Betrouwbare en goede installateur

Installatiebedrijf Michorius was opgenomen als installateur in onze verbouwing voor de vloerverwarming en het aanpassen van het leidingwerk binnen en buiten. Ondanks dat ze overvol zaten qua werk en dat er ook wel eens wat fout ging, zijn ze hun afspraken volgens offerte en planning nagekomen en hebben ze de betreffende werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd en opgeleverd.

Hier kun je op bouwen

Een grote verbouwing gehad van onze nieuwe woning. Hierbij was Michorius de installateur voor de nieuwe pelletkachel, badkamer met stoomdouche, vloerverwarming met warmtepomp en diverse andere zaken. Alles is prima verlopen volgens afspraak, wel moeten we nog even wachten op twee fabrikanten voor funetuning warmtepomp en stoomdouche maar dat ligt meer bij de fabrikant en zal spoedig zijn gedaan.

Onze redders in nood

We hadden een lekkage op zolder, het water liep door het plafond naar beneden. Ondanks enorme drukte stond er binnen 15 minuten iemand voor de deur. Het probleem is snel en vakkundig opgelost! Super fijne service van Michorius

Betrouwbaar en deskundig

Goede voorlichting en uitvoering werk.

Kundig en vriendelijk

Correct, vriendelijk en kundig personeel. Wordt, waar mogelijk, snel geholpen.

Zeer tevreden.

Vakkundig, correct, vriendelijk. Zeer tevreden met installatie en ondersteuning.

Prima ondersteuning, service en klantvriendelijk personeel

Prima ondersteuning, service en klantvriendelijk personeel

No nonsense hardwerkende club

Mooie club mensen waar hard gewerkt wordt aan oplossingen voor jou unieke situatie en die ook verantwoordelijkheid nemen als iets even niet werkt of storing geeft.

Michorius is een installatiebedrijf dat benaderbaar is, communiceert en heeft vaklui in dienst!!

Onze eerste kennismaking (ongeveer 3 jaar geleden) was vanwege het feit dat wij onze keuken niet goed warm konden krijgen. Pascal kwam langs en adviseerde met als resultaat een warme keuken en wat warmte betreft goed de regelen vertrekken. Dat geeft vertrouwen. We hoefden dan ook niet lang na te denken wie onze warmtepomp zou moeten leveren en installeren. Door onvoorziene omstandigheden duurde het lang voor er kon worden geplaatst. Het plaatsen ging van een leien dakje. Zeer vakkundige medewerkers. Hele goede nazorg, zowel voor de finetuning van het apparaat als voor de subsidieaanvraag!!! Wij zijn zeer tevreden.

goede dienstverlening

duidelijke offerte prettige mensen komen afspraken na leveren goed werk

Perfect installatiebedrijf , alles verliep zeer goed. Netjes te woord gestaan, duidelijke offerte en planning werkzaamheden Monteur mooi werk gemaakt.

Goed en kundig bedrijf

Nette vakmensen en goed en netjes werk geleverd

Prima verlopen!

Vanaf de eerste afspraak tot en met de oplevering is alles naar wens verlopen. Door de langere levertijden duurde alles wat langer, maar we werden hierover steeds gied geïnformeerd. Na de oplevering werd de installatie door Vaiillant in samenspraak met mij ingeregeld. Vanaf dat moment functioneert alles al ruim een jaar naar volle tevredenheid.

Een prettig bedrijf met prettige mensen die hun afspraken nakomen en een goed resultaat leveren.

Vragen worden keurig beantwoord, en afspraken worden nagekomen. De mensen van Michorius zijn een hele poos bij ons aan het werk geweest. Vriendelijke, kundige mensen. Het resultaat van het werk was goed.

Betrouwbaar bedrijf met vakmensen

Alle afspraken conform offertes en met goede aftersales

Goede planning, adequate uitvoering, gericht op gewenst resultaat

Zie hierboven

Afspraak is afspraak

Michorius is een deskundig installatiebedrijf waar service groot wordt geschreven. Bij problemen staan ze direct voor je klaar. De klant mag zich koning voelen

Top bedrijf Top mensen en Top service

Ze hebben al mijn wensen gedaan

bijzonder goed te spreken over het team Michorius

Conform offerte , hybride warmtepomp, buiten en binnen unit, geplaatst door zeer vakkundige medewerkers, uiterst correct in omgang en alles in overleg, o.a. afdekkappen aan de gevel in gewenste kleur, alles keurig gemonteerd, afval meegenomen . TOP Subsidie aanvraag is ook perfect geregeld.

goede service en ervaren installateurs

nieuwe cv installatie en onderhoudscontract wordt prima nagekomen

SUPERRRRRRRR MET HOOFDLETTERS

Medewerkers / monteurs en kwaliteit (super). Alles prima geregeld

Zonnepanelen keurig geplaatst

Afgelopen week zijn bij ons zonnepanelen geplaatst. Alles is erg netjes geïnstalleerd door enthousiaste medewerkers. Wij zijn helemaal tevreden.

Een uitstekende ervaring!

Prima uitleg gekregen voor een nieuwe warmte-installatie. Komen stipt de afspraken na, betrokken en vriendelijke monteurs. Kundige installatie en opvolging. De klantverwachting is door het bedrijf overtroffen. Bedankt!

Een plotselinge storing in de warmwatervoorziening werd snel en deskundig verholpen. Ook communicatie daarover verliep vlot. Tevens werd van het moment gebruik gemaakt om dan ook de onderhoudsbeurt maar uit te voeren waardoor kosten werden bespaard. Prima ervaring.