uitstekend

goede en vakkundige schilders.

Komen afspraken na

Komen afspraken na

Prima ervaring, afspraken werden goed nagekomen. Tevreden over het resultaat en ook wel fijn plezierige mensen

Goed werk en leuke mensen.

Communicatie en afstemming zijn goed. Werk is prima in orde. Leuke mensen.

Professioneel en klantgericht schildersbedrijf

Wij hebben Schildersbedrijf Santing ingehuurd voor het schilderen van onze vakantiewoning. Wij moesten wel lang wachten (>1,5 jaar) tot er tijd was, maar dat schijnt nu overal in de schildersbranch zo te zijn. Tijdens het wachten was niet altijd duidelijk wanneer wij aan de beurt zouden zijn. Eenmaal aangevangen, werd het werk heel grondig aangepakt en werd goed meegedacht met onze wensen. Bepaalde houtdelen bleken verrot, maar dat werd vakkundig gerepareerd. In het contact vond ik de schilders ook vriendelijk en klantgericht.

Uitstekend vakwerk door professionele schilders.

Onze ervaringen dateren al over meerdere jaren. Elke keer opnieuw zijn we weer erg tevreden over het geleverde vakwerk. Ook de oplossingen voor slechte houtstukken door vervanging en reparatie voldoen aan onze wensen. Ook de deskundigheid van de schilders zelf zijn erg plezierig evenals hun vriendelijke klantbenadering. Kortom een schilderbedrijf dat aanbevelenswaardig is. Jammer dat de wachttijd voor het aanvangen van deze schilder klus wat lang duurde, echter eenmaal begonnen, werd er in hoog tempo doorgewerkt. Ook de kosten staan is prima verhouding tot het geleverde werk.

Uitstekend!!!

Prima verlopen met de goede mensen van Santing.

goede aanpakkers, vriendelijk, op details soms wat slordig

goede aanpakkers, vriendelijk, op details soms wat slordig

Geweldige mensen leveren vakwerk!!!!

Nu voor de 3e keer Santing Schildersbedrijf aan het werk gehad. Zowel binnen als buiten. Wij zijn zeer tevreden over de manier van werken en de personen die het werk geleverd hebben. Zeker 5 sterren waard!

Fijne ervaring met ervaren medewerkers

Mooi werk geleverd , dik dik tevreden. Ook voor kleuradvies goed overleg. Een aanbevolen schildersbedrijf

Vakwerk

Vakwerk afgeleverd

Perfect!

Onze ervaring met schildersbedrijf Santing is, in één woord perfect. Onze living was ondanks de donkere kleuren op de muren en de van ons drie lichte kleuren welke geverfd moest worden… erg mooi geworden. Ondanks zijn zeer volle agenda waren wij erg blij dat er toch een mogelijkheid werd gevonden. Nogmaals bedankt en wordt vervolgd!

Professioneel en persoonlijk

Johan Santing is een uitstekende vakman. Hij is plezierig in de omgang, flexibel en komt gemaakte afspraken goed na.

Erg tevreden!

Het huis zit weer prima in de lak! Bedankt.

Top uitgevoerd! Santing maakt het schilderwerk helemaal tip top af!

Duidelijk verhaal wat er moet gebeuren, heldere prijsopgaaf, vriendelijke mensen met oog voor kwaliteit!

Op en top vakwerk!

Op en top vakwerk!

Toppers

Fijne werk relatie, vakmensen

Super goed en netjes werk geleverd.

zeer plezierig en kwalitatief hoog

wij hebben het huis laten schilderen en een aantal plekken zijn bijgewerkt in verband met houtrot. zeer vlot en goed gedaan. En de schilders waren zeer plezierig in de omgang. Met veel plezier beveel ik hen aan.

Afgestemd op je situatie

Deze mensen zijn ons hele huis doorgegaan terwijl wij er woonden en werkten. Je merkt amper dat ze er zijn en houden rekening met je situatie

Vakwerk

Heldere duidelijke offerte, goed advies en uitstekende kwaliteit

Topbedrijf

Vakmensen die kwaliteit leveren en meedenken met de klant.

prettige ervaring met deze professionals!

De schilders hebben volgens afspraak gewerkt en alles ging op een prettige manier. Vragen van onze kant werden goed beantwoord en aan verzoeken werd voldaan. De medewerkers van Santing leveren prima werk in een prima tempo!

Tevreden

Prima werk en vooral ook aardige lui !

leveren kwaliteit

Werken netjes .goed overleg .en leveren kwaliteit