Laden reviews...
Laden reviews...
125 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen consistente positieve ervaringen met snelle reparaties en betrouwbare service. Klanten noemen vaak vriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Vakmanschap en aandacht voor detail komen vaak naar voren. Over het geheel genomen wordt de service als efficiënt en betrouwbaar beschreven.
Snel effectief gemaakt . Het past goed en is sterker gemaakt . Dus een goed adres om naar toe te gaan.
Beveelt aan
2 September 2021
J.W.H.F.
Nijmegen
Mijn bovenprothese was binnen een uur gerepareerd
Beveelt aan
2 September 2021
J.
Nijmegen
Prima, op het moment dat er een tand was losgekomen van het frame kon ik direct langskomen ondanks de drukte van de vakantie.
Beveelt aan
2 September 2021
P.Hendriks
Nijmegen
Op een zondag een scheur in mijn bovengenoemde, kon meteen terecht en in een half uur was het vakkundig gerepareerd
Beveelt aan
2 September 2021
GGP
Heumen
Als niet klant (maar via mijn eigen tandtechnicus doorverwezen) prima op zondagochtend geholpen, zodat ik niet anderhalve week zonder prothese rond hoefde te lopen.
Beveelt aan
2 September 2021
Richard
Den Bosch
Elk moment dat ik hulp nodig hebt wordt je geholpen.
Beveelt aan
2 September 2021
C.J.H. Van den akker
Oss
Heel erg tevreden
Beveelt aan
2 September 2021
J.G.E.
Nijmegen
Ik brak mijn onderprothese op zaterdagavond. Op maandagmorgen ben ik gaan bellen en kwam via via bij de gebittenmaker terecht. Briljant. Ik woon in Dieren en had om iets over half toen contact met hen. Met trein en bus naar Nijmegen en geloof het of niet, om 12 uur was alles keurig gerepareerd. Vriendelijk en deskundig. Ik ben meer dan tevreden...
Beveelt aan
16 August 2021
willem
Dieren
het gebit snel en goed gerepareerd in het weekend
Beveelt aan
16 August 2021
H.W.G.
Wijchen
Nadat ik door verschillende tandartsen en prothesemakers- zelfs in een ziekenhuis waar ik voor vervolgwerkzaamheden in behandeling kom- van het kastje naar de muur gestuurd werd , kwam ik uiteindelijk bij de gebittenmaker terecht.(sorry,weet je naam niet). Situatie....noodprothese in de onderkaak op 7 kiezen en tanden die een paar weken daarvoor getrokken waren. In de bovenkaak aan een kant nog een oude brug en een voortand, rechts een frame. Dit frame was een week tevoren op een harde badkamervloer terecht gekomen, zo niets aan te zien maar zodanig verbogen dat het niet meer geplaatst kon worden, en ik kon dus niet meer eten. Zo kwam ik bij de gebittenmaker terecht die me rustig en heel aardig te woord stond en me alle aandacht gaf. Zo blij dat er eindelijk iemand echt naar keek en er iets mee deed. Gemakkelijk was het niet, maar hij had alle geduld en ik het vertrouwen dat ik misschien toch nog geholpen kon worden. Hij is er een hele tijd mee bezig geweest en heeft uiteindelijk een noodoplossing kunnen bedenken. Ik ben zo dankbaar en blij dat hij me echt wilde helpen en vakkundig aan de slag is gegaan en ik nu voorlopig weer kan eten. Heb meteen reclame voor hem gemaakt in mijn omgeving. Hartelijke groet Roos van Gennip
Beveelt aan
10 August 2021
Roos van Gennip
NIJMEGEN
Mijn boven prothese zat een scheurtje in en is keurig gemaakt en gepolijst!
Beveelt aan
9 August 2021
C.Beumer
Nijmegen
Ideaal van smorgens vroeg tot savonds laat bereikbaar . Snel geholpen en zeer netjes
Beveelt aan
6 August 2021
D.
