vakkundig en gemotiveerd personeel

Zonnepanelen aan laten leggen. Vakkundig advies over de voor en nadelen van diverse systemen waardoor wij een eigen keuze konden maken. Alles verliep volgens planning en wij zijn erg tevreden over de levering, aanleg en de afwerking. Bij eventuele volgende projecten komen wij graag weer terug.

Ik had contact met Michorius omdat mijn moeder met spoed een nieuwe ketel nodig had. Geweldig hoe ze dit op korte termijn voor haar gerealiseerd hebben. Dezelfde dag kwamen ze nog om de oude cv ketel weg te halen en ze gooiden hun eigen planning helemaal om zodat ze de volgende ochtend de nieuwe konden plaatsen. Niets dan lof over dit bedrijf en de klantvriendelijkheid van ze. Super, nogmaals dank, Yvonne en Pascal.

Klantgericht en uiterst netjes

Bij vervanging van onze ketel werd goed gekeken naar de situatie en wat ervoor nodig was om een goed werkende installatie te krijgen. Snel en vakkundig. De vuilafscheider die ze erbij hebben geplaatst was een goed advies om de leidingen van binnen schoon te houden.

Keurig werk!

Fraaie airco's geplaatst. Helemaal naar wens. Keurige monteurs. Prijs/kwaliteit is top in orde bij Michorius.

Afspraak is afspraak!!

Zie hier boven

oed gedaan

Was zelf ziek maar heeft alles netjes opgeruimd en afgehandeld.

klantvriendelijk, adequaat, vakmanschap

Alleen ik heb na 2 maand nog steeds geen rekening gehad. Maakt mij niet uit, maar lijkt me voor jullie beter wanneer die gestuurd wordt.

Beste Tjardy. Bedankt voor je fijne beoordeling. Wij staan graag voor jullie klaar. De factuur is denk ik in de spam box gekomen. Deze is 19-02 verstuurd per mail. Ik zal de factuur nogmaals sturen.

Super snel en op de afgesproken tijd vlot geholpen!

Beste relatie, bedankt voor de dikke 9. Wij staan graag voor jullie klaar

Wederom super geholpen!

We zijn weer super geholpen! dit keer met onze cv ketel die al op leeftijd is (22 jaar). Zeer snel een noodoplossing voor elkaar gemaakt, zodat wij direct de ketel weer konden gebruiken. ondertussen een afspraak gepland op korte termijn, voor een nieuwe cv ketel.

Hoi hoi. Wat een fijne beoordeling. Wij proberen de klant zo veel mogelijk te ontzorgen. Wij staan graag voor jullie klaar.

Correct en snel!

Altijd uitstekende service, werken zeer netjes

Keurige werkuitvoering

Mag volgende keer terug komen

Alles prima

Alles snel en volgens afspraak Heel vriendelijk werkvolk

Heel goed!

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, komen (terugbel)afspraken na en snelle actie. Heel fijn!

Top bedrijf

Lekkage in de badkamer, gelijk geholpen om dit te stoppen.

Goede communicatie en snelle service

Supernet en snel !

Fijne persoonlijke aanpak en snel. Vriendelijk en beleefd! Super.

Prima bedrijf om diverse installaties onder te brengen

Heb inmiddels een waterontharder- douche mengkraan en vloerverwarming laten plaatsen- leggen. Prima betrouwbaar bedrijf met goede contact.

We zijn goed geholpen

Prima meegedacht met ons probleem.

Werkzaamheden werden volgens afspraak keurig uitgevoerd.

Prettig overleg en goede service

Altijd prettig overleg met Pascal en Yvonne. Daarnaast goede service bij het ketelonderhoud.

Top monteur

Ik was er zelf niet maar de monteur heeft netjes gewerkt, en duidelijk aangegeven wat er aan de hand kon zijn met de kachel. Top.

Bedankt voor deze super beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

Vlotte en snelle plaatsing alleen de aansluiting in de meterkast duurt te lang.

De installatie is naar tevredenheid uitgevoerd. Alleen de aansluiting op het net vind ik te lang duren.

Bedankt voor deze fijne beoordeling. De panelen liggen mooi op uw dak. De aansluiting in de meterkast ligt helaas in handen van een Elektrotechnische bedrijf. Dit bedrijf neemt zo spoedig mogelijk contact op voor een afspraak. En dan bent u, zeker de komende 25 jaar, voorzien van groene stroom.

De monteur was top Alleen handig om te vertellen dat er materiaal gebruikt is zodat je weet dat je een rekening krijgt

Beste Ilona, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Goed dat onze monteur netjes werk heeft afgeleverd. Wat betreft de kleine onderdelen voor onderhoud, deze worden heel al niet gemeld bij de klant. Alleen wanneer het onderdeel hoger uitvalt dan €50,- euro. Deze kleine onderdelen worden vervangen omdat ze zwart zien en in de winter een storing kunnen veroorzaken. Vandaar de factuur van € 22,99

Snel, vakman en plezierig contact.

Bedankt voor deze mooie review, ik geef het uiteraard door aan de betreffende monteur!