraan uitstekend gehoor geven, heeft mede bijgedragen aan het zeer goed verlopen van de uitvaart. We zijn zelfs ondersteund in het regelen van zaken die niet direct tot hun taken behoren. Heel veel dank voor alles namens de familie.

Hoi Antoon, heel erg bedankt voor de mooie review. Daar zijn we super blij mee! De samenwerking is ook vanuit ons als fijn ervaren, dus heel graag gedaan. Groeten, Luuk en Edwin

Erg fijn!

Fijne mensen, nemen de tijd voor je en denken mee. Erg fijne ervaring.

Dank je wel Angelie voor de complimenten :-). We hopen dat jullie na deze ongekend turbulente tijd toch samen weer een draai kunnen vinden in het dagelijkse leven. Groeten aan jullie samen, Edwin en Luuk

Warm, betrokken, alles mogelijk

Vanaf het eerste moment fijn gevoel, alles was mogelijk mooi en waardig afscheid gehad van ons mam we kijken er met een warm gevoel naar terug dankjewel luuk en edwin

Klein team, maar zo betrokken. Heb je wensen wordt daar naar geluisterd. Samen mijn oma mogen verzorgen en een laatste eerbetoon te geven. Wat een mooie ervaring en een eer. Geen een vraag was te veel of raar. Er werd de tijd genomen voor alles en iedereen. En het klinkt raar om te zeggen, maar het was echt moeder/oma waar we afscheid van namen. Hier wordt erg veel aandacht aan besteed en dat maakt jullie zo uniek. Aan elk detail wordt aandacht aan besteed. Al is het o zo klein. Er wordt aan gedacht. Er wordt mee gedacht om zo het mooiste afscheid te geven. Echt waar een top team en enorm bedankt voor alles. Oma heeft een heel mooi afscheid gekregen. Namens heel de familie.

Heel veel sterkte voor jullie allebei.

Edwin en Luuk, we hoorde van jullie problemen, iets waar jullie nu helemaal niet op zitten te wachten. Denk nu vooral aan jullie eigen gezondheid. Hopen het allerbeste voor jullie allebei en blijf erin geloven. De wondere zijn de wereld niet uit. Heel veel sterkte en groeten, Jeannette en Frits van de Kimmenade.

Zo respectvol zo mooi Heb veel uitvaarten meegemaakt maar ik kan maar één woord zeggen KON NIET MOOIER Dank jullie voor deze prachtige uitvaart Jullie allemaal DANK

Hallo Diny, heel erg bedankt voor de review! Wij hebben het graag gedaan en vonden het fijn om dit voor jullie te mogen doen. Ook fijn voor jullie (en ons) dat het binnen zo'n klein netwerk geregeld is. Ons kent ons...! :-) Groeten, Edwin en Luuk

Beste Luuk, Het is al weer een paar maandjes geleden dat wij afscheid hebben moeten nemen van onze broer. De uitvaart daarvan hebben jullie verzorgd en vanaf het eerste moment voelde dat zeer prettig aan. Jouw betrokkenheid en de manier waarop jij met ons hebt gecommuniceerd was (in deze moeilijke tijd) met één woord: hartverwarmend! De Chapelle Ardente, was voor ons de perfecte plaats, van waaruit wij in besloten kring afscheid hebben kunnen nemen van onze broer. Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede zorgen. Familie Elsenaar.

• Respect voor alle wensen

Hallo Henk, dank je wel voor de mooie review! Fijn dat jullie het zo ervaren hebben. Jullie hebben samen een mooi en passend afscheid voor je broer gehouden. Ik vond het ook fijn om jullie te mogen ondersteunen. Mochten er alsnog vragen of onduidelijkheden opkomen, dan horen we dat graag! Groeten, ook aan je broer en zus, Luuk

Zowel bij het overlijden van mij mama ( gusty Gerrits) als bij het overlijden van mijn papa ( Henny Gerrits) was het allemaal goed geregeld en werden onze wensen echt gerespecteerd.... mooi moment met mama was dat de auto onderweg naar Someren nog even stopte voor het ouderlijk huis. En met mij papa dat alles kon zoals hij het graag had... En dat ik zelf niet kon verkroppen dat mijn vader in busje vervoerd werd en dat Edwin dat snapte en toch een lijkwagen heeft kunnen regelen.... nogmaals bedankt voor alles Edwin.....

