Super product en super snel geleverd volgens afspraak

Correct met informatie stipt op tijd geleverd

Slecht

Totaal geen service levering tussen 8.30 uur & 10.30 uur niet aangekomen om 13.30 u bellen naarklanten dienst volgende levering tussen 16 u& 17u niet aangekomen uiteindelijk aangekomen ongeveer rond 22.30. 15uur gewacht op een werf en dan alles nog binnen doen . Met vrachtwagen bestuurder gepraat over levering en uur en hij weet niets van levering tijd?? Geen Vertrouwen meer er zal geen nieuwe bestelling gedaan worden

Bedankt voor je review. We vinden het uiteraard enorm jammer dat dit zo gelopen is. Gelukkig hebben we met elkaar een oplossing gevonden om deze vervelende ervaring een goed einde te geven. We hopen jullie daarom in de toekomst als klant opnieuw te mogen bedienen.

Super snel geleverd tegen een mooie prijs

Top! Snelle levering

Super snelle levering!

Klantbewust en klantgericht

Ik kwam materiaal afhalen werd vlot en vriendelijk geholpen. Ik blijf voorlopig hier komen…

Perfecte levering

Goed produkt,goed verpakt,goed geleverd

Super service als altijd

Hele woning met behulp van de geleverde producten geïsoleerd. Zelfs bij kleine aantallen direct goed geholpen.

Voldoet aan verwachting

Snijd perfect

Goed doen wat ze beloven

Zeer goede service leveren het netjes af

Snelle levering en prettig contact!

Ik had op vrij korte termijn een grote hoeveelheid XPS isolatie nodig en dit was zo geregeld. D.w.z: Snelle reactie op de mails, snel een prijs en de levering was ruim op tijd. Top service.

Makkelijk en snel en in de buurt

Vriendelijk personeel, dichtbij, makkelijk, kwaliteit en goede prijs. Zeer zeker aan te bevelen.

Goed en goeedkoop

Prima geregeld

Prima niks mis mee

Snel geregeld, snel geleverd en top prijs

Per mail besteld, omdat mijn wens niet op de website mogelijk was. Snel geregeld, zeer goede prijs, snel geleverd en top kwaliteit.

Snelle levering, kwaliteit materiaal.

Snelle levering, kwaliteit materiaal.

Goed aanbod en snelle levering

De bestelde platen zijn bij andere leveranciers alleen per pakket van 5 stuks verkrijgbaar. Ik moest slechts een klein stukje vervangen, helemaal top dat het dan in kleine aantallen beschikbaar is

Prima!

Prima in gebruik, doet wat het moet doen!

Correct bedrijf

Altijd goed contact met Ruben Rageeert snel Prijs is altijd goed in vergelijking met anderen

Na bestelling werd ik gebeld, omdat de voorraad zoals op de webshop aangegeven werd niet leverbaar bleek. Ik was blij met de telefonische service en dat het leverbare deel op tijd geleverd werd. De rest is een paar dagen later bezorgd. Dit was voor mij geen probleem. Goed opgelost dus!

Snelle levering

Snel geleverd en onbeschadigd

Gewoon goed!

28 rollen Knauf Isolatie besteld en de volgende dag geleverd. Werd netjes gebeld door de chauffeur. Helemaal goed!

Goede prijs verhouding en prettig geholpen

Heel vlot

Om 11.45 u besteld, volgende dag om 11.00 u keurig afgeleverd. Heel handig formaat voor tussen onze balken.

Makkelijk besteld en de volgende werkdag opgehaald.

Zaterdagavond een bestelling geplaatst en de glaswolplaten maandag opgehaald. Niets op aan te merken.

Industriestraat 9

9502 EJ Stadskanaal