Top bedrijf, goede communicatie, snelle levering waarbij je netjes op de hoogte word gehouden.
  • Bestelgemak

Kleine order relatief. Goed geholpen, goede aflevering zelfs vrijdag laat in de dag, goed op de hoogte gehouden. Kleine nalevering geen probleem. Geen klachten alleen positief.
  • Bestelgemak

Klanten service was goed bereikbaar, mooi dat service weer top is!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 20/5 isolatie besteld en betaald (order10090). 24/5 mail ontvangen (William): leverings-problemen, duur 4/5 wkn. Geeft niet dus ik wacht af, op 19/6 weer mail: helaas isolatie Multifit word niet meer geproduceerd. Ik mailde hierop terug dat ik de bestelling wil annuleren. Hierna geen reactie en/of geld retour. 28/6 mail ik weer hierover en wederom geen reactie. 4/7 stuur ik weer een mail maar hier ook geen reactie op gekregen. 18/7 stuur ik via de site een mail waarbij staat vermeld dat je binnen 4 uur reactie krijgt maar helaas!! Tussendoor belde ik ook regelmatig maar er werd (ondanks dat ze open waren) geen enkele keer opgenomen. Hoop nu eindelijk eens een reactie te krijgen en mijn geld retour te zien. Eerdere bestellingen zijn overigens wel altijd goed gegaan. M.i. is de communicatie en administratie (bij leveringsproblemen) het grootste probleem.
  • Bestelgemak N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Isolatie besteld en betaald op 07/06. op voorgesteld leveringsdatum werd er zonder te verwittigen niet geleverd. We hebben verschillende keren gebeld en gemaild zonder resultaat. 20/06 mail ontvangen dat men de isolatie niet kan leveren. ik heb zeker al 10 mails gestuurd met de vraag om mijn geld terug te storten, tot op heden geen antwoord. Per telefoon zijn ze ook nooit bereikbaar, telkens ingesproken maar zonder resultaat. Frustrerend.
  • Bestelgemak N.v.t.

Bedankt voor uw feedback! Mijn excuses dat de levering dusdanig vertraagd is dat het voor u niet meer op tijd kon komen. De bestelling is geannuleerd, en het geld is inmiddels teruggestort. Aangezien het naar België gaat kan het een dag langer duren voordat u deze ontvangen hebt. Mijn excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft inmiddels met u contact opgenomen.

De site liep wat stroef, maar verder is alles naar wens verlopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht bedrijf en zeer slechte communicatie. Wij hebben wat besteld wat achteraf niet op voorraad bleek te zijn, na 2 weken te hebben gewacht nog geen bericht over waar de bestelling bleef. Nu andere halve maand verder hebben wij nog geen geld terug ontvangen, zeer slecht bedrijf! Bestel hier NIET!
  • Bestelgemak

Hartelijk dank voor uw review en ik snap de frustratie. Door een verwarring in de administratie was het geld niet goed teruggestort. Het geld is inmiddels teruggestort. Mijn excuses voor het ongemak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een grote order gehad die conform afspraak geleverd is. Nu al weken aan het wachten op het laatste deel van de bestelling waarbij telkens een leverdatum wordt beloofd maar er niks geleverd wordt. Telefonisch niet te bereiken om een nieuwe afspraak te maken. Erg jammer
  • Bestelgemak

Helaas tot 2x toe een pallet vergeten te bezorgen. Deze wordt dan daags daarna gebracht, maar is niet handig i.v.m. planning
  • Bestelgemak

Aan de telefoon goed geholpen en levering volgens afspraak.
  • Bestelgemak

Hartelijk voor uw feedback! Wat fijn dat de bestelling goed is verlopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht bedrijf, houdt zich niet aan de afspraken waardoor bouw stagneert
  • Bestelgemak

Hartelijk dank voor uw feedback! Helaas is het door de paasdrukte niet gelukt uw order tijdig te leveren. Inmiddels bent u geholpen door onze klantenservice. Wij streven ernaar om orders volgens afspraak te leveren.

Tevreden over de levering, netjes verpakt en van te voren gebeld.
  • Bestelgemak

Wij bestellen (zakelijk) regelmatig via internet en dit werkt heel goed. Gemakkelijk en zeer overzichtelijk. Levering wordt van te voren aangekondigd en altijd netjes op tijd.
  • Communicatie N.v.t.
  • Bestelgemak

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. De communicatie is echt super snel en goed
  • Bestelgemak

Snelle levering en goede kwaliteit
  • Bestelgemak

derde bestelling gedaan. Dit maal een kleinere waardoor verzendkosten van toepassing waren. Hele snelle levering. Prima, ook deze keer.

Snel en goed.
  • Bestelgemak

Zeer goede communicatie en correcte aflevering, ik was geeneens thuis maar op de aangegeven dag, tijdstip en plaats is het bezorgd. Erg prettig.
  • Bestelgemak

Goede prijs, voor de isolatie Knauf Naturoll 037. Partij zelfs in Duitsland net of de grens op locatie afgeleverd en dit voor een niet te dure afleverkosten.
  • Bestelgemak

Prima afhandeling, duidelijke communicatie.
  • Bestelgemak

Ik stuurde om 22:30 's avonds een mail met verzoek om informatie waarbij ik tevens aangaf het materiaal heel snel nodig te hebben. Hierop werd ik direct gebeld door Ben Mateman. Wat volgde was een uitstekend advies voor een product dat aan mijn wensen voldeed en ook nog eens een paar honderd euro goedkoper was dan het materiaal van mijn eigen keuze. De betaling en het afleveren verliep uitstekend. Een aanrader!
  • Bestelgemak

Een minpunt in deze dat er wel erg laat op de avond nog telefonisch contact met mij werd opgenomen,de levering van de materialen daarentegen is op de afgesproken datum correct uitgevoerd.
  • Bestelgemak

Goede communicatie over de aflevering vooraf. Snel. Was wat later op de dag dan aangegeven maar gezien de afstand en de hoeveelheid files goed te begrijpen. De chauffeur was uiterst correct en kundig. Prima levering, prima prijs