Onderhoud van onze combiketel is naar tevredenheid uitgevoerd

Wat ze doen maken ze netjes en volgens afspraak. We zijn zeer tevreden met de Led verlichting in onze bedrijfshallen en airco's die ze geplaatst hebben.

Problemen worden de zelfde dag nog opgelost

Prima bedrijf. Secuur werk!

Fijne en eerlijke mensen, komen afspraken na en werken netjes. Ik kan Klaassen voor iedereen aanraden.

Aardig personeel en goede service

Weten van wanten

Fijn kleinschalig bedrijf met persoonlijke aandacht.

Ze kennen hun klanten en hebben een persoonlijke aanpak. Leveren prima werk voor een eerlijke prijs. Zeker een aanrader.

Het is pas af wanneer het echt af is en functioneert

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Werken netjes en snel. Laagdrempelig. Staan open voor geven van advies. Betrouwbare installateur.

Topbedrijf!

Komen afspraken na Goede service Leveren kwaliteit.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Fijn bedrijf

Deskundig

Vriendelijk en goed werk

Prima vakmensen die weten wat ze doen!

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Prima service en vakmanschap

s morgens gebeld en dezelfde dag nog de kapotte cv vervangen . Prima service en vakkundig geplaatst .

Snelle (re)actie op acute storingen

Prima bedrijf en goede service

Prima bedrijf en goede service

Vlotte afhandeling en correcte service.

ze doen wat ze beloven: vakwerk met liefde

Op het bedrijf voel ik me welkom en goed geholpen. Prijs en kwaliteit voldoen aan mijn verwachtingen. Het contact is vriendelijk en er is zelfs tijd voor koffie. Ik raad Klaassen van harte aan.

Vakkundig bedrijf met vriendelijk personeel. En een top service! Duidelijk in prijs en uitvoering.

Mensen met verstand van zaken

Bij ons hebben ze de ketel vervangen, prima gelopen nette monteur en er werd goed meegedacht over de vragen die wij stelde.

Fantastisch bedrijf — uitstekende service

Sinds 1996 zijn we al klant bij Klaassen. Ze staan altijd voor ons klaar. Verwarming— badkamers — wc , goten — afvoer zijn door hen geinstaleerd.

Goed snel netjes

Mijn ervaring snel en netjes Goede uitleg Zeer tevreden

Prima werk verricht, zeer correct

Prettig contact

Service is goed

Als je belt melden zich

Goed en snel geholpen

De heren van Klaassen hebben ons een nieuwe HR kerel ingebouwd. Binnen één dag waren ze klaar en alles functioneert naar behoren. In deze tijd ging ook onze spoelbak stuk van ons toilet en deze is de vlgd dag gerepareerd dus alles is perfect verlopen.

Prima bedrijf, doet wat ze zeggen