• Respect voor alle wensen

Prima service en hele prettige mensen.

Perfect.

• Respect voor alle wensen

Edwin en Luuk vormen samen een goed team Zij waren op ieder moment van de dag bereikbaar voor vragen en denken mee in de mogelijkheden en wensen van overledene en de nabestaande Tevens bieden zij de mogelijkheid om een persoonlijke dienst in overleg samen te stellen met Annie Hoekstra een zeer ervaren uitvaart begeleidster Dit alles samen maakte voor ons het totaal plaatje compleet en zijn wij ook zeer tevreden dat alles perfect geregeld was.

• Respect voor alle wensen

Het was heel fijn om in deze hectische dagen met Edwin en mijn echtgenoot de uitvaart te bespreken We hadden er zelf al vaak over gesproken maar met Edwin erbij kwamen de specifieke wensen van mijn man helemaal uit de verf: wensen die mijn verbazing wekten. We hebben in de afscheidsvieringen met alle wensen rekening kunnen houden. Dat heeft ons een heel goed gevoel gegeven. Dank en hulde aan Edwin, Luuk en hun team

• Respect voor alle wensen

Super fijne mensen. Die ook nog eens met je meedenken. Ze zijn er altijd. Super betrokken. Oog voor ieder detail. Erg behulpzaam, betrokken, kundig en vaardig. Hoop ze voorlopig niet nodig te hebben maar is dat wel zo dan weet ik jullie te vinden. Dank jullie wel voor alles

• Respect voor alle wensen

De uitvaartverzorging was op een zeer warme menselijke manier gestalte gegeven. Dat gaf ons allemaal een zeer goed gevoel.

• Respect voor alle wensen

Edwin & Co hebben mede met ons mijn schoonmoeder(2011) en mn zwager(2015) n supermooi afscheid gegeven! Iedereen zou er naartoe moeten gaan, het is zo persoonlijk, gemoedelijk, erg rustgevend ook voor ons in de 2 zware periodes in ons leven!

• Respect voor alle wensen

Met respect en rust en toewijding heeft familie vd Kerhof de uitvaart van mijn mama verzorgd. Alles werd perfect geregeld zonder haast en druk..maar in alle rust. Ik hoop papa wat langer bij me te houden...maar als het zijn tijd is weer ik jullue te vinden. Belangrijke toevoeging...mijn ouders zijn verzekerd bij een uitvaart maatschappij. Maar deze keren uit, als je liever alles persoonlijker geregeld wilt hebben door Familie vd Kerkhof.

• Respect voor alle wensen

Hoi Ingrid, Dank je voor deze positieve review. We hopen ook dat jullie pap er nog een hele tijd is! Goed dat je benoemt dat mensen met een verzekering ook gewoon van onze dienst gebruik kunnen maken! Dat weten helaas maar weinig mensen. Groeten, Luuk en Edwin

We hebben een mooi en waardig afscheid gehad van ons pap. Dit is gelukt door de geweldige begeleiding die we kregen. Mee denkend, betrokken en ze hebben met alles de juiste snaar geraakt. Bedankt Edwin, Luuk en Annie. Fam. van Dijk.

• Respect voor alle wensen

Wij hebben de contacten met Edwin en zijn zoon als zeer warm ervaren. Deskundig en professioneel, maar tevens ook persoonlijk.

• Respect voor alle wensen

Doordat dit een klein bedrijf is en ook de begeleiding door vader en zoon zelf wordt gedaan was er direkt een goede band met ons. Zeker aan te bevelen !!

• Respect voor alle wensen

Op respectvolle manier de uitvaart perfect verzorgd.

• Respect voor alle wensen

Wij hebben de wijze waarop Van de Kerkhof mee dacht met ons en onze wensen als bijzonder positief ervaren.

• Respect voor alle wensen

een geweldige steun en betrokkenheid en fijne mensen om over de vloer te hebben in die droeve tijd. in een woord geweldig nog bedankt familie bekkers

Over Uitvaartzorg van de Kerkhof

Kleinschalig, persoonlijk en betrokken uitvaartverzorging door vader en zoon. Alles onder één dak, laagdrempelig en korte lijntjes.