goede en snelle service!

Wij zijn erg tevreden over Installatiebedrijf Michorius. Ze reageren altijd snel op een belletje of mail en zijn ook snel aanwezig voor de werkzaamheden.

goede service

Na 46 jaar klant te zijn, nog steeds tevreden

Keurig, netjes en zorgvuldig

Nieuwe spekkachel laten plaatsen. Mooi en netjes gedaan. Super blij mee.

alles prima geregeld

goede ervaring met Michorius

Komen op tijd en doen hun werk netjes en goed

Klantvriendelijk, duidelijk

heel goed ,vakkundig vriendelijk ze luisteren

ze zijn er als je ze nodig hebt

Prettige samenwerking

We zijn tevreden met de diensten die michorius heeft uitgevoerd. Het vermelden waard vinden we dat de monteurs vriendelijk zijn en er goed overleg mogelijk was. Toen er een ambulance in de straat stond ging de radio zachter heel goed opgelost Prima!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, erg klantvriendelijk!

zeer vakkundig en netjes gewerkt

bij start werkzaamheden bleek dat eerste plan om muur te doorboren voor doorgang leiding niet mogelijk was. Direct werd een andere oplossing bedacht met als resultaat een veel mooiere aansluiting. Leiding door slaapkamer daardoor niet nodig.

Vlotte perfecte afhandeling

Indien nodig, zijn ze van de partij!! Geen gezeur gewoon goed....

Net bedrijf dat veelal goed werk levert, maar incidenteel matig.

Vakmanschap over het algemeen goed. Uitrusting m.b.t speciaal gereedschap moet aanwezig zijn en gebruikt worden hetgeen niet altijd het geval is. Dit met alle gevolgen van dien. Telefonisch gemaakte afspraken m.b.t. klachten moeten nagekomen worden hetgeen niet altijd het geval is. Het vooraf informeren m.b.t. te vervangen onderdelen zou wenselijk zijn.

Beste Tonny, Bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij de oude douchemengkraan niet kunnen repareren waardoor vervanging van een nieuwe kraan helaas niet uitbleef. Elke kraan heeft weer zijn eigen specifieke handgereedschap. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en kunt u weer prima douchen. Wij weten het zeer te waarderen dat u ons scherp houd om toch in de buurt te blijven van onze 9.8 aan klanten cijfer. Of misschien ooit zelfs een 10 halen. ;-) Wij staan graag voor u klaar.

Zeer service gericht, meedenkend, vriendelijk en hulpvaardig!!

Beste Yvonne, Bedankt voor dit super cijfer. Wij staan kraag voor je klaar.

vriendelijke mensen , erg goede service

mooi bedrijf , ze weten waar ze mee bezig zijn.

He Guido, super bedankt voor je mooie beoordeling. ;-)

Uitstekende onderneming

Zat met lekkage en ondanks de drukte op zijn bedrijf kwam hij zo gauw het kon (2dgn) om mij uit de nood te helpen.

Top! bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

al sinds het vorig milennium een tevreden klant!

gewoon top! Uitgerekend op de dag dat er dit jaar zo'n enorm pak sneeuw viel stond mijn badkamer blank door een lekkende radiator. Maar Pascal was er binnen een uur.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Kunnen wij zeer waarderen. Wij staan graag voor u klaar.

ik heb alleen nog rekening ontvangen om te betalen

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering. Ik zie dat de factuur al wel per mail is gestuurd. Ik zal deze nogmaals per mail versturen. Gaat vast goed komen. ;-)

Meedenkend

Pascal dacht goed mee met onze situatie en daarmee wel of niet aanschaffen van een airco.

Fijn dat jullie zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering

Snelle adequate service

Pascal en Yvonne Michorius hebben mijn grote zorgen over de defecte sanibroyeur snel en adequaat verholpen. De service was top!

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering. Wij staan graag voor u klaar.

Perfect in een woord

Perfect cv geplaatst door Dennis mooi en goed achter gelaten Ik ben zeer tevreden.Dikke pluim

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering en de dikke pluim

Ondanks de koudeperiode kwam er snel iemand langs.

Hoewel ik aangegeven had dat we niet in de kou zaten en we nog wel konden wachten, kwam er toch snel iemand kijken. Probleem was niet direct te verhelpen, maar ook dat komt goed.

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering, wij staan graag voor u klaar.

Een installateur waarmee je kunt bouwen.

Wij hebben een zeer goede ervaring met Michorius. Ons huis hebben we vorig jaar laten uitbreiden/ verbouwen Zij hebben de installatie werk verzorgd waaronder: vloerverwarming, renovatie riolering, aanleggen nieuwe riolering/ waterleiding en waterontharder. Een bedrijf die goed bereikbaar is zowel telefonisch als mail. Ze zijn deskundig en denken goed mee.

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering

Top service..!

Na mijn melding van een storing van mijn vloerverwarming 's avonds laat, via de mail, had ik binnen een uur contact met Pascal Michorius via Whatsapp. Na enkele boodschappen over en weer stond monteur Dennis de volgende ochtend om 9.00 uur voor onze deur. Gezien de zware vorstperiode waren we hier heel blij mee! Deze vriendelijke, maar vooral deskundige medewerker wist de pomp weer aan de praat te krijgen. Hij kon goed uitleggen wat de oorzaak was van de storing en waar we rekening mee moesten houden als het probleem zich opnieuw voor zou doen. Een groot compliment van onze kant voor deze klantvriendelijke en accurate werkwijze!

Wat een super beoordeling. Mijn dank!

Geweldig goede en correcte service

We hebben al vele zaken bij Michorius ondergebracht. Dit vanwege de goede adviezen alsmede de geweldige service.

Wat een super beoordeling. Mijn dank! Wij zijn blij dat wij jullie al zo lang mogen voort helpen met het verwezenlijken van jullie wensen.

Fijn en deskundig bedrijf met prima service. Aanrader!

Zowel pelletkachel als waterontharder laten installeren en ketelonderhoud laten uitvoeren. Is allemaal op een kundige en nette manier uitgevoerd.

Wat een super beoordeling. Mijn dank! Wij staan graag voor jullie klaar