Klant is koning !

Service, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat voorop bij "Team Korteland". Vorige week had ik een afspraak voor een beurt voor mijn Yamaha F20, bovendien leek er iets mis met de brandstoftoevoer. Aangezien ik niet over een trailer beschik werd de afspraak gemaakt de boot op te halen bij de trailerhelling. Door het brandstofprobleem kon ik de helling echter niet tijdig bereiken en na een telefoontje werd een alternatieve locatie gevonden om de boot te traileren. Dezelfde dag werd de boot weer kant en klaar afgeleverd bij de trailerhelling. De F20 loopt weer als een zonnetje ! Bedankt Jan-Cees en team, keep op the good work !

Hoi Hans, Bedankt voor de mooie review. We gaan de klant niet rond laten dobberen als we beloofd hebben de problemen op te lossen en zo geschiedde. We wensen je veel vaar- en visplezier toe in 2022! Mvg, Jan-Cees Korteland

Geweldige Service en snel geholpen

Motor liep slecht. Contact gehad en kon gelijk langskomen (was zaterdag) met de boot/motor. Bleek lekkage van slang. Dit is direct en vakkundig gemaakt (onder Service). Tevens direct getest op de helling in het water. Dit is inderdaad Service!!! En tijdens de reparatie lekker bakkie gedaan. De middag weer lekker gevaren. Zoekt u en boot, motor of voor onderhoud een bedrijf, dan bent u hier op het juiste adres.

Hoi Peter, Bedankt voor dit mooie bericht. Na het uitgevoerde onderhoud hoort de motor gewoon goed te lopen. Bedankt dat je de moeite nam om naar Alblasserdam te komen. Veel vaarplezier! Mvg, Jan-Cees Korteland

Vriendelijk en vakkundig

Jaren geleden bij Jan Korteland Watersport een mooie 2de hands Oudhuijzer 500 gekocht. Toen vriendelijk en vakkundig geholpen. Lang met plezier met deze boot gevaren. Onlangs toe aan een upgrade naar een grotere sloep en opnieuw vriendelijk en vakkundig geadviseerd. Jan Cees nam echt de tijd voor ons. Top!

Vakmensen met kennis van zaken!!!

De mensen van Jan Korteland zijn meer dan geweldig! Na wat nare ervaringen elders kwam ik in Alblasserdam terecht, het lijkt wellicht overdreven maar kennismaken met deze club was een ware verademing!!! De buitenboordmotor die ik in Hardinxveld (ik zal de naam van de onderneming niet noemen, Google helpt u verder) ingeruild bij Korteland en een keurige gebruikte Yamaha ervoor in de plaats. Nadat deze achter mijn bootje was gehangen, bleek er een onderdeeltje niet naar behoren te functioneren. Ik was even bang dat de geschiedenis zou herhalen maar het tegenovergestelde bleek het geval. Twee dagen na mijn telefoontje stond er een serieus alleraardigste monteur op de stoep, onderdeel vervangen, samen een korte proefvaart gemaakt en alles functioneerde geweldig en naar behoren........na alle eerdere ervaringen echt een feest om daar je spullen te halen!!! Deze week mijn motortje weer gehaald na een beurtje! Achter de schuit, sleutel omdraaien en lopen...... De motor is meen ik 27 jaar oud, loopt als een zonnetje! Het waarom lijkt me duidelijk, de club van Korteland heeft hem onderhouden!!!! Dik tevreden en ik blijf ze trouw!!!!

Hoi Bert, Kijk, daar doen we het voor! Mvg, Jan-Cees Korteland

Zoals al vele jaren, eerlijk en vertrouwd.

Vriendelijk en persoonlijk zoals altijd, goede service en klantgericht. Korteland is een prima bedrijf waar je altijd goed en persoonlijk wordt geholpen.

Familie bedrijf met passie

Altijd behulpzaam en advies waar je mee geholpen bent.

Vriendelijk en professioneel !

Prettige mensen, mijn sloep kon vlak voor het vaarseizoen begint gewoon voor een onderhoudsbeurt gebracht worden. Netjes na een paar dagen bericht gekregen dat de boot klaar was zodat ik weer het water op kan!

Hoi Bas, Bedankt voor de mooie review. Jullie sloep is weer helemaal klaar voor een zomer vol vaarplezier. Geniet ervan! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goed geholpen en deskundig

Het duurde even voordat je aan de buurt bent maar daarna hebben ze zeker aandacht voor je. Ook na de koop helpen ze je goed. Tot zo ver: Goede Service

Hoi Marc, Inderdaad excuses dat jullie even moesten wachten maar uiteindelijk hebben we een goede tijd met elkaar gehad rond de aanschaf van je mooie sloep. Veel plezier en genot toegewenst komende zomer! Mvg, Jan-Cees Korteland

Pech na reparatie en uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

In de kerstvakantie bracht ik mijn buitenboordmotor weg voor een beurt en een klacht: de motor was de laatste tijd alleen te starten in kantelstand. De motor is uit elkaar gehaald en daarna werkte de motor helemaal niet meer. Er bleek een cruciaal onderdeel defect. De discussie: was dit al zo of is dit gekomen door reparatie? Korteland is op zoek gegaan naar vervangend onderdeel en dat heeft veel tijd gekost (een half jaar). Uiteindelijk is het onderdeel (gebruikt) gevonden en dit is er kostenloos ingezet waarna de motor het weer prima deed. Voor mij een aanvaardbare oplossing na een lange periode van wachten. Gelukkig eind goed-al goed bij de start van het vaarseizoen.

Hoi Martin, Bedankt voor de mooie aanpassing van de oorspronkelijke review. EInd goed, al goed zullen we maar zeggen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goede service en voorlichting over de uitgevoerde werkzaamheden

Buitenboordmotor gebracht voor een grote onderhoudsbeurt. Over de onderdelen die vervangen moesten worden werd ik netjes geïnformeerd. Goede service en ik hoop hier vaker terug te komen.

Beste Lennard, Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel vaarplezier toe en verwelkomen u volgende winter graag weer voor het jaarlijkse onderhoud. Mvg, Jan-Cees Korteland

perfecte behandeling

als buitenlander was ik aangenaam verrast van een telefoontje te krijgen nadat ik mijn aankoop had afgebroken omdat ik niet via de webshop kon betalen. Dit is zeer mooi opgelost via mail berichten. het was ook een snelle en perfecte afhandeling.

Beste Jef, Bedankt voor uw eerlijke en oprechte review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt! Veel plezier met uw bestelling. Mvg, Jan-Cees Korteland

Bedankt Sebastiaan! Veel veilige en plezierige vaaruren toegewenst! Mvg, Jan-Cees Korteland

Mijn ervaring is al jaren goed

Beste Gerard, FIjn om te horen dat onze service al sinds jaar en dag gewaardeerd wordt. Geniet van de boot en tot volgend jaar! Mvg, Jan-Cees Korteland

Super , helder en tegemoetkomend.

Na 1e offerte die wat hoog was qua prijs konden we na 1 telefoontje de hand geven voor de gesloten deal . Win-win situatie .

Beste Ad. Goed gelopen zo! Veel vaarplezier komend seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goed advies, alles is weer compleet en betrouwbaar!

zowel boot als motor alsook de trailer zijn naar tevredenheid in orde gemaakt ! en de nieuwe 'hydraulische stuur-ondersteuning' werkt goed. Goed advies gekregen! Weer heerlijk om er mee te varen !!

Beste Koos, Bedankt voor de mooie review. Jullie kunnen weer veilig en comfortabel het water op. Veel veilige kilometers op de weg en op het water toegewenst! Mvg, Jan-Cees Korteland

Zoals altijd worden wij zeer goed geholpen, en zijn uiterst tevreden

Al jaren lange ervaring, en zijn zeer tevreden. Altijd alles in goed overleg, van te voren juiste prijs indicatie dus nooit onverwachte verrassingen. Zou zeker iedereen deze watersport dealer aanbevelen

Hoi Kees, Bedankt voor de mooie review. We zijn blij met zulke trouwe klanten als jullie. Veel veilige en plezierige vaaruren toegewenst voor komende zomer! Mvg, Jan-Cees Korteland

altijd goed en werkzaamheden zoals afgesproken

Zeer tevreden altijd erg netjes geholpen

Hoi Matthijs, Bedankt voor je eerlijke en oprechte review. Het doet ons goed om te weten dat je deze zomer met een veilig en tevreden gevoel het water op gaat. Geniet ervan! Mvg, Jan-Cees Korteland

Onderhoudsbeurt op locatie

Na een belletje of het mogelijk is een buitenboordmotor op locatie een onderhoudsbeurt te geven was geen enkel probleem. Alles keurig geregeld

Beste Peter, Bedankt voor de mooie review. Fijn om u als nieuwe klant te mogen verwelkomen en goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Daar doen we het voor! Geniet van de komende zomer! Mvg, Jan-Cees Korteland

Bootje gekocht, op verjaardag aan huis afgeleverd, wat een feest

Bootje gekocht, op verjaardag aan huis afgeleverd, wat een feest

Beste Cees, Ja, wat een feest was dat. De glundering in de ogen van je zoon was prachtig, écht een verrassing voor hem! Heel veel plezier met de prachtige Pioner! Mvg, Jan-Cees Korteland

Deskundig bedrijf met vriendelijk mensen

Ieder jaar krijgt mijn buitenboordmotor hier een servicebeurt, altijd hulp bij laden en lossen, nooit problemen met de motor in het vaarseizoen. Aan te bevelen!

Beste Roel, Bedankt voor de mooie review. Ook goed om te lezen dat een in onze ogen simpele handeling als het in- en uitladen van uw buitenboordmotor gewaardeerd wordt. Voor ons een kleine moeite en we doen het graag voor u. Veel vaarplezier toegewenst! Mvg, Jan-Cees Korteland

Fijn bedrijf met serieuze vakmensen

Ik ben al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant, top service !!!!!

Hoi Rein, Bedankt voor dit mooie bericht. Het is altijd gezellig als we je weer zien. Alvast een warm welkom voor de komende keer en veel visplezier toegewenst het komende seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Absoluut een aanrader!!

Duidelijke communicatie, eerlijke prijzen en een goede service. Je wordt hier als klant nog serieus genomen, zeker een aanrader!!

Hoi Stefan, Bedankt voor de mooie review. Hier doen we het voor! Geniet van je vers onderhouden buitenboordmotor het komende seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Snelle reactie, goed geholpen en duidelijke factuur.

Heb voor de 2de keer mijn motor voor onderhoud gebracht. Goed overleg gehad ivm de beurt en wat er moest gebeuren. Communicatie goed dat de motor klaar was. Duidelijke factuur wat er aan is gedaan en ook de vervangende onderdelen klaargelegd, dat het ook gedaan is. Er is geen wantrouwen maar vind het wel eerlijk zakendoen. Ik kom uit dongen maar vind het wel de moeite om hiervoor naar Alblasserdam te rijden.

Hoi Menno, Bedankt voor de mooie review. Het doet ons altijd goed om te zien dat een klant na een eerste werkplaatsafspraak weer terugkomt. We wensen je veel vaarplezier toe voor het komend seizoen en volgende winter ben je weer van harte welkom voor de onderhoudsbeurt. Mvg, Jan-Cees Korteland

Snelle reactie goeie service

Ik moest een aantal spullen hebben voor mijn buitenboordmotor. Werd goed te woord gestaan en geholpen. Alle spulen waren op voorraad en werden snel geleverd.

Hoi Silvan, Bedankt voor je positieve reactie. Ondanks de lockdown zijn er gelukkig genoeg mogelijkheden om de gewenste onderdelen bij je thuis af te leveren. Succes met de klus! Mvg, Jan-Cees Korteland

Een bedrijf met aandacht voor de klant.

Goed advies, staat open voor de mening van de klant en altijd bereid om te helpen.

Beste René, Allereerst bedankt voor de fijne review. We proberen altijd zo goed mogelijk de juiste verwachtingen te scheppen als het gaat om het onderhouden van de dierbare spullen van de klant. We waarderen het dat onze hulp gewaardeerd wordt! Mvg, Jan-Cees Korteland