Snelle, accurate en fijne service

Op woensdag avond offerte aangevraagd, op donderdag ochtend ontvangen en bestelling geplaatst op vrijdag reeds geleverd

Keurig geregeld en conform afspraak geleverd!

prima geleverd

snel en netjes geleverd.

Netjes verpakt en op afgesproken tijd geleverd voor de deur.

Snel en goed verpakte geleverd.

De levering is vlot verlopen en een fout in de levering snel opgelost

goed contact, heldere afspraak, snelle levering en er werd adequaat gereageerd

Fijne site , overzichtelijk ,snelle berekening en snel geleverd

Super service, zeer tevreden

Duidelijke site met scherpe prijzen, snelle levering en vriendelijke bezorger. Product netjes verpakt en voldoet aan mijn verwachting. Wordt ook goed op de hoogte gehouden van levering via mail.

Perfect volgens doorgeven datum

Uiteraard zijn de isolatierollen van Knauf goed en zeer scherp geprijsd. Zelfs met transportkosten goedkoper dan elders. In het bestelproces kan je de datum doorgeven wanneer je het in huis wil hebben, wat ik een dikke plus vindt. Zeer tevreden.

Uitstekend bedrijf met kwaliteits isolatie.

Dit bedrijf streeft ernaar om de goedkoopste van Nederland te zijn en ze maken het waar ook. De hoogste kwaliteit en het allergoedkoopst !!!

Uitstekende ervaring

Perfect materiaal, netjes geleverd door zeer vriendelijk personeel.

Prima site en keurige levering volgens afspraak !

Prima materiaal

De plaat zou van mij iets stugger mogen zijn ,om te verwerken. Maar verder prima

vlot, vriendelijk, correct

ik had een foutje gemaakt en dat werd snel en vriendelijk rechtgezet

Keurige afhandeling

Nu de 2e keer dat ik hier materiaal bestel. Opgehaald in Stadskanaal ivm hoge verzendkosten. Nu wist ik welke loods ik moest zijn (Terrein is erg groot). Lag keurig klaar op afgesproken tijdstip.

Precies zoals omschreven

Ze doen hun naam eer aan zonder in te leveren op een goede service. Het product is exact als omschreven voor een scherpe prijs en werd keurig geleverd volgens afspraak.

Keurig en correct

Prima bedrijf. Communiceert goed. Adres van het bedrijf is wel een beetje onduidelijk ( bij afhalen)

Product in orde en goeie levering

Product in orde en goeie levering. Goede communicatie.

Snel levering

Bestellingen en kwaliteit, punctualiteit, prijs, alles top...

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Zeer goede ervaring met het bestellen en ophalen. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Netjes alles volgens afspraak

snel , eenvoudig & adequaat

Snel, duidelijk en voordelig

Ik was op zoek naar houtvezelisolatie en na een tijdje zoeken kwam ik op deze website. Ik was niet bekend met het product Hunton dus heb contact gezocht met de klantenservice, kreeg binnen 1 minuut iemand aan de lijn die mij snel en duidelijk hielp met mijn vragen. Isolatie werd snel geleverd met een duidelijke track en trace, product is van hoge kwaliteit. Erg Tevreden!

Top shizzle

**Geweldige isolatieoplossing bij Goedkoop Isolatiemateriaal!** Ik wil graag mijn oprechte lof uitspreken over zowel het product als de service van Goedkoop Isolatiemateriaal, met name hun aanbod van Knauf Naturoll isolatiemateriaal. Van begin tot eind was mijn ervaring met dit bedrijf uiterst positief en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Allereerst wil ik mijn waardering uitspreken voor het Knauf Naturoll isolatiemateriaal zelf. Niet alleen is het product van hoogwaardige kwaliteit, maar het heeft ook zijn waarde bewezen door zijn uitstekende isolerende eigenschappen. Mijn huis voelt nu warmer en comfortabeler aan, en ik merk al een aanzienlijke verlaging van mijn energierekening sinds de installatie. Dit product heeft echt mijn verwachtingen overtroffen en heeft mijn huis getransformeerd tot een energiezuinige en gezellige omgeving. Wat betreft de service van Goedkoop Isolatiemateriaal, kan ik niet genoeg benadrukken hoe professioneel, vriendelijk en behulpzaam het personeel was. Vanaf het moment dat ik contact opnam voor informatie tot aan de daadwerkelijke installatie, werd ik begeleid door een team van experts die mijn vragen geduldig beantwoordden en mij deskundig advies gaven over de beste isolatieoplossingen voor mijn situatie. De installatie zelf verliep vlot en efficiënt, en het personeel werkte met grote zorgvuldigheid om ervoor te zorgen dat alles perfect werd afgehandeld. Kortom, ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met zowel het product Knauf Naturoll als de diensten van Goedkoop Isolatiemateriaal. Ze hebben bewezen een betrouwbare en toegewijde partner te zijn voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige isolatieoplossingen. Ik zou hen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die zijn huis wil isoleren op een betaalbare en efficiënte manier. Met dank aan het hele team van Goedkoop Isolatiemateriaal voor het leveren van uitstekend werk!

Goed en snel geregeld!

Handig om te bestellen en alles zoals altijd goed geregeld!

Goede materialen en snel geleverd.

Alles keurig in orde zoals je het graag wil. Betrouwbaar bedrijf en goede communicatie! Een aanrader!