Velp
Op zaterdag kun je bij niemand terecht,maar wel bij de gebittenmaker in Nijmegen.
Beveelt aan
5 August 2021
M.Tiebax
Arnhem
Zeer tevreden over de snelle en deskundige service bij ongeluk met bovengebit.
Beveelt aan
3 August 2021
Anton
Nijmegen
Prima service
Beveelt aan
3 August 2021
B.M.
Nijmegen
Zeer snelle behandeling vriendelijk hele goede services.
Beveelt aan
3 August 2021
J.J.M.
Nijmegen
Gebroken gebit, gebeld, half uuf later afspraak, en daarna al na 1 uur gereed. Verbeterpunt: deel mee wat de kosten (zullen) zijn met min/plus afwijkingspercentage 10%
Beveelt aan
26 July 2021
Jopie
Nijmegen
Keurig netjes en snel geholpen
Beveelt aan
22 July 2021
Marcel hoogstraten
Heumen
Ik heb op zondagmorgen een beroep moeten doen op de medewerker van De Gebittenmaker omdat er een barst in mijn bovengebit was ontstaan. Deze reparatie werd zéér deskundig uitgevoerd en was bovendien snel klaar. Ik kan er nu hopelijk weer een paar maanden tegen, maar zal snel een nieuwe prothese laten maken door: ... de Gebittenmaker.
Beveelt aan
19 July 2021
Wim
Nijmegen
Mijn protest was gebroken en zelfs op zondag kon ik meteen komen!! Ik was heel blij natuurlijk. Geweldig gemaakt. Zeer tevreden!
Beveelt aan
15 July 2021
C.P.J. Habraken
Uden
Mijn indruk van de praktijk is chaotisch. Wachtenden zitten in de hal, waar welgeteld 3 stoelen staan, zonder optie van leesvoer om de tijd te doden. Technici doorkruisen de hal met onbekende bestemming. In de receptie zit niemand, en als er iemand zit is de deur meestal op slot. Maar het meest verontrustende: het gaatje in mijn protese werd gemaakt, maar was dezelfde avond alweer stuk. Dure business, met een eigen risico van €375. Nog een keer maken? Nou nee maar. Tja, werd mij verteld, mijn tanden staan verkeerd, en daar lag het aan. Die staan m'n leven lang al verkeerd zonder dat er gaten vallen. Gelukkig zijn er meer gebittenmakers in Nijmegen.
Beveelt niet aan
8 July 2021
L.S.E.
Nijmegen
Beste,
Wij vinden dit jammer om te lezen. Allereerst hebben wij geen leesvoer i.v.m. het corona virus. Er zit iedere dag iemand achter de receptie tot ten minste 15:30. De deur is nooit op slot als er iemand zit, dus dat is een beetje vreemd.
Als het er problemen zijn met reparaties is iedereen altijd welkom om het samen met ons op te lossen. Dus ook u. Mocht u het nog steeds willen laten oplossen staan wij voor u klaar.
Mijn gebit was gebroken en ze hebben dezelfde dag deze gerepareerd. Dank hiervoor. Zodat ik toch naar de verjaardag van mijn moeder kon gaan.. Helemaal geweldig
Beveelt aan
5 July 2021
M.G.W.
Oosterhout
Ik kon gelijk terecht en kon gelukkig wachten dus met een tevreden smile weer naar buiten
Beveelt aan
5 July 2021
Nicol
Nijmegen
Ik ben ze dankbaar . Super goed geholpen en binnen een uur konden wij verder met de vakantie
Beveelt aan
2 July 2021
P.H.M.
Stadskanaal
Dat ik op zaterdag avond nog terecht kon is in één woord super geweldig Hopelijk komen er in de toekomt meer die in het weekend je gebid kunnen maken Heel dankbaar
Beveelt aan
2 July 2021
R.H.
Oss
Berg en Dalseweg 52
6522BM Nijmegen